Пежо 2008 само име остало исто: На тржиште Србије стигао нови француски СУВ (ФОТО)

П.Ж./Новости онлине

05. 03. 2020. у 22:54

Нови адут "Прежоа" је спољашним дизајном доста подсетио на један од најлепших СУВ који су се појавили последњих десетак година "пежо 3008"

Пежо 2008 само име остало исто: На тржиште Србије стигао нови француски СУВ  (ФОТО)

Фото:К.Михајловић

НА тржиште Србије стигаоп је нови теренац француске компаније "Пежо". Име, добро познато - "2008" аутомобил потпуно другачији од претходних модела!

Колико је "Пежо" успео у науму да и у овом сегменту средњих СУВ возила, задржи препознатљив правац настао са моделима "3008" (који је овенчан титулум аутомобила године у Европи и Србији пре две године), и коју је наставио сјајним моделом "508" (Аутомобил године у Србији 2019.)и новом "208-цом" (недавно понела титулу Европски аутомобил године 2020.) екипа "Новости" је имала прилику да се увери на једнодневној тест вожњи од Београда до Лепенског Вира.

Нови адут "Прежоа" је спољашним дизајном доста подсетио на један од најлепших СУВ који су се појавили последњих десетак година "пежо 3008". Није то више типични "кросовер" већ је и по димензијама отишао пар корака даље.

У односу на претходни модел, дужи је за 14 цм, нижи 2,0 цм и шири 3,0 цм. У тих 4.3 метара дужине инжењери "Пежоа" су успели да повећају међуосовинско растојање за 7,0 цм и да пртљажник увећају за 10 литара. Знатно већа пространост задње клупе добијена је са садашњим међуосовинским растојањем од 2.6 метара.

Нови "пежо 2008" користи нову "EMP1 CMP" платформу која нуди већу стилску слободу свим моделима групације који се на њој производе (Б, Ц и СУВ сегмент),смањује тежину возила коришћењем материјала високих перформанси, самим тим и емисију ЦО2,пружа бољу аеродинамику, чиме се смањила емисија ЦО2 за 1.5 грама по километру,побољшава акустичну удобност ефикасним решењима изолације буке на каросерији и редуковане вибрације коришћењем акрилних материјала у поду.

Дизајн, као један од два кључна стуба стратегије бренда захваљујући којој последњих година "Пежо" бележи сјајне резултате, дефинитивно је карактеристика која га одваја од конкуренције. Робусног стила, са великим точковима и са препознатљвим ЛЕД светлосним потписом, нови "2008" већ на први поглед оставља утисак елегантног и квалитеног аутомобила.

Са идејом да додатно нагласи потпуно нови дизајн, поред стандардне понуде креиране су и нове боје црвена "elixir", плава "vertigo" трослојна боја и наранџаста "fusion" ,нова боја ексклузивно направљена за "2008".


Други али не мање важан стуб успешне стратегије јесу технолошке иновације. Већ добро познати "i-cockpit" је сада обогаћен и јединственом "3D" инструмент таблом, "HD" екраном осетљивим на додир од 10 инча , бежичним пуњачем мобилних телефона и са још много нових опционала.

Са жељом да сигурност свих учесника у саобраћају подигну на највиши ниво, у "Пежоу" су се побирнули да нови "2008" има активне и пасивне системе за помоћ у вожњи који су до сада били резервисани за моделе вишег сегмента, тако да их сада у понуди има укупно 11!

Када су у питању мотори доступни су бензински : 1.2 "PureTech" 100 КС - мануелни мењач са 6 брзина 1.2 "PureTech" 130 КС - мануелни мењач са 6 брзина и аутоматски са 8 брзина 1.2 "PureTech" 155 КС - аутоматски мењач са осам брзина и

И дизел мотори 1.5 "BlueHDi" 102 КС , мануелни мењач са 6 брзина 1.5 "BlueHDi" 130 КС , аутоматски мењач са осам брзина

Са званичним почетком продаје у Србији објављене су и цене за најновији СУВ, тако да модел са 1.2 "Puretech" мотором и 100 КС кошта 17.490 евра у "Active" пакету.

Први утисци из вожње су више него повољни.Аутомобил је тих, мотори које смо испробали (причекаћемо да стигне и електрична верзија (имаће аутомомију већу од 310 км) и мењачи су тачно онакви какви и очекујете да буду "код Пежоа", на виши степеник је подигнут комфор, има обиља места и напред и позади.


Потрошња се кретала близу фабричких норми, свио системи који служе за асистенцију возачу само доприносе да општи утисак када изађете из новог теренца "Пежиоа" буду више него повољни.


ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

ДУЖИНА:4.300 мм

ШИРИНА:1.550 мм

ВИСИНА:1.550 мм

МЕђУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ:2.605 мм

ПРТЉАЖНИК:434 /1.437 лит.

РЕЗЕРВОАР:44 лит.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (3)

Muad

06.03.2020. 06:03

Katastrofa. 100 KS. Malo jači od fice. Pa ja neću da kupim ništa sto je ispod 250 KS i sporije od 6.5 s od 0 do 100 km/h.

dokle više

07.03.2020. 11:44

Ono što mene u zadnje vreme nervira kod većine novih automobila jesu MALA ZADNJA SVETLOSNA GRUPA.... onoliki prostor na "dupetu" a svetlosne grupe tanke i nabijene...upališ žmigavac a drugi ga i ne vide pogotovo kad je sunčan dan....pa nije buran samo izgled, valjda je i bezbednost u saobraćaju od velike važnosti...kod starijih automobila kad daš žmigavac vidi se sa kilometra a isto i štop svetla..