ZAPOŠLJAVANJE U DOBA PANDEMIJE: Primenom novih trendova u selekciji kandidata kompanija Coca- Cola HBC Srbija dolazi do najboljih kadrova

Promo

17. 10. 2021. u 10:00

Pandemija korona virusa, kao i kriza koju je izazvala, u potpunosti je promenila živote miliona ljudi širom planete. Globalni izazov uneo je novine kako u našoj svakodnevici, tako i kada je reč o uobičajenim procesima poslovanja.

ЗАПОШЉАВАЊЕ У ДОБА ПАНДЕМИЈЕ: Применом нових трендова у селекцији кандидата компанија Coca- Cola HBC Србија долази до најбољих кадрова

Jovana Ivanović, direktorka ljudskih resursa u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija

Na novu realnost prilagođavali su se svi, kako mali preduzetnici, tako i veliki sistemi poput kompanije Coca- Cola HBC Srbija. Bilo je važno brzo reagovati, kako bi se obezbedio normalan rad i sačuvala radna mesta. Istovremeno, prioritet je svakako bio i osigurati zdravlje svih zaposlenih i njihovu bezbednost, pružiti svaku vrstu podrške svim timovima, uključujući i psihološku, održati pobednički duh i osnažiti empatiju.

Ono što je naročito bilo izazovno jeste kako nadomestiti lični kontakt i fizičku blizinu, u periodu kada je distanca neophodna. Interne komunikacije i sektor ljudskih resursa kompanija su tu imale ključnu ulogu.

„Gledajući sa izvesne distance na period koji je za nama, izuzetno smo ponosni na nivo odgovornosti, kolegijalnost i povezanost koju su naši zaposleni pokazali u momentima najvećeg izazova. Odgovor koji smo dali, svakako je rezultat neprekidnog ulaganja u naše ljude, ali i naše sistemske spremnosti da se prilagodimo novoj realnosti. Veza koju godinama gradimo, vrednosti koje delimo i na kojima zajednički insistiramo, ali i digitalizacija na kojoj već intenzivno radimo, pomogli su da se lakše i brže prilagodimo uslovima rada od kuće“, objašnjava Jovana Ivanović, direktorka ljudskih resursa u Coca- Cola HBC Srbija.

Prepoznajući neophodnost digitalizacije u svetu, a i u Srbiji, Coca- Cola HBC Srbija je pre nekoliko godina počela da radi na pronalaženju adekvatnih rešenja u oblasti zapošljavanja novih kadrova. Testirane su različite platforme koje bi mogle da podrže zahteve jednog sistema čija komunikacija se obavlja svakodnevno između nekoliko država i kontinenata. Platforma je morala da obezbedi ne samo neometanu internu komunikaciju, već i mogućnost da se ceo proces zapošljavanja novih kadrova obavi na adekvatan način.

„Godinu dana pre pandemije bili smo spremni i radili veći deo regrutacije on-line. Imamo različite platforme koje su ponudile apsolutnu fleksibilnost da se ceo proces obavi bez obzira na samo mesto rada. Od intervjuisanja kandidata, preko procene iskustva i radnih sposobnosti, do uvođenja u posao i upoznavanja sa timom, sektorima, funkcionisanjem fabrike i samom kulturom kompanije“, navodi Jovana Ivanović.

Od izuzetne je važnosti da svaki pojedinac koji se priključi Coca- Cola HBC Srbija adekvatno upozna korporativne vrednosti kompanije i oseti pripadnost celom sistemu.

„Pandemija nam je donela situaciju da su se neki članovi tima prvi put videli uživo posle 6 meseci zajedničkog rada, jer su dobili zaposlenje u ovom kriznom periodu. Međutim, taj susret nije bio ništa drugačiji, svi su se u tom momentu osećali kao da se znaju i viđaju od prvog dana. Digitalizacija celog sistema i dobro postavljena interna komunikacija omogućili su da svaki zaposleni oseća pripadnost timu i povezanost sa kolegama iz drugih timova“, ističe Jovana Ivanović.

Digitalizacija celog procesa zapošljavanja novih kandidata u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija pomogla je da se neometano obavlja svaki korak, da nema nepredviđenih situacija i prostora za propust. Novom zaposlenom je omogućeno da sa bilo kog radnog mesta upozna celu kompaniju virtuelno. Uz planove uvođenja novih kadrova u rad kompanije i podršku kolega, nije ostavljeno prostora za nepoznanice. Izabranom kandidatu kompanija je tokom pandemije omogućila i da dođe na samu lokaciju, uz maksimalno poštovanje svih mera, da se upozna sa svojom radnim mestom, vidi gde rade njegove kolege, kako izgledaju prostorija za odmor i druženje, a kako okruženje ispred fabrike.

„I dalje se većina procesa obavlja on-line i tako će ostati bez obzira na pandemiju korona virusa jer je ovakav način pokazao odlične rezultate, uz poštovanje kompanijskih procedura, kandidata kao ličnosti, njihovih afiniteta i ličnih preferencija. U toku pandemije uspešno smo obavili proces zapošljavanja novih ljudi i to od senior menadžmenta – direktora prodaje, preko radnika u proizvodnji, prodaji, pa i do samih regrutera. Takođe, uspešno smo organizovali i Summership on-line praksu za studente. Kada je Coca- Cola HBC Srbija kao poslodavac u pitanju, rado dočekujemo svakoga ko želi da se razvija zajedno sa nama, ko pokazuje spremnost i otvorenost ka drugačijim, ne manje uspešnim i produktivnim načinima rada, ali i ka usvajanju novih veština koje će biti podrazumevane u budućnosti“, zaključuje Jovana Ivanović.

Opredeljenost kompanije da ide u korak sa digitalizacijom procesa zapošljavanja i primeni najnovije trendove mladi svakako prepoznaju čemu svedoči i činjenica da je Coca-Cola HBC Srbija godinama u vrhu najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

MEĐUNARODNI DAN PLANINA: Ključna uloga krovova sveta