BULEVAR DUG 30 KILOMETARA: Iduće godine, po izgradnji obilaznice, deo auto-puta postaje beogradska ulica
NA mogućnost da auto-put kroz Beograd postane bulevar i da se deonica od Bubanj potoka do petlje "Beograd" (posle skretanja za Aerodrom "Nikola Tesla") pretvori u gradsku saobraćajnicu, žitelji prestonice odavno čekaju. Još pre nekoliko godina, ovaj plan izneo je zamenik gradonačelnika Goran Vesić. I tada je rečeno da će to biti moguće kada se sagradi obilaznica oko Beograda. Sada, kada njena gradnja ulazi u finiš, grad preduzima i konkretne korake u ovoj nameri.
Preuzimanje auto-puta trebalo bi da unapredi saobraćaj u gradu / Foto Tanjug
Studija JP "Putevi Srbije" pod nazivom "Uticaj preuzimanja nadležnosti upravljanja od strane grada Beograda od petlje 'Beograd' do petlje 'Bubanj potok'" trebalo bi da bude sprovedena do kraja godine. Podrazumeva i analizu o režimu saobraćaja u zaustavnim trakama, novim priključcima i načinu održavanja. Potom treba uraditi projekte za planirane izmene. U planu je i gradnja pojedinih uključenja na auto-put.
- Pretvaranje auto-puta u bulevar, koji bi održavao Grad, trebalo bi da unapredi saobraćaj u široj gradskoj zoni. To će prvenstveno značiti da će zaustavna traka postati dodatna traka gde god postoje prostorne mogućnosti s obzirom na to da ima dosta ulaza, odnosno izlaza na sam auto-put. To su zone gde ne možemo da imamo treću traku. Mahom će ona biti u funkciji u čitavoj dužini u oba smera, a biće moguće na više mesta pristupiti toj saobraćajnici, što će značiti da ona neće biti prepreka koja je delila grad na dve celine - pojašnjava gradski urbanista Marko Stojčić.
Ideja je da se neke od saobraćajnica u budućoj mreži priključe na auto-put poput veze Borska - petlja "Lasta". Time bi se skratilo putovanje, pošto danas sugrađani moraju da izađu na jedan izlaz i putuju kroz urbani deo grada, pa ponovo izađu na auto-put.
Deonica od Bubanj potoka do petlje "Beograd" koja se nalazi pre Dobanovaca duga je nešto manje od 30 kilometara. Ako se namera Grada ostvari, ovo će biti najduža ulica u prestonici, skoro četiri puta duža od trenutno najduže - Bulevara kralja Aleksandra (7,5 kilometara). Ovim bi Beograd dobio najdužu ulicu u Srbiji, dužu i od Novosadske koja spaja Temerin i Bački Jarak (12,5 kilometara).
LETNjE OPTEREĆENjE
OD početka sezone, broj automobila na našim auto-putevima se iz vikenda u vikend povećavao. Krajem prošlog meseca, prema podacima "Puteva Srbije", zabeležen je i rekord - 740.776 vozila je prošlo auto-putem kroz Srbiju za jedan vikend. Većina njih, prošla je i kroz prestonicu.
Preporučujemo
POLA VEKA GAZELINOG "SKOKA": Pre 50 godina svečano otvoreni auto-put kroz Beograd
05. 12. 2020. u 11:40
"TA KUĆA JE STVARNO UKLETA" Majci i ocu prerezao grkljan, pa sebi isekao vene: Novi detalji porodične tragedije u Čačku
PRVI rezultati istrage tragedije koja je otkrivena u subotu ujutru u porodičnoj kući u blizini „Slobodine“ raskrsnice u Čačku, govore da je Vladimir Čarapić (47) nožem preklao vrat svojoj majci Mili (72), a potom i svom ocu Neđu (79). Zatim je sebi istim sečivom naneo više uboda po grudima i stomaku, a na kraju je prerezao vene leve ruke i tako na smrt iskrvario.
07. 12. 2025. u 13:36
NOVO REŠENjE ZA UKRAJINU: Evropa pravi plan u slučaju da se SAD povuku iz konflikta
EVROPSKE diplomate pripremaju scenario podrške Ukrajini u slučaju povlačenja SAD iz konflikta, prenosi Blumberg, pozivajući se na izvore.
07. 12. 2025. u 13:19
Završio glumu, pa radio na mešalici, rat ga udaljio od ljubavi - životni put Jova Maksića
DETINjSTVO glumca Jova Maksića oblikovalo se u maloj seoskoj sredini podno Dinare, u selu Plavno kod Knina, gde je porodica živela zbog očevog svešteničkog službovanja. Rani period života opisuje kao vreme potpune slobode i radosti, kada je gotovo čitavo selo bilo prostor za igru i maštarije. U takvoj atmosferi formirala se njegova emotivna struktura — vezanost za zajednicu, toplina porodičnih odnosa i zahvalnost za jednostavne stvari.
07. 12. 2025. u 11:41
Komentari (1)