NATO: Rusija da napusti Krim; Cekov: NATO želi destabilizaciju

Tanjug

četvrtak, 23. 05. 2019. u 15:32

НАТО: Русија да напусти Крим; Цеков: НАТО жели дестабилизацију

AP Photo

NATO je pozvao Rusiju da napusti Krim, a taj poziv ruski senator sa Krima Sergej Cekov ocenio je kao neadekvatan

NATO je pozvao Rusiju da napusti Krim, a taj poziv ruski senator sa Krima Sergej Cekov ocenio je kao neadekvatan.

On je to rekao za Sputnjik reagujući na izjavu načelnika vojnog komiteta NATO Stjuarta Piča da ta organizacija ne priznaje pripadnost Krima Rusiji i poziva Moskvu da povuče trupe sa poluostrva.

"Krimljani žive u miru i spokojstvu, a NATO bi želeo da destabilizuje situaciju na Krimu. Njima (NATO-u) se ne sviđa način na koji se Krim razvija, ali nećemo im pružiti to zadovoljstvo", rekao je Cekov.

PROČITAJTE JOŠ - STOLTENBERG PODSETIO NOVOG KOMANDANTA NATO-A: Paziti se „agresivne Rusije“

Prema njegovim rečima, Krim se ponovo ujedinio sa Rusijom legalno i pravedno, a zahtevi predstavnika Alijanse nisu adekvatni.

Šef radne grupe za međunarodno-pravna pitanja u stalnom predstavništvu Republike Krim pri predsedniku Ruske Federacije Aleksandar Molohov izjavio je da ne treba obraćati pažnju na reči predstavnika NATO-a.

PROČITAJTE JOŠ - NA DAN POBEDE: NATO manevri simuliraju napad iz Rusije

"Nije rekao ništa novo. Redovne ritualne fraze koje odražavaju čvrst i nekonstruktivan stav NATO vojske", rekao je Molohov.

Krim je postao deo Rusije u martu 2014. nakon referenduma održanog nakon državnog prevrata u Kijevu, a Ukrajina i dalje smatra Krim svojom privremeno okupiranom teritorijom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (17)

Milan

23.05.2019. 15:40

Puste zelje amerikanaca. Pa nije im to Srbija da mogu oni da joj otmu teritoriju. Bacuska ce im dati po njusci.

Mikiboy

23.05.2019. 15:44

Kada su Rusi uzeli Krim cutali ste kao zaliveni a sada se nesto javljate.Uostalom zar vi niste ona zardjala vojna organizacija iza koje se Amerika krije?Vojska koja je pobedila sve civile u svetu.

Bei nemeckog okupanta

23.05.2019. 16:04

Rusija da napusti i Moskvu i rudnike Urala i Sibir sa naftom i sve nam ostavi... tako je govorio i onaj sa brcicima.

тлн

23.05.2019. 16:05

Ма ево само што нису напустили Крим.....само да једу и покупе ствари. Једина опција за човјечанство је та да Кина, Русија, Иран, Венецуела и Н Кореја, истовремено објеве рат америци и заједничком акцијом сравне натофашисте са земљом. Како год окренете, то је једини излаз!

maniks

23.05.2019. 16:08

ÑATO da napusti KiM i bazu Bonstil to jedino sto moze da uradi zlocinacko teroristicka organizacija

Braco

23.05.2019. 16:18

Svakako. Kako da ne. Evo sad ce Rusi da odu odmah ovog vikenda. Samo vi gospodo iz Nato to naredite I nema problema. Ha,HA,Ha Pa kakve gljive ovi jedu u Briselu.

posmatrac iz daleka

23.05.2019. 16:36

Odmah, posto USA napuste Irak, Libiju,Siriju, Letoniju, Litvaniju Estoniju, Poljsku, Rumuniju, Kosovo i Metohiju, Albaniju,Makedoniju, Venecuelu, Saudijsku Arabiju. Kuvajt,................................

Vlado S.

23.05.2019. 18:05

Где скупише ово крдо будала. Па нека га узму сами ! Курко докольенко. Да смиу то би они давно урадили. Показао би им Руие само тако. Бежали би ко зечеви. Без гача би остали..

realist.

23.05.2019. 18:34

Sto bre vec jednom ne oterate te teroriste iz vase zemlje digni Armadu i zavrsi cin sa idiotima koji se ne smiruju potopi ta Gamad I stvar je resena.

Ivan

23.05.2019. 19:14

Mi u Srbiji znamo kako smo prosli popustanjem NATO-u i to prvo Milosevic pa prozapadni DOS pa i Vucic kada je pristao da sprovede ukidanje srpskih institucija na KiM.Nadam se da se Rusima nece dogoditi takva glupost.Tzv zapad je uvodenjem sankcija usao u neobjavljeni rat sa Rusijom i u takvim okolnostima nema popustanja.