USKRŠNJA DONACIJA KOMPANIJE NECTAR: Kompanija Nectar donirala proizvode i organizovala uskršnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela u Sremsko

Promo

29. 04. 2024. u 13:53

Kompanija Nectar, jedan od lidera u proizvodnji zdrave hrane i pića, povodom uskršnjih praznika je obradovala decu, štićenike SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici. Kompanija je povodom predstojećih praznika organizovala druženje sa decom iz ove ustanove, tradicionalno farbanje uskršnjih jaja, i tim povodom donirala je značajne količine Nectar Family sokova i sokića za decu ovoj ustanovi. Deca su prilikom uručenja donacije učila o tradicionalnim načinima obeležavanja Uskrsa, družeči se sa zaposlenima u kompaniji i uživajući u proizvodima koji stižu iz Nectara.

УСКРШЊА ДОНАЦИЈА КОМПАНИЈЕ NECTAR: Компанија Nectar донирала производе и организовала ускршње дружење са децом из СОС дечијег села у Сремско

Foto: Promo

Kompanija Nectar, kao porodična kompanija neguje tradicionalne vrednosti, što konstantno pokazuje kroz brojne aktivnosti koje za cilj imaju pomoć najmlađima, ugroženim grupama stanovništva ali i kroz brojne druge aktivnosti pa i sam redizajn svojih najpoznatijih brendova. Upravo prilikom uručenja donacije, najmlađi su mogli da vide nova, redizajnirana pakovanja Nectar Family sokova na kojima su prikazani najlepši i najpoznatiji predeli naše zemlje, a sve sa ciljem promocije tradicije i vrednosti koje neguje. Nectar Family sokovi od sada nose naziv Familija i kroz njihova pakovanja promovisaće se najlepši lokaliteti u Srbiji.

„Kao porodična kompanija koja je za dve decenije poslovanja izrasla od malog preduzetničkog poduhvata u lidersku kompaniju, od velikog značaja nam je čuvanje tradicije i porodičnih vrednosti. Kod nas radi više od 1.000 zaposlenih, a porodični duh, toplina i timska energija i dalje su prisutni. Današnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela predstavlja jedan od najznačajnijih i najlepših segmenata poslovanja naše kompanije, kojoj su pored tržišnih ciljeva, ovakve aktivnosti u najvišem rangu prioriteta. Cilj nam je da na razne načine potrošačima i pre svega najmlađima prenesemo značaj očuvanja tradicije, ljubav prema najbližima i sopstvenoj zemlji, što smo pokazali uporavo i kroz redizajn našeg najpoznatijeg brenda Nectar Family odnosno Nectar Familija sokova“, istakla je Nataša Jokić, direktor marketinga kompanije Nectar.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dve zvezde – jedno spektakularno veče!  Da zagreje i preokrene budućnost

Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost

Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.

10. 05. 2024. u 16:45

Komentari (0)

VELIKI FUDBALSKI HAOS: Mančester siti ne može da igra u Ligi šampiona?!