NOVI DETALJI TRAGEDIJE KOD KURŠUMLIJE: Vozač Niš ekspresa tek mesec dana vozio autobus, povređeni na intenzivnoj nezi
01. 05. 2019. u 09:55
Vozač autobusa Niš ekspresa koji je učestvovao u saobraćajnoj nesreći u kojoj je u utorak poginulo petoro ljudi i povređeno još toliko, pre mesec dana počeo je da vozi autobus
Mesto nesreće
Foto: D. Zečević
On je za TV Prva naveo da je nadzor u Niš ekspresu pokazao da je vozač star 52 godine duže posedovao vozačku dozvolu sa D kategorijom, ali da ranije nije vozio autobus, već da je verovatno vozio kamion.
U tom preduzeću je počeo da radi pre dva meseca, mesec je proveo na obuci i tek mesec dana samostalno vozi autobus.
"Dalje će se utvrđivati koliko je njegovo neiskustvo u upravljanju autobusom doprinelo tome. Narednih dana će biti odrađen detaljni nadzor Niš ekspresa", naglasio je Milinković.
Još jedan autobus Nis exspresa krajem prošle godine sudario se s vozom i tada je poginulo sedmoro ljudi, a ove dve nesreće, kako kaže Milinković, mogu biti izolovani slučajevi, a mogu biti posledica nedovoljnog staranja o bezbednosti u saobraćaju.
"Sada su prevoznici prinuđeni da uzimaju ljude koji imaju 50-60 godina i mnogo je penzionera koji su sada za volanima autobusa", rekao je Okanović.
Zamenik načelnika Saobraćajne policije kaže da poslednje tri-četiri godine saobraćajna policija kontroliše autobuse, a posebno pred svaku turističku sezonu, i da se gleda tehnička ispravnost i vreme koliko vozači upravljaju vozilom.
Na putevima u Srbiji za nedelju dana poginulo je 20 ljudi.
TEŽE POVREĐENI NAKON UDESA KOD KURŠUMLIJE NA INTENZIVNOJ NEZI
Pacijent R.V. (62) , koji je juče u UC KC Niš primljen sa teškim povredama ekstremiteta, nakon hitne, celokupne dijagnostike urađene odmah po prijemu iz prokupačke bolnice, operisan je juče popodne i sve povrede su sanirane. On je trenutno, opservacije radi, smešten u intenzivnu negu Klinike za anesteziju, stabilan je, svestan, komunikativan i nije životno ugrožen.
Drugi pacijent, njegov rođeni brat, R.V. (61) koji je juče, odmah nakon prijema, a zbog neurohirurških povreda glave, smešten u intenzivnu negu Klinike za anesteziju, takođe je operisan sinoć, odnosno noćas.
Iako prvobitno, operacija nije bila planirana, nakon sinoćnjeg konzilijuma specijalista neurohirurgije, ipak je odlučeno da se povreda glave, hirurški sanira. Operacija je, prema rečima neurohirurga, prošla dobro i on je vraćen u intenzivnu negu.
Prema poslednjim informacijama, svi vitalni parametri su stabilni, priključen je na aparat za veštačku ventilaciju, neposredno nije životno ugrožen, ali je svakako reč o povredama opasnim po život, tako da će lekari i medicinsko osoblje Klinike za anesteziju i nadalje budno pratiti njegovo stanje.
Milutin
01.05.2019. 10:42
Kakve veze ima koliko dugo je vozio autobus to je vozac sa iskustvom u saobracaju on bi da je bio sa bilo kojim vozilom uradio isto njegova procena je bila da moze bezbedno preteci nazalost pogresna procena...
@Milutin - ,,Може безбедно претећи..."??? Откуд вам то? Ни на једном месту нисам видео да је неко то изјавио, али јесам да му је станица била на 20ак метара од места несреће. То је изјава сведока који је тај аутобус чекао. Није он са Б категорије пре месец дана сео за волан аутобуса, профи возач који је пре тога возио камион. Можда је битније да новинари објаве колико је дана одмора имао у тих месец дана. Не би била прва несрећа која се десила због премора возача-робова.
Nema veze kada je on počeo da vozi autobus već ko je kriv za nesreću. Mogao je i juče da počne ali da je poštovao pravila a da je kriv neko ko 30 godina vozi. Prvo treba utvrditi istinu o nesreći
autobus je bio neispravan, sada je lako optužiti čoveka, koji ne može da se brani.
I sam sam vozač autobusa sa dugogodišnjim iskustvom, a ovo šta se danas radi je prešlo preko svih granica razuma. Naime, vlasnici privatnih autoprevoznika su uticajni ljudi sa debelom zaleđinom od strane političara,i drsko vrbuju vozače koji rade u javnom saobraćaju. Mnogo je onih koji nakon punog radnog vremena nastavljaju da voze kod privatnika kao i u onaj 1. dan pisanog odmora koji imaju u svojoj firmi. Rezultat je da su vozači pokretne bombe koje u svakom trenutku mogu da eksplodiraju.
Komentari (7)