BISER IZ RISELSHAJMA: U Frankfurtu predstavljena nova opel astra

P. Živković

četvrtak, 05. 09. 2019. u 22:15

БИСЕР ИЗ РИСЕЛСХАЈМА: У Франкфурту представљена нова опел астра

Nova "Astra" Foto Promo

U "Opelu" sa pravom tvrde da nova "astra" postavlja standarde u svojoj klasi sa svim vrhunskim tehnologijama kao i sa odličnim brojkama što se tiče potrošnje goriva i CO2 emisije

NA novinarskoj prezentaciji u okolini Frankfurta predstavljena je nova "opel astra" koja će zvanični debi imati na predstojećem Salonu automobila (12. do 22. septembar) u ovom gradu.

Pročitajte još: Kreće "ADAK Opel reli kup"

Na prvi pogled, ali i posle nekoliko stotina kilometara pređenih za upravljačem ovog automobila, jasno je zašto čelnici "Opela" kažu da se radi o pravom biseru inženjerstva iz Riselshajma.

Emisija CO2 niža je za do 21 odsto. Naravno u pitanju je ne samo nova generacija agregata koji su već u skladu sa "Evro 6d" eko normama (Pet od sedam pogonskih jedinica u ponudi čak idu ispod magične brojke od 100 grama CO2 po pređenom kilometru), već je poboljšana i aerodinamika i sada "astra" ima koeficijent otpora vazduha od samo 0,26 Cd.

Pročitajte još: "Tojota" bez vozača u Evropi

Ovaj bestseler "Opela" je sada dobio i novi devetostepeni automatski menjač za verzije sa petoro vrata i "sports turer" (karavan).

Najavljene su i cene za Nemačku pa tako verzija sa petoro vrata košta 19.990 evra ( sa porezima) a karavanski model košta 20.990 evra. Ovi modeli su su već dostupni za narudžbe u Nemačkoj, a vrlo brzo će biti i u ostalim zemljama Evrope, i dolaze u paketima opreme "edišn", "GS lajn", "elegans" , "ultimejt" i kao specijalni model "120 godina".

Moderni trocilindarski benzinski i dizel agregati koji pokreću "astru" - razvijaju od 105 KS do 145 KS uz potrošnju goriva od potrošnja goriva u gradskim uslovima u rasponu od 6,4-4,3 l/100 km,na otvorenom putu 4,2-3,2 l/100 km,i u kombinovanoj vožnji 5,0-3,6 l/100 km,uz emisiju štetnih gasova od 125-94 g/km CO2 po najnovijim načinima merenja , takozvanom "WLTP" sistemnu.

"Astra" je osmišljena tako da obezbeđuje i vrhunski komfor a ne samo performanse. Između ostalog novina je kontra-rotirajuće međuvratilo u bloku trocilindarskih motora koje neutralizuje vibracije. Bazne pogonske jedinice već imaju šestostepeni manuelni menjač kao standard. Nova bezstepena automatska transmisija i devetostepeni automatik sa neprimetnim promenama brzina takođe doprinose manjoj potrošnji i većem komforu.

Precizan razvoj u vazdušnom tunelu je takođe značajno doprineo smanjenju u potrošnji goriva i emisiji CO2. Sa 0.26 Cd, Sportska šasija je još više unapređena. Novi amortizeri uvećavaju udobnost. Opciona dinamička šasija uključuje čvršće vešanje, direktnije upravljanje i Watts link na zadnjoj osovini.

Zahvaljujući vrhunskim tehnologijama za smanjenje emisija štetnih gasova kao što su filter benzinskih čestica (GPF) i selektivna katalitička redukcija (SCR) kod dizela, sve pogonske jedinice Astre već ispunjavaju euro 6d standarde emisije. Potpuno aluminijumski dizel i benzinski agregati su opremljeni sa stop/start tehnologijom koja štedi gorivo već u osnovnom paketu opreme.

U potpunosti digitalna: nova prednja i zadnja kamera, digitalni brzinomer

"Opel Astra" ima široku gamu najmodernijih tehnologija i sistema asistencije koji su bez premca u ovoj klasi vozila -od takozvanih "inteligentnih matriks" LED svetala bez odsjajado nove najmodernije prednje kamere kao i kamere za pogled unazad.

Nova prednja kamera je manja, ali i snažnija nego pre zahvaljujući bržem procesoru. Sada prepoznaje i pešake. Digitalna kamera za pogled unazad koja je dostupna zajedno sa novim "Multimedia navi pro" infozabavnim sistemom je takođe snažnija, slika na dispeju je jasnija.

Kupci "astre" uživaju u vrhunskoj povezanosti sa "Epl kar plej" i "Android auto". U vrhu ponude se nalazi "Multimedija navi pro" koja ima osmoinčni ekran u boji osetljiv na dodir kojim se može upravljati putem glasovnih komandi. Povezani servisi navigacije čine putovanje još komfornijim. Sam ekran navigacije se prikazuje sa redizajniranim simbolima u modernijem izgledu. Isto važi i za instrument tablu: vozači nove "astre" su prvi koji će imati digitalni brzinomer. Sistem poziva u slučaju opasnosti "e-kol" donosi dodatan mir.

Kompatibilni pametni telefoni mogu da se pune putem elektromagnetne indukcije uz opciju bežičnog punjenja.

Nova "astra" se pretvara u koncertnu dvoranu sa opcionim "Bose" zvučnim sistemom koji uključuje sedam zvučnika zajedno sa "Rič-bas" sabvuferom.

Nova "astra" ima još jednu novu funkciju koja doprinosi komforu i čini vožnju u zimskim uslovima prijatnijom i bezbednijom: grejanje vetrobranskog stakla.

Zato u "Opelu" sa pravom tvrde da nova "astra" postavlja standarde u svojoj klasi sa svim vrhunskim tehnologijama kao i sa odličnim brojkama što se tiče potrošnje goriva i CO2 emisije kako za dizele tako i za benzinske agregate.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (4)

Рашо

06.09.2019. 08:26

По изнетим подацима о потрошњи горива брзо ће дан када ће возила почети да из мотора враћају гориво у резервоар! Питам се само како би човек прошао када би покушао да произвођаче тужи за превару јер ни један аутомобил не троши ни приближно колико тврде произвођачи?

Turbo

07.09.2019. 19:58

@Рашо - Problem je što ste naučili da vozite stara kola.Nova se voze drugačije.Na primer,: stara ste lagano ubrzavali.do 50 km/č..nova treba što pre do 50..pa onda nogu s.gasa..kočenje što više motorom..što pre prebacivati u viši stepen..i.t.d..Ja imam manju potrošnju o deklarisane fabričke a vozim auto sa tri.cilindra.benzinac..

Власник Модел С

09.09.2019. 01:57

@Рашо: Мој гориво не троши уопште али струју враћа у батерију кад идем низбрдо, рецимо. Гориву је одзвонило.