SREDNJI BANAT OSTAJE BEZ KLJUČNE SAOBRAĆAJNICE? Stari most "kleca" na staklenim nogama

B. G.

27. 08. 2020. u 06:48

STARI železničko-drumski most preko Tamiša, između Orlovata i Tomaševca, kod Zrenjanina, koji je decenijama žila kucavica i jedna je od najvažnijih saobraćajnica u srednjem Banatu, više je zatvoren za saobraćaj nego što se može koristiti.

СРЕДЊИ БАНАТ ОСТАЈЕ БЕЗ КЉУЧНЕ САОБРАЋАЈНИЦЕ? Стари мост клеца на стакленим ногама

Foto: B. G.

Krajem marta, most je zatvoren iz bezbednosnih razloga. Tada su iz "Puteva Srbije" najavili radove, most je obeležen odgovarajućom signalizacijom, a vozila su upućivana na alternativne putne pravce, ali se od tada ništa nije dogodilo.

- Mnogo vremena gubimo, kada moramo alternativnim putevima, koji su takođe u lošem stanju i mnogo nam je duže do posla i nazad u selo - kaže Stevan S. iz Orlovata.

Istog su mišljenja i meštani Tomaševca, Botoša i još nekih sela u okolini Tamiša.

Most je više od tri meseca bio zatvoren za saobraćaj, a onda je, izlivanjem Tamiša, krajem juna, ponovo otvoren za saobraćaj za putničke automobile i traktore, uz zabranu za teretna vozila teža od 12 tona.

- U toku je izgradnja puta od našeg sela prema Samošu i Jarkovcu, pa šleperi puni peska i ostalog građevinskog materijala, bez obzira na zabranu, prelaze preko mosta - ističu meštani Tomaševca, uz napomenu da je to dodatno opterećene za oštećeni most preko kojeg nije bezbedan prelazak.

SNIMAN FILM

Foto: B. G.

Scene skokova i sudara, koprodukcijskog kanadsko-mađarskog filma "Kamp X", koji obrađuje temu Drugog svetskog rata, snimane su nekoliko dana na starom mostu na Tamišu.

U Mesnoj zajednici Orlovat ističu da su se više puta do sada obraćali pismenim molbama preduzeću "Putevi Srbije".

- Dobili smo kratak odgovor da je most u lošem stanju i da će morati da se sruši i izgradi novi - naglašavaju u MZ Orlovat, uz konstataciju da se to neće skoro dogoditi, jer za sada ne postoji ni dokumentacija, niti bilo kakav projekat izgradnje.

Uslov za izgradnju novog mosta preko Tamiša, na području srednjeg Banata je prevashodni dogovor preduzeća "Putevi Srbije" i "Infrastruktura železnice Srbije", kao i nadležnog ministarstva, i izrada kompletne tehničke dokumentacije.

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

KLIKNITE ZA VIŠE VESTI

Komentari (0)