RAČUNI KOMPANIJE „HOME PLUS“ U BLOKADI: Potrošači ostaju i bez proizvoda i bez novca?

E. B. T.

18. 11. 2020. u 12:15 >> 14:04

РАЧУНИ КОМПАНИЈЕ „HOME PLUS“ У БЛОКАДИ: Потрошачи остају и без производа и без новца?

Foto A. S. Ž.

RAČUNI poznatog trgovinskog lanca „Home plus“ su blokirani po osnovu prinudne naplate, saznaju „Novosti“.

Prodajni objekti ove kompanije u nekoliko beogradskih tržnih centara su zatvoreni. Nikakva informacija o tome ne postoji na njihovom zvaničnom sajtu koji i dalje funkcioniše normalno, ali u kol centru niko ne odgovara na pozive. Postoji opasnost da potrošači koji su kupili neki proizvod od ove kompanije i čekaju isporuku ostanu i bez plaćenog proizvoda i bez novca.

Pretragom na portalu Narodne banke Srbije, utvrdili smo da je devet računa ove kompanije blokirano po osnovu, kako se navodi, prinudne naplate, od 30. oktobra ove godine. Navodi se da je ukupan iznos blokade 55,3 miliona dinara.

U Nacionalnoj organizaciji za zaštitu potrošača Srbije ističu da im je zvanično potrvđeno da su prodajni objketi „Home plus“ u tržnim centrima „Ušće“, „Big“ i „Delta siti“ zatvoreni. Naglašavaju da je ova situacija veoma nepovoljna za one koji su u prethodnom periodu kupili neki proizvod od te kompanije i čekaju na isporuku.

Postoji bojazan da oni završe kao i kupci kompanije nameštaja „Nefa“ – ističe Mladen Alfirović iz NOPS-a. - Svi koji su nešto kupili i čekaju isporuku u opasnosti su da im novac ne bude vraćen, a i da ostanu bez robe.

On objašnjava da u problemu mogu da budu i kupci koji su u reklamacionom postupku. Ukoliko su se žalili i predali kupljeni proizvod, pod znakom pitanja je da li će im biti isplaćen novac i šta će biti sa njihovom robom.

SAVET

POTROŠAČI koji čekaju na isporuku kupljene robe od kompanije „Home plus“ ili su u reklamacionom postupku, najbolje je da što pre pokušaju to da reše, jer zvanično ovaj trvovinski lanac još uvek radi – savetuje Mladen Alfirović. – Ako ne uspeju tim putem, onda moraju da čekaju otvaranje stečajnog postupka, a tada ćee svoja potraživanja znatno teže ostvariti. Zato što postoji redosled, prvo se namiriju veći poverioci, pa tek kasnije na red dolaze potrošači.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)