CARGO PREDLAŽE: Evo rešenja za probleme taksista!

S. B. M./Novosti Online

04. 10. 2019. u 11:34

CARGO ПРЕДЛАЖЕ: Ево решења за проблеме таксиста!

Vuk Guberinić
Foto: Tanjug

Niko neće ostati bez posla, a svima koji se pridruže, "CarGo" će pomoći da izmire dugove prema državi, ukoliko ih imaju
Direktor "CarGo technologies" Vuk Guberinić kazao je danas na konferenciji da ima rešenje za taksiste i proteste.

" 'CarGo' uvodi novo taksi udruženje i pozivam sve poštene taksiste da mu se pridruže", kazao je Guberinić medijima.

Prema njegovim rečima, taksistima koji bi bili deo novog udruženju garantuje se:

* 150.000 dinara minimum profita mesečno

* puna radna prava - plaćeni doprinosi, godišnji odmori, zdravstveno osiguranje i dr.

* uključivanje žena u posao taksista, odnosno rodna ravnopravnost

Pročitajte još - BLOKADA BEOGRADA, DAN 4: Okončan protest taksista


* mesečna nadoknada za udruženje biće 2.000 dinara mesečno, s tim što taksisti prvih šest meseci neće plaćati "članarinu"

* niko neće ostati bez posla, a svima koji se pridruže, "CarGo" će pomoći da izmire dugove prema državi, ukoliko ih imaju

* pomoći će taksistima da kupe nova "zelena" vozila

* uvođenje najsavremenije usluge plaćanja, kao i sistem "čistih" knjiga koja se tiču finansija

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (22)

prajm helio

04.10.2019. 12:14

@uros majka - nece taksisti sa cargom zato što je to u sukobu interesa firma ne može se biti politicar I u vrhu vlasti a imati firmu kao cargo zbog koje se zakoni ne poštuju ne branim taksiste oni su tek posebna fela ne moralnih osoba pri taksiranju nema građanina srbije ko nije sa njima imao lose iskustvo I da nije bio opljckan

Mikiboy

04.10.2019. 12:08

Najveci problem je u tome sto vecina taksista voli vise hiljadarku na crno nego dve na belo.Nevole bas da daju pa ni drzavi vec samo da uzimaju.Taj mentalitet treba menjati.

taxista

04.10.2019. 12:10

Vuk Guberinić pomaže taksistima???xaxxa.....Pa to je isto kad "pustiš kozu da čuva kupus"

Глас разума

04.10.2019. 12:31

Најпоштеније и демократски би било да се распише референдум, па ако се 50%+1 од укупног броја грађана са гласачким правом изјасни за забрану Car Go удружења, нека се забрани. У супротном нека пусте људе да раде.

VEKI

04.10.2019. 12:33

Da li iz ovih 150000 koliko nudi, taksisti moraju da plate amortizaciju kola i gorivo, i koliko u tom slučaju njima ostaje, poreze i doprinose i koliko u tom slučaju taksistima ostaje neto? Ovaj jači od svih , mnogo pametan čovek, izučavao školu novog robovlasničkog sistema.

Neša

04.10.2019. 12:36

Ako taksisti nastave sa blokadom grada i pobede, pokazaće da su jači od svih ostalih i da će ubuduće sve ostvarivati na isti način.

* КОМЕНТАР *

04.10.2019. 12:40

Изволите господо таксисти па сада покажите колики сте људи, али знајте да ту нема од старе железничке до славије за 1000 динара!!!

Vlajko

04.10.2019. 12:52

Jedini problemčić je što CarGo neispunjava ni jedan republički zakon ni jedan pravilnik grada Beograda o drumskom prevozu putnika pa kao takav ne bi trebalo ni da postoji a kamoli da se drzne i prevozi žive ljude. Vozači nisu profesioabalci, nemaju C kategoriju, kada padne sistem i ne radi GPS oni ne poznaju grad i ne znaju kuda da voze bez tog pomagala i još mnogo toga ima što su taksisti morali da polože a ovi sada samo sednu i voze. Kriminal je što to nije sasečeno u korenu.

B...

04.10.2019. 13:43

@Vlajko - "Kriminal" je što su cene taksija u Beogradu duplo više nego u drugim gradovima u Srbiji. "Kriminal" je što upravo sadašnja udruženja žele monopol u Beogradu, utičući na ograničavanje broja taksista. "Kriminal" je što bar polovina taksista, takođe ne može da funkcioniše bez GPS-a. Koliko sam shvatio iz teksta, car-go navodi da će osnovati novo taksi udruženje, u skladu sa sadašnjim zakonom.

Zaboravljeno koferče

04.10.2019. 13:52

@Vlajko - Pa Vlajko prvo da te razočaram, gps nikad "ne pada", jer da pada, padali bi i recimo avioni sa neba, brodovi bi plovili ko zna kuda. To "pomagalo" se zove navigacija i ono isto ne "pada". A to da li su vozači profesionalci nema mnogo veze sa ovom pričom. U redu bi bilo da imaju kao i taksisti lekarsko uverenje. A to da li poznaju ili ne poznaju grad nikako ne utiče na cenu vožnje jer je ona unapred fiksna i ako vozač ne zna najkraći put ide okolo na svoju štetu a ne na štetu klijenta.

Ivan

04.10.2019. 14:31

Naravno da je ideja vrlo "zdrava" i korisna za građane jer su sadašnje cene taksi prevoza u Beogradu nerealno visoke. U ostalim gradovima po Srbiji cene su duplo i trostruko niže. Bilo bi bas lepo da novinari obaveste Beograđane koliko košta taksi u ostalim gradovima gde funkcioniše zdrava konkurencija i gde taksi udruženja nisu okupljena u kartel.

ljiljana

05.10.2019. 12:17

Taxisti ne zele konkurenciju i to nizih tarifa.Toliko o CarGoNesporazum sa Car Go neka rese na sudu a nena ulicama i iritiraju obicni narod.Gamad jedna obicna. A koliko njih vozi na divlje to znaju i neprijavljuju....mafija

Zoran

05.10.2019. 16:24

Ne razumem, pa ne strajkuje car-go, nego ostali. Sto njih pitate kako da se resi problem? I sto ne pitate ostale sta je problem? Ne smete. Hahahaah. A ja znam sta je problem, al nece d aobjave.