Glišić: Partijska knjižica ne spasava od hapšenja

Tanjug

02. 02. 2019. u 09:30

Kao dokaz da nema zaštićenih, Glišić podseća na nedavno hapšenje predsednika opštine Grocka Dragoljuba Simonovića

 Глишић: Партијска књижица не спасава од хапшења

Darko Glišić

Predsednik Izvršnog odbora Srpske napredne stranke (SNS) Darko Glišić ponovio je da partijska knjižica vladajuće stranke ne spasava od hapšenja i najavio da će se u drugoj polovini februara održati sednica Izvršnog odbora kada će se videti ko će biti sankcionisan.

Kao dokaz da nema zaštićenih, Glišić za današnju "Politiku" podseća nedavno hapšenje predsednika opštine Grocka Dragoljuba Simonovića, koji je završio u pritvoru zbog osnovane sumnje da je naložio napad na kuću novinara Milana Jovanovića.

Glišić ujedno odbacuje spekulacije opozicije da je vrh stranke žrtvovao člana rukovodstva SNS Simonovića i podseća da je nekoliko dana kasnije u Lajkovcu policija uhapsila osam osoba zbog sumnje na korupciju od kojih je jedna član opštinskog veća.

"Hapšenje Simonovića je dokaz da nema zaštićenih. Državni organi rade svoj posao i svako ko je prekršio zakon treba za to i da odgovara. Naravno da neće da ih spasi partijska knjižica. Njihovo hapšenje je jasan pokazatelj da su pred zakonom svi isti", ističe Glišić.

On kaže da su naprednjaci stroži u kontroli tamo gde su na vlasti pošto je tamo odgovornost neuporedivo veća jer su u mogućnosti da resavaju probleme građana.

"Nekoliko puta godišnje pravimo krupne rezove. U drugoj polovini februara imaćemo sednicu IO u proširenom sastavu i videćemo ko će biti sankcionisan za loš rad i loše ponašanje", kaže Glišić.

Govoreći o saradnji sa liderom SNS Aleksandrom Vučićem, Glišić kaže: "On je moj pretpostavljeni i trudim se da svakog dana opravdam poverenje koje mi je dao izborom na ovo mesto. Kada vidim koliko radi i koliko se bori da Srbija bude normalna i razvijena zemlja nemam pravo da kukam i dajem sve od sebe da stranka izgleda ozbiljno i odgovorno".

Iako se svakodnevno čuju nekoliko puta Vučić i Glišić, za sada različito gledaju na to da li na proleće treba da budu održani vanredni parlamentarni izbori, piše "Politika".

Kao obrazloženje zašto se zalaže da narod ove godine izađe na birališta, Glišić navodi da su građani ti koji treba da kažu kojim će putem da ide naša država.

Dragoljub Simonović


Navodi da je SNS spreman da se izbori održavaju svake nedelje i kao najjači izborni adut navodi predsednika Vučića.

"Kada na čelu države i na čelu stranke imate poštenog i odgovornog čoveka sa jasnim rezultatima, onda se izborima radujete jer znate da građani to nagrađuju poverenjem. Kad nemate ništa od toga, onda ste Ðilas, Jeremić i Boško Obradović i tražite da vam neko pokloni vlasti, svesni da ni uža familija ne bi dala podršku za simbole ružne prošlosti oličene u Savezu za Srbiju", rekao je Glišić.

"Ovo je slobodna zemlja u kojoj svako može da izrazi svoje zadovolsjtvo ili nezadovoljstvo na mirnim skupovima. Ali nijedan skup i protest neće birati vlast, već građani na izborima, jer volja građana je demokratija, a ne volja ulice", zaključuje Glišić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (199)

Maja

02.02.2019. 09:45

U Srbiji su svakome zagarantovana ista prava, bez obzira u kojoj je političkoj partiji, niko ne moze proći nekažnjen.

Jole

02.02.2019. 09:45

Srbija se ponasa odgovorno i svako ko ucini bilo koje krivicno delo, bice sankcionisan, bez obzira da li pripada opoziciji ili vladajucoj vecini.

caca

02.02.2019. 09:46

Partijska knjizica nemoze nikoga da spase,ako je taj neko poinio zlocin,ili nest kriminalno!!!Pravda i zakon su u Srbiji za sve isti!!!!

star

02.02.2019. 09:47

Niko ne može u Srbiji da zloupotrebi partijsku knjižicu SNS-a da bi se spasio zatvora, zbog svog krivičnog prekršaja.

Jelena

02.02.2019. 09:53

Svako ko bude radio protiv Srbije i njenog naroda ce snositi posledice bez obzira kojoj stranci pripada.

Đole

02.02.2019. 09:58

To kod predhodnih vlasti nije bio slučaj. Čestitke naprednjacima sa istim aršimima prema svakome ko krši zakon.

Tomislav

02.02.2019. 09:58

Svako ko ide protiv drzave mora odgovarati za svoje postupke,niko ne sme da se vadi na partijsku knizicu!

Boban

02.02.2019. 10:01

Niko ne moze protiv zakona,svako ko ucestvuje u korupciji ili je pokrao drzavu mora,da se izvede pred lice pravde!

Danijel

02.02.2019. 10:06

Tako je, da nemisli javnost da je stranka losih ljudi. Svako ko misli da ce proci nekaznjen grdno se vara

dado 7911

02.02.2019. 10:08

SNS ne amnestira kriminalce kao sto je to bioza vreme slucaj za vreme DOSMANLIJA kada su stranke bile leglo kriminala i korupcije!

Mila

02.02.2019. 10:10

Nedavno hapšenje je pokazalo da zaštićenih nema.Svako ko je prekršio zakon,mora da odgovara.

Miodrag

02.02.2019. 10:10

Srbija je pravno uređena država u kojoj nema zaštićenih i nedodirljivih, bez obzira kojoj političkoj partiji pripadaju ili su apolitični. Zakoni se sprovode za sve građane Srbije jednako.

Mašnica

02.02.2019. 10:12

Partijska knjižica je samo znak političke opredeljenosti a zakon je isti za sve i svi su jednaki pred istim.

Jela

02.02.2019. 10:13

Odličan potez SNS. Građani treba da znaju da im članstvo u stranci nije paravan za malverzacije kao što je bio prethodnoj vlasti. Samo ovim potezom Srbija može ići napred.

Aleksa

02.02.2019. 10:13

Da je vise politicara i ljudi kao sto je Glisic, on je posten i iskren covek koji ne dozvoljava u svojim redovima bahate funkcionere, ljude koji se pozivaju na SNS dok zele da izvuku sopstvenu korist. Svaka cast!

Lela

02.02.2019. 10:18

Za razliku od prethodne vlasti koja je stitila one koji su stetili drzavi, sadasnja vlast nema nikako ne opravdava nikakav zlocin.

lena

02.02.2019. 10:19

SNS nije i nikada nece biiti sigurna kuca za neodgovorne politicare i one koje imaju bilo kakve veze sa kriminalom!

Bidzi M

02.02.2019. 10:23

Svaka rec gospodina Glisica, je na mestu. Tako kako jeste, i tako treba da bude. Zasticenih nema, pred zakonom su svi jednaki.

Zorica

02.02.2019. 10:24

Naravno da partiska knjižica ne može nikog da spasi od odgovornosti.I predsednik je to sam izjavio.

Radasin

02.02.2019. 10:28

Zakon je za sve isti, bilo da neko ima partijsku knjizicu ili ne, samim tim ce i sankcije biti iste za sve, ukoliko se zasluze.

Miloš

02.02.2019. 10:33

U Srbiji su svi građani jednaki pred zakonom i tu nema izuzetaka, bez obzira na partijsku pripadnost.

Miki

02.02.2019. 10:59

Srbija je pravna država, pred zakonom smo svi isti i svi odgovaramo za svoje postupke bez obzira na partijsku knjižicu.

Marina Matic

02.02.2019. 11:00

Ko god je napravio neko kruvicno delo, odgovara po Zakonu. Niko ne sme da bude povlascen.

Marko

02.02.2019. 11:41

Ova vlast je pokazala da partija ne brani one koji su krivi, nego da su svi jednaki pred zakonom! I to je za pohvalu!

Mara

02.02.2019. 11:50

Zakon je isto propisan za sve gradjanje nezavisno od funkcije, politicnkog opredeljenja, zvanja

Goran

02.02.2019. 11:54

Ko god počini neko nedelo treba da odgovara bez obzira da li je član vladajuće ili opozicione stranke.

Kgmali

02.02.2019. 11:54

Tako i treba, mi smo normalno druatvo u kojem nema kao nekada partijske zastite kriminala.

Kalina23

02.02.2019. 12:10

Zakon je jednak za svakog gradjanina i partiska knjizica mu ne daje nikakve povlastice.

Kleo

02.02.2019. 12:20

Tako je, po ko znakoji put je vlast pokazala da nema nedodirljivih! Prošlo je vreme žutog režima i belih medveda koji su razorili Srbiju bez posledica!

Mare

02.02.2019. 12:27

Tako i treba da se pokaže da nema povlašćenih i da shvate svi oni koji misle da mogu da se bave kriminalom i prodju nekažnjeno,da se grdno varaju!

Jovan

02.02.2019. 12:41

Kada zgrešiš ili napraviš prekršaj nema partijske knjižice ili skrivanja iza nekog imuniteta, pred zakonom moraju svi biti isti.

Maja

02.02.2019. 12:57

Dobro je da se ovako javno iz vrha SNS kaže da zaštićenih nema. Ja koliko znam nikada ih nije ni bilo. Strožije je nego bilo nu kojoj stranci i strožije nego ikad. Nema muljanja, nema improvizacije, ne može da se nešto ne plati, ne možeš da činiš kriminalna dela a da ne odgovaraš. Po tom pitanju diskusije nema. Red se zna i na tome ljudima u SNS svaka čast.

verka

02.02.2019. 13:09

Partijska knjižica ne spasava od hapšenja...i to da bude obrazac ponasanja i za ubuduce!

Sara

02.02.2019. 13:14

Zakon jeste za sve isti. Nema privilegovanih, zasticenih svako za svoja dela mora da odgovara.

Miki

02.02.2019. 13:15

Simonovic je pravi primer za ovu tvrdnju! Zakon mora i jeste isti za sve, nema postedjenih.

veselnik

02.02.2019. 17:22

@Miki - Svrha ovog zrtvenog jarca ispunjena! Sad su svi ostali mirni...

Marija

02.02.2019. 13:17

Svako ko prekrsi zakon mora biti kaznjen jer je zakon isti za sve bez obzira koju stranku podržavaju.

Snezana

02.02.2019. 13:24

Tako je oduvek trebalo da bude, a koliko je demokrata samo spaseno zahvaljujuci partijskoj knjizici!

Djordje

02.02.2019. 13:39

Niko ne moze da radi nesto sto nije po zakonu a da ne odgovara za svoje postupke,to je moto ove vlade

maka

02.02.2019. 13:40

Dobro je da narod zna da partijska knjizica nece biti zastita za one koji krse zakon.Zakon je za sve isti!

Mika

02.02.2019. 13:46

Svako ko radi drugome na stetu, treba biti kaznjen. Nebitno da li je iz kruga politike ili ne. Prema svima se treba isto ophoditi.

Dijego

02.02.2019. 15:00

Hapšenje Simonovića je dokaz da nema zaštićenih. Državni organi rade svoj posao i svako ko je prekršio zakon treba za to i da odgovara. Naravno da neće da ih spasi partijska knjižica. Njihovo hapšenje je jasan pokazatelj da su pred zakonom svi isti.Naravno da su svi jednaki pred državnimm organima.

Sara

02.02.2019. 15:06

Ovim je i vise nego jasno stavljeno do znanja da je Srbija krenula u ozbiljnu borbu protiv kriminala, da niko nece biti zasticen i da ce svako snositi odgovornost za svoje postupke. Bravo! Samo napred. To je Srbija kakvu zelimo.

Lala

02.02.2019. 15:36

Zakon je za sve isti i to je jasno dokazano i pokazano, sigurno je da partijska knjižica nikom neće biti utočište i niko nije zaštićen.

Sara

02.02.2019. 15:53

Gradjani Srbije jedino veruju Aleksandru Vucicu jer on radi za njihove interese I pruzice mu podrsku na izborima

mila

02.02.2019. 16:07

SNS je ozbiljna stranka i niko ne sme zloupotrebljavati stranacku knjizicu i raditi bilo sta sto je u suprotnosti sa Zakonom.

Boki

02.02.2019. 16:10

Srbija je resila da stane na put korupciji i kriminalu, niko nece biti zasticen ako se bavio prljavim poslovima.

Алхемичар

02.02.2019. 16:28

Слажем се са Глишићем.Нема заштићених, нема повлашћених.

Zoran

02.02.2019. 16:51

Ljudi moraju da budu svesni svojih gresaka i da se ne pravdaju time da su clanovi neke stranke. Stranka danas ne moze nikog da postedi ukoliko je taj neko pocinio zlocin

Daki

02.02.2019. 17:01

Svako je licno odgovoran za svoju gresku bez obzira kojoj politickoj partiji pripadao i samim tim ce ih zakon tretirati na isti nacin.

Gospodja Ministarka

02.02.2019. 18:15

Zakon je strog, ali mi smo ga takvim stvorili, zato se mora postovati. To nije stvar partije!

MAKSS

02.02.2019. 19:14

Vucic je dokazao da partijska knjizica nikoga u ovoj zemlji ne moze da zastiti, ni po babi ni po stricevima.

Mara

02.02.2019. 19:54

Niko i ništa ne može da spasi od hapšenja onog ko je počinio krivično delo.

Sara

02.02.2019. 19:58

Clanstvo nije osnova da neko bude subjektivan. Partijska knjizica nije zeleno svetlo za sve,pogotvo ako je neko pocinio zlocin ili kriminalnu radnju.Pravda i zakon su u Srbiji za sve isti,bili clanovi neke partije ili ne.

CUPI

02.02.2019. 20:01

Zakon mora da se sprovodi nad svim krivcima isto tu nikakve veze nema kako si politički opredeljen i na kojoj si funkciji.

Milica

02.02.2019. 23:45

Partijska knjižica sigurno nikome neće biti utočište za bekstvo od zakona.

Radovan

03.02.2019. 00:47

Svako ko je počinio krivično delo mora da odgovara za to, parijska knjižica više neće nikome pomoći.

Tasa

03.02.2019. 06:31

Partijska knjižica nikoga ne treba i ne može da spasi od hapšenja. Svi moraju da odgovaraju za ono što su uradili.

Dzo

03.02.2019. 07:21

Svako ko je počinio krivično delo mora da odgovara za to kao na primeru Simonovica dokaz da niko nije nedodirljiv.

Danilo

03.02.2019. 07:37

Svako mora da odgovara za svoje postupke bez obzira na stranacku pripadnost