Računi kasnili, pa nema popusta: Sugrađani nezadovoljni jer uplatnice Infostana nisu dobili u uobičajeno vreme

G. NOVAKOVIĆ

14. 01. 2020. u 17:00

Nadležni ističu da nisu imali nikakve pritužbe korisnika

Рачуни каснили, па нема попуста: Суграђани незадовољни јер уплатнице Инфостана нису добили у уобичајено време

Kašnjenje dostave uplatnica zbog štrajka u "Pošti"; Foto: M.Labudović

DUGOVI za račune koji su plaćeni i gubitak popusta ovih dana glavni su problemi u koverti koju šalje JKP "Infostan tehnologije". Zbog štrajka JP "Pošta Srbije" prošlog decembra, sugrađanima su "pisma" za komunalije stizala sa zakašnjenjem, posle produženog roka za korišćenje popusta. Samim tim, izgubili su kontinuitet u plaćanju, pa sada ponovo moraju da "prikupljaju" mesece izmirivanja obaveza na vreme da bi uštedeli. Na ove pritužbe iz nadležnog preduzeća ističu da nemaju zabeležene prigovore korisnika.

- Razumem da su ljudi u "Pošti" bili nezadovoljni, ali na kraju se, kao i uvek, sve slomi na leđima građana - kaže naša sagovornica. - Zbog njihovog bunta, meni i mnogobrojnim Beograđanima anulirani su meseci plaćanja na vreme i sada sve moramo iz početka. S druge strane, "Infostan" neće učiniti ništa da nam izađe u susret, a račun sam dobila posle 20. decembra.

Prema navodima preduzeća zaduženog za objedinjenu naplatu komunalnih usluga, rok za korišćenje popusta od pet, šest i sedam odsto, bio je produžen za pet dana. Takođe, kako su nam rekli, odgovornost za pomenutu situaciju je na korisnicima.



- Odlukom o načinu plaćanja komunalnih usluga propisano je da su korisnici, koji ne dobiju račun objedinjene naplate do 15. u mesecu, dužni da na šalterima preduzeća pribave navedeni račun - rekli su nam u "Infostanu". - Penzioneri i mnogi drugi korisnici su tokom prošlog meseca dolazili do ekspozitura preduzeća i na taj način pribavili račun, dok je veliki broj njih iskoristio pogodnost da svoju elektronsku kopiju računa preuzme sa sajta preduzeća. Sa njom su potom izvršili plaćanje, ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom na kućnu adresu.

S obzirom na produžetak roka za popust, i da su mnogobrojni sugrađani lično preuzimali račune, sa sajta preduzeća ili putem imejla, iz JKP "Infostan tehnologije" tvrde da nemaju zabeležene prigovore na dostavu računa.


POTEŠKOĆE PRILIKOM DOSTAVE

- U PERIODU nenajavljene i nezakonite obustave rada dela zaposlenih u JP "Pošta Srbije", u svakodnevnoj komunikaciji sa poslovnim partnerima ukazivali smo na teškoće u funkcionisanju poštanskog saobraćaja - rekli su nam iz JP "Pošta Srbije".

"Pošta Srbije" je sa JKP "Infostan tehnologije" u prethodnom periodu tesno sarađivala, kako bi ovo preduzeće kvalitetno rešavalo reklamacije korisnika koje se odnose na neblagovremeno dostavljanje računa.


DUPLIRANO

POSLEDNjIH dana na adrese sugrađana stižu dupli iznosi za "Infostan". Prema rečima Jelene S. iz Višnjičke banje, ona je obaveze za novembar izmirila 19. decembra, dan pre isteka roka za korišćenje popusta. Sa novim računom očekivala je umanjenje cifre, ali osim što ga nije ostvarila, stiglo joj je i da duguje za novembar. Sa istom situacijom suočili su se i pojedini žitelji centra prestonice.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (4)

М.Р.68

15.01.2020. 09:07

Сви су могли да питају у инфостану колики им је рачун и да плате на време, као што сам ја и урадио.

Leontina

15.01.2020. 09:15

Kad je infostan u pitanju oni sve mogu, da tuže ljude dzabe, daim zbog njih budu računi blokirani i nemaš kome da se žališ, eto vidite i sami šta rade i niko im ništa ne može!!! Zašticeni kao beli medbed.