Mali predstavio novi most na Savi
23. 01. 2018. u 15:36
Gradonačelnik rekao da će novi most imati po dve trake u oba smera, pešačku i stazu za bicikliste, koje će se uklopiti u Savsku promenadu
Foto A. Stanković
Mali je rekao da će novi most imati po dve trake u oba smera, pešačku i stazu za bicikliste, koje će se uklopiti u Savsku promenadu.
Pročitajte još:BEOGRAD ZA BUDUĆNOST: Ovako će izgledati novi most na mestu Starog savskog mosta
"U protekle četiri godine mnogo toga smo uradili da Beograd bude moderniji, lepši, da bude svetska metropola", naglasio je Mali i dodao da je deo Beograda u kome se most nalazi, bio pun baraka i betonskih skladišta, a da su ga novim izgledom "oživeli".
On je rekao da je danas potpisan ugovor sa Saobraćajnim institutom CIP, te da mu je posebno drago što će projekat raditi domaća kompanija i mlade arhitekte koje su pobedile na konkursu.
Pročitajte još:Otvorene ponude za postavljanje šina na Mostu na Adi
Dodao je da je važno da se most zameni prvenstveno iz saobraćajnog i bezbednosnog razloga, a da će most biti i moderniji i lepši.
"Novi most preko Save potpuno se uklapa u viziju i perspektivu jednog lepšeg, boljeg i modernijeg Beograda", istakao je Mali.

Gradonačelnik je rekao i da će zajedno sa sugrađanima odlučiti gde će stari most biti postavljen nakon izgradnje novog, a da se za sada glasa između povezivanja Zemunskog keja sa Velikim ratnim ostrvom i Novog Beograda sa Adom.
"Ovaj most će biti kruna na ovom delu Beograda na vodi, a mi ćemo u narednih nekoliko nedelja, najkasnije dva meseca potpisati i ugovor sa projektantom koji će raditi dizajn tunela koji će povezivati Savski amfiteatar sa Bulevarom despota Stefana.", rekao je Mali i najavio izgradnju tunela za narednu godinu.
"Tim tunelom ćemo smanjiti između 11 i 14 odsto tranzitnog saobraćaja kroz centar grada i potpuno promeniti saobraćaj, unaprediti i povećati efikasnost", kazao je Mali.
Direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović rekao je da je presrećan zbog izgradnje novog mosta kao i da smatra da će biti najlepši u Evropi.
"Kroz stari most nema plovnosti zbog rastojanja stubova, a novi će imati potpunu plovnost kroz Savu za sve evropske brodove", zaključio je Ignjatović.
Miki - Zg
23.01.2018. 20:25
Ako uspoređujemo most na Adi ( oko 500 milijona evra ) i ovog od 100 milijona evra ,dolazimo do toga da je prvi preplaćen bar tri puta ( žuta korupcija ) ?
@Miki - Zg - Most na Adi je koštao 160 miliona (bez slova J), a saobraćajne petlje s obe strane reke su koštale oko 200 miliona, plus troškovi otkupa zemljišta od Jugopetrola i fizičkih lica. I gde je tu nekakva "žuta korupcija"?
Komentari (2)