ZBOG JEDNE STAVKE NA RUČUNU, PRESEO IM RUČAK: Gost se naljutio, a ovako je vlasnica restorana objasnila sve (FOTO)

Novosti online

12. 08. 2023. u 10:57

NEGATIVNA recenzija na TripAdvajzoru jednog restorana u Italiji izazvala je velike rasprave oko naplate ''dodatnog sadržaja'' koji mušterije traže.

ЗБОГ ЈЕДНЕ СТАВКЕ НА РУЧУНУ, ПРЕСЕО ИМ РУЧАК: Гост се наљутио, а овако је власница ресторана објаснила све (ФОТО)

Foto: Unsplash

Naime, jedan italijanski turista objavio je fotografiju računa koji je dobio u restoranu nedaleko od jezera Komo, kod Milana, a u kojem mu je naplaćeno i sečenje vegeterijanskog tosta punjenog krompirićima koje je naručio.

Pogledom na račun koji je iznosio 15,70 evra, a na kojem su osim sendviča bili i gazirani sok, mineralna voda i espreso, jasno se vidi i sporna stavka - 'diviso a meta'' od dva evra.

Foto: Printskrin

- Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na tačno dve polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje. Ali moramo li platiti jer smo tost podelili na dva dela? Neverovatno ali istinito.. - ostavio je negativni komentar dotični gost, uz ocenu 1.

Celu situaciju objasnila je za La Republiku i sama vlasnica Kristina Biaći, navodeći kako ju je više iznerviralo što mušterija nije odmah rekla, već je umesto toga odlučila da to napiše na internetu.

- To nije bio običan tost, unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo - ispričala je, objašnjavajući što bi se dogodilo da se turista odmah žalio.

- Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo koristiti dva tanjirića umesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača - dodala je.

(Večernji list)

BONUS VIDEO: KINESKINjA OSVOJILA INTERNET: Devojčica od 5 godina izvodi akrobacije na motoru

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

Novi Samsung Neo QLED televizori pomeraju granice kućne zabave