SLUČAJ PUTNIKA AGENCIJE SAB: Isplata štete za 2.216 aranžmana

D. I. K.

08. 09. 2018. u 15:02

СЛУЧАЈ ПУТНИКА АГЕНЦИЈЕ САБ: Исплата штете за 2.216 аранжмана

Počela isplata prevarenih turista

Oštećeni putnici agencija SAB I "Džez travel" mogu da očekuju naknade od DDOR

ISPLATA štete putnicima "SAB travela" i "Džez travela" koji su, greškom ovih turističkih agencija, ostali bez plaćenog letovanja, počinje sledećeg petka, 14. septembra, najavila je osiguravajuća kuća DDOR Novi Sad.

- Do predviđenog roka primili smo ukupno 2.216 odštetnih zahteva, od toga 1.986 od strane oštećenih putnika "SAB travela" i 230 oštećenih putnika "Džez travela" - ističu u ovom osiguravajućem društvu. - DDOR osiguranje je obezbedilo sve potrebne kapacitete da obrada ovako velikog broja pojedinačnih zahteva bude završena na najbrži mogući način, te vas informišemo da smo najveći broj primljenih zahteva obradili. U toku su poslednje provere dostavljene dokumentacije, kao i ispravka i kompletiranje podataka koje smo dobili.


Pročitajte još - Vlasnik “S.A.B. travela” otvara još dve agencije


U ovom društvu ističu da su, poređenjem zapisnika Turističke inspekcije i evidencije pristiglih zahteva, utvrdili da za nešto više od 250 aranžmana koji nisu realizovani po zapisniku Turističke inspekcije, nisu dobili zahteve za naknadu.

- Pozivamo oštećene putnike koji još uvek nisu podneli odštetne zahteve, da to učine što pre, kako bismo mogli da kompletiramo našu evidenciju - ističu u DDOR-u, napominjući da nedostajuće prijave neće usporiti ili zaustaviti proces obračuna i isplate naknade oštećenim putnicima.

Isplata će biti započeta po završetku obrade svih odštetnih zahteva i završenom obračunu naknada za svaki pojedinačni aranžman, a proces počinje sledećeg petka.


PREVARENI

Agencija "SAB travel" je, u julu, "preko noći" otkazala polaske za 2.249 putnika koji su im prethodno uredno platili turističe aranžmane. Nedugo potom, bez unapred plaćenog letovanja ostalo je i stotinak putnika čačanske agencije "Džez travel". Oni su doslovce bili vraćeni posle nekoliko pređenih kilometara ka svom odredištu u Grčkoj.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

nikanor

08.09.2018. 17:04

Ašta je sa prevarantima? Ništa? Pa pohvalite ih za uspešno otvaranje novih agencija....

Rubirozza

09.09.2018. 08:54

Bravo za YUTA, obzirom da su ove dve agencije bile osigurane preko udruženja Yuta koje je obezbedilo uslove da se problem brzo i celovito završi...Drugačije bi bilo samo jalovo sudjenje pojedinaca uz advokatske troškove koje ne bi mogli od SABa da se naplate, dakle dugi i skupi proces po oštećene.

Miša zaštita

11.09.2018. 09:28

Koliko su obeštećeni? to je bitno za buduću sigurnost putnika, da li je samo uplaćeni iznos ili je uvećan za kamate i pretrpljenu štetu?