Sto evra od države trebalo bi da dobiju i vozači "Plavog taksija" u Bačkoj Palanci, ali će oni najmanje toliko izgubiti zbog toga što je telefonski broj njihove službe vrlo sličan broju na koji se građani prijavljuju za ovu vrstu pomoći. Broj kol-centra za prijavu je 0800 101 100, a mnogi građani greškom okreću broj "Plavog taksija" - 0800 100 101. Osim što uporno odgovaraju na pogrešne pozive, petorica taksista trpe finansijsku štetu, jer ih svaki odziv košta, a za klijente je pozivanje besplatno.

Taksista Mane Rončević kaže da je od 15. maja, kad je prijavljivanje za pomoć od 100 evra počelo, dosad primio više od 1.000 poziva. Iako im se, kad okrenu pogrešan broj, javlja telefonska sekretarica sa obaveštenjem: "Ovo je besplatan poziv, dobili ste 'Plavi taksi', izvolite", građani ne prekidaju vezu, posle čega im se javljaju taksisti.

- Ja im ponovim da su dobili "Plavi taksi", a oni pitaju: "Je l' se ovde prijavljuje za sto evra?" Ili samo zastanu kad im kažem da su dobili taksi, ali ne odustaju, nego na pitanje zašto zovu, uzvraćaju: "Za sto evra, je l' to to?" - priča Rončević.

On kaže da posle svakog objašnjavanja sagovornicima da su pogrešili broj, njegov telefon izbaci pet-šest propuštenih poziva.

- Kako je počelo, mislio sam da ću dobiti milion poziva, što bi me koštalo pet miliona, jer svaki poziv plaćam pet dinara. Nisam mogao da verujem šta se dešava - opisuje Rončević.

Milionske štete neće biti, ali s obzirom na to da je za sedam dana primio više od 1.000 poziva, a prijavljivanje za 100 evra traje do 5. juna, Rončević moli boga da taj novac njemu i njegovim kolegama bude dovoljan da pokriju gubitke zbog zbunjenih "klijenata".

"NADOKNADA" ŠTETE
Rončević je ljude koji su ga pogrešno zvali molio da mu od dobijenih 100 evra uplate barem 50 dinara na tekući račun kako bi nadoknadio štetu. Oni su pristajali, iako im nije dao broj računa.

- Neka sami nađu račun, kao što su našli broj telefona taksija - okreće Mane na šalu.