Od sada 130 km/h na autoputu; Stručnjaci: Povećanje nezgoda za jedan do dva odsto

Tanjug

10. 05. 2018. u 15:48

Predlogom zakona o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima omogućena je brzina do 130 km/h na autoputu

Од сада 130 km/h на аутопуту; Стручњаци: Повећање незгода за један до два одсто

Ograničenje brzine, Foto: D. Dozet

BEOGRAD - Predlogom zakona o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima omogućena je brzina do 130 km/h na autoputu, a ovaj zakon se donosi da bi se uskladila rešenja koja se odnose na ograničenje brzine na autoputu sa većinom zemalja Evropske unije, saopšteno je nakon sednice Vlade Srbije.

Tako će dosadašnja najveća brzina od 120 km/h biti povećana na 130 kilometara na sat.

Vlada Srbije na današnjoj sednici usvojila i Predlog zakona o posebnim uslovima za realizaciju projekta izgradnje stanova za pripadnike snaga bezbednosti, Predlog zakona o presađivanju ljudskih organa, Predlog zakona o ljudskim ćelijama i tkivima, Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o matičnim knjigama, Predlog zakona o dopunama Zakona o ograničavanju raspolaganja imovinom u cilju sprečavanja terorizma.

PROČITAJTE JOŠ - Kazne bez izuzetaka

Vlada je takođe donela odluku da se Poseban kolektivni ugovor za radno angažovanje estradno-muzičkih umetnika i izvođača u ugostiteljstvu primenjuje i na poslodavce koji nisu članovi Unije poslodavaca Srbije i koji nisu učestvovali u njegovom zakl?učivanju.

Donošenjem ove odluke obezbeđuju se jednaki uslovi radnog angažovanja izvođača estradno-muzičkog programa kod svih poslodavaca u Republici Srbiji, čime se sprečava siva ekonomija u toj delatnosti.

Odluka će u značajnoj meri doprineti efikasnijoj zaštiti radno-muzičkih prava izvođača estradno-muzičkog programa, kao i poslova stručnjaka i saradnika u estradno-muzičkoj oblasti.

VUJANIĆ: SA PODIZANjEM BRZINE, POVEĆAVA SE I BROJ NEZGODA


Stručnjaci smatraju da će se povećanjem dozvoljene brzine, posledice saobraćajnih nezgoda biti teže i veće.


Profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić objašnjava za Tanjug da povećanje od 10 km brzine, povećava broj saobraćajnih nezgoda za jedan do dva odsto.


"Nisam pobornik te novine i voleo bih da vidim argumetne za to. Ako su argumenti u cilju bezbednosti - ne postoje, ili potrošnje goriva - ne postoje, jedini argumenti mogli bi biti u ušda vremena, ali broj nezgoda će da poraste, te zbog toga ne nalazim opravdanje za podizanje brzine", ocenjuje Vujanić.


On je upitao zašto povećanje na 130 kilometara na čas nemaju Engleska, Danska, Norveška, Švedska i druge zemlje koje su, kaže, u smislu bezbednosti saobraćaja daleko ispred nas.


"Postoje iskustva u svetu u razvijenim zemljama, gde su bili pokušaji da se brzina digne sa 120 na 130 kilometara na sat. Tako je, na primer, SAD uradila i samo posle dve godine ukinula to povećanje maksimalne brzine", podseća Vujanić.


Upitan kako će povećanje maksimalne brzine na auto-putu uticati na nedavno uvođenje merenja prosečne brzine na autoputevima, Vujanić smatra da će se povećanjem brzine na 130 "automatski povećati i prosečna brzina".


"Ja sam bio deo grupe koja je insistirala i stavila u predlog zakona taj deo propisa. I to je prošlo, a prošlo je iz razloga što, na primer, ako neko putuje iz Švedske u Grčku i čeka na Horgošu tri sata, on će gledati da ta tri sata nadoknadi na auto-putu, a zna da ne može da napusti Srbiju ukoliko ne ispoštuje vreme putovanja ili će biti kažnjen", objasnio je Vujanić.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (79)

Luka Marković

10.05.2018. 16:18

Pozdravljam ovaj predlog da se brzina na autoputu poveća sa maksimalni 120 km/č na 130 km/č . Samo se nadam da će se i kvalitet autoputa dovesti na pristojan nivo, jer su pojedine deonice blago rečeno loše.

pereee

10.05.2018. 16:24

Bolje da stave 90km, pa lepo radare na svakih 10km i da vidis para za administraciju. Trebalo je da uskladjujemo , a ne da se vodimo zdravom logikom. Banda lopovska!

Nemanja

10.05.2018. 16:27

A do danas su pisali kazne ko vozi 121km/h???!Od danas imamo bezbedniji autoput odjednom.Smejurija.

Vojislav

10.05.2018. 16:46

Konacno nesto normalno. Ko nece da vozi 130 ne mora, ali autoput sluzi da saobracaj tece a ne da se davi. Ako je ovo prvi korak u ispravljanju idiotskih ogranicenja (Pupinov most, most na Adi, Beograd-Pancevo isl.), onda jos bolje.

Mirko Nikić

10.05.2018. 17:12

Nadam se da ovaj put srbijanska policija neće gledati baš u metar prekoračenja. Ja kada vozim i naiđeme na pokazivač moje trenutne brzine i bacim pogled na analogni pokazivač brzine u svom autu - uvek na pokazivaču je veći broj nego li na pokazivaču kraj puta. Nekoliko puta sam platio kaznu zbog veće brzine koju je pokazao policijski radar.Pozdravljam odluku vlade, mada su je mogli donijeti odmah, a ne da vozači plaćaju kazne zbog vožnje od 129 km/h i svih posljedica koje idu sa tim!!! Pozz

Đuro

10.05.2018. 17:20

onda treba i van naselja da bude 90. kad su već prekopirali i spustili u gradu na 50km/h

Ђорђе

10.05.2018. 17:26

Права одлука за повећање брзине.Ионако је скоро у свим европским земљама ограничење 130 км.У складу са модерним возилима која су много напреднија и безбеднија него пре тридесетак год.

Prle

10.05.2018. 17:35

Mislio sam da je ograničenje brzine zbog naše sigurnosti u saobraćaju, i da postoji neki razlog zašto je baš120 km/h maksimum. Sada se uskladjujemo sa većinom u EU. To je lepo, ali šta se to promenilo sa našim putevima i kolima, pa je sada i 130 ok? A možda bi mogli i da se uskladjumemo sa manjinom u EU, Nemačkom na primer.

Ratko

10.05.2018. 18:44

@Prle - Prle,u nemackoj imas dosta auto puta gde smes neograniceno voziti.A ima i relacija gde samo 120-130 smes voziti.130 je dosta kao i u Austriji.

Rmm

10.05.2018. 17:56

i koliko ce sada to nas da kosta? da se svaki znak sa dozvoljenim ogranicenjem zameni. licno u nasoj zemlji ne vidim razliku izmedju 120/130, fakticki vremenska razlika na deonici Bg-Ni je nepunih 10 minuta, a da ne pricam o Bg-Ni.

Vlada Legenda

10.05.2018. 18:07

A što onda ne prekopirate i ostale stvari, standard naprimer,ili sistem registracije i osiguranja vozila?

Marsovac

10.05.2018. 18:26

a neustavni propis da neko mora dva puta godišnje na tehnički nisu ukinuli...zar svi gradjani nisu isti? Bogatiji sa novim lux kolima jednom u 2.godine a sirotinji sa autima od 15 i više godina draput godišnje! Pa još neka mi neko kaže da smo ravnopravni gradjani!!! a ova brzina na auto putu je za gastarbajtere...

Moljimi

11.05.2018. 07:56

@Marsovac - "Neustavni"? Gde ti mislis da se u ustavu pominje odlazak vozila na tehnicki?

Savo

10.05.2018. 18:26

Povećanje brzine na stotrideset kilometara je dobra odluka ali samo na deonicama autoputa čija ispravnost to dopušta. Ograničavanje brzine na 120 km-čas, i stroge kazne za prekoračenje, dovelo je do grupisanja vozila na autoputu što predstavlja "čep" koji stvara probleme. Povećava mogućnost za lančani sudar. nedavno, vozilo sa crveno-plavom toracijom jedva se probilo kroz takav čep. Ceh lančanih sudara platiće osiguravajuća društva, dok im ne pukne film. A onda država će morati da menja pravila

Desimir Momcilovic

10.05.2018. 18:31

Pozdravljam ovu odluku mi moramo da uskladjujemo brzinu sa evropom u protivnom oteracemo strance i biće nam autoputeva prazni ali ograničenja mora da postoje na nekim mestima gde su oštećenja ili radovi unutrašnji saobraćaj 50-60 škole dečiji vrtići 30 tako je u evropi

Pravosuđe BG

10.05.2018. 18:33

Vujanic je saobracajni vestak cija je saobracajna vestacenja, struka ocenila kao najlosija vestacenja. Međutim, javnim tuzilastvima ovakav strucnjak odgovara, pa se zato njegova misljenja medijski i eksploatisu i namecu javnosti. Iz tih razloga verovatno je da i ovaj komentar nece biti ni objavljen.

Патриота

10.05.2018. 18:36

Читам коментаре и не верујем, до данас вам сметало зашто је 120, сад смета како одједном 130, знају ли неки шта хоће...???

Predrag

10.05.2018. 18:37

Dokle bre!? Svaki mesec neka izmena. Pa vi se igrate sa dostojanstvom ovog naroda i zezate ga direktor u lice i nije vas sramota zbog svog neznanja i nedoslednosti.

Djole NYC

10.05.2018. 18:49

U USA su ogranicenja bila mnogo veca pre krize sa naftom 70-tih. Onda su smanjili na 55 mph (u vehemently delu zemlje), pa su ukapirali da sa pisanjem kazni zbog prekoracenja pune dobrim delom lokalne kase.... U Pitanju je lova, ostalo su samo budalshtine. Da toliko brinu o gradjanima, zivot bi bio mnogo kvalitetniji.

karakorum

10.05.2018. 19:55

@Djole NYC - Kao prvo ograničenja su pre naftne krize bila manja, a ne veća. Ograničenje i brzina nisu jedno te isto. Kao drugo ovo je Srbija, a ne Amerika, mani nas tih poređenja baba i žaba.

Milan M

10.05.2018. 18:55

Samo što kvalitet i širina asvalta,ograda, signalizacija,spojnice na mostovima nisu ni za 120

Pariz

10.05.2018. 18:58

To je ok,ali nije dobro sto na 6 meseci ,treba tehnicki pregled?U zemljama EU tehnicki pregled je na 2 godine bez obzira na godine starosti vozila.

prc

10.05.2018. 19:26

@Pariz - Valjda si ukapirao da je ovo odvraćanje od glavne teme a to je tehnički pregled na 6 meseci kao da je svrha vožnje stalno voženje vozila na preglede a ne sama vožnja. Ovo je glavna tema i narod treba da protestuje i da obori sramni zakon. Valjda jednom narod može da dobije i nešto u svoju korist. Sramno je što će ove preglede plaćati sirotinja. Dakle predsedniče na vama je da se kao čovek iz naroda usprotivite ovom lobističkom zakonu i da se on odbije.

Čiča Miloje

10.05.2018. 19:02

A koja je to većina zemalja u kojima se meri prosečna brzina od rampe do rampe? Kakve su ovo selektivne mere, malo od jednih malo od drugih? Ima li podatak koliki je procenat saobraćajnih nesreća u kojima je uzrok loš kvalitet puta?

Истина

10.05.2018. 19:02

Овај Вујанић је ..... . Брзине о којима он говори су из прошлог века.Немогуће је постићи апсолутну безбедност.Нећу да оповргавам податак о проценту саобраћајних незгода али нигде није поменуо проценат саобраћајних незгода у односу на број возила. И наравно, није дао податке само за ауто пут, већ за целокупан саобраћај.

Starac i autoput

10.05.2018. 19:42

@Истина - Kao i obično nas lažu pričom o svetu. NPR i u Ljubljani u gradu je opšti max. 50km ALI. na bulevarima je to znakom povećano na 60 kli 70 km/h Nekada su naša ograničenja smešna. A tek obrazloženja. Pa kad bi se vozilo 30 po njihovoj logici ne bi bilo nesreća. Kad ste čuli da je neko u srednjem veku stradao u sudaru dve zaprege.... Čuvaj te se mobilnih itdlefona i rupa na putu, preticanja preko pune i pijanaca!!!

tuzni srba

10.05.2018. 19:16

Izvodaci zadataka na vlasti dobili naredbu da se poveca broj stradalih, obicno mladi, znaci i manje dece, nekom treba prazna teritorija ili ispraznjenija???

Mikiboy

10.05.2018. 19:26

Ima opravdanja za povecanje brzine,ima.Danasnji putevi su mnogo bolji i sigurniji i auta takodje.Da napomenem da bi i vozaci trevali da budu bolji danas.

pucko

10.05.2018. 19:31

Nesrece 1% ??? Pa njih ce biti jos jedno 20% vise jer pustaju debile da polazu za auto, koji prolaze "psiho" pregled.

milorad

10.05.2018. 19:32

Zivim u Svedskoj gde su autoputevi odlicni ogranicenje 110k/h sto se nisu usaglasili sa Svedskom koja spada u zemlje sa najmanje poginulih u saobracajnim nesrecama ako nije i na prvom mestu?

Moka

10.05.2018. 21:50

@milorad - Zato sto se u Srbiji ne proizvodi Volvo , a I Svedjani vole da pricaju pa pricaju svasta kao zene i nemaju neku koncetraciju.

Дамјановић Његослав

10.05.2018. 19:39

Господине Вујанићу , обезбеди ми да на хоргошу не чекам три и више сати и кунем ти се да нећу прећи 120км/х.

Zeljko BL

10.05.2018. 19:48

A ovo sa merenjem vremena po rampama nema i ispod ALBANIJE,smesne stvari sakupljanja para ,drzava ovde puca na strane drzavljane i svoju dasporu,smesno.

majstor kvaris

10.05.2018. 20:13

Boze koliko komentara na ovu temu ko da nekome tih 10km/h pravi toliku razliku. Ja ovako laicki racunam - dzuina Srbije - od Subotice do Miratovca je manje vise 600km. Sa matematickog aspekta vozeci 120kmh predjemo to za 5h. A vozeci 130kmh za 4.6h. Ustedesmo dobrih pola sata ovim uvecanjem brzine na ovu deonicu.

Nesa

10.05.2018. 20:39

Ovaj Vujanic verovatno jos zivi u proslom veku , kad si vozio stojadina 90kmh u proseku od Beograda do Nisa......danasnji automobili su mnogo bezbedniji i uzrok nesereca nije brzina od 130 kmh vec nepaznja vozaca dok vozi-uglavnom ( telefoni, poruke, spavanje za volanom..)

Rabadzija

10.05.2018. 20:42

ovde nije rec o brzini,vec o bezbednosti na nasim putevima i kvalitetu puteva. Udarnih rupa na auto putu i propalog asvalta koji stoji jos od titinog vremena. To je najveci problem. A i kakve putare imamo da ne pricam,sramota i bruka.

није Него

10.05.2018. 20:43

у којој земљи на свету, не у Европи, на свету је технички за возила старија од 15 год, два пута годишње?

bager

10.05.2018. 23:13

@није Него - Nije tehnicki pregled nego tehnicki harac za punenje budzeta,,realno je da se pregled vrsi na po dve godine i da se saobracana izdaje i vazi dok se ne promeni vlasnik,,

Neko Iz Mase

10.05.2018. 20:44

Samo čitam komentare i ne mogu da se načudim, ovi isti ljudi su konentarisali pre 3 meseca, (kad je stupio na snagu sistem za merenje prosecne brzine) kako treba povecati brzinu kretanja na auto-putu na 130 km/h, a sad opet pisu kako je to rizik, te uski mostovi, te loš put, te ovo, te ono... Pa da l' vam nesto valja?

PobrkaoSi

11.05.2018. 01:28

@Neko Iz Mase - A možda nisu isti ljudi? Ja vozim max 90 na autoputu i meni ovo deluje nebezbedno kad pomislim na druge i vožnju zaustavnom trakom itd

Miki

10.05.2018. 21:04

Vujanic je anahroni ministar koji pripada proslim vremenima. Neka se damo ugleda na susednu Hrvatsku pa redom. Sramota koga sve narod placa!

nišlija

10.05.2018. 21:14

Pozdravljam ovu odluku , ali na pojedinim deonicama autoputa do Beograda je rizično voziti i preko 100km zbog izbočina i neravnina i kontra padova u krivinama ! Pa je potrebno da se na tim deonicama ograniči brzina i postave znaci upozorenja .

bager

10.05.2018. 23:11

@nišlija - Bukvalisto ,ne znaci da ce se na celoj deonici voziti 130 maksimalno,,bice ogranicenja po potrebi i na 90,,ogranicenja i za vikende ili godisnje odmore kod svih ukrstanja autoputeva zbog priliva velikog broja automobila,,preoterecenosti itd ,,nije autoput jedna prava linija pa juris,,

nišlija

11.05.2018. 07:34

@nišlija - Ti izgleda voziš samo bager van autoputa kad pričaš gluposti ! Mogu da ti navedem x mesta na autoputu Beograd Niš gde nema nikakvog ogranićenja ni obaveštenja o neravninama - skakonicama i oštećenjima na kolovozu ,o tim mestima ja govorim . Da često ideš tim pravcem to bi sigurno primetio!

Lep-I-Pravedan

10.05.2018. 21:46

Ja bih vam spustio ogranicenje na 90. Sve kazne utrostrucio. Svako ponavljanje kazne, oduzimanje vozacke dozvole i upucivanje psihologu na procenu da li ste sposobni za civilizovanu reintegraciju u drustvo. Tek po odobrenju psihologa izdrzavanje zatvorske kazne, a potom ponovno polaganje vozackog ispita. PRIJATNO

Mrgud

11.05.2018. 00:09

@Lep-I-Pravedan - A ja bi vama kilanima koji vozite 20 sati do Crne Gore oduzeo dozvole i auto i dao vam trocikl...U Nemačkoj gde ljudi voze i 200 bez problema ima srazmerno broju stanovnika manje poginulih na putevima!?Ako neko nezna da vozi ili divlja,pre će poginuti na lokalnom putu nego autoputu.Čemu autoput ako se vozi 90???!!!

Nebojsa

11.05.2018. 04:49

@Lep-I-Pravedan - Najbolje da Vi lepo sedite kod kuce i ne izlazite nigde, jerbo bi Vam mogao i klavir pasti na glavu. Moze samo poseta psihijatriji s vremena na vreme. Prijatno i Vama.

alfa...!

11.05.2018. 06:46

@Lep-I-Pravedan - Uvodili bi bi samo neka ograničenja,kazne i slično,dok niko ne pominje vaspitanje,edukacije u vezi saobraćaja i tako dalje............

ratko

11.05.2018. 16:00

@Lep-I-Pravedan - A stace mo stobom Lep I Pravedan?Kao ti si nesto bolji od vozaca u Srbiji.Sa koje ti planete dolazis?

Desa

10.05.2018. 21:47

Zakoni su zastareli i sami profesori isto. Nemacka nema ogranicenje ,zasto se nije uhvatio za taj podatak taj Vujanic ,nego odmah za Ameriku. Imao zakone stare 100g a vozila od 20g ,nema vise Yuga,fice danas kola imaju Airbeg,abs,esp, tri puta su bezbednije a on jos filozofira .

Iseljenik, duže od pola veka u Nemačkoj

10.05.2018. 22:16

@Desa - Ne odgovara istini da Nemačka generalno nema ograničenje brzine. Tačan odgovor je- i nema i ima! U principu nema ograničenje ali u praksi na velikom broju autoputeva ogrničenja i stalnih kontrola brzine vozila ima. Na nekim delovima je ograničenje 130 kmh, na nekim delovima samo 100 kmh a ima i delova autoputa gde je dozvoljeno samo 80 kmh.Prema nekim izvorima preko 60% autoputeva ima ograničenja i njih je iz godine u godinu, zbog sve veće gustine saobraćaja, sve više! Toliko istine radi.

Pravoslavac

10.05.2018. 22:36

Pa da! Divljacima povećavajte već divlju vožnju, a mene koji vozi 100-110 na auto-putu i ima auto 15.god. star, šaljite na tehnički svaki mesec!!!!

zaliv.net

11.05.2018. 00:32

@Pravoslavac - Divlja voznja na auto putu kad vozis 130km !? U kakvom si ti tripu, kakav tehnicki svakog meseca....jel tebe zulja to sto mozda ne mozes sa tvojim kolima da razvijes vise od 100km/h ili sta?

Coa

11.05.2018. 02:19

@Pravoslavac - Prijatelju, voznjom brzinom ispod one kojom se krecu ostala vozila uzrokujes milion i jedno sustizanje, preticanje, nervozu kod ostalih vozaca, tj. generises mnogo vise opasnosti nego onaj sto vozi 150. Moj ti je savet da koristis autobus i ne ugrozavas ostale gradjane krntijom od 15 godina.

Swiss

10.05.2018. 22:48

Svajcarska sa jednom od najboljom mrezom autoputeva ogranicenje 120.Raspali auto put kod nas nije ni za 100 kamoli za 130! Cemu to?

bager

10.05.2018. 23:04

Vujanovic da zameni katedru za pecaroski pribor i pravac penzija,,,nece to povecati linijski procenat saobracajnih nesreca,,ali nekultura voaca hoce ,tako je bilo pre 45 godina tako je ostalo i dan danas ,a bice i sutra,,najveci krivac je mentalitet nasih vozaca,nekultura ,nepostovanje ,drskost,,pravo jaceg,,a za sve ovo eto nema znakova na putu,,

Opaki

11.05.2018. 02:10

Ko ukapira sva nova pravila, svaka mu cast. Pre par dana su pljustale kazne za preko 120, a sad su putevi odlicni, pa moze 130

Munja

11.05.2018. 06:06

a imamo.i auto puteve dobre da bi se islo 130km/h!? Sve krivo i valovito i rupljivo!

muko moja predji na drugoga!

11.05.2018. 06:28

Juce ste svi citali o udesu kod Starog Sela(Velika Plana).Na tom istom Auto putu.Gubis glavu na zaustavnoj traci!?Ginemo kao musice,i uporno nam nesto ne valja.U nasoj zemlji(naravno i u svim drugim zemljama),ima na hiljade puteva i na zalost,7-8 miliona saobracajaca.Sve znamo bolje i od strucnjaka i od propisanih pravila.Radi ustede ja bih,da sam Drzava,izbrisao sve!I linije i znakove!Samo bih na pocetku svakog puta stavio tablu:"Na sopstvenu odgovornost!Srecan Vam put,ma koji odabrali".

a najbolji nacin bi bio...

11.05.2018. 06:36

....da kada izadjes na bilo koji put,tvoje vozilo bude obavesteno o maksimalnoj brzini i da je samo ogranici.Nista drugo ne pomaze!Nema leka!Pojedini se javljaju sa'boravkom od 50 godina po Nemackama"...Zaboravljaju,i to uporno!Da su tamo vecinom otisli sa 4 ili 8 razreda osnovne.Samo kretanje vozila je cudo od tehnike i znanja i poznavanja osnovnih zakona fizike,kinetike i drustva.Nazalost,nemoguce je sve to nauciti kroz polaganje vozackog ispita.Pogotovu ne samodisciplina i pristojno ponasanje

alfa...!

11.05.2018. 06:43

Ha ha ha ha ha,i to mi je neki autoput kad pored njega pasu ovce,to je moguće samo u Srbiji..........

Ratko

11.05.2018. 11:40

@alfa...! - alfa,ovce i krave pasu pored auto puta i u Nemackoj i Astriji.Mozda nisi dalje isla(iso)od kucnoga praga,pa pises samo onako.

U Austriji i Nemačkoj

11.05.2018. 13:35

@alfa...! - samo izvan ograde, a nikako unutar, kao u Srbistanu...

U normalnim državama da

11.05.2018. 12:06

@partizanovac - al' Srbija nije normalna država... pa se i ovakve odluke donose u kabinetu.

goran

11.05.2018. 08:25

narod je otiso u p.... m...... .zato se desavaju nesrece.covek vozi razmislja o poslu.kako decu da prehrani.ima i druga vrsta vozaca,a to su lopovi koji imaju para pa po cele noci ne izbijaju iz kafana.mi smo zemlja gde ima naj vise kladionica ,kafana ,kafica.

Brzina

11.05.2018. 19:22

Brzina ne ubije. Razlika u brzini da. Ako bi se sva vozlia kretala istom brzinom sansa za nesrecu je mala. Dokle god ima divljaka (a i onih koji voze suvise sporo) bice i nesreca.

Rafojkovic

26.05.2018. 06:06

Brzina nije utrok udesa nego Nesavesni vozaci! Vozaci kada vozi brzo vise je koncetrisan za voznju nego kada vozi sporije! 130 se vozi u celoj Evropi gde je put slobodan a gde je guzva ko ce da vozi 130.