ZA PRIZNANJE 30 KANDIDATA: U trci za nagradu "Đorđe Vajfert" više od 30 preduzeća
VIŠE od 30 mikro, malih, srednjih i velikih kompanija u trci je za ovogodišnju Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje "Đorđe Vajfert", koju dodeljuje Privredna komora Srbije.
Foto privatna arhiva
Konkurs je završen krajem decembra, a proglašenje laureta očekuje se krajem marta ili početkom aprila ove godine.
- Nagrada predstavlja priznanje laureatima, ali i podsticaj drugim kompanijama i organizacijama da, osim poštovanja zakonske regulative, kao podrazumevanog minimuma, svojim aktivnostima pokažu odgovornost i solidarnost prema društvu, zaposlenima, lokalnoj zajednici i životnoj sredini - rekao je Dušan Stokić, vođa Tima za DOP i rukovodilac Centra za životnu sredinu tehničke propise, kvalitet i društvenu odgovornost PKS.
Od ukupnog broja prijavljenih, 10 je u kategoriji mikro i malih, sedam srednjih, i 14 u kategoriji velikih privrednih društava.
Foto privatna arhiva
Kako Stokić podseća, takmičenje za Nacionalnu nagradu za društveno poslovanje Komora je pokrenula pre 14 godina, da se organizuje bijenalno, kao i da se ovo već tradicionalno i prepoznatljivo priznanje izdvaja od drugih po jedinstvenoj metodologiji, sveobuhvatnom pristupu, jasnim i transparentnim kriterijumima, kao i višestepenoj proveri kompanija.
Foto privatna arhiva
Pet je ključnih stubova društveno odgovornog poslovanja - odnos prema zaposlenima, prema životnoj sredini, ponašanje na tržištu, imovina i kapital, odnos prema društvenoj zajednici. Ravnopravno se tretiraju najznačajniji aspekti održivog poslovanja svake kompanije, bez obzira na njenu veličinu ili delatnost, objasnio je Stokić.
U prethodnih sedam ciklusa takmičenja učestvovalo je više od 400 kompanija različitih delatnosti i veličina koje su pokazale najbolje primere dobre prakse društveno odgovornog poslovanja.
Foto privatna arhiva
Istinska posvećenost društvenoj odgovornosti, kako pokazuje praksa i globalno tržište, može znatno da poboljša reputaciju kompanije, što je konkurentska prednost, jer dobar imidž podstiče poverenje klijenata i poslovnih partnera, stvara odgovornost u društvenom okruženju i motiviše zaposlene da rade za organizaciju kojom mogu da se ponose, zaključio je Stokić.
Preporučujemo
TRAMP DONEO ODLUKU: Povlači ambasadore i diplomate iz okruženja Srbije
ADMINISTRACIJA američkog predsednika Donalda Trampa povlači skoro 30 karijernih diplomata sa ambasadorskih i drugih visokih pozicija u diplomatskim predstavništvima SAD u svetu.
22. 12. 2025. u 10:32
RUSI ĆE NAPASTI EU MNOGO RANIJE: Veliko upozorenje iz Ukrajine, poznata godina i glavna meta
RUSIJA je pomerila svoje planove za direktnu agresiju sa 2030. na 2027. godinu, a Evropa je sve glasnija o riziku od direktnog sukoba, u kojem bi se baltičke države mogle naći pod okupacijom.
20. 12. 2025. u 09:41
HRVATI POSLALI JASNU PORUKU: "Država nam je na pogrešnom putu!"
VEĆINA građana Hrvatske smatra da zemlja ide u pogrešnom smeru, a najviše primedbi imaju na korupciju, inflaciju, niske plate, male penzije i siromaštvo, pokazalo je decembarsko istraživanje Krobarometra, objavljeno u Dnevniku hrvatske Nove TV.
26. 12. 2025. u 12:34
Komentari (0)