POSLE 72 SATA UPOLA JEFTINIJI SMEŠTAJ: Booking.com Milanu najpre ponudio noćenje za 95 evra, pa 80, a tri dana kasnije za 50

E. B. T.

12. 08. 2021. u 14:27

GRAĐANI koji smeštaj rezervišu putem popularnih sajtova u oblasti putovanja, trebalo bi da budu oprezni i ne prihvataju prvu ponudu koja im stigne, jer ona može da bude najskuplja.

ПОСЛЕ 72 САТА УПОЛА ЈЕФТИНИЈИ СМЕШТАЈ: Booking.com Милану најпре понудио ноћење за 95 евра, па 80, а три дана касније за 50

Arhiva

Strpljenje i provera na više adresa mogu da donesu značajne uštede.

Čitalac "Novosti", Milan Jeremić, nedavno je imao loše iskustvo sa kompanijom booking.com čije usluge koristi godinama.On nam se požalio da je od njih za noćenje u jednom hotelu dobio ponudu za 35 evra skuplju od regularne cene u tom ugostiteljskom objektu. Nakon ove prve, paprene opcije, booking.com je nastavio da mu šalje mejlove podsećajući ga na traženu destinaciju, ali sada sa istim, ali jeftinijim smeštajem. Tri dana kasnije ponuda je imala gotovo upola nižu cenu od početne, sa početnih 95, pala je na 50 evra.

- Za sebe i porodicu hteo sam da rezervišem prenoćište u Demir Kapiji u Severnoj Makedoniji, putem sajta booking.com izabrao sam hotel i vinariju "Popova kula" - objašnjava Milan. - Jedno noćenje sa doručkom za mene, suprugu i ćerku ponudili su mi za 95 evra. To me je iznerviralo, jer sam do sada više puta posećivao ovu destinaciju i uvek sam plaćao od 50 do 60 evra.

Zato je, kako navodi, odlučio da se direktno obrati hotelu. Kada ih je pozvao odmah su mu ponudili noćenje sa doručkom za 60 evra, koje je on rezervisao.

- Kasnije mi je, putem mejla, booking.com dostavljao niže ponude za smeštaj u istom ugostiteljskom objektu - kaže Milan. - Sutradan već za 15 evra jeftinije, a trećeg dana za 45. Pa šta mogu da zaključim, nego da oni probaju da prevare korisnike, pa gde upali. Verovatno je trebalo da budem strpljiv i sačekam, ali čim su mi u hotelu rekli da je noćenje 60 evra, što je u tom trenutku bilo za 35 evra jeftinije od ponude booking.com, ja sam rezervisao.

Milan, ističe i da mu se pre više godina zaista isplatilo da koristi njihove usluge, jer je bilo neverovatno povoljnih aranžmana, ali sada, kaže, treba biti oprezan.

NISU ODGOVORNI ZA ISTINITOST PODATAKA?!

U MEDIJIMA se sporadično pojavljuju pritužbe korisnika booking.com kada je u pitanju nezadovoljstvo putnika kvalitetom smeštaja koji su rezervisali putem ovog sajta. Građani treba da znaju da ukoliko opis smeštaja na sajtu ne odgovara realnosti, booking.com ne smatra sebe odgovornim za istinitost podataka. Njihov odgovor u takvim situacijama glasi da opis soba i sadržaj na njihovom portalu ugostitelji sami nude i predlažu da se spor reši sa samim hotelom. Takav odgovor dobila je jedna putnica koja je bukirala smeštaj u hotelu i zato što je, pored ostalog, navedeno da su sve sobe klimatizovane. Međutim, na licu mesta je bilo drugačije. Iako je u sobi bilo veoma zagušljivo, recepcioner nije hteo da uključi klima-uređaj i obavestio je da se on pali samo u određeno doba godine.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (2)

SVE ZA UREDNO DVORIŠTE, A I ČISTA KOLA: Pratimo ritam proleća