MOTOROM OBIŠAO BiH: Banjalučanin Dalibor Vrhovac veliki zaljubljenik u dvotočkaše ostvario svoje dečačke snove

T. CVIJETIĆ

29. 04. 2024. u 08:45

ŽIVETI punim plućima u Srpskoj nikad nije bilo jednostavno, ali jedan primer pokazuje kako se, ipak, snovi mogu pretvoriti u realnost. Banjalučanin Dalibor Vrhovac je profesionalni vozač taksija, zaljubljenik u motore odmalena, i smatra da vožnja dvotočkašem pruža posebnu dimenziju, a nedavno je sa svojom mašinom, "jamahom" od 600 kubika, obišao i BiH.

МОТОРОМ ОБИШАО БиХ:  Бањалучанин Далибор Врховац  велики заљубљеник у двоточкаше остварио своје дечачке снове

Foto: Ustupljena fotografija

Dalibor je o motoru sanjao od detinjstva, a svoj dečački san o kupovini većeg motora ostvario je relativno kasno.

- Kupovinom motora sam upoznao neku slobodu tokom vožnje, i taj osećaj se teško može opisati, mnogi ga povezuju sa adrenalinom, brzom i neopreznom vožnjom, opasnom i po same vozače, ali pametna vožnja može biti prijatna, zanimljiva i da otkrije puno mesta u prirodi koje možda ne bismo obišli automobilom - priča Dalibor za "Novosti".

Dodaje da ima svoju "relaks" rutu, koju može da napravi u jednom danu Banjaluka - Jajce, zatim Manjača, Han Kola i povratak nazad. Najlepše mu bilo da "krstari" motorom pet dana kroz BiH, posebno Hercegovinu i Srednju Bosnu.

- Na put sam išao sa drugaricom koja je takođe zaljubljenik u motore. Prvo smo se zaustavili u Kupresu, gde je divan vazduh, zatim smo pili kafu u Posušju, nastavili smo ka vodopadu Kravice pored Ljubuškog gde smo se okupali, potom smo krenuli ka Stocu - priča Dalibor.

Šta će ti, opasno je!

DALIBOR Vrhovac je našao svoju "jamahu" u inostranstvu gde mu živi drug. Zamolio ga je da ode, pogleda i kupi taj motor, na šta mu je on rekao: "Šta će ti, opasno je".

- Kada sam mu kazao "Milane to je moj san od detinjstva", on se nije više dvoumio i kupio mi je motor - kazao je Vrhovac.

Nakon toga su, objašnjava, putem bukinga našli prenoćište na pola puta od Stoca.

- Posle smo krenuli u pećinu Vetrenica u opštini Ravno blizu manastira Zavala. Nakon toga sledi Mogorjelo, gde su ostaci starog rimskog grada, onda smo došli na korita Bune, a pred dolazak u Mostar bukirali smo smeštaj - kaže naš sagovornik.

Sledeći dan su se uputili ka Jablanici, zatim u Konjic gde su posetili Titov bunker, pa u selo na najvećoj nadmorskoj visini Lukomor, ispod Bjelašnice, gde je snimam film "Nebo iznad krajolika" - kaže Vrhovac.

Stali su i kraj Boračkog jezera, okupali se i nastavili put.

- Sledeći dan krenuli smo put Foče da posetimo peščane piramide, nakon toga, došli smo do Visokog i tu smo obišli tunele Ravne. Peti dan putovanja smo obišli tvrđavu Vranduk pored Zenice, zaputili se u Teslić i to je bila završna tačka ovog putovanja - kazao je Dalibor koji planira svoje putešestvije i po Evropi.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Dve zvezde – jedno spektakularno veče!  Da zagreje i preokrene budućnost

Dve zvezde – jedno spektakularno veče! Da zagreje i preokrene budućnost

Reflektori srpske prestonice sinoć su bili upereni u dve zvezde - legendarnog Zdravka Čolića i zaista jedinstvenu, potpuno novu zvezdu među uređajima za zagrevanje duvana - Ploom! U prepunoj hali 5 Beogradskog sajma, pred više od 1.500 ljudi i uz dobro poznate hitove kao što su "Ti si mi u krvi", "Čija je ono zvezda“ i "Tebe čuvam za kraj", JTI, prva i jedna od najvećih japanskih investicija i cigaretna kopanija broj jedan u Srbiji, lansirala je Ploom X Advanced - najsavremeniji uređaj za zagrevanje duvana sa inovativnom i jedinstvenom HeatFlow tehnologijom usavršenom u Japanu.