ON je jedinstven, upečatljiv, moderan, on je "Automobil 2020. godine" u Evropi - "pežo 208".

Ne pamti se da je u finalnoj trci (sedam vozila, biralo 60 novinara iz 36 evropskih zemalja) za najcenjeniju titulu u svetu auto-industrije, neki model, kao "pežo 208" nedavno u Ženevi do nogu potukao sve rivale!

Naslednik legendarnih modela "205", "206", "207" i prethodne verzije "208" nekako i nije mogao da drugačije prođe - ali, sem sjajnog nasleđa, "korena" koji garantuju vrhunske odlike, novi "pežo 208" je stigao ( i na tržište Srbije) sa dizajnom koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim, smelim, pomalo futurističkim, sa izuzetno atraktivnom kabinom (čuveni "i-kokpit" koji smo prvi put videli na SUV "3008" koji je takođe pre dve godine bio Automobil godine u Evropi), najsavremenijim pogonom koji uključuje i verziju sa električnim motorom ("čisto električni, nije hibrid"), i krcat najsavremenijom tehnologijom.

Ima tu još mnogo novina, poput "3D" instrument table", obilja sistema za pomoć vozaču od parkiranja do uočavanja vozila koja dolaze iz mrtvog ugla, grejanja sedišta, staklenog krova, ogromne palete boja, dodatne opreme...

Pročitajte još: "Pežo 2008" samo ime ostalo isto: Na tržište Srbije stigao novi francuski SUV (FOTO)

U ponudi su tri paketa opreme. Početni je "aktiv", drugi je "alur" i vrhunski "GT lajn".

Motori su ( dok ne dođe i u Srbiji električna verzija) benzinci 1,2 "pjuertek" sa75, 101, i 130 KS,i dizelaš 1,5 "blu HDi" sa 102 KS.

Ekipa "Novosti" je zahvaljujući pomoći zastupnika "Pežoa" za Srbiju kompaniji "KDD auto Euroimpkes-autogrupa" imala čast da među prvima isproba novog evropskog vladara drumova.

Model na našem testu, u opremi "alur" sa 101 KS i šestostepenim manuelnim menjačem, krcat najsavremenijom opremom, uspeo je da nam od prvog pogleda do vraćanja automobila sa test vožnji, izmami osmeh na lice.


"Pežo 208" po svojim voznim karakteristikama je "broj više" od svoje kategorije. Dodajte tome i prebogat paket opreme, odličan, štedljiv a vrlo živahan motor i precizni menjač pa je jasno zašto se ni novinari iz 23 evropske zemlje nisu mnogo dvoumili kada su novi "208" proglasili za najbolji automobil 2020. godine.



Početna cena je 15.290 evra za model sa motorom 1,2 "pjuertek" (sa start-stop sistemom) sa 75 KS i paketom optreme "aktiv".



Najeftiniji dizelaš 18.290 evra (paket opreme "aktiv).

TEHNIČKI PODACI

DUŽINA:4.055 mm

ŠIRINA:1.960 mm

VISINA:1.430 mm

MEĐUOSOVINSKO RASTOJANjE.:2.540 mm

ZAPREMINA PRTLjAŽNIKA: 311/1.106 LIT.

MASA VOZILA:1.190 KG

MOTOR BENZINAC:1,2 "PJUERTEK"

ZAPREMINA.1.199 ccm

MAKSIMALNA SNAGA:101 KS

MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT:205 nm

MAKSIMALNA BRZINA.188 km/č

0-100 KM/Č:9,9 sek.

POTROŠNjA:Lit./100 km

GRAD:5,3

VAN GRADA:3,8

KOMBINONVANO:4,4

REZERVOAR:44 lit.