Lazar Krstić vodi finansije

V. N.

14. 08. 2013. u 14:25

Diplomac američkog Jejla u razgovoru sa prvim potpredsednikom Vlade prihvatio da bude ministar finansija, a novu funkciju preuzeće 26. avgusta. Veliki izazovi pred Krstićem

DIPLOMAC s Jejla Lazar Krstić (29) biće novi ministar finansija, što je u sredu veče i zvanično potvrdio prvom potpredsedniku Vlade Srbije Aleksandru Vučiću.

Kako je posle sastanka Vučića i Krstića izjavio savetnik prvog potpredsednika Vlade Siniša Mali, diplomac američkog univerziteta Jejl preuzeće novu funkciju 26. avgusta.

Dan ranije Vučić i Krstić su razgovarali u zgradi Vlade kada je postignut načelan dogovor, pa je ostalo samo da se utanače detalji. Budući ministar finansija, koji živi i radi u Njujorku, rođen je u Nišu, trenutno je angažovan kao finansijski ekspert u konsultantskoj kući "Mekenzi". Bio je đak generacije u gimnaziji "Bora Stanković", a na američkom univerzitetu Jejl diplomirao je u oblasti matematike, etike, politike i ekonomije.

- Krstić je zapravo poruka SNS i svim mladim, kreativnim i inteligentnim ljudima koji su, nažalost, u decenijama iza nas morali da napuste ovu zemlju da su im širom otvorena vrata - izjavio je koordinator Ekonomskog saveta SNS Milenko Dželetović. - Time smo simbolično pokazali da i najodgovornije mesto, a to je sigurno ministar finansija, želimo da damo mladom kreativnom čoveku, kao simbol dobre volje da se ljudi vrate u Srbiju i da svoj intelekt usmere u razvoj ove zemlje.

Na osnovu izjava eksperata i stranačkih štabova, od Krstića se očekuje da vrlo brzo pripremi mere koje će omogućiti održiv finansijski sistem Srbije. Direktor Nove Srbije Borislav Borović ocenio je da novi ministar finansija prioritetno mora rešiti problem nedostatka novčane mase, jer je to preduslov izlaska iz recesije i napretka privrede:

- Iako je taj problem formalno u nadležnosti centralne banke, on se tiče čitavog finansijskog sistema Srbije.

NAJMLAĐI MEĐU ČLANOVIMA VLADE

Ulaskom u Vladu, Krstić će se upisati na spisak najmlađih ministara. Sa 29 godina na ministarsku poziciju lane je stigao i ministar pravde Nikola Selaković, koji nastavlja da radi i posle rekonstrukcije. Tri godine više imala je Snežana Malović kada je preuzimala resor pravde, a toliko je bio "star" i Vuk Jeremić, kad je promovisan za šefa diplomatije u kabinetu Vojislava Koštunice.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (336)

Srecno!

14.08.2013. 14:35

Covek mi deluje normalno i posteno,zelim mu svu srecu u ovom moru korupcije,nepotizma,veza svake vrste,gde se uspeh ne oprasta,gde se posten svet sklanja polusvetu jer nema snage ni vremena da se bakce sa svakakvim mediokritetima koji preko noci pocese sudbinu da nam kroje.

Vlada

14.08.2013. 14:45

Nije mi jasno zasto momka koji je zavrsio Jejl zovete genijem, i zasto je on kvalifikovan za ministra finansija. Pa i Djelic je zavrsio neki prestizan Univerzitet., pa nas nije bas usrecio. Sve je to samo jos jedna prevara za ovaj narod. Odakle su sad izvukli ovoga Krstica, odnosno ko nam ga namece?

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

14.08.2013. 14:50

Ako nemoze mirnim putem, onda nemamo alternativu, nego fizicki da resimo se diktature koju je nametnuo kolonizator, jedino tako je moguce da objektivno predstavimo nasu ponudu narodu, bez da nam se stranci uplicu u nasu politicku vrednost i demokratiju.

Ruben Lonuestro

14.08.2013. 15:13

Obicno veruju da je fizionomija bilo sta i da se po njoj nemogu suditi ljudski kvaliteti ; praksa je suprotna: prava mala lopuza koju mogu samo americke institucije soft-power-a da proizvedu ; Djelic je izgledao jadnije i skromnije ali ga to nije sprecilo da proda srpske udovice i sirocice za honorar od sedam miliona eura.

Лука

14.08.2013. 15:35

Дечко ни не зна шта га чека. Ал', сам је бирао.

MIKI

14.08.2013. 15:47

Gospodin Lazar Krstic kaze da je na poslovima konsultanta u Njujorskoj firmi,i da prima platu oko 60 hiljada dol godisnje.To je ista plata koju cistacica u hotelima Njujorka zaradjuje.Kakav je on strucnjak ako ima istu platu kao cistacica a sa tako velikim obrazovanjem.

Nejt

14.08.2013. 15:47

Treba da prihvati ovo mesto ministra. Potrebni su nam mladi i skolovani ljudi. Videli smo sta su nam do sad cinili ljudi "sa iskustvom" i koliko su bili dobri.

Jabre

14.08.2013. 15:50

Momak je odrastao u Srbiji i zaradio svojim radom i medaljama stipendiju na jednom od najboljih univerziteta ali ga Srbi mrze. Šta bi bilo tek da je došao Tesla koji se je školovao u Austriji i radio u Americi pa linčovali bi ga.

Betika

14.08.2013. 16:20

Ako nismo mogli da napravimo rezultate sa iskustvom, onda da probamo da iskoristimo mladost i znanje.

Krle

14.08.2013. 16:23

Smesne su ove pompezne najave strucnjaka, promene ministara u vladi novima, od kojih niko nema rezultate iza sebe. Ozbiljna vlada se ne bavi medijskom obradom svog tima, nego se hvata u kostac sa problemima i rezultate prezentuje javnosti a ne kadrovisanje. Sram da bude Dacica i Vucica kako obmanjuju javnost. Javnost hoce da prezentjete rezultate svoje vlasti a ne glumce. Ko je ko i ko je gdem ko cedoci a ko otici. Rezultati !!!!

Krle

14.08.2013. 16:29

pazi ovo. eticar, matematicar i ekonomist! 3 u 1 ! Oprostite, a koje rezultate i gde to je postigao?

GRU

14.08.2013. 16:38

Ako je čovek diplomirao na Univerzitetu u Jejlu u Konektikatu, onda je sigurno morao postati član tajnog društva "Lobanja i kosti".A dobro se zna ko iza njih stoji i čime sve upravljaju, mislim da je pošteno da se obični građani upoznaju sa tom činjenicom.

Borislav

14.08.2013. 16:42

Kakav bre Krstic. On nece biti nestranacka licnost kao ni bilo ko drugi koji nije ziveo zadnjih 20 godina u Srbiji.

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:34

@sreto - Na koga god ti ličio,ako izuzmem tvoje aludiranje,ako nas izvuče iz teškoća ja ću da ga pozdravim.

Vihori

14.08.2013. 17:23

Ne znam zasto ste toliko nezadovoljni dovodjenjem ovog momka. Pa treba da probamo nesto novo, sve ono staro se do sad pokazalo kao neefikasno.

Milos

14.08.2013. 17:23

Jos samo da ima iskustva, mada ako je bi dobar student ne bi trebalo da bude problema. Srbija ima tri problema: 1. Titovi pioniri koji su dosli po partijskoj knjizici do fotelja i dan danas su u njima ko u nekom gnezdu. 2. Ministri kulture nemaju fakultet, ministar zdravlja imaju diplomu saobracajca, a ministri gradjevine diplomu agronomskog fakulteta, za sta smo skolovani to treba i da radimo. 3. Ni jedan politicar ne bi trebao da se bavi politikom bez bar 5 godina rada kao prosecan gradjanin.

Miskin

14.08.2013. 17:51

Nadam se da ce prihvatiti. Imam osecaj da ce ova novina konacno da nas pogura na pravi put.

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:32

@CINJENICE - Da toliko su nepismeni,da sada lupaju glavom kako da spasu državu totalne propasti u koju su je doveli pismeni kadrovi iz DS.Ali zbog njihove "pismenosti i spretnosti leva ruka desni džep" sada SNS moraju da im spreme adekvatan smeštaj u Zabeli i Sr. Mitrovici.Toliko o tvojim "pismenim"...

CNN

14.08.2013. 18:11

Od Dominik-Stros Kana preko eksperata iz severne i srednje Evrope došli smo do toga da se danima raspravlja o izvesnom Krstiću kao nekakvom spasitelju ko će nas naprasno izvesti iz krize. Sve liči na Beketovu dramu "Čekajući Godoa". Ne znam zašto se dok se piše o Krstiću uporno ističe njegova lična (mesto rođenja, obrazovanje...), a preskače profesionalna biografija.

perica

14.08.2013. 18:13

Dajemo upravljanje finansija jedne drzave coveku (detetu) koga niko do sada nije znao. Kakve su njegove sposobnosti? Kako se dokazao za ovaj posao? Zavrsis fakultet u inostranstvu i odmah si ekspert!!! Imamo ozbiljne profesore na ekonomskim fakultetima u Srbiji. Valjda oni mogu vise da ponude od nekog ko je zavrsio fakultet u inostranstvu i to mu je najvaznija stavka u biografiji. Molicemo mi Dinkica da se vrati!

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:29

@perica - Dinkića jok da ćemo moliti ne dao Bog.A ti misliš da su ovi ušli na internet i potražili tamo nekoga pa kad eto ovaj nam odgovara,to je smešno koliko neznanje poseduješ kako država funkcioniše,doduše za vreme DS je možda tako i funkcionisala,ali sada to nije tako.Pre nego je aktuelizovana priča o Krstiću naše ministarstvo spoljnih poslova je se dobrano raspitalo o dotičnom,a i njegov rad je praćen još od trenutka kada je slao molbu da bude kurir u vladi.Znači pre 5-6.godina.

neša car

14.08.2013. 18:41

Da me ne shvatite pogrešno, nemam ništa protiv da neko pokuša. Ali, vremena je malo, a strpljenja još manje. Ima nas koji smo preživeli sve moguće eksperimente od raznih vrsta socijalizama do najgrubljih kapitalizama (i robovlasništva). A problemi nisu samo u finansijama, već su i sistemski. Ako mlađani Krstić nema bar tri čarobna štapića bolje da se i nehvata posla.

komentarac

14.08.2013. 19:00

tipicna srbska politika i to od uvek nista se ne mejnja on je jos prije mesec dana primljen a oni ko bajagi bacaju narodu i dalje prdu usmrdljivu

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:22

@komentarac - Alo dozovi se pameti čoveče,mi svi smo svedoci dešavanja,koja unazad decenijama se nisu događala.Klasični klišei o kojima ti pričaš su prošlost.Srbija sa Vučićem se menja nepovratno,sve što je do sada bilo nezamislivo i nedodirljivo sav taj trulež će biti uklonjen srećom,jer to nam i jeste jedini spas.

Jevgenija

14.08.2013. 19:48

@nena - Pre nego sto pocnemo da napadamo i Vucica koji je i doveo Krstica koji se skolovao u inostranstvu kako nista ne znaju samo da podsetim da je Vucic je javno pozvao nase strucnjake iz zemlje da se jave za finansije i privredu. I sta je bilo? Svi junaci nikom ponikose i u crnu zemlju pogledase. E, sada cemo ovom nalazimo mane, jer mi sve znamo. Doneo je plan sta ce da radi i kakve rezultate ce da postigne. Svakako nece ostati 12 godina bez rezultata.

komentarac

14.08.2013. 19:08

vucko je legenda njemi je samo on da ne radi nista lijepo sa narodom narod misljenje o njemu ima super a on nosi i sakom i kapom treba da se samo zalozi sta prije da se otarasi vlaha madjara i sandzaka onda je super pridji da te cmoknem najbolji si od kako srbija nastaje neradnik si ko i ja isti smo vucko po radu

dokle seže ljudska glupost

14.08.2013. 22:29

@komentarac - Dragi moj komentarac, bilo bi vrlo svrsishodno da ponovo malo posediš u školi, i opismeniš se( mada mi se čini da si više išao oko nje). Škola služi da se u njoj stekne bar elementarno obrazovanje, koje tebi očigledno manjka. A posle toga kreni da komentarišeš.

nena

14.08.2013. 19:08

sad slete novi datumi,dok se ovaj vunderkind(u krugu svoje uze familije i seika vucica)ne odluci,pa datumi dok nestupi na radno mesto,pa datum za period adaptacije pa..... i nakraju sledi genijalno resenje: da i kriminalci placaju porez,struju,vodu i sve ostalo sto inace ne placaju osim ministara u vladi i ostale drzavne cinovnike kao i sve druge koji im koriste da bi bilo ovako kako je do sada ! a u svemu tome svesrdno ce im pomoci covek koji obozava datume (uglavnom lazne) seik vucic !

smiljka

14.08.2013. 19:39

@nena - Nije novina da se mladi ljudi dovode na ministarske polozaje u Srbiji. Pre njega je bio Dulic koji se odmah snasao i postao vlasnik satica i pola Subotice sa uzom familijom i Vuk Jeremic koji se malo duze snalazio. A oni brzometno postadose ne samo clanovi vec i visoki funkcioneri demokrata koji su bili na vlasti. Treba da se nadamo da ce ovaj Vucicev biti drugaciji ili da su naprednjaci drugaciji sto dodje na isto.

drena

14.08.2013. 19:09

Lazar Krstic znanja svakako ima, a da li ima vise moralne kvalitete od predhodnika to cemo tek da vidimo. Samo se nadam da nece nastaviti praksu rasparcaj, rasprodaj i zaduzi.

из главе

14.08.2013. 19:58

ovaj gdin treba da bude savetnik u Vladi i to jedino za odnose sa zapadnim fin org, a ministri treba da budu onaj što proizvodi najviše šargarepe na Balkanu, neko ko radi u ministarstvu 3-4 decenije, ili gđa Rajna Dragićević npr, znači neko ko ima integritet, iskustvo i poznaje sistem... ali smeši nam se novi Boža Đelić

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:19

@из главе - Kandiduj se na sledećim izborima pobedi pa ove tvoje ideje sprovodi...ah da ti si već bio u vlasti,pa ste sada opozicija izvini.

Koben

14.08.2013. 20:04

Uvek sam pre za to da se mladima ukaze sansa nego da iz godine u godinu dajemo sansu jednim istim ljudima koji ne donose mnogo rezultata.

Paterson

14.08.2013. 20:12

@ - Hvala bogu da su mladi, skolovani i pametni ljudi spremni da se vrate u Srbiju i da pomognu.

sanak

14.08.2013. 20:18

Apsolutno sam za to da se mladim ljudima pruza sansa, ali nikako nisam za to da odmah uskoce u ministarske fotelje. Mogao je prvo da bude savetnik ili sl., pa kada se pokaze ok, lako je ministrovati. S druge strane, ne mogu da verujem da nije bilo mladih strucnih ljudi koji su vec ovde. Kao ni u to (uz svu potrebu Srba da imaju neku titulu)da dolazi za ko zna koliko manju platu ovde. Ok, probajmo!

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:17

@sanak - Pazi ovo kod nas je školstvo poprilično urušeno počevši sa Đalićevom Bolonjom koju niko više u Evropi ne prati,pa preko svih ovih silnih privatnih fakulteta koje je DS bez ikakvih parametara izdavao.Što je danas i dovelo do haosa da imamo dosta fakultetskih diploma,ali malo diplomiranih studenata.Divljanje privatnih fakulteta,kojih ima skoro na svakom ćošku oronulo je naše školstvo,tako da nam je trebala "sveža krv",zato je on tu.

ljubica

14.08.2013. 20:48

Mozda i jeste Lazar Krstic pametan i strucan i sve naj. Ali izgleda kao cudak. Aleksandar Vucic je fin i elegantan covek pa bi mogao ovog svog kandidata za ministra da malo uljudi da ne izgleda kao da je zalutao u vremenu. Ne zna se na koga vise lici na Linkolna ili Amisa.

ljubica

14.08.2013. 21:08

Mozda i jeste Lazar Krstic pametan i strucan i sve naj. Ali izgleda kao cudak. Aleksandar Vucic je fin i elegantan covek pa bi mogao ovog svog kandidata za ministra da malo uljudi da ne izgleda kao da je zalutao u vremenu. Ne zna se na koga vise lici na Linkolna ili Amisa.

Frojd

15.08.2013. 10:00

@ljubica - Ako ti je to jedina zamerka onda je on odlican! Da ga uljudi???!!!

Xperia

14.08.2013. 21:11

Ma sigurno ce pristati da bude i pomogne, a takav nam i treba, mlad, obrazovan i clan mense

djordje77

14.08.2013. 21:12

mladi ljudi su zeljni dokazivanja i treba im dati sansu.vucic je prepoznao potencijal kod krstica i ,posle onakvih skandala koji su tresli srbiju godinama, vreme je da dodje nova,mlada pamet i inteligencija.

Jabre

14.08.2013. 21:46

@djordje77 - A ne Srbi hoće komunističkog lidera plemena Bušmani iz Afrike da upravlja finansijama onda bi bili srećni.

Zoran Maletic

14.08.2013. 21:12

Ma nema sunje da će prihvatiti da bude ministar finansija,budući da će imati maksimalnu podršku od Vučića u sređivanju finansijskog stanja u zemlji.

Podrška

14.08.2013. 21:16

Krstić ima dobru biografiju, mlad je i verovatno ambiciozan. O mestu ministra finansija ne bi razgovarao, niti ga prihvatio da nije siguran u sebe i svoje mogućnosti. Njemu mrlja u karijeri nije potrebna i zbog toga verujem da će njegovo angažovanje biti pun pogodak. Mnogi su bili i protiv Selakovića, jer je mlad, a on se odlično pokazao.

Zeka

14.08.2013. 21:18

Garantovano ce pristati, a i vec je ranije zeleo da pomogne samo sto ga je Kostunica i ostali odbili. Neka mu je sa srecom i potreban nam je jedan takav, mlad, obrazovan i pun elana

razdjilibudjilisani opanak

14.08.2013. 21:18

Konacno da nam je u vladu dosao vrsni strucnjak za finansije.Nase gore list.Svetski priznat i dokazan u svojoj struci.Pravi covek, na pravome mestu.

NEDA

14.08.2013. 21:19

Nadam se da će se naći zajednički interes kako bi se on priključio i pomogao našoj zemlji z bolje sutra.

mila

14.08.2013. 21:24

Iskreno se nadam da ce pregovori biti uspesni.Potreban nam je ovakav covek,radan,strucan,mlad,obrazovan.

Biljana R

14.08.2013. 21:30

Čitajući neke komentare, primećujem da su neki ljudi maligni, maliciozni. Uporno pokušavaju da minimiziraju nečiji rad i uspeh.

MAKI________inzenjer

14.08.2013. 21:35

Ovo je odlicna ideja jer nasih “eksperata” poput Dinkica nam je dosta!

Demetra

14.08.2013. 21:35

Srbiji su potrebni mladi eksperti koji svojm idejama, radnim iskustvom mogu da doprinesu ekonomskom prosparitetu naše države. Aleksandar Vučić zaista radi na jačanju ekonomije i privrede. Verujem da će se stanje u našoj državi promeniti na bolje. Aleksandar Vučić je jedini koji je krenuo u potragu za mladim stručnjacima. Poštujem, cenim i volim rad i svaku odluku koju Aleksandar Vučić donese jer su potpuno ispravne.

GLOBUS

14.08.2013. 21:35

Ovaj covek verovatno ima iskustvo kakvo nasi "strucnjaci" nemaju niti su negde mogli da ga steknu.Nesto se ne secam da smo imali nekakve koristii od nasih strucnjaka svih ovih godina i zato puna podrska ovom mladom coveku.

ABC

14.08.2013. 21:36

Srbija puna ekonomskih strucnjaka a ekonomija nam na dnu.Ako su tako strucni sto ne resise problem,pustite coveka da radi ako hoce i ako ima volje a vase sujetne komentare zadrzite za sebe jer Srbiji nisu potrebni.

Mima E

14.08.2013. 21:37

Ja ne sumnjam da će ovaj mlad i obrazovan čovek prihvatiti finansije Srbije, i da će svojom snagom i energijom, kao i znanjem doprineti da se izvučemo iz ekonomske krize u kojoj smo se našli.

mila

14.08.2013. 21:39

Krstic je osoba koja za svojih par godina prakse pokazao mnogo vise nego mnogi za ceo zivot.Vucicu svaka cast na dovodjenju ovako izuzetno pametnog,obrazovanog,strucnog kadra.Samo cestiteke za ovaj potez.

Perelman

14.08.2013. 21:39

Odličan potez Vučića! Nije ovo samo jedan talentovan i obrazovan stručnjak, ovo je genije po svim kriterijumima i procenama američkih profesora i uglednih poslovnih ljudi koji je već radio sa novčanim sredstvima mnogo većim od onih kojima raspolaže država Srbija, tako da nema govora o nekakvom neiskustvu.

rale

14.08.2013. 21:41

neka je i pogresan covek samo da negledamo vise onog Dinkica on je doveo ovu zemlju do dna.

MILKICA

14.08.2013. 21:42

Drago mi je da je Lazar napravio dogovor i da će nam pomoći da prevaziđemo ekonomsku krizu .

Radovanović

14.08.2013. 21:43

Ovo su pravi stručnjaci i budući uzori za našu omladinu, a ne likovi kao što je "dr" Šapić...

kum zorzo

14.08.2013. 21:43

Vucic doveo novog ministra finasija................opet Gisha, na preporuku sestre Dude !

Diki M

14.08.2013. 21:43

Ovaj mlad, elokventan čovek, svakako će imati dovoljno snage i energije da sredi finansijski loše stanje u Srbiji.

Maca

14.08.2013. 21:46

Bravo za Vucica, bravo za Lazara Krstica. Dokazda jos uvek ima srba koji bi se vratili da pomognu svojoj drzavi i narodu.

P. Jerinić

14.08.2013. 21:46

Ne sumnjam da će se ovaj Vučićev izbor za ministra finansija pokazati kao daleko bolje rešenje od Dinkića.

Đorđe A.

14.08.2013. 21:49

Drago mi je da je dogovor između Vučića i Krstića postignut i siguran sam da će se mladi i talentovani Krstić pokazati kao dobar izbor, što će dalje privući i druge naše mlade stručnjake da se vrate u domovinu i pomognu koliko mogu.

Cherry

14.08.2013. 21:51

Ne treba biti negativan. Ako je vec momak postavljen na mesto Ministra finansija treba ga podrzati i na neki nacin pokazati da mu se veruje. Iskreno bih volela da se pokaze dobro, samim tim bi opravdao ukazano poverenje, a i nama bi malo svanulo.

1983

14.08.2013. 21:51

E, gde bi nam kraj bio kada bi se svi nasi strucnjaci ovako vracali da pomognu oporavak Srbije

Velislav Glavas

14.08.2013. 21:52

"izjavio je ekonomski savetnik prvog potpredsednika vlade Siniša Mali"2001 Ministarstvo za privatizaciju- funkcija – pomoćnik ministra za privatizaciju, priprema velikih preduzeća za privatizaciju. 2000 Upravljao prodajom, kupovinom i restrukturiranjem velikog broja preduzeća. 2003 Direktor Centra za tendere i savetnik direktora. Sve je jasno!

Velislav Glavas

14.08.2013. 22:14

@Velislav Glavas - Učestvovao u pripremi zakonske regulative sadašnjeg koncepta privatizacije u Srbiji. Priznaje da je stvarao ambijent za najveću organizovanu pljačku u Srbiji. Privatizovao veliki broj preduzeća kao Direktor Centra za tendere u okviru Agencije za privatizaciju, među kojima su najveće transakcije privatizacija DIN, DIV i Beopetrol. Tako je napisao. Baš kako treba! Ne smemo da zaboravimo! Svaka čast, majstore! Najveće transakcije – najveće provizije!

BIOMELEM

14.08.2013. 21:52

Brinem se samo da ce svojim znanjem da zbuni citavo ministarstvo finansija ipak se tamo godinama nije radilo,sto zbog lenjosti ,sto zbog neznanja.U svakom slucaju Lazaru puno srece i uspeha.

1983

14.08.2013. 21:54

Sve pohvale za Vucica sto je trazio odgovarajuceg coveka za ministra finansija, dosta nas je vodio covek koji je umeo da napravi pare tako sto je deo po deo nase drzave prodavao

ux1

14.08.2013. 21:54

pa de ste bre lazne patriJote i gastarbajteri!! verovatno bi vam bilo lepse da mi u Srbiji imamo po vasem izboru ministra finansija npr koji je zavrsio fakultet u belorusiji,iranu,severnoj koreji ili venecueli??!! e pa ne moze lazne patriJote i gastarbajteri sa istog tog zapada,,dosta je bilo,,,Ministre Lazare dobro nam dosao!!! Srbija u EU!!!

mitrovic d ilija

14.08.2013. 21:59

Pomoćićemo mladom geniu da razume situaciju u srbiji. pošto sam ja dokazao da sam jedini ko je smeo da izjavi da je genije a da država nema institucuju da to demantuje. (:-, završio je skolovanje za tri godine to je po naški viša škola(:-. doći će mu u posetu seljaci, penzioneri. radnici, lekari, studenti i djaci, a ja tog genijalca pozivam na duel na tv. temu koju sam odredi.i predlažem temu stabilizacija budžeta RS bez dodatnih zaduživanja.poziv ostaje otvoren

Ruben

14.08.2013. 22:02

ako je suditi po komentarima - lud narod ; blago vama. Ako je suditi po nekim drugim - objektivnijim elementima (ucinak Vucica u prethodnom periodu, nesposobnost zrelije analize ekonomsko-politickog stanja u svetu, politikantski potezi - nepotrebni, ponizavajuci i kontraproduktivni) malog crnomanjastog je verovatno nametnula mafija Goldman Sachs a Vucic izvrsava naredjenja kao i obicno. Volio bi da se varam ali je malo moguce.

mitrovic d ilija

14.08.2013. 22:34

@Ruben - nije lepo da srbe nazivaš ludim narodom. to jednostavno nije istina. aja najmanje tvrdim da vučić zna šta radi ja tvrdim da sve odluke donosi na bazi nepotpunih podataka i zato ovaj manevad daćiči i vučići dvojca bez kormilara mema šanse da uspe. a dal tu ima i odlaska po svoje mišljenje tu baš nešto ne bi bio siguran. na kraju će odluku doneti ne stručnjaci nego srpski domaćini.

Ruben

15.08.2013. 17:09

@Ruben - za jednu trecinu verovatno i nije istina ; u pravu ste ; ali ta trecina nista ne odlucuje.

mitrovic d ilija

15.08.2013. 21:29

@Ruben - u srbiji odluku donosi jedna dvadesetpetina biračkog tela. cca 3oo.ooo birača.

1983

14.08.2013. 22:03

podrzavam postavljanje Krstica na ministarsko mesto jer nam je neophodno svetcko znanje, iskustvo nekoga ko je bio sa strane i ucio u svetskim skolama

zoki

14.08.2013. 22:03

Mozete li mene onda za minsitra gradjevine.Jes da nijeam bio na Jejlu ali Srpski Fakultet valjda nesto vredi....

EROS

14.08.2013. 22:05

Citajuci neke komentare sticem utisak da mi ustrvari ne zelimo da nam bude bolje,da uzivamo u sopstvenoj nesreci omalovazavajuci ljude pametne ljude cije su sposobnosti priznate u svetu ali srpskom narodu to valjda nije dovoljno jer Boze moj mi smo najbolji i najpametniji a to nas je i dovelo na najnizu lestvicu u Evropi.

Thor

14.08.2013. 22:06

Ja bih dao šansu i sto mlađim političarima koji imaju ideja i elana da rade, jer samo tako možemo da pojačamo svoje redove i da se pokrenemo. Ovo što će mladi Krstić biti ministar financija govori o tome da su vrata širom otvorena mlađim političarima, što je odavno trebalo da bude dostupno u Srbiji.

Darija

14.08.2013. 22:07

Sve cestitke mladom strucnjaku koji je spreman da se suoci sa problemima srpske privrede, a posebno finansija. Verujem da ce ubrzo da uvede novine u finansijskom sistemu kako bi obezbedio stabilne izvore finansiranja. Kao i to da ce buduci Ministar finansija, Lazar, Krstic imati punu podrsku od vicepremijera Aleksandra Vucica.

Nejt

14.08.2013. 22:16

Ne preostaje nam nista drugo nego da cestitamo ovom mladom momku i da mu pozelimo da svoj posao obavlja sto uspesnije kako bi svima nama bilo bolje.

amor omnia vincit

14.08.2013. 22:18

nadam se da je donep dobru odluku i za sebe i za srbiju.posle porazavajuce losih bivsih ministara finansija,ovo je covek koji vraca nadu.

миомир

14.08.2013. 22:32

Ministre, pogledajte jug Srbije. Ne zato sto ste iz Nisa, vec zato sto jug tavori. Ocekuju vas mnoga iskusenja, nije dovoljno kod nas zavrsiti najprestizniji fakultet. Ovde se neguje skola marifetluka!

amor omnia vincit

14.08.2013. 22:33

nadam se da je donep dobru odluku i za sebe i za srbiju.posle porazavajuce losih bivsih ministara finansija,ovo je covek koji vraca nadu.

Betika

14.08.2013. 22:35

Ako se pokaze kao pogodak, sto vise ovako mladih i perspektivnih ljudi vratiti u zemlju i dati njima ministarska mesta.

Odin

14.08.2013. 22:40

Raduje me ovakva odluka Aleksandra Vučića, koji daje priliku mladima da se pokažu na delu. Tako i treba, bravo.

Mileva

14.08.2013. 22:41

Opet jedan srpski finansijski dragulj iz inostranstva! Djelic je bio odlican, mnogo nam je pomogao, verujem da ce ga ovaj nadmasiti. Ovako nije moglo dalje, neko mora da nas dokusuri.

manojlo

14.08.2013. 22:45

Mislim da je ovo jako dobar potez Aleksandra Vucica jer ovim salje poruku mladima kod nas a i u svetu da se Srbija polako menja. Da postaje moderna zemlja koja hoce mladima da pruzi sansu. Da hoce da krene napred, da ne bude vise zemlja staraca iz koje mladi beze glavom bez obzira.

Danijel BC

15.08.2013. 03:16

@manojlo - Bravo! Oduševljen sam ovom vešću! Ne znam zašto, ali imam osećaj da nam dolaze bolji dani!

Vihori

14.08.2013. 22:54

Ovaj mladi momak moze da uradi mnogo za nasu drzavu i iskreno se nadam da ce to i uspeti. Ima moju podrsku.

lolita

14.08.2013. 23:04

Za početak makar znamo da neće koristiti položaj da bi zaposlio svoje bližnje i nebližnje, te da neće troškariti naše pare

Peca012

14.08.2013. 23:06

Svi se nadamo da je Srbija dobila pravog ministra, posto nam je dosta bivsih ''ministara''..!!

lidl

14.08.2013. 23:06

Do sada samo imali razno razne stručnjake koji su sa jedne fotelje preletali na drugu koje su bile dijametralno suprotne i za svaku su bili visoko kvalifikovani, konačno imamo nekoga koje nov i koje stručan, nadajmo se da će biti i rezultata

Mikica Jovic

14.08.2013. 23:07

Ideja je odlicna.Treba dati sansu nasim mladim i perspektivnim ljudima u dijaspori i sve to uz poruku da su vrata Srbije sirom otvorena.

Koben

14.08.2013. 23:09

Ako se ovaj covek pokaze u dobrom svetlu, od sledece vlade forsirati samo skolovane, mlade ljude koji su puni elana i spremni da daju svoj maksimum.

todor strašni

14.08.2013. 23:12

Ovaj podmladak SNS-a kao jato gusaka, orkestrirano gaču: Vučić. .. odlično , sjajno. ptavi potez, a američki srbin ili srpski amerikanac još ni olovku nije zašiljio, doduše sa tim ekspertima koji su se školovali i radili vani, nekako su nas repovi zapadali...

Cica

14.08.2013. 23:13

Rešenje je odlično.Biće teško jer je država u lošem stanju ,ali se nadamo da će ovaj mladi stručnjak znati da Srbiju izvuče iz ekonomske krize. Vetrujemo da će ovaj momok povući još mladi stručnjaka iz inostranstva i da će se uklučiti u rad vlade.

Paterson

14.08.2013. 23:17

@ - Puno srece ovom mladom coveku. Neka uradi ono sto njegovim prethodnicima nije poslo za rukom i neka nam podigne ekonomiju na visi nivo.

Beki Blumvud

14.08.2013. 23:22

Srbija uvek strci od sveta: ne samo da imamo mladog genija za ministra finansija, vec imamo i preslatkog ministra finansija. Uliva poverenje. Drago mi je da imamo coveka koji je mogao, ali nije hteo da preuzme resor finansija, jer se covek u finansije ne razume, vec je resio da sve prepusti genijalnom caru Lazaru (mislim na Vucica), sto me prijatno iznenadilo.. Obelezice lazar politicku istoriju Srbije.

Kole

14.08.2013. 23:22

Novi ministar clan istog bratstva sa Jejla, kao americki predsednici Bus stariji i mladji.

Mikica

14.08.2013. 23:26

Sada ce srednja generacija da se iseli ,s obzirom da niko ne daje njima sansu.Kada su oni mladi bili kao Krstic da je ovde bio rat.Sada vise nikom nisu potrebni posto su u medjuvremenu omatorili.Srecom ,na Zapadu se samo traze ljudi sa kompetencijama i minimalno 10 gidina staza.

Srbin100%

15.08.2013. 01:19

@cvetic21ogveka - Nemam nikakvih dilema da ce veliki broj nasih strucnjaka iz inostranstva krenuti stopama Lazara Krstica i da ce se vratiti u svoju zemlju

Nadja

15.08.2013. 08:55

@cvetic21ogveka - Apsolutno se slazem da ce se jos mnogo mladih strucnjaka vratiti u domovinu kao sto je Lazar to uradio..

Miskin

14.08.2013. 23:30

Zelim uspeh ovom mladom coveku. Neka pokaze da se njegovo skolovanje visestruko isplatilo njemu, a neka nama pomogne da se iskobeljamo iz ovog ekonomskog mulja.

jug

14.08.2013. 23:41

Mlad, perspektivan, pun znanja, Srbin i vratio se kuci da pomogne SVOJOJ NAPACENOJ ZEMLJI. Bravo.

index

14.08.2013. 23:59

Ovo je put kojim Srbija treba da ide, dosta smo gledali razne Dinkiće i Mrkonjiće, trebaju nam baš ovakvi kadrovi, mladi, obrazovani sposobni, željni promena, ima nade i za nas.

Grejs Keli

15.08.2013. 00:30

@index - Slažem se sa tobom! Ovaj dečko je hteo da radi za svoju zemlju-neko ga tada nije želeo! Nostalgija i želja da se pokažeš i dokažeš onima kojima pripadaš je jača od bilo čega! Drago mi je što će ovakvim potezom da se zaustavi dalji izliv mladih mozgova iz Srbije.....ovakvim potezom se samo dokazuje da se diplooma isplati, da se isplati i školovanje i učenje...

slusajvamo

15.08.2013. 09:21

@index - ...slazem se sa tvojim komentarom, ali se najezim kada procitam: IZLIV MLADIH MOZGOVA...

Reborn NYC

15.08.2013. 00:15

Otisao jedan Bandit, Doso Drugi, Siso Kurta uzjaho Murta. Sveze Ispran mozak ! Odosmo U ISTORIJU....

Alter Ego

15.08.2013. 06:30

@Reborn NYC - Kako vas samo ne mrzi da sedite i kucate identične komentare.....dečko mlad došao da svojim znanjem pomogne svojoj zemlji a vi udri.....gde li će vam duša

Nadja

15.08.2013. 08:49

@Reborn NYC - Sramota ti si verovatno vec gde ti je mesto iza politicke scene,kako mozes uopste da nazoves Lazara "banditom".....Verujem u ovog mladog coveka i njegovo znanje uz dobar tim Srbija moze samo da ocekuje uspeh i bolju buducnost.

Ruben

15.08.2013. 17:01

@Reborn NYC - nemojte vise Srbima istinu ; vredja ih ; oni su kao siparice ; vole lazove kao i obicno ; nebeski narod ; njima pripada blago nebesko a ne stvarnost.

Diletant

15.08.2013. 00:42

Covek koji nije radio posao kojim treba da se bavi je diletant. Ali kakav natrod takvi i politicari.

kakvi smo to ljudi..?

15.08.2013. 03:38

@Diletant - Kakav smo narod pokazali smo nemerljivim trpljenjem raznih sebičnih likova koji su nas doveli do sadašnjeg stanja. "Iskusni" i "sposobni" glave nas došli! U potpunosti podržavam dolazak mladih i obrazovanih u nepismenu balkansku nedođiju!

seljačina

15.08.2013. 07:49

@Diletant - Bravo, interesantno da se ne poštuje ni zakon o položenom državnom ispitu. pa on nemože biti ni službenik u vladi. zakon predvidja položen državni ispit .

Srbin100%

15.08.2013. 01:17

Veliki posao ceka ovog mladog strucnjaka ali verujem da ce uspeti da izvede nasu privredu na pravi put

Pakostinjo

15.08.2013. 01:42

Momak je genije,citav zivot ucio,posteno ziveo,sanjao o tome da jednog dana dobije priliku da pomogne svojoj zemlji...A evo po komentarima se moze zakljuciti da zavidnijih,pakosnijih,nesrecnijih ljudi nema nigde,kao u ovoj nasoj Srbiji,koja polako,ali sigurno nestaje sa lica zemlje,bas zbog svog zalosnog naroda,koji do podne mrzi sebe a od podne ceo svet...Cast izuzecima,naravno,kojih je malo...

(ne)pismenost...

15.08.2013. 03:46

@Pakostinjo - Još je Meša Selimović pisao: “Ovo je teška zemlja i sredina za život aje čovek bar za santimetar veći od proseka!” Svu sreću i trpeljivost želim mladom čoveku! Da uspe uprkos...

Reborn NYC

15.08.2013. 04:37

@Pakostinjo - Nemate vi Pojma, Kako doso tako i otiso, od izvora dva putica, ili je zrtveno jagnje na koga ce da se svali Dinkicev-a kula od karata ( TRANSPARENTNA postace vidljiva tek kad mali zauzme njegovo mesto) , ili uskoro Vlasnik Vile na DEDINJU u mom rodnom kraju, odakle su ti SKOLOVANI oterali nas OBRAZOVANE, Nemam sta da kazem, Ako mislite da amerika OBRAZUJE kadar GRDNO ste se zajebali, neko ko jedva zavrsi srednju skolu u Beogradu, Ovde postaje doktor nauka 1,2,3,. Pa ne bi amerika uvozila KADAR !

ti njih hlebom oni kamenom

15.08.2013. 05:01

@Pakostinjo - svaka čast na komentaru. tolika mržnja koja se isijava svakog dana, naročito na blicu, tolika pakost,ljubomora,zavist,spinovanje,iživljavanje prema svemu..to je neshvatljivo. ili nije. Demon? Bog sve vidi i tako vraća Srbima već decenijama..

Mileva

15.08.2013. 06:33

@Pakostinjo - Sto se uzbudjujes? Neko ko je tako ostrascen kao ti ne moze trezveno da rasudjuje. Za razliku od tebe vecina nas tog "momka" ne poznaje licno pa ne znamo da je genije, da je citav zivot ucio, da je ziveo posteno i sanjao o prilici da pomogne svojoj zemlji. Mi samo znamo da se on nije u Srbiju vratio vec da je u nju doveden. Posle Milana Panica, Djelica, Jelasica, Vucica i sijaset drugih uvezenih "genija" imamo pravo na skepsu. I ne polazi od sebe. Nismo ni pakosni, ni nesrecni, ni zavidljivi.

seljačina

15.08.2013. 07:47

@Pakostinjo - imaćeš brzo priliku da promeniš priču. neće srbija nestati zbog žalosnog naroda ali zbog takvih koji mrze srbiju kao i ti neće nestati(:-. jesil čuo za inat, srpski inat.

naivcina

15.08.2013. 08:09

@Pakostinjo - Jedan od mnogih "patrijota" koji su prodefilovali kroz skupstinu, ako ostali nisu uspeli ovaj ce svakako, jos ako izjavi da cemo za tri godine preci Svajcarsku moramo mu poverovati.

Gojko

15.08.2013. 09:07

@Pakostinjo - Ma covece, Srbima nije bitna Srbija vec je bitna je stranka kojoj pripadaju. Srbi se prema stranci koju su izabrali ponasaju kao prema nekakvom fudbalskom klubu za koga se navija do kraja zivota. Ovaj narod je toliko politicki i u svakom drugom pogledu nezreo i zaostao, da ne kazem glup, da je to prosto neverovatno. Najvise se prave pametni, a suprotno su tome, oni koji se smatraju uzvisenim u odnosu na druge, a ustvari su zaludjeni do koske te sebe ne tako davno nazvase gradjanima prvog reda!

mitrovic d ilija

15.08.2013. 10:27

@Pakostinjo - "naivan si ko udovica". . nema vremena tri godine. ni sto dana remont se radi u hodu ko u elektrani nesme da se ostane bez struje. remont pruge može da se radi da se saobraćaj ne prekida. pozdrav za mladiće koji su se vratili u srbiju posle školovanja bez uslova. vratili su se na ognjište srpskih domaćina na ponos svojih roditelja, nastavnika i profesora i ponos su naroda iz koga su ponikli. patriote i izdajnike neću da razlikujem sloga je potrebna SRBIJI ŽIVELA SRBIJA

Nickster

15.08.2013. 02:06

Economics is not an exact science ! Ako ekonomija nije egzaktna nauka kako neko moze postati STRUCNJAK sa 29 godina?? Sumnjam da je i Engleski jezik savladao dovoljno dobro da bi mogao da cita economsku literaturu. FACA sve govori. Decko se UHLEBIO i sada ce na eazy street. Imamo vec jednog STRUCNJAKA sa kupljenom diplomom ne treba nam jos jedan.

Predrag Zdrale

15.08.2013. 02:10

Dosta vise tih "izucenih" na "zapadu", videste li sta uradise ovi iz predhodne vlade? Toma i Vucic takodje "izucise zanat" preko noci, doduse u vecernjoj skoli, u Vasingtonu i Briselu a pogledajte kako se sad ponasaju

Mirjana

15.08.2013. 02:17

Koliko negativnih misljenja o ovom mladom covjeku. Niste primjetili da bi pristao na 500 eura mjesecno da radi za Srbiju. Ima dosta idealista u inostranstvu. ali na zalost ne samo ova dva iz Pariza, nego citava garnitura "demokrata" na vlasti od 2000-dite su radili za sebe protiv svoje zemlje i Naroda. Mnoge moje komentare necete da objavite.

Leptirica

15.08.2013. 02:25

Sve cestitke za ovog mladog i obrazovanog momka u koga se trenutno uzda cela Srbija. Verujem da ce imati uspesnu saradnju i da rezultati rada nece izostati.

Aco

15.08.2013. 04:24

ne znam zasto toliko negativnih komentara? pa on ne moze da napravi gore nego sto jeste, znaci samo ce da bude bolje...a ako vam ovaj ne valja vi vratite dinkica jer je on bio mnogo dobar

AleksandarBG

15.08.2013. 05:16

Decko je americki stipendista jos od 2001 godina, treniran da postane imperijalni namesnik u Srbiji. Naravno da je inteligentan i nadaren, ali je malo verovatno da ce od toga Srbija imati bilo kakve koristi. Daj Boze da se varam.

Milica

15.08.2013. 05:30

Ovo je najveći izazov za ovog mladog stručnjaka. Čeka ga veoma težak i odgovoran posao. Ako bude sastavio tim od proverenih i upornih stručnjaka uspeh mu je zagarantovan. Biće tu izbiljnih smicalica i prepreka ,ali ono što je najvažnije najveću podršku ima od gospodina Vučića koji je imao hrabrosti pa da tako mladom ali odličnom stručnjaku dodeli tako važnu funkciju.

Macosa

15.08.2013. 06:44

Momak je, obzirom na svoje godine, prikupio sasvim dovoljno iskustva radeci u renomiranom "Mekenziju". Uostalom, vec je bilo mladih clanova Vlade i pre njega. Vuk Jeremic, Snezana Malovic i aktuelni ministar pravde Nikola Selakovic nisu bili mnogo stariji od Lazara Krstica u momentu preuzimanja funkcije. Iako je ministarstvo finansija jedan od najodgovornijih resora Vlade, ipak mislim da ce se Krstic snaci i pomoci u ozivljavanju srpske privrede i ekonomije.

Pamet

15.08.2013. 07:01

Mozda je on mnogo pametan, ali nece nista uraditi, evo spreman sam da se opkladim sa svakim ko smatra da ce on nesto uraditi korisno za narod.

zoran

15.08.2013. 07:01

vučiću doveo si pravog i poštenog momka,ovaj čovek će nas konačno izvesti iz ove krize i problema...

hick cyrillic

15.08.2013. 07:23

Ja mu zelim srecu i nadam se da ce Vucic stajati iza njega u potpunosti. Uopste, ideaja o dovodjenju strucnjaka sa strane (ne moraju da budu Srbi) nije losa, jer nam je drzava potonula u razno-razne "veze" i "sheme", da ne kazem da smo usli u stanje para-privrede jos tokom rata i da iz njega nikad nismo ni izasli. Trebaju nam ljudi koji se u zivotu nisu "snasli" nego su do rezultata dolazili radom. U protivnom, propade drzava nasem "snalazljivom" narodu.

Stefan

15.08.2013. 07:26

Aman ljudi, Srbiji treba jedan dobar ministar finansija - batinas! Snazan, silan, drzak i bezobaran. Ali pravedan. A sve ovo je svilen konac........

Angelina977

15.08.2013. 07:34

Drago je da je jedan mlad covek doveden na mesto ministara finansija jer smo imali sve neke nazovi ministre koji nisu znali bas nista.

zivko977

15.08.2013. 07:35

Drago mi je zbog dogovora izmedju Krstica i vucica a narocito sto je to nas mladi strucnjak.

Zarko9877

15.08.2013. 07:39

Bolje da finansije vodi i jedan nas stranac nego da finansije vode oni koji su ih zakopali i koji su nas zaduzivali.

Hahahahahahahahahahaha

15.08.2013. 07:41

A ko da nam vodi finansije,mozda Dinkic ili Djelic koji su bili vajni strucnjaci ali za svoj dzep

IGRA PRESTOLA

15.08.2013. 07:52

Covek je radio u najvecim svetskim kompanijama i njima je bio dobar tako da se nadam da ce i nama naravno valjati! Medjutim nece ni on nista postici ako hitno ne budemo poceli da se menjamo jer za ovakvu situaciju u kojoj nam se drzava nalazi nisu krivi samo politicari vec i mi sami, navikli smo da ne radimo, da zabusavamo, da trzimo prava i kad nam nisu ugrozena i tako u nedogled! A kad odemo u inostranstvo onda smo najbolji radnici! Zato moramo poceti da radiimo ili nam nema spasa!

Alexandra

15.08.2013. 07:52

Politickoj sceni u Srbiji je trebalo osvezenje! Dosta nam je pojedinih domacih politicara sa iskustvom, a dobro znamo kakvo je to iskustvo. Dosta nam je i predrasuda da su mladi nesposobni. Mladi gospodin nije bez iskustva, poseduje znanje, pustimo ga da ga primeni!

Dile

15.08.2013. 08:11

hahahaha... evo kako se postaje ministar finansija... kao mladog i naivnog te prvo prevaspitaju, a zatim te ubace u rodjenu zemlju...narode, ne zavaravaj se, ovako je ubacen i Mirko Dobrijevic u nasu crkvu...

Nenad Trifunovic

15.08.2013. 13:26

@Dile - Setite se samo onog špijuna Panića, koji na kraju pokuša da nam ukrade "Galeniku".

Nadja

15.08.2013. 08:39

Bravo Lazara sada ocekuje mnogo posla ali uz dobar tim bice sve dobro,Vucic je napravio odlican potez...

Srki

15.08.2013. 08:55

Zanimljivo bi bilo videti kako je covek dobio stipendiju od Amera. Sta mislite, jel danas ima nesto besplatno? Ameri dele stipendije ljudima po svetu, obuce ih, zaposle, a onda ajd nazad u drzavu iz koje si dosao da radis za nas. Lazo nije osamljen slucaj. Oni to rade po vecini banana drzava. Nemojte mi reci da Bg ekonomski fakultet ne nauci svoje studente ekonomiji, ali za njih nema mesta ni u drzavnim firmama od partijaca, ni u korporacijama jer one zaposljavaju po posebnim kljucevima

Srki

15.08.2013. 08:57

Skolovani spijun sa jasnim uputama sta treba da radi. Naravno da ce ih morati izvrsiti, jer je zaduzen

mitrovic d ilija

15.08.2013. 10:36

@Marina G - nije jedan ima marković više naslednika nego što misliš. ali u mediskom mraku balkana nemogu da pomognu niko neće ni da nas sasluša. ovo niko mislim na premijera i premijere unazad do đindića. oni su zacrtali ne da pravično izvrše privatizaciju nego da se tajkunizuju. tako da i posle njih oni. samo ima nešto korisno. ulagali su u zatvore, a doneli zakon da nema zasarevanja za kriminalne radnje. dok vladi drugi obećavaju vruću jesen ja im želim prijatan rad

Nenad Trifunovic

15.08.2013. 13:24

@Marina G - Marina, Ante je bio diplomiran inženjer elektrotehnike. U državama koje žive od svog rada, privredu vode inženjeri, a ne finansijski špekulanti.

Banex 022

15.08.2013. 09:31

Svi ovi koji danas nalaze manu ovom mladom gospodinu u tome da je mlad i neiskusan, neka se zapitaju kakvo su iskustvo imali ministru u vladi posle 5. oktobra 2000. god. poput Dinkića, Đelića, Gorana Novakovića, Marije Rašete Milosavljević, Aleksandra Vlahovića, Slobodana Milosavljevića, Gorana Pitića i sličnih, ali je to tada bilo u redu zato što su to bili kandidati tzv. "demokratskih" snaga.

021

15.08.2013. 10:36

@Banex 022 - Pa zato smo u problemu, bez šanse da iz njega izađemo do kraja ovog veka, ili još bolje, naših života.

Svi ovi koji danas nalaze manu

15.08.2013. 11:01

@Banex 022 - Samo jos jedan u nizu od tvojih pobrojanih.

dambldor

15.08.2013. 09:35

Mislim da je mnoooogo dobar potez Vučiću to što dovodi mladog, obrazovanog stručnjaka na ovakvo mesto i verujem da će se isplatiti i da će rezultati biti impozantni.

čubura

15.08.2013. 09:40

Ko će Srbima, a pogotovo nedobronamernim ugoditi? Ako je kandidat za ministra finansija mlad, onda je kritika da nema iskustva. U slučaju da je bi predložen neki stariji čovek, onda bi bila kritika da se ne daje šansa mladim obrazovanim ljudima, i da zbog toga mladi stručnjaci beže iz Srbije.

Miha

15.08.2013. 09:41

Sve je ovo lepo, sjajno, bajno... Samo ne znam zasto opet spominju NBS kao nezavisnu instituciju, tj. zasto ministra finansija dovode u vezu sa poslovima centralne banke. Ili su ovi iz Nove Srbije postali tokom noci i ekonomski eksperti?

komentarac

15.08.2013. 09:43

vi se svi izjasnjavate prije nego sta vam je vreme ali jos vi neznate o kome se radi i sa kim imate posla jer ovaj hajduk da je bio u srbiji mogli bi nesto ovako pisati ali on je bio po sistemu amerike i vi cete istu ekonomiju imati ko amerikanci jer vidite sta je sa amerikom usla u ratu u skoro svaku zemlju i tu joj je budzet a ovom gde je budzet ako nema gde da pocne i odakle treba da se preduzi amerima da daje vojsku i ratuje a to iz srbije ne moze i gde ce on da ispravi ekonomiju sad recite

komentarac

15.08.2013. 09:44

jer u svakom slucaju on nema kosova i trepce nema rudnika majndapek nema vojvodine pa cak ni sandzak i sume sandzaka ali odakle ce da vas bije po usuma jedino sa porezima a to ce da vam dere kozu i on ce da vam bude predobar sigurno znadite isi ce vam pocupa

stefan

15.08.2013. 09:52

Za gospodina Krstića, ukoliko bude izabran za ministra, je bitno da će on imati punu političku podršku u liku Aleksandra Vučića. Takođe je bitno da ima dobru ekipu saradnika, i da Vučić sigurno neće dozvoliti nikom da ovom mladom gospodinu podmeće nogu i odmaže u radu.

brboć brboć

15.08.2013. 09:55

Ovakve stvari su nam potrebne, sada verujem da i kod nas počinju da se cene prave vrednosti.

Dejan 014

15.08.2013. 10:02

Mlad, neiskvaren i stručan čovek, poput Lazara Krstića, na mestu ministra finansija, sa punom političkom podrškom od strane Ace Vučića, ubedljivo najpopularijeg političara u Srbiji, je dobitna kombinacija koja daje nadu da Srbija posle dve decenije ekonomskog propadanja konačno može krenuti u pravcu ekonomskog oporavka.

Miha

15.08.2013. 11:15

@Dejan 014 - Valjda je poenta da mu se politicari ne mesaju u posao niti da mu daju podrsku...

seljačina

15.08.2013. 13:13

@Dejan 014 - Al ti je komentar. dajem ti srbiju džabe pa kradi i radi šta hoćeš. vidi miško bi bio pošteniji.

NENAD

15.08.2013. 10:09

Nadam se da njegovim dolaskom krecu bolji dani za Srbiju,da ce se napraviti dobar tim koji ce moci da isprati angazovanost Vucica i pomoci mu u oporavku zemlje,jer od proslih je imao slabu podrsku.U svakom slucaju ceka ih dosta rada i pronalazka resenja za nagomilane probleme,samo se nadam da su dorasli izazovu.

logoped

15.08.2013. 10:17

Potrebno nam je što više ovakvih ljudi, da i Srbija krene napred, ovaj potez je znak da se i kod nas nešto menja.

Dobro rešenje

15.08.2013. 10:21

Pored stručnosti i iskustva angažovanjem naših ljudi iz dijaspore imamo još neke benefite, može se prekinuti partijski uticaj na odluke po pitanju strategije, zapošljavanja, otpuštanja, nameštanja tendera itd...

NENAD

15.08.2013. 10:22

Nova energija i nove ideje to treba Srbiji,politicka scena treba da se podmladi jer novi nacin razmisljanja koji je mnogo blizi evropskim shvatanjima sigurno ne mozemo traziti kod starijih politicara koji su nas i doveli u ovu nezavidnu sitvaciju.Treba verovati Vucicevoj proceni i dati mu sansu da se iskaze,verovatno i On kao i drugi intelektualci koji su proterani iz Srbije gore od zelje da se vrate i pomognu svojoj zemlji.

Radojka

15.08.2013. 10:22

I ja mislim da je mnogo veći problem naš mentalitet i ponašanje,pa samim tim i sistem koji se stvorio,nego ideja da se dovedu mladi i sposobni ljudi da nešto urade.

Una

15.08.2013. 11:49

@sreto - Ne treba se rugati i biti zlonameran. Ne radi se o svetskom cudu, vec o mladom coveku koji poseduje kvalitete koji su nama potrebni i koji nam mogu pomoci u resavanju bitnih pitanja u tom resoru. Trebamo mu pruziti podrsku.

sreto

15.08.2013. 10:31

Interesantno, da Amerikanci nisu dosli na ideju, i ponude tom "strucnjaku" da i njih "spasava" od bankrotstva !!!

aronija

15.08.2013. 10:31

Ovakve poteze treba podržati, jer je to pravi način da se Srbija pokrene i da svi mladi koji žele da rade dođu do posla.

grtalica

15.08.2013. 10:51

Ovo će biti podstrek svim mladim ljudima da nastave sa radom i de sav njihov trud i rad nije uzaludan, definitivno nam stižu bolja vremena.

Sale

15.08.2013. 10:53

Kada neko kaze strucnjak ocekuje se osoba sa debelim radnim iskustvom. Ovaj golobradi "strucnjak" nema ni jednog jedinog dana radnog staza iz oblasti finansija, a ove karikature ga zovu na mesto ministra. Neka objave njegovu biografiju ako smeju Vucic i veseli drugari da vidimo koje zemlje je on vodio privredu. Ovo je katastrofa sta se radi od ove zemlje, dovode dete za ministra finansija, verujem da ce o ovome da se pise po svim uzbenicima kao primer sta ne treba ciniti!

kasapi 1987

15.08.2013. 10:58

dobrodaošao, i želim ti sve najoblje, da u što kraćem roku naše finansije postaviš na zdrave noge.

gotovan

15.08.2013. 11:01

Nadam se da je ovo tek početak sa dovođenjem mladih i obrazovanih ljudi, to nam je potrebnije nego bilo šta drugo, ovakva politika dovodi do napretka Srbije i to treba poštovati.

probus

15.08.2013. 11:11

Dosta nam je "sposobnih" ministara finansija i privrede poput Dinkića, Cvetkovića, Vlahovića, koji su se jedino pokazali sposobni da na uštrb državnih budžeta napune svoje džepove, i džepove ljudima bliskim vlasti. Dovoljno je samo da ovaj mladi gospodin pošteno radi svoj posao i spreči mahinacije u ministarstvu, i već će biti mnogo bolji od svih prethodnih ministara finansija.

PanicusVulgaris

15.08.2013. 12:19

@probus - Za Dinkica, Cvetkovica I Vlahovica si u pravu. A donekle I za ovog mladog "gospodina" - on ce posteno raditi svoj posao, to je sigurno. A posao mu je ono sto mu narede iz Washingtona, odakle je I postavljen na ovu funkciju. I kad on posteno obavi svoj posao, Srbija ce biti dokusurena I Goldman Sacks ce biti vlasnik Srbije na papiru, a u stvarnosti nasi vlasnici, iliti gospodari, bice bjelosvjetski zlocinci masoni, od kojih je jedan I ovaj mladi "gospodin".

Una

15.08.2013. 11:28

Sjajna vest za Srbiju. Ovako mladog i perspektivnog coveka trebamo podrzati. Njegova strucnost i znanje ce nam mnogo pomoci.

Una

15.08.2013. 11:30

Ja zaista ne vidim razlog zasto se dize tolika prasina i polemika oko ovog sjajnog mladog coveka. Trebamo svim silama da ga podrzimo i damo vetar u ledja. Svaka cast Vucicu na inicijativi.

Maja

15.08.2013. 12:28

@Una - Ne treba po svaku cevu davati sansu mladima. On je dete bez ikakvog iskustva. Pa valjda prvo nesto treba da nauci, pa tek onda da konkurise za ovakvu funkciju. On ne zna nista o nasoj posrnuloj ekonomiji. Ovim potezom ce i Vucic izgubiti mnogo, a nama neka je Bog u pomoci. Po ko zna koji put eksperiment.

zlatibor

15.08.2013. 11:31

Vučić želi da prestane sa lošom praksom da se na mesta ministara isključivo postavljaju partijski kadrovi. Isto tako je pokazao da ne beži od toga da angažuje i ljude iz opozicionih stranaka nudeći mesto ministra Milici Delević. Vučić radi nešto što do sada nije bila praksa, a što je sigurno dobar potez, i samo može da doprinese napretku Srbije.

Xtra

15.08.2013. 11:32

Tako su nam doveli i Djelica, pa pogledajmo samo kako se zavrsilo?! Dok se nije "nafatirao" lovom bio je strucnjak za primer a posle? E Srbijo...

Sladjana

15.08.2013. 11:43

Mislim da su nam mladi ljudi potrebni, pogotovo ovako obrazovani, jer ovi iskusni strucnjaci nas zavise u crno... Ne moze svako zavrsiti Jejl, nije to Megatrend i mislim da mu treba dati sansu.

seljačina

15.08.2013. 13:11

@Sladjana - znaš li da skuvaš ručak gladnima u nišu i koliko dugo bez rada u privredi i posebno poljoprivredi. čekaju ga gladni gradjani niša odma,ne sutra.

Nenad Trifunovic

15.08.2013. 14:23

@Sladjana - Slađana, nemoj, molim Te, da podcenjuješ Megatrend, jer je predsednik Skupštine Srbije mladi i nadobudni Megatrendovac Nebojša Stefanović, kao i ogroman broj "stručnjaka" i "eksperata" u državnoj administraciji. Verovatno će Ti za ovu ličnu grešku smanjiti honorar za pisanje komentara u Štabu za veličanje lika i dela "Vođe" Vučića. A stvarno se trudiš da budeš najproduktivnija u tom timu.

Sladjana

15.08.2013. 11:44

Ja verujem u izbor Vučića i ako je on predlozio da Krstic dobije mesto ministra finansija, onda je to zato sto vredi. A sa druge strane ne bi se ni Krstic prihvatio takvog posla da nije siguran u sebe i svoje mogucnosti.

Sladjana

15.08.2013. 11:45

Ja bih dala priliku Krstiću, svi moraju negde poceti da rade, a on je pre svega mlad čovek, obrazovan i željan da radi, pa tek onda da se ocenjuje njegov rad a ne da se prognozira i pre no što je stupio na dužnost.

firga

15.08.2013. 11:46

Samo mi nije jasno zašto je Krkobabić i njemu slični i dalje na funkcijama, kako da menjamo politiku kad imamo problem sa ljudima koji su tu iz ličnog interesa i ne žele ništa da menjaju, zašto je Krkobabić bolji od Mrkonjića?

arsa

15.08.2013. 12:43

@firga - Kako, pa Krki nam je najmladji kadar.Zar nisi cuo za onu izreku "covek u svom zivotu dvaputa postaje dete.prvi put po rodjenju a drugi kad navrsi 80-tu".E sad za njegovog sina zaista to ne mogu da kazem, covek je ipak prestar.

ne verujem

15.08.2013. 11:49

Sve svetske, ekonomske škole, nemaju rešenje za ovu krizu. "Zašto?" Povikaše svi. Zato što je problem fundamentalan, da ne kažemo, sistemski. Mogu politočar da pričaju šta god hoće, po njima se kriza završila, a najgore tek počinje. svima želim puno sreće, trebaće nam.

bandži

15.08.2013. 11:49

Ideja angažovanja nestranačkih ekonomskih stručnjaka poput Krstića je dobra, je se oni neće libiti da preduzmu potrebne ekonomske mere, ma koliko one bile nepopularne, kao što je slučaj bio sa stranačkim ministrima, prethodnih godina, koji su pre svega vodili računa o rejtingu svojih stranaka, i izbegavali da preduzimaju nepopularne mere, već se odlučivali za uzimanje krediti, i na taj način su čuvali socijalni mir, a Srbija je ekonomski tonula sve dublje.

Nenad Trifunovic

15.08.2013. 13:08

@Milena - Milena, treba mu platiti duplo, samo da ne dođe, jer je to mrvica u odnosu na štetu koju će da nanese dolaskom.

kruševljanka

15.08.2013. 14:39

@Milena - Ni čarobni štapić nam neće pomoći jer smo umove izvitoperili, teški smo neradnici a super kritičari. Ambis nam sledi a ko preživi pričaće.

komentarac

15.08.2013. 11:59

ovo mi vise lici na pozdrave i cestitke samo za neki mesec se plasim da ne ostanem sam sebe da pisem vise vas nece imati ako zivite u srbiju necete imati vise novca ni internet da platite sve ce vam poiskljucevat ovaj ekonomac samo polako i pricacete preko balkona sa komsijama umesto internetom da se dopisujete ziveo mladi kadar samo napred ne poznaju oni ni vucka ni ekonomistu samo napreed

Biljana

15.08.2013. 12:00

Doslo je vreme za ovo mlado osvezenje u nasem ministarstvu,svaka cast na odluci Lazare,bice to teska borba,verujem da ce tvoj rad biti uspesan

Milena

15.08.2013. 12:02

Gadi mi se ova vlast! Placenici americki... Ma tako nam i treba! Dolazice kurta i murta na pozicije, a mladi i obrazovani iz Srbije nemaju posla bez partijske knjizice. E pa nece moci... Nikad nisam bila clan partije niti cu, 3 god. sam bez posla s diplomom državnog univerziteta i brojnim sertifikatima, i trpeću ovaj haos, ali vaš pulen neću biti. Imam svoju pamet, nedam da mi je isperete. A kleću vas, i vas i vašu decu, seme da vam se zatre izdajničko (kao Obrenovićima)!

seljačina

15.08.2013. 13:20

@Milena - sestro srpkinjo pravi odgovor. pa ovde se više ceni američki nego srpski nacionalni interes. a američki interes je i uistinu interes da nas zaduži i izvlaći plodove našeg rada iz naše srbije. neće da može sestro mala ima u srbiji i radikala.

vaske

15.08.2013. 12:07

Za oblast ekonomije I finansija treba angažovati mlade i školovane kadrove poput gospodina Krstića . Do sada smo uglavnom šansu da pokažu šta znaju u oblasti finansija davali tzv. “iskusnim stručnjacima”, poput Cvetkovića i Dinkića, i sa njima srpska ekonomija je tonula sve više. Vreme je da se šansa pruži mladim ljudima, koji će imati bezrezervnu političku podršku u liku Vučića, koji opet ima podršku među građanima Srbije, i to može biti dobitna kombinacija.

Nenad Trifunovic

15.08.2013. 13:05

@vaske - Dinkić, kada je postavljen za guvernera Narodne banke, a zatim i za ministra finansija, nije bio iskusni stručnjak, već asistent Ekonomskom fakultetu. A Vlahović i Đelić su dovedeni kao mladi "eksperti", sa iskustvom u inostranim firmama. Ovaj mladi Krstić, diplomac Jejla, stvarno je kompromitujuće rešenje za ministra finansije, ali nije teško ostaviti utisak na Vučića, čije je jedino 20-to godišnje iskustvo prodavanje magle.

Nikola Zlatibor

15.08.2013. 12:12

znao sam da nemaju ljude, ali da dovedu dete... pod izgovorom da je ekspert za finansije na jako odgovornu politicku poziciju!!?? To je zloupotreba deteta!!

121582

15.08.2013. 12:15

Pridruzujem se cestitkama, drago mi je sto je konacno pocelo da se ceni znanje, a ne stranacka pripadnost kao ranije.

Sladjana

15.08.2013. 12:16

Krstic jeste mlad covek, ali mu treba dati sansu. U svakom slucaju ce biti bolji od prethodnog ministra finansija.

seljačina

15.08.2013. 13:27

@Sladjana - tako loš-, komentar bi napisali samo obožavaoci ace vučića i -:) gde je srbija dala šansu našim domaćim mladim diplomcima. ovim potezom što je delo Vučića on je pljunuo i na naše univerzitete i na svoje profesore i celokupnu srpsku mladost. sramota je pljunuti srpsku mladost a time i budućnost srbije nije srpska mladost koja je školovana u srbiji manje vredna od ovog nazovi genija. on je šarlatan pozdrav od šešelja malog autentičnog srpskog nacionaliste živela srbija

Anunaki

15.08.2013. 17:07

@Sladjana - Mladima treba da ti šansu, to je neminovno i drago mi je što se će mlad čovek, koji je stručan biti na toj poziciji.

Sladjana

15.08.2013. 12:16

Ja bih dala priliku Krstiću, svi moraju negde poceti da rade, a on je pre svega mlad čovek, obrazovan i željan da radi, pa tek onda da se ocenjuje njegov rad a ne da se prognozira i pre no što je stupio na dužnost.

Zika Pavlovic

15.08.2013. 13:30

@Sladjana - Svi moraju negde poceti da rade??? Pa jel student medicine sa svim desetkama pocinje da radi u operacionoj sali kao vodja tima za najslozenije operacije???? Koje ludilo! Tutnje podzemne reke narodnog nezadovoljstva. Slivaju se pritoke sa svih strana ponižene i opljačkane Srbije. Raste huka izdanih i prevarenih mučenika. Život je jači od svih planova političkih analitičara. Život će pokuljati svom svojom silinom. Niko ne može da ga zaustavi. Socijalni cunami stiže.

Wasaby

15.08.2013. 15:58

@Sladjana - Krstićeve diplome ukazuju da je kvalitetan u svojoj branši, tako da smatram da je ovo dobar početak za naše finansije.

najlon

15.08.2013. 12:24

Podrška od strane Ace Vučića,ubedljivo najpopularnijeg političara svih vremena u Srbiji,a i sire,je svakako garant za narod da je u pitanju odlican potez!Treba verovati Vučićevoj proceni koji je smogao snage i hrabrosti pa da mladom ali odličnom stručnjaku dodeli tako važnu funkciju.Bravo Vučiću legendo,jos jedan fantastican potez koji je odusevio bar 90% gradjana Srbije!Evropa nema alternativu,sa Vučićem idemo napred!Puna podrška!!!

Nenad Trifunovic

15.08.2013. 12:54

@najlon - Vi, iz ovog plaćeničkog štaba za veličanje lika i dela Velikog vođe Vučića, upristojte se bar malo i nemojte da vređate inteligenciju građana Srbije i provocirate ljude idiotskim kvalifikacijama ovog prodavača magle "da je on najveći političar u Srbiji svih vremena".

seljačina

15.08.2013. 13:30

@najlon - postoje dva rešenja kad je u pitanju tvoj komentar. ili si visoki funkcioner srpske nenarodne stranke ili si pio bunike a ako to nije ni slavica dejanović nemože ti pomoći

jevrem

15.08.2013. 12:29

Dovođenjem mladog ekonomskih stručnjaka koji se školovao u inostranstvu, i koji nema nikakav dug prema našim tajkunima, Vučić želi da prekine sa lošom praksom da se stranački ministri izbegavaju preduzimanje nepopularnih ekonomskih mera iz straha pada rejtinga njihove stranke, a da se sa druge strane donose zakoni po volji srpskih tajkuna, koji omogućavaju tajkunima tzv. zakonitu krađu, i tako državni, pokrajinski i opštinski budžeti bivaju sve tanji, a tajkuni bivaju sve bogatiji.

komentarac

15.08.2013. 12:29

sada smo se dogovorili mladi u fotelju a stari na njivi tako mi izgledaju vase izjave ma ljudi njega vucic nije postavio niti je srbija postavila vucica i ostale vase vodje jeste cijelog vijeka nepismen narod to je Amerika i eu postavljaju taj kadar i vi cekate da vas ameri cesu i miluju po ledjima sa dolarima i eu novcanicama to cete tek da osetite po vasoj kozi a ja cu sa strane da posmatram vase pozdrave i cestitke i jos mu pesmu narucite malo ja malo ti vise ja nego vi i super ekonomija cvet

komentarac

15.08.2013. 12:32

mi smo mu dali sansu veliku ali nesmije da nas iznenadi i bice kaznjen ako ne radi sta mu mi kazemo i on ce da nam bude od koristi verovali ili ne ja vam se pridruzujem nema ti izlaska dok ti mi ne kazemo da je poceo narod da se budi i brisi iz fotelje

nemoj da smo naivni

15.08.2013. 12:36

The book argues that the free market policies of Nobel Laureate Milton Friedman have risen to prominence in some countries because of a deliberate strategy of certain leaders to exploit crises by pushing through controversial, exploitative policies while citizens were too busy emotionally and physically reeling from disasters or upheavals to create an effective resistance.

komentarac

15.08.2013. 12:37

ziveoooooooooooo krstiiiiiiiiiiic samo napred sto pre to bolje nemamo ni za cigare ne kasni de se bacaj u napad za novac grlom u jagode de oderi sada oma penzionere za pocetak oni nemaju snage da se raspravljaju

divka

15.08.2013. 12:45

Potpuno je nebitno da li će ministar finansija biti stranac ili ne, ali je bitno da to bude stručna i poštena osoba koja se neće rukovoditi time, kako će neke mere uticati na rejting stranaka, već će se rukovoditi državnim interesima. Angažovanjem stranih stručnjaka ili naših mladih obrazovanih ljudi, koji su pobegli iz ove zemlje zato što ih ovde niko nije cenio, Vučić će pokazati da mu je na prvom mestu interes države, i da ne želi da vodi populističku politiku, kao DS.

12541

15.08.2013. 12:50

Pohvale za odluku vicepremijera Vucica koji pruza priliku mladim ljudima sansu da prenesu svoje znanje I pomognu u resavanju problema.

Vitez

15.08.2013. 12:57

Odlično,potrebni su nam ljudi koji poseduju znanje,a mladost može biti veliki plus, obzirom da sobom često nosi veliku energiju i entuzijazam

Diklic

15.08.2013. 13:00

Vlada zabavlja narod kadrovskim promenama a u senci su samo negativni rezultati. Ne zanima nas ko ce da vodi ovo ili ono ministarstvo. Zanimaju nas rezultati. Kolko ste ljudi zaposlili u godinu dana svog mandata? -50 000? -100 000?

komentarac

15.08.2013. 13:03

toliko ga ishvaliste i brigu o njemu ko covek da je dosao na ratiste u avganistan ili irak iran a ne ekonomicar e joj skim covek nece se sretnuti ovde na ovom portalu heeeeee drz se sine drse mladicu i jos pola toga nisam stiogo procitat heee covek otvara znaci vatru sprema gradjanima da im silom otima a ne voljom bolje mu je da se vrati u americi tamo bar ce mu bit glava mirna da se kloni ratnog polja

ines

15.08.2013. 13:08

Srbija je u prethodnoj deceniji živela od prihoda od privatizacije i kredita. Sada je došlo vreme da nema još mnogo šta da se proda, a i da Srbija više ne sme kreditno da se zadužuje, jer je državni dug prevelik. Zbog toga je pred Srbijom je sprovođenje bolnih ekonomskih mera, bez kojih nema ekonomskog oporavka, a za sprovođenje takvih ekonomskih mera, je možda i najbolja ideja angažvanje ekonomskih stručnjaka iz inostranstva i naših mladih poštenih ljudi poput Krstića.

Zika Pavlovic

15.08.2013. 14:47

@ines - A bolne ekonomske mere ce biti rasprodaja svega preostalog sto vredi dok ne postanemo totalna kolonija i robovi u sopstenoj drzavi.Nastavak gde su secikese pre ovih danas stali.Zato su i dovedeni lazni nacionalisti na vlast da dovrse posao.Rezisere ovog naseg filma ne zanima kako se zovu glumci vec samo da se film zavrsi onako kako su ga rezirali. U pravu si,zato je i doveden i postavljen a ne izabran na konkursu medju hiljadama nezaposlenih strucnjaka.

Sale

15.08.2013. 13:10

Malo sam tragao za doticnim golobradim ekspertom po internetu i nevideh ni jedan jedini objavljeni naucni rad niti dodelu nekog priznanja za ekonimiju i finansije. Sad je Srbija kompletna pozornica imamo: Tomu kupljenu diplomu za predsednika Lazara uvezenog golobradog decaka za ministra Ivicu hrabrog, za ministra policije Vucica zabrinutog, za podpredsednika Ovakve nakaze ni jedan civilizovan narod ne bi postavio da ih vodi!

13271327

15.08.2013. 13:25

Dobro je sto se mladim strucnim ljudima pruza prilika da primene znanje I pomognu u resavanju problema, treba da pruzimu punu podrsku mladom Krsticu, posto mu posao nece biti lak, neophodno je uravnoteziti javne finansije, treba uvesti nultu toleranciju prema neplacanju poreza, zaustaviti sivu ekonomiju, mora se srediti javna uprava.

Matematicar

15.08.2013. 17:54

@13271327 - Dobro je da se na mesto ministra finansija postavi neko kome je sveže ono što je učio na fakultetu i koji se specializovao za to, jer će tako moći da sprovede u delo znanje koje je stekao. Drugo, mlađi ljudi uvek imaju više elana da rade više, tako da smatram da će biti sve kako treba.

Zika Pavlovic

15.08.2013. 13:27

Kolika je dnevnica za pisanje hvalospeva o aci Prvom Budi koji nam se obraca sa nebeskih visina?

drena

15.08.2013. 14:29

@Zika Pavlovic - Nema nikakve dnevnice. Lako je pisati o onome sto se vec realno desava pa neka neko to i zove hvalospev. Nego kako je pisati kontraske komentare na sve sto se normalno uradi. Tesko jel da?

slobodan

15.08.2013. 13:30

ovi sns botovi neumorno ostavljaju komentare - jedna recenica maksimum, obavezna pohvala geniju vucicu i kakvu god odluku genije doneo. glavu dajem vucica ne dajem, tako treba da se potpisuju. krstic je kompletno nevazan u svemu ovome.

bivsi_doktor

15.08.2013. 13:33

Za uspešnog ministra finansija (halo - za ministra finansija!) nije dovoljno samo diplomirati na ovom univerzitetu. Inače bi svi koji su tamo diplomirali već bili u odgovarajućim (sličnim) foteljama po raznim zemljama... Nisam siguran da će ovima koji se ovde oduševljavaju to oduševljenje dugo potrajati. Voleo bih da nisam u pravu, ali retko kad pogrešim (na žalost).

bar nesto ipak da znamo;))

15.08.2013. 13:40

Kakva je to demokratija i otvorenost. Zar ce to biti jos jedna drzavna tajna ko namece ekonomsku, i uvodi Srbiju u jos dublju medjunarodnu, krizu.

Ruben

16.08.2013. 12:42

@vojvođanin - A tek kad ovaj vranac zajase Serbiju!!!! bice bolji od malog Boze Djelica. Nova pljacka Srbije na pomolu ; step by step... nestanak ; iz stvarnosti (istina teske i tragicne) do udzbenika istorije.

mika015

15.08.2013. 13:52

naravno da su veliki izazovi i problemi pred Krsticem ali sam siguran da je Vucic napravio pravi odabir jer za ovih godinu dana u vlasti nije napravio nijedan potez stetan za gradjane srbije

FilozofX

15.08.2013. 17:32

@mika015 - I ja smatram da je ovo pravi potez i da ne može bolje, jer konačno nam je potreban stručnjak u finansijama koji će se boriti za građane i državu.

neša car

15.08.2013. 14:05

Još jedan lik iz Diznijeve menažerije. Posle Miki Mausa dolazi Hromi Daba. Kad vam dosade svi ti smešni proevropski Diznijevi likovi doći će vam Nj. V. Neša car da vas nauči finansijama. Primeniću kineski model. Za korupciju će minimalna kazna biti doživotna robija, ali mnogo češće biće smrtna kazna. Kradite dok još možete, a posle... eto mene.

buba

15.08.2013. 14:07

Kada se postavi neko iskusan i poznat, taj nam ne valja sto ga vec znamo kao zlu paru. Ako se postavi "mladi ekspert iz inostranstva" taj nam ne valja jer je mlad i iz inostranstva. Mlad i s srpskim fakultetom, taj nam ne valja jer taj je dosao da se obogati i fakultet mu je diskutabilan.... Ne znam moze li se pojaviti neko ko ce masi odgovarati. I svi smo pametni, koliko smo pametni tako nam i ide u zemlji i u nasim zivotima. Daj ljudi uzdrzite se, u najmanju ruku mogu nas pozitivno iznenaditi!

bivsi_doktor

15.08.2013. 14:08

A jedna Slađana bi mu dala šansu? Baš zvuči slatko i naivno. Neke žene daju muškarcima šansu (kako kaže Slađana: negde moraju da počnu da rade), pa prekasno saznaju s kim su imale posla (kad ostanu same sa dvoje-troje dece)...

Pavle

15.08.2013. 14:19

Godinu dana vlade, pola godine rekonstrukcije. Vučić najavio isto za pola godine najdalje godinu. Da li smo mi u vanrednom stanju ...? Zašto ne smeniše ministra poloprivrede odmah? Onda bi i ministar prosvet sam dao odmah ostavku? Napredni ministri su smenjeni, uz konstataciju da nisu krivi. Zašto su smenjeni? Setimo se kako je na dan izbora Toma dobio čestitku iz Evropske unije u 16.30 časova pre zatvaranja biračkih mesta. Tadić je to prihvatio, za razliku od Miloševića

nele

15.08.2013. 14:28

Lazaru nedostaje samo deo biografije , one da je vec radio u Delti u Beogradu, bio je marljiv i dobar drug i radnik, pazljiv i ljubazan kolega....

sreto

15.08.2013. 15:01

@nele - @nele ako je to tacno? , onda je, ne samo Mekenzijev negi i Miskovicev "strucnjak" !!!

nele

15.08.2013. 15:15

@nele - sreto nije dugo ostao u Delti, nije se nesto snasao, iako je bio dobar kolega...trebalo mu je malo prakticnog znanja a ne samo teorija... u medju vremenu je pustio bradu pa je nasto iskusniji....

Goran5

15.08.2013. 14:42

Za koliko centimetara je visočiji od Đelića, za toliko će biti bolji stručnjak.

Ronin

15.08.2013. 14:54

Smatram da je odluka Aleksandra Vučića na mestu, jer pre svega, nama su potrebni mladi ljudi koji imaju znanja i željni su da rade u korist države.

Shinigami

15.08.2013. 17:25

@Ronin - Kao što kažu, na mladima svet ostaje pa tako i treba kod nas da bude. Mislim da će se Krstić dobro snaći na toj poziciji i da će nas vratiti na noge.

Srbija i mocna vlast

15.08.2013. 14:56

Sad ce da cujemo naj novije vesti o podmuklom sveti kao saplice i deli Srbiju.

Tarabicevic

15.08.2013. 14:58

Mladom Dr zelim svako dobro i uspeh! Ipak, nisam ubeden jer se dobro secam Nusiceva DR i svih DR prethodnika a da cuvenog Dr CM, premjer/ministar ili cuvenog sahranitelja ekonomije Srbije Dr Vlahovica, ostale da i ne pomenem!?

ocerupana koka

15.08.2013. 14:58

Toliko dugo zivimo u ovom politickom beznandju i ekonomskoj pustosi da verujem d neko sa strane, sa novim pogledom na nase probleme i svezim idejama, moze da pomogne da od sume vidimo drvo. Ako se taj neko moze pohvaliti briljantnim znanjem, vezama u svetu medjunarodnog biznisa i zavidnom reputacijom ( govorim o kvalifikacijama i strucnosti u oblasti ekonomskih nauka) onda je dobrodosao.

sreto

15.08.2013. 15:22

Svi ti Srpski ministri rade u "korist drzave"! Jedini je problem: Drzava sve siromsanija, a ministri sve bogatiji !!!

Mali bata

15.08.2013. 15:35

crnogorac kodeks komunikacije na nivou koji prevazidju sami sebe a ostanu normalni, nije tajna, a moze jedino osoba koja ima tu vrednost moze da komunicira i razume, opet ti kazem ti nemas kontakt sa naj odgovornijima. Mi se prepoznajemo po postignutim rezultatima a ne sta zelimo da uradimo, i tako cuvamo nase vrednosti i jacamo prijateljstvo.

Ruzno je da se kaze ali, covek koji vodi zamisljen razgovor

15.08.2013. 16:14

Ti si tipičan lik neprijatelja čovečanstva, ne samo zbog progona i genocida. .

Mali bata

15.08.2013. 16:33

crnogorac nakon drugog semestra na pravima, izazov sam naj mocnije ljude sveta. i od tada saradjujemo na poboljsanju i ocuvanju globalnog socialnog mira i bezbednost u svetu.

Nova generacija odgovornih sinova i cerki Srbije

15.08.2013. 17:00

Prvo treba da vrari sve sta je nezakonito oduzimao, sprovodio pogresnu privatizaciju, pa tek onda novi izborni sistem na nacelima demokratske logike, ne diktature, nakon toga da ozivimo nacela izvorno srpske politike, a nasa prava od okupatora, diktatora i tirana cuvacemo na najbolji nacin koji moze da ostvarimo iz procesa privatizacije.

logicar i savetnik

15.08.2013. 17:28

Koliko će ostati na slobodi zavisi od debljine novčanika a ne duševnog stanja.

Bokvica

15.08.2013. 18:13

Smatram da je ovo dobar potez vlade jer mladi moraju da se više angažuju, jer obično nladi imaju mnogo više boljih ideja nego stariji...

Maslachak

15.08.2013. 18:51

Nekad je neophodno podnoviti vladu mladim ljudima, jer mladi ljudi obično imaju mnogo više snage i volje. Bravo

Zvoncica

15.08.2013. 19:02

Krstić je zapravo poruka SNS i svim mladim, kreativnim i inteligentnim ljudima koji su, nažalost, u decenijama iza nas morali da napuste ovu zemlju da su im širom otvorena vrata. Time smo o pokazali da i najodgovornije mesto, a to je sigurno ministar finansija, želimo da damo mladom kreativnom čoveku, kao simbol dobre volje da se ljudi vrate u Srbiju i da svoj intelekt usmere u razvoj ove zemlje.

Zvoncica

15.08.2013. 19:02

Ja verujem u izbor Vučića i ako je on predlozio da Krstic dobije mesto ministra finansija, onda je to zato sto vredi. A sa druge strane ne bi se ni Krstic prihvatio takvog posla da nije siguran u sebe i svoje mogucnosti.

Zokakoka

15.08.2013. 20:55

Zao mi je krstica. Zar on nije video kakvo je svakodnevnozaduzivanje drzave i da ide dug na dug a ustvari novi dugoviisplacuju stare. Da ne ispadne haos struju i penzije nikone dira. Pitanje je dokad ce ta igra moci tako ide jer za socijalneupotrebe pare se ne uzimaju preko duga nego preko ekonomije. Od platese obdijaju porezi i rezerve sa socijalne usluge a kod nas se svenatrpalo u beograd i okolo. 4 od 7,12 miliona je tu. Nista cudno da 40% nezaposlenost. Nije krstic madjionicar

SARA

15.08.2013. 21:50

Ne mogu da verujem da ima toliko mrzovoljnih ljudi. Umesto da podrzimo nase kvalitetne ljude,da ostanu u Srbiji i urade nesto korisno za nasu zemlju,mi ih proganjamo.Lazare budi istrajan kao i sto je Vucic.Srecno!