„Pežoov” šarmer sa Rivijere
13. 07. 2018. u 23:07
"Pežo" je svoj najnoviji biser „508” naprosto izvajao. Skladne, sportske linije, kompaktnija struktura, a pri tome i znatno lakša, sa unapređenim "I-kokpitom" koji je već postao zaštitni znak ovog brenda
O, LA, la! Neponovljivi francuski šarm na točkovima, Azurna obala, Nica, Kneževina Monako...
To što je "Pežo" izabrao i ulice Monte Karla za promociju, prvu test vožnju novog modela "pežo 508" (kojoj su prisustvovale i "Novosti") pomalo nas je iznenadilo, jer, zna se koje "aždaje" mame uzdahe u ovom delu sveta.
Međutim, prvi susret sa novim automobilom sa znakom lava na haubi, ulazak u raskošnu, modernu kabinu nam je razvejao sve nedoumice. A činjenica da su se za našom limuzinom okretali i na ulicama Monte Karla, zagledali je na parkingu, komentarisali sa osmesima - sve govori!
PROČITAJTE JOŠ: Megdan sa "Ferarijem"
"Pežo" je opet na megdanu najvećim automobilskim magovima koji prave sedane iz takozvanog "D" segmenta, koji čini se jedini, odoleva žestokom jurišu SUV vozila i krosovera.
.jpg)
"Pežo" je svoj najnoviji biser naprosto izvajao. Skladne, sportske linije, kompaktnija struktura, a pri tome i znatno lakša, sa vratima bez rama, sa spektakularnim enterijerom, unapređenim "I-kokpitom" koji je već postao zaštitni znak ovog brenda plene na prvi pogled. Tu je i veliki tač-skrin ekran od 10 inča, pa digitalna komandna tabla od 12,3 inča, sjajni, sportski volan, divna ručica menjača. Paketi opreme su vrhunski, a obilje moderne tehnologije, asistencije vozaču, mogućnost otvaranja krova, vrhunska klima, vrhunski audio-sistem je nešto što se i očekuje od ovakvog vozila!
Ovaj sedan je dug 4.750 mm, širok je (sa retrovizorima) 2.098 mm, visok 1.404 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.793 mm. Prtljažnik ima zapreminu od 487 litara, a u kabini ima mnogo mesta za odlaganje sitnica, flaša, čaša...
.jpg)
Zapremina rezervoara je 55 litara, što, uz podatak o prosečnoj potrošnji, garantuje dugo krstarenje...
Motori pod haubom su priča za sebe. Svi ispunjavaju eko norme koje će tek biti obavezujuće i svi su izuzetno ekonomični.
Benzinski su čuveni "pjuer tek", radne zapremine 1.598 kubika, sa 180, odnosno 225 KS. Upareni su sa vrhunskim automatskim menjačem sa osam brzina. Ubrzanje od 0 do 100 km na čas je od 7,3 do 7,9 sekundi. Maksimalna brzina je 230, odnosno 250 km na čas. Potrošnja u proseku iznosi 5,4 litra na 100 km.
.jpg)
Dizelaši su i na našem tržištu veoma cenjeni "blu HDI" agregati. U ponudi je motor sa 1.499 kubika sa 130 odnosno 180 KS. Slabiji može da bude uparen i sa manuelnim šestobrzincem, a jači dolazi u paketu sa automatskim, osmobrzinskim. Potrošnja od 3,8 do 4,5 litara u kombinovanom režimu vožnje...
PROČITAJTE JOŠ: Ograničena NRING serija
Na naše tržište ovaj lepotan stiže početkom jeseni. Cena za naše tržište se još ne zna, a u Francuskoj prodaja će startovati sa 32.000 evra.
Toni
14.07.2018. 10:40
Peugeot je zakon! Sjajan automobil festa na tickovima.I suoer vam je naslon.Svaka cast Francuzima.Vjerujem ipak da cemo mi pobijediti!
Insignija 2 je mašina za ovo vozilo.
Komentari (2)