ČEKALI POPRAVKU DOČEKALI RAČUNE: Nevolje stanara Studentske 29 sa saniranjem kvara ispod betonske ploče

J. DINČIĆ - G. NOVAKOVIĆ

23. 01. 2021. u 06:47

ЧЕКАЛИ ПОПРАВКУ ДОЧЕКАЛИ РАЧУНЕ: Невоље станара Студентске 29 са санирањем квара испод бетонске плоче

Novobeogradska višespratnica

STANARIMA Studentske ulice 29 na Novom Beogradu, poslednji račun za "Infostan" doneo je neprijatno iznenađenje. Stavku za potrošnju vode moraće da plate nekoliko hiljada više, a da za to nisu uopšte krivi. Namet je nagomilala pokvarena cev, iako su zahtev za popravku uputili čim su primetili problem, sredinom novembra prošle godine.

Prema rečima ogorčenih žitelja, pre dva meseca primetili su šuštanje u cevima, koje se čulo u celoj zgradi. Odmah su kontaktirali sa JP "Gradsko stambeno", kako bi se problem rešio, ali kako kvar nije bio vidljiv, nisu dospeli na listu hitnih intervencija.

- Rekli su nam da moramo poslati zvaničan dopis sa pečatom stambene zajednice, kako bi došli - priča nam Bojana C. iz ove zgrade. - Kada su izašli na teren, prvo su nam rekli da je kvar za nadzor, a zatim da je kamenac nakupljen u cevima, zbog čega čujemo taj zvuk. Nismo želeli da odustanemo, pa smo ih ponovo pozvali nakon nekoliko dana. Tada su ustanovili da je cev pukla ispod betonske ploče, i popravili su.

I taman kada su mislili da je njihov problem rešen, neprijatnost je došla pre nekoliko dana. Decembarski račun za potrošnju vode uvećan je za nekoliko hiljada dinara, iako je kvar na cevima prijavljen na vreme.

- Očigledno nam je potrošnja vode bila prekomerna u periodu kada su majstori pokušavali da ustanove da je cev zapravo pukla. Žalili smo se JKP "Vodovod i kanalizacija", ali nam je zahtev odbijen, a odgovor "Gradskog stambenog" još čekamo - kaže naša sagovornica.

Kako su nam rekli iz JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija", nosilac spoja na adresi Studentska 29 jeste stambena zgrada, i potrošači su blagovremeno bili obavešteni o mogućem kvaru. Po Odluci o prečišćavanju i distribuciji vode, korisnici su u obavezi da održavaju kućne vodovodne instalacije od vodomera do točećih mesta i sami snose troškove, koji su posledica nenamenske potrošnje.

- Zbog prethodno navedenog, JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija" ne može da koriguje obračun utrošene vode i kanalizacije, koji je formiran kao posledica kvara na unutrašnjim instalacijama - rekli su nam u ovom preduzeću. - Za sve dodatne informacije potrošači mogu da se obrate nadležnom referentu.

ZAMENILI CEVI

KAKO su nam odgovorili iz JP "Gradsko stambeno", stručna služba ovog preduzeća izašla je na teren po prijavi stanara i otklonila kvar zamenom dotrajalih cevi.

- Osim ovoga, zamenjeni su i ventili, što je stambena zajednica tražila naknadno - kažu u preduzeću. - Za sve dodatne informacije u vezi sa povećanom potrošnjom vode, potrebno je da nam se stanari obrate pisanim zahtevom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)