VAŽNO ZA GRAĐANE: Od danas je dostupna nova usluga - Evo kako brzo i jednostavno da platite račun za struju, bez odlaska na šalter

Novosti online

01. 11. 2023. u 09:11

DOMAĆINSTVA i mali kupci električne energije na garantovanom snabdevanju od danas, 1. novembra, na sajtu „Elektroprivrede Srbije“ moći će da koriste novi portal za preuzimanje e-računa i elektronsko plaćanje – Uvid u račun.

ВАЖНО ЗА ГРАЂАНЕ: Од данас је доступна нова услуга - Ево како брзо и једноставно да платите рачун за струју, без одласка на шалтер

Foto: Nenad Živanović/N. Paraušić/Jutjub printskrin/Vesic

- Pokretanjem novog, savremenog i efikasnog elektronskog servisa, Akcionarsko društvo „Elektroprivreda Srbije“ unapređuje poslovanje, razvija nove usluge i poboljšava kvalitet postojećih servisa za kupce električne energije - saopšteno je iz EPS-a.

Domaćinstva i mali kupci sada će imati brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju mesečnog zaduženja, pre štampanja i distribucije uobičajenom poštom. Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama. Samo korišćenje portala biće jednostavno, kao i proces registracije i prijave.

Korisnici portala će moći bezbedno i brzo elektronski da plate račun bez odlaska u poslovnice platnih institucija, i to putem sistema za instant plaćanja (IPS Skeniraj) i platnim karticama Dina, Visa i MasterCard.

Novina je i da će korisnici portala preko jednog naloga moći da pregledaju i elektronski plate račune za više mernih mesta u različitim regionalnim područjima Republike Srbije. Aktiviranjem jedinstvenog portala sa radom će prestati dosadašnji regionalni portali, a njihovi korisnici će registracijom na novi portal dobiti pristup tehnički unapređenoj verziji sa novim korisničkim funkcijama.

Do kraja godine, biće dostupna i mogućnost podnošenja prigovora na račun (reklamacije).

- U narednoj fazi digitalizacije, koja je planirana za početak 2024. godine, „Elektroprivreda Srbije“ aktiviraće i mobilnu aplikaciju „Uvid u račun“. Modernizacijom poslovnih procesa i digitalizacijom usluga, EPS nastavlja sa intenzivnim razvojem poslovanja u skladu sa savremenim zahtevima tržišta - zaključuje se u saopštenju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

IZGUBIO SAM 400.000 EVRA, DUŽAN SAM JOŠ 80.000: Surova ispovest Aleksandra bivšeg kockara (VIDEO)