PRE dve godine je španski "Seat" koji je deo "Folksvagen grupe" odlučio da izdvoji "KLupru" kao poseban brend. Zadovoljni početnim rezultatima, čelnici kompanije nastavljaju ofanzivu sa novim brendom.


Tako je sada otvoreno i novo sedište brenda "Kupra garaža", koje se nalazi odmah pored korporativnog sedišta "Seata" u Martorelu.


Tokom otvaranja, po prvi put na globalnom nivou, ovaj automobilski brend predstavio je prvu "kupra leon" gamu, uključujući i nove trkačke automobile, i početak njegovog puta elektrifikacije.


Otvaranje objekta okupilo je "Kupra pleme", koje sada ima novog člana, golmana FK Barselone Mark-Andre ter Štegena. Zvrezda katalonskog tima seo je za komande jednog od 1.999 primeraka "kupra ateka limited edišn" modela i zvanično je predstavljen gostima i medijima.


Posle završetka 2019. s rastom od 71,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu i skoro 24,700 prodatih primeraka, "Kupra" je započela 2020. sa brojnim novitetima.




Pored otvaranja vrata svog novog doma, ekološki efikasne zgrade od 2.400 kvadratnih metara čiji dizajn podseća na trkačku ergelu, brend takođe remodelira svoju radionicu za trkačke automobile, "CUPRA Racing Factory". "Kupra" je investirala 5,3 miliona evra u nova postrojenja, koja mogu da prime 200 zaposlenih.






Pročitajte još: Španska kompanija ne posustaje: "Seat" predstavio novog "leona"





- Odluka da se "Kupra" izdvoji kao nezavisni brend doneta pre dve godine nije mogla da prođe bolje, jer je u ovom kratkom periodu postala naša najprofitabilnija poslovna jedinica. "Kupra" daje "Seatu" priliku da proizvodi profitabilnije modele i dopre do novih kupaca, i dva brenda nam zajedno daju resurse i operativnu osnovu za nastavak rasta. Sada smo odlučili da osnažimo brend izgradnjom našeg sopstvenog korporativnog sedišta -,rekao je Karsten Isensi, v.d. predsednika "Seata" i izvršni potpredsednik za finansije i IT.