ZAPOŠLJAVANJE U DOBA PANDEMIJE: Primenom novih trendova u selekciji kandidata kompanija Coca- Cola HBC Srbija dolazi do najboljih kadrova

Promo

17. 10. 2021. u 10:00

Pandemija korona virusa, kao i kriza koju je izazvala, u potpunosti je promenila živote miliona ljudi širom planete. Globalni izazov uneo je novine kako u našoj svakodnevici, tako i kada je reč o uobičajenim procesima poslovanja.

ЗАПОШЉАВАЊЕ У ДОБА ПАНДЕМИЈЕ: Применом нових трендова у селекцији кандидата компанија Coca- Cola HBC Србија долази до најбољих кадрова

Jovana Ivanović, direktorka ljudskih resursa u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija

Na novu realnost prilagođavali su se svi, kako mali preduzetnici, tako i veliki sistemi poput kompanije Coca- Cola HBC Srbija. Bilo je važno brzo reagovati, kako bi se obezbedio normalan rad i sačuvala radna mesta. Istovremeno, prioritet je svakako bio i osigurati zdravlje svih zaposlenih i njihovu bezbednost, pružiti svaku vrstu podrške svim timovima, uključujući i psihološku, održati pobednički duh i osnažiti empatiju.

Ono što je naročito bilo izazovno jeste kako nadomestiti lični kontakt i fizičku blizinu, u periodu kada je distanca neophodna. Interne komunikacije i sektor ljudskih resursa kompanija su tu imale ključnu ulogu.

„Gledajući sa izvesne distance na period koji je za nama, izuzetno smo ponosni na nivo odgovornosti, kolegijalnost i povezanost koju su naši zaposleni pokazali u momentima najvećeg izazova. Odgovor koji smo dali, svakako je rezultat neprekidnog ulaganja u naše ljude, ali i naše sistemske spremnosti da se prilagodimo novoj realnosti. Veza koju godinama gradimo, vrednosti koje delimo i na kojima zajednički insistiramo, ali i digitalizacija na kojoj već intenzivno radimo, pomogli su da se lakše i brže prilagodimo uslovima rada od kuće“, objašnjava Jovana Ivanović, direktorka ljudskih resursa u Coca- Cola HBC Srbija.

Prepoznajući neophodnost digitalizacije u svetu, a i u Srbiji, Coca- Cola HBC Srbija je pre nekoliko godina počela da radi na pronalaženju adekvatnih rešenja u oblasti zapošljavanja novih kadrova. Testirane su različite platforme koje bi mogle da podrže zahteve jednog sistema čija komunikacija se obavlja svakodnevno između nekoliko država i kontinenata. Platforma je morala da obezbedi ne samo neometanu internu komunikaciju, već i mogućnost da se ceo proces zapošljavanja novih kadrova obavi na adekvatan način.

„Godinu dana pre pandemije bili smo spremni i radili veći deo regrutacije on-line. Imamo različite platforme koje su ponudile apsolutnu fleksibilnost da se ceo proces obavi bez obzira na samo mesto rada. Od intervjuisanja kandidata, preko procene iskustva i radnih sposobnosti, do uvođenja u posao i upoznavanja sa timom, sektorima, funkcionisanjem fabrike i samom kulturom kompanije“, navodi Jovana Ivanović.

Od izuzetne je važnosti da svaki pojedinac koji se priključi Coca- Cola HBC Srbija adekvatno upozna korporativne vrednosti kompanije i oseti pripadnost celom sistemu.

„Pandemija nam je donela situaciju da su se neki članovi tima prvi put videli uživo posle 6 meseci zajedničkog rada, jer su dobili zaposlenje u ovom kriznom periodu. Međutim, taj susret nije bio ništa drugačiji, svi su se u tom momentu osećali kao da se znaju i viđaju od prvog dana. Digitalizacija celog sistema i dobro postavljena interna komunikacija omogućili su da svaki zaposleni oseća pripadnost timu i povezanost sa kolegama iz drugih timova“, ističe Jovana Ivanović.

Digitalizacija celog procesa zapošljavanja novih kandidata u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija pomogla je da se neometano obavlja svaki korak, da nema nepredviđenih situacija i prostora za propust. Novom zaposlenom je omogućeno da sa bilo kog radnog mesta upozna celu kompaniju virtuelno. Uz planove uvođenja novih kadrova u rad kompanije i podršku kolega, nije ostavljeno prostora za nepoznanice. Izabranom kandidatu kompanija je tokom pandemije omogućila i da dođe na samu lokaciju, uz maksimalno poštovanje svih mera, da se upozna sa svojom radnim mestom, vidi gde rade njegove kolege, kako izgledaju prostorija za odmor i druženje, a kako okruženje ispred fabrike.

„I dalje se većina procesa obavlja on-line i tako će ostati bez obzira na pandemiju korona virusa jer je ovakav način pokazao odlične rezultate, uz poštovanje kompanijskih procedura, kandidata kao ličnosti, njihovih afiniteta i ličnih preferencija. U toku pandemije uspešno smo obavili proces zapošljavanja novih ljudi i to od senior menadžmenta – direktora prodaje, preko radnika u proizvodnji, prodaji, pa i do samih regrutera. Takođe, uspešno smo organizovali i Summership on-line praksu za studente. Kada je Coca- Cola HBC Srbija kao poslodavac u pitanju, rado dočekujemo svakoga ko želi da se razvija zajedno sa nama, ko pokazuje spremnost i otvorenost ka drugačijim, ne manje uspešnim i produktivnim načinima rada, ali i ka usvajanju novih veština koje će biti podrazumevane u budućnosti“, zaključuje Jovana Ivanović.

Opredeljenost kompanije da ide u korak sa digitalizacijom procesa zapošljavanja i primeni najnovije trendove mladi svakako prepoznaju čemu svedoči i činjenica da je Coca-Cola HBC Srbija godinama u vrhu najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu

OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu

AKO igde postoji "vaga" za merenje snage ljudskog duha, koliko li bi na njenoj skali težila ona koju ima deminer Mihailo Marinković (48), iz Pančeva, pripadnik Sektora za vanredne situacije MUP Srbije? Koliko bi na njen tas stalo njegove odvažnosti, staloženosti, potpune koncentracije..., u trenutku dok je, minule nedelje u Nišu, sam prilazio neeksplodiranoj avio-bombi teškoj 1.000 kilograma koja nosi 430 kilograma eksploziva, zaostaloj iz NATO agresije?

27. 04. 2024. u 07:00

Komentari (0)

AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNJIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!