"PAMETNE" APLIKACIJE ZA TERENSKU PRODAJU I VELEPRODAJU: Kompanija B2Bee za dve godine osvojila regionalna tržišta

J. Su. - S. B.

30. 01. 2021. u 11:11

KOMPANIJA B2Bee bavi se automatizacijom prodajnih procesa u veleprodaji u integraciji sa ERP (poslovnim softverom) njihovih korisnika.

ПАМЕТНЕ АПЛИКАЦИЈЕ ЗА ТЕРЕНСКУ ПРОДАЈУ И ВЕЛЕПРОДАЈУ: Компанија B2Bee за две године освојила регионална тржишта

Foto: Printskrin

Razvili su sopstvenu softversku platformu, koja se može pohvaliti funkcionalnostima najvećih svetskih konkurenata u ovoj oblasti, a potpuno je prilagođena lokalnim zahtevima i propisima.

Prema rečima Luke Radovanovića, operativnog direktora B2Bee, njihova strategija je da zaokruže sve potrebe veleprodavaca, po svim prodajnim kanalima - od prijema do isporuke robe.

- Veoma smo zainteresovani za razvoj veštačke poslovne inteligencije, tako da ovaj segment razvijamo paralelno sa našim aplikacijama za veleprodaju - ističe Radovanović.

- Kompanija je osnovana 2018. godine od strane profesionalaca koji iza sebe imaju značajno iskustvo u dizajnu i razvoju softvera, preduzetništvu i projekt menadžmentu.

Kako ističe Radovanović, potvrda njihove poslovne strategije, u ovom, relativno kratkom vremenu, jeste i to da imaju više od 30 kompanija koje plaćaju njihove usluge. Tim im se proširio na 12 zaposlenih, a u prethodnom periodu su dobili i dve značajne investicije.

Integrisane aplikacije

U okviru rešenja postoji nekoliko integrisanih aplikacija, navodi Luka Radovanović. Među njima su:

l Aplikacija za terensku prodaju
l Aplikacija za veleprodaju (B2B portal)
l Aplikacija za prodaju proizvoda krajnjim kupcima (B2C webshop)
l CRM - praćenje aktivnosti prodaje po svim kanalima u realnom vremenu

Poslujemo trenutno na tržištima Srbije, Hrvatske i Slovenije, a aplikacija je već prevedena na šest svetskih jezika.

- Projekat uvođenja veštačke inteligencije u B2Bee platformu finansira Fond za inovacionu delatnost iz budžeta Republike Srbije, sa razdela Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, a kroz Projekat za unapređenje konkurentnosti i zapošljavanja (sporazum o zajmu sa Svetskom bankom) - naglašava Radovanović.

- Uz to, prepoznati smo i podržani od korporacije "Majkrosoft". Smatramo da smo tek započeli svoju poslovnu misiju i ambicija nam je da budemo prepoznat brend na globalnom tržištu kada su veleprodajne aplikacije u pitanju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EJ, LJUDI, ALI BUGARSKA... Ovom pričom je Nikola Jokić šokirao Amere