Tokom pandemije korone najviše se prodavao nakit
03. 06. 2020. u 20:16
Kupci su najviše naručivali nakit u duginim bojama, ali i u drugim veselim tonovima. Boje pozitivno utiču na raspoloženje, pa su žene tokom kućne izolacije rešile da sebe obraduju baš ovim poklonima
ZNAMO da je nakit najbolji prijatelj žena, a u prilog tome govori činjenica da su se tokom pandemije virusa korona onlajn putem najviše prodavale đinđuve, posebno ogrlice, dok su garderoba i obuća bile u drugom planu. Kupci su najviše naručivali nakit u duginim bojama, ali i u drugim veselim tonovima i nijansama. Boje pozitivno utiču na raspoloženje, pa ne čudi što su žene tokom kućne izolacije rešile da sebe obraduju baš ovim poklonima.
Osnivač onlajn prodavnice nakita Last line u Los Anđelesu Šeli Sanders istakla je da su kupci više nego ikad ranije naručivali njihove "srećnije" modele nakita sa simpatičnim motivima, a pravi hit su bili oni sa cvećem i srcima.
Porasla je i prodaja dragocenog nakita, objavili su iz onlajn šopa Moda operandi, čije je istraživanje pokazalo da luksuzni nakit predstavlja investiciju koja ima dugoročnu vrednost, pa ga zato ljudi kupuju i u nesigurnim vremenima.