Dugovi „Infostanu” milijardu dinara
15. 11. 2017. u 23:59
Trend neplaćanja usluga "Infostanu" ne jenjava među Beograđanima. Gradsko preduzeće podnelo 28.953 predloga za izvršenje
Procenat naplata iznosi oko 92 odsto Foto Milutin Labudović
IAKO u načelu naplata komunalnih usluga raste, JKP "Infostan tehnologije" i od početka ove godine suočava se sa dugovanjima. Ovo preduzeće je zbog toga podnelo 28.953 predloga za izvršenje, a ukupan dug za neizmirene obaveze iznosi oko milijardu dinara!
Kako su nam kazali iz "Infostana", procenat naplata iznosi oko 92 odsto, u koje su uključeni plaćanje tekućih mesečnih računa, dugovanja za koje je pokrenut postupak prinudne naplate i rata po zaključenim reprogramima. Ipak, oko osam procenata korisnika ne izmiruje potrošene komunalne usluge na vreme.
- Napalata potrošenih komunalnih usluga se poboljšava i raste, jer mnogi korisnici izmiruju dug pre pokretanja postupka prinudne naplate, kako ne bi plaćali dodatne troškove predujma i kamate - kažu nam iz "Infostana". - Korisnici su dobro informisani o svojim obavezama na svakom mesečnom računu, jer imaju precizan prikaz i jasan uvid da li imaju dug, koliko on iznosi i iz kog perioda datira.
Uprkos tome što je trend neplaćanja komunalnih usluga na objedinjenoj uplatnici i dalje aktuelan, i da se dugovi gomilaju, nova akcija organizovanja reprograma trenutno nije u planu.
- Odluku o realizaciji nove akcije reprograma duga donose osnivač i komunalna preduzeća koja isporučuju svoje usluge korisnicima. U ovom trenutku nema najava da će je biti - napominju iz nadležnog preduzeća.
DUŽI ROK ZA POPUST
KAKO je saopšteno iz JKP "Infostan i tehnologije", rok za korišćenje popusta od pet, šest i sedam odsto na plaćanje oktobarskih računa, produžen je do ponedeljka, zbog štrajka radnika "Pošte".
- Uradili smo obračun i štampu računa na vreme, ali suočeni smo sa poteškoćama u njihovoj distribuciji na kućne adrese - kažu iz preduzeća.
DejanBg
16.11.2017. 00:29
Pa kad je neopravdano skup. Zagledajte se dobro u račun Infostana pa ćete videti stavke i usluge koje uopšte ne dobijate a račun za grejanje katasrofa. Jeftinije i grejanje na hrastov parket nego na njihove toplane.
i oni duguju gradjanima mnogo, deru nam kožu sa ledja za grejanje kada ga nema ne uvažavaju žalbe, totalno nepoštovanje prva potrošača.
Lopovi! Mnogima godinama nisu dozvoljavalu da iskljuce grejanje te im gomilali racune a po zakonu su duzni da vam omoguce da ne placate uslugu koju ne zelite. Dakle reketiralu ljude a sad ce da im oduzimaju stanove. Umesto da za sirotinju postoje umanjenja do kojih je moguce dici bez ponizavanja oni su odlucili da drpaju i reketiraju narod. Sram vas bilo
Bravo, sad opet ostaje da im date popust od trideset posto kao i prosli put i da plate zaostali dug na rate. A meni kao redovnom platisi koji sam zakasnio jedan dan sa uplatom racuna skinuli 7 posto popusta na nulu. Svaka cast!
Bolje vi pokrenite tu akciju reprograma,budite razumni i dobri i shvatite te ljude.Niko ne placa iz hira vec sto ne moze da izadje na kraj sa svojim primanjima.Zao mi je takvih ljudi,jer sigurno ne mogu da ispostuju sve obaveze,gledajuci da nahrane porodicu i ugreju je.Pokrenite akciju i "budite ljudi"sto rece nas patrijarh Pavle.Mora da tih ljudi ima mnooogo vise od 8%.
Komentari (5)