Radi se na Koridoru 10 uprkos ledenom talasu
01. 03. 2018. u 18:07
Radovi na Koridoru 10 nisu stali zbog ledenog talasa koji je zahvatio našu zemlju i uglavnom se odvajaju u tunelima
Foto: Arhiva V.N.
Radovi na Koridoru 10 nisu stali zbog ledenog talasa koji je zahvatio našu zemlju i uglavnom se odvajaju u tunelima, rečeno je danas Tanjugu u Koridorima Srbije.
Šef projekta Istok u Koridorima Srbije Dušan Mijuk je rekao da su zbog veoma hladnog vremena radovi svedeni na minimum, kao i da se trenutno radi u tunelu Sarlah kod Pirota u dužini od oko 500 metara.
"Tunel je zatvoren zavesama zbog promaje i izvode se radovi na montaži hidrantske mreže. Tunel je u završnoj fazi izgradnje".
Taj tunel je građevinski gotov i ostalo je da se postavi hidrantska mreža i završni sloj asfalta.
Pročitajte još: Na Koridoru kao usred leta (FOTO)
Mijuk kaže da bi krajem marta trebalo da se uvede i izvođač radova za opremanje tunela elektro-mašinskim instalacijama.
Naveo je da su na trasi Koridora 10 angažovani bageri i ostale mašine na čišćenju snega kako bi se omogućio transport materijala, zatim mašina za bušenje radi postavljanja ekspoloziva za miniranje kosine u Dimitrovgradu i slično.
Kada je reč o tunelu Bancarevo kod Niške banje u dužini oko 700 metara, završeni su građevinki radovi i tunel je ofarban, a napravljena je i kolovozna konstrukcija.
"Sada je na snazi crveni meteoalarma i od sutra ćemo već imati više radnika.
Pročitajte još: Mihajlović: Na Koridorima treba raditi danju i noću
Mijuk ističe da se na istočnom kraku radi na kompletiranju deonice Staničenje - Pirot drugom trakom u dužini od 4,5 km, kao i da treba da se završi najteža deonica Prosek - tunel Bancarevo, gde je planirano da autoput bude završen do kraja godine.
Sva tri tunela - Sarlah i Bancarevo, kao i Sopot kod Staničenja dužine 184 metra, treba opremiti elektro-mašinskim instalacijama.
Pomoćnik direktora Koridora Srbije i šef projekta Jug Milovan Bekrić je rekao da se radi i na tom delu Koridora 10 i to na dva velika tunela u Grdeličkoj klisuri - Predajane dužine 1,8 km i Manajle oko jedan km.
"U ovo doba godine koristimo ne samo svaki dan lepog vremena već i svaki sat da se nešto uradi. Međutim, poslednjih nekoliko dana izuzetno nepovoljni vremenski uslovi su uticali a redukciju pozicija i radova koji su mogući po ovakvom vremenu".
Bekrić je istakao da se u tunelima Predejene i Manajle trenutno izvode radovi bez ikakavih zastoja, kao i radovi na bušenju šipova, ankera i na sličnim pozicijama.
Takođe, rekao je da će se, prema prognozi, vremenski uslovi već sutra poboljšati i da će se intenzitet svih radova na južnom kraku Koridora 10 znatno povećati.
U Grdelickoj klisuri se, pored trase autoputa i dva velika mosta, grade i dve velike petlje, kao i 33 mosta ukupne dužine 5,7 km.
Nemanja
01.03.2018. 20:33
Kada ce se konacno zavrsiti Koridor 10?!
@Nemanja - Uskoro, a možda i ranije, ako prilike dozvole. Najdalje za dve, dve i po godine. Zdovoljni strani investitori će bezbrižno voziti svoje moćne automobile po koridorima naše zemlje ponosne. Opustite se, nastupilo je zlatno doba za Srbiju.
@Nemanja - Neko ce voziti,Crnogorci sigurno,jer njima i najvise odgovara ovaj izmisljeni koridor 11 koga nema na mapi evropskih puteva.Oni neka se voze a Srbija ce otplacivati kredite.
А Коридор 11 који је требало пустити у саобраћај у Новембру прошле године, 5 месеци касније нико и не спомиње. Молим новинаре да истраже и дају нам бар оквирно месец или годину, или деценију, када планирају да заврше деоницу Обреновац - Љиг? Хвала
@Патриота - Treba da znate da kada nadležno ministarstvo potpiše ugovor o izgradnji neke deonice puta sa pobednikom na tenderu,tu je njihov posao završen,jer obavezu da završi izgradnju deonica po datumima iz ugovora,preuzima izabrani izvođač.Pošto zakon nalaže da se izabere najjeftiniji ,a ne najskuplji i verovatno NAJ izvođač,ministarstvo mora neprestano da kontroliše neodgovorne izvođače.To je kao kada sa preduzimačem dogovoriš izgradnju kuće,platiš mu,a on ti oteže izgradnju...
Komentari (5)