Majka: Vuk Rosandić šamarao i šutirao moju ćerku i njenu drugaricu; Pevač: One su napale moje dete!

21. 08. 2015. u 18:29

Vuk Rosandić bivši pevač pop grupe „Ruž”, navodno je izudarao dve devojčice od 15 godina jer su napale njegovu ćerku. Povodom ovih napisa, oglasio se i sam Rosandić koji je medijima poslao saopštenje

Мајка: Вук Росандић шамарао и шутирао моју ћерку и њену другарицу; Певач: Оне су напале моје дете!

Vuk Rosandić / Foto YouTube

Vuk Rosandić (45), nekadašnji pevač pop grupe „Ruž”, navodno je izudarao dve devojčice od 15 godina jer su napale njegovu ćerku. Zbog toga mu je pisana prijava. Povodom ovih napisa, oglasio se i sam Rosandić koji je medijima poslao saopštenje.

Beogradski elektronski mediji preneli su svedočenje majke jedne od devojčica koje je navodno napao nekadašnji pevač.

- Ne mogu da verujem da čovek od 45 godina šamara i šutira devojčice od 15 godina. Koji god povod da je bio, on je morao meni da se obrati, a ne da tuče moju ćerku i njenu drugaricu - rekla je za Blic Tatjana Stojadinović, čiju je ćerku M. S. (15) i njenu drugaricu S. S. (15), kako tvrdi, izudarao Vuk Rosandić, pevač nekadašnje grupe “Ruž”.

Prema njenim rečima, incident se dogodio prošle subote oko 18.30 sati ispred ulaza zgrade u Ulici Šajkaška 31 na Paliluli.

- Prvo je udario nekoliko šamara drugarici moje ćerke, a kada je moja ćerka pokušala da ih smiri, gurnuo je i nju tako da je pala preko polica nekog nameštaja. Onda je ona dohvatila policu i udarila ga po glavi da bi je on zatim išutirao, oteo joj policu i mobilni telefon i krenuo da je šamara. Srećom, deca iz školskog dvorišta su počela da galame i tako su spasla ćerku i njenu drugaricu dok je Rosandić sve vreme histerisao - naglašava Tatjana.

- Ćerka ima glavobolje, pa ću je voditi kod neuropsihijatra. Ima modrice po nogama i rukama, a njena drugarica je imala podliv ispod oka. Najgore od svega je što je Rosandić pokušao sam da odvuče decu do policije, ali srećom, mlađa ćerka me je pozvala da izađem napolje i rekla šta se dogodilo. Kad sam istrčala na ulicu, zatekla sam Rosandića sa decom u školskom dvorištu. Sve vreme je mlatarao rukama i neuračunljivo se ponašao. Nijednom se nije meni obratio, a čak je i preda mnom nazvao moju ćerku džukelom. Tražila sam smesta da odemo u policiju - kaže Tatjana.

Rosandić sam pokušao da odvuče decu iz školskog dvorišta do policije

Nesrećna majka ističe da Rosandića nisu mogli ni policajci da smire.

- Sve vreme je vikao. Govorio je nepovezano. Čak je hteo i svoju ćerku da udari. Bili smo prvo u policiji, pa onda u Urgentnom centru i na Institutu za majku i dete da bismo do pola dva čekali u stanici “Palilula” da damo izjavu - tvrdi Tatjana.

Kako kaže, incidentu je prethodila klasična dečja svađa.

- Ćerka pevača je uzela mojoj ćerki mobilni, slikala njene poruke i onda ih pokazivala dečacima po školskom dvorištu. Zbog toga je moja ćerka pozvala drugaricu i zajedno su je sačekale ispred ulaza. Uzele su joj telefon i rekle joj: “Sad ćemo mi da slikamo tvoje poruke” i usput joj lupile tri ćuške. Šta god da su uradile, nije smeo tako da se ponaša - rekla je Tatjana za Blic.



Saopštenje porodice Roksandić

Nikada u životu nisam dobio niti krivičnu niti prekršajnu prijavu, moja ćerka Lara je završila 5. razred i za sada je odlikaš i nikada do sada nije učestvovala ni u jednom incidentu koji je uključivao fizičko ili verbalno nasilje.

Prosle subote oko 18 h u naš stan ušla je vidno potresena komšinica Ivana sa mojom ćerkom koja je bila potpuno crvena u licu, plakala i bila dezorijentisana . Dve devojke od 15 godina su nakon neke fejsbuk prepiske uhvatile moju ćerku, naterale je da kleči ,uhvatile za kosu, sabile uza zid i počele da joj udaraju šamar po šamar. Posle drugog šamara usledilo je pitanje "Šta je pi***ce, jel boli? nemoj slučajno da plačee " . Posle trećeg šamara su zastale držeći je za kosu i rekle " a šta ćemo još da joj radimo ? nemoj slučajno da si zaplakala samo pi**e plaču , jel jasno ? " . četvrti šamar je bio toliko jak da je Lara udarila levom stranom glave o zid . Sve to je gledala komšinica i pre nego što se osmelila da priđe Lari i pokuša da joj pomogne , udarili su joj i peti šamar i rekli da joj da ne sme ovo nikom da priča i pritom joj ukrale mobilni telefon , naglasivši da ako nekom ispriča čta se desilo , proći će još gore .

Moja ćerka nije neka kmeza , ali možete zamisliti koliko je bila paralisana strahom , da kada je komšinica Ivana prišla da je pita da li je u redu , Lara je pritiskajući suze odgovorila da jeste . ivana je , Hvala Dragom Bogu , uzela za ruku i povela u nas stan .

Sišao sam liftom sa Larom , van sebe i pronašao dve devojke koje su uzgred duplo veće i visš od moje ćerke . Upitao sam prvu devojku " ko mi je tukao ćerku ? ko joj je ukrao mobilni telefon ?

Ta devojka mi je doslovce odgovorila " Šta te briga gde je mobilni , najebaćeš kao tvoja ćerka " , zatim se okrenula ka Lari koja je stajala iza mene i srdito joj prstom pripretila " najebaćeš ! ".U tom trenutku sam je izrevoltiran gurnuo , da bi me sekund , dva posle toga ova druga devojka udarila svom snagom nekom daskom u glavu i rascepala mi čelo.

Refleksno u samoodbrani sam joj uzvratio i šutnuo po nozi .

U urgentnom centru su mi konstatovali nagnječenje lobanje , tetanogenu ranu i naravno primio sam anti tetanus .

Posle udarca sam viknuo "stanite !" , i uzeo neki telefon koji je bio na zemlji tvrdeći da neću da im ga vratim dok ne vrate ćerkin.

Krenuli smo do nekih cigala , nekog šuta odakle su izvukle Larin mobilni . Tada sam otišao u školsko dvorište i zahtevao da obe devojke pozovu roditelje i da pod hitno idemo u policiju . sačekao sam majku , otac se pojavio u policiji posle nekih pola sata kasnije .

Epilog na današnji dan je ovakav , moja ćerkica već 7 dana sama ne izlazi napolje , dešava se da odjednom u stanu krene da plače , bukvalno da rida ,...u prisustvu majke ili mene izađe na 15 min . Naše dete bez daljnjeg nije isto dete kao od prošle subote , turobna je , ćutljiva , tužna i povučena u sebe . I u celoj priči najveća sramota Medija je činjenica da su bacili akcenat na moje ponašanje , koje je predstavljeno lažno , tendenciozno i na generalno jedan odvratno izvitopren način . AKCENAT TREBA DA SE STAVI na sadističko i brutalno fizicko i psihicko maltretiranje naše ćerke od strane dvoje maloletnih prestupnika.

Nije toliko strašno što su devojke , zajedno sa majkom bestidno lagale prilikom davanja svojih izjava , već su time potvrdile da uopšte nisu svesne svog postupka . I kako mi sada kao Porodica da se zaštitimo ?

ne mozemo da ih tužimo jer su maloletne .Verovali ili ne , ne možemo da podnesemo bilo koju vrstu prijave .

Ja sada govorim svojoj ćerci , da će sve biti u redu , ali zaista ne znam da li će sve biti u redu . Ako su mogle da joj prete da će je prebiti još više ako prijavi nasilje , otkuda da znam da joj se neće osvetiti ? Iako nisu iz našeg kraja , posle incidenta obe su se šetale po kraju , izigravale pobednice i hvalile se kako su pretukle i oca i cerku . Na kraju krajeva , otkud znam da mene neće sačekati noću u ulazu i recimo gađati me ciglom u glavu ?

Hvala Ivani koja je pristala da svedoči o svemu što je videla , i hvala joj bezgranično sto je spasla Laru daljeg zlostavljanja .

A ja sam duboko ubeđen u jedno , ove devojke su upravo ponašaju ovako zašto su svesne da im u suštini niko ne može nista .

Bez predrasuda prema tuziocu , nadam se da će uzeti u obzir SVE činjenice vezane za incident i doneti odluku koja će biti pravićna i jasna . Hvala i komšijama koje su pristale da svedoče da iste devojke već dve godine prave iste ili slične probleme , da su nekoliko puta na identičan način zlostavljale drugu decu . Na moje pitanje zasto se ćuti o tome , oni bi odgovorili " ne vredi " . Sada ih delom i razumem zbog takvog odgovora jer se i sami kao porodica osecamo nemoćno pred ovakvom vrstom brutalnog maloletnog nasilja , koje je ostavilo duboku traumu na naše dete , nadam se od sveg srca ne i trajnu .

Kao Porodica , apelujemo na sve roditelje i njihovu decu , da prijave SVAKO maloletno nasilje , bez straha . JEDINO , ponavljam jedino tako postoji nada , da bezumno maloletno nasilje koje smo nažalost na svojoj koži doživeli moja ćerka i ja , bude adekvatno sankcionisano i sprečeno .

Na kraju bih dodao da svaku reč ovog teksta potpisujem kao doslovu istinu isped moje Supruge , Ćerke , svojih Prijatelja i Pred samim Sobom .

Sa Poštovanjem .

Porodica Rosandić


Saopštenje porodice Rosandić doslovno je preseno.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (78)

Opaki

21.08.2015. 18:55

Svi koji poznaju Vuka,znaju da je covek sjajan i normalan.Ako je istina da su mu cerku tukle glavom u beton,i grebale lice,naravno da ce da je brani.Znaci,trebalo je da pusti da je iskasape,pa da zove policiju koja bi dosla tek kada devojcici bude polomljena kicma i kosti glave.Ova majka bolje da cuti,trebala je da vaspita dete.

Srboslav

21.08.2015. 19:00

Gospodine Roksandiću ja vam lično verujem i svaka vam čast.Da na žalost mi roditelji koji imamo savesnu i dobru decu moramo sami da ih branimo od one druge vrste.Što se tiče gospođe mame od ove druge devojčice pa sama njena izjava o ćuškama govori sve pa kad njena ćerka može nekog da ćuška a što nju bre neko da ne.I da vam kažem neka nam je svima nama bog na pomoći jer se plašim da će ovakvih stvari biti sve više sve dok zakon štiti ovakve kao ove dve.

Nemanja Andric

21.08.2015. 19:02

Nazalost upravo je tako i bilo. Bio sam svedok da sam video kako su pevacevu cerku bili. Licno mogu to i pred sudom da potvrdim. Njegova cerka se od bolova koje je zadobila jedva doteturala kuci. Pokusavao sam da sprecim, ali te dve male koje se prikazuju kao zrtve su pretile meni i mojoj porodici. Uzasno je bilo! Toliko agresivnosti odavno nisam video

Ina

21.08.2015. 19:16

Radim kao psiholog u skoli i slazem se da smo svi zakonski nemocni pred vrsnjackim nasiljem.Kad pozovem policiju svi zajedno konstatujemo besmisao nasih ovlascenja ili je pre to vrlo perfidno isplanirano.Moj suprug je slicno reagovao kada je nas sin bio ugrozen i pored mog upozorenja da moze krivicno odgovarati.Rekao mi je da je iz moje price zakljucio da zrtva decjeg nasilja nema druge zastite sem roditeljske.

Roditelj, ozbiljan 100%

21.08.2015. 19:43

@Ina - Ne dao Bog da mi neko dirne dete. Ja ću da robijam, ako treba i 40 godina ali mi više niko pipnuti dete neće. Zauvek. A država neka se duboko zamisli kome aktom nečinjenja u stvari čini medveđu uslugu - bolje je da male kriminalce sankcioniše i šalje u domove nego da ih mi roditelji žrtava šaljemo kod Svetog Petra.

Zvonko

22.08.2015. 02:29

@Ina - Covek nije nemocan , nego je mocan. I to je jasno i pokazao i svaka mu cast za to. Socijalne sluzbe i organi reda retko i neadekvatno reaguju. Ako imje stalo ovaj put da reaguju, onda ce morati prvo da utvrde da lo je odrastap covek imao obavezu da odbrani svoje dete od napada. Kako svedoci potvrdjuju dete je bilo napadnuto. Bili to razbojnici, psi ili maloletnici on i dalje ina obavezu da brani svoje dete od napada. Biti nemocan je licno izbor. Ka biram da se uvek postavim mocno. Podrska Vuku

Tina

21.08.2015. 20:11

@u magnovenju - O ja mislim da je njegova izjava potpuno tačna.Postupila bih gore nego on da je bilo moje dete u pitanju.Niko ga ne može osuditi što je branio svoje dete koje su napale siledžijke,jer za samodbranu i odbranu nije predviđena kazna,a roditelji siledžijki neka povedu računa o svojoj deci jer će im se to vratiti.

Pitanja

21.08.2015. 19:24

Kakve su te devojčice koje se tuku sa čovekom od 45.godina ? Zašto bi neko ko je izazvao incident vodio drugog u policiju ? Na kraju, izjava majke:šta god da su uradile,nije smeo da interveniše.Kod nas po"zakonu" nemate pravo ni da se branite.

Neca

21.08.2015. 21:42

@Mica Bor - Imam 28 godina i sećam se svakog mogućeg trenutka provedenog u Osnovnoj školi-svaki dan sam brojala kao jedan manje do male mature i tako jedva čekala kraj školovanja. Sećam se svakog udarca, ponižavanja od strane "dece" iz istog razreda, manje iz drugih, sećam se svih uvreda i reči koje su mi bile upućene od strane dvojice ili trojice "dečaka", kao i osećaja nemoći da bilo šta promenim i zaustavim to nasilje koje je bilo usmereno ka meni i pored prijava i intervenisanja roditelja. Podrška Lari!

milovan

22.08.2015. 07:55

@Mica Bor - po anglosaksonskom pravu u krivicnom smislu ko ucini nedelo kao odrastao covek i odgovara kao odrastao covek to bi trebalo uvesti i kod nas zivot je jedan i treba da odgovaraju za svoje postupke

Prle

21.08.2015. 19:41

Svaki nornalan čovek i svaki odgovoran roditelj bi postupio kao Vuk Rosandić. Porodica je svetinja i roditelj je dužan da zaštiti i brani članove porodice, posebno decu, po svaku cenu.

Slavko

21.08.2015. 19:50

Kako ne mogu da pisu prijavu? Ove su opasne po okolinu. Ne mogu u zatvor ali sta je sa KP domom. U KP dobm odmah, idemo sa peticijom.

Зоран

21.08.2015. 19:50

Ne opravdavam Vuka, ali te dve devojčice nisu nevini anđelčići, jer su poznate među školskim drugovima kao agresivne i ovo im nije prvi put da nekoga napadnu. O tome govori i činjenica da su fizički nasrnule na Vuka, što morate priznati nije rekcija jednog bezazlenog deteta, kakvom majka hoće da je prikaže.

gabrijela

21.08.2015. 20:17

Ako ne mogu nasilna deca da odgovaraju pred zakonom mogu roditelji....pred tim svi zatvaraju oci

Vlad

21.08.2015. 20:26

Kao otac potpuno mogu da razumem gospodina Vuka a verovatno bi isto i ja reagovao. Da tu nisu čista posla vidi se iz izjave "brižne" majke, gde fizički slabija devojčica napada dve jače. Već to je dovoljna glupost, a da na to dodamo da je Vuk insistirao na policiji, što svakako nije ponašanje krivog čoveka. Na kraju, mogu samo da dodam da su deca ogledalo roditelja, pa na osnovu toga sami procenite patologiju "brižne" mame.

VS

21.08.2015. 20:28

Vise ovakvih roditelja I....lepo nema vise vrsnjackog nasilja.To s iskustvom kaze roditelj nekad zlostavljanog deteta od strane vrsnjaka.Pre desetak godina moj muz je odreagovao ne bas isto ali slicno.Ne odobravam fizicki kontakt ali dobro pripretiti verbalno to svakako da.Ne osudjujem Vuka vecina oceva bi ucinila slicno.

Miroslav Mladenovic

21.08.2015. 20:37

Deca? Gospodo, i gospodje, deca danas prave decu. 15 godina. To je devojka. A da meni neko napadne "dete" pa i sa 17 i po godina ili vise, cherechio bih prvo njihove roditelje...

Dexter

21.08.2015. 21:01

Ne mogu da verujem da smo postali nemocno drustvo koje svesno srlja u destrukciju. Uvodimo zakone za savrseno drustvo i pored toga sto pojedinci nisu ni blizu toga. Pokusavamo da budemo veci papa od pape. Deca po skolama znaju da mogu da prodju nekaznjeno i zato se tako i ponasaju. Kazna ili nagrada samo se tako stvara sistem vrednosti.

jagodinac

22.08.2015. 09:12

@Dexter - Ovo sa decom smo prepisali iz zapadnih drushtava poput Kanade u kojoj zivim. Ovde su deca zasticena kao beli medvedi. Mogu da rade shta god zhele a roditelji im ne smeju nishta jer dete mozhe odmah da pozove policiju ili socijalnog radnika a onda nastaje glavobolja za roditelje. Drzhava mozhe da oduzme dete i da ga da u porodice koje usvajaju decu. Deca mogu da odu od kuche a roditelji nemaju pravo da ih vrate kuchi. Postaje Srbija degenerisano drustvo kao i ova na zapadu na koja se ugledamo.

de bravicka

24.08.2015. 09:16

@Dexter - Problem i jeste sto se zakoni prepisuju a mi nemamo sisteme da te zakone podrze. A to za degenerisani zapad preterujete.Ja zivim u Belgiji i odgovorno tvrdim da oni na zapadu vaspitavaju svoju decu bolje nego mi, da budu samostalni i odgovorni .Sto je najbitnije ne zatvaraju se oci pred problemima i nije sramota da se trazi pomoc ako vidis da ti je dete zastranilo i da nemozes sa njim sam da izadjes na kraj. Postoje sluzbe i institucije koje se bave decom sa problemom u ponasanju.

Милвас

21.08.2015. 21:02

Лако је паметовати када је туђе дете у питању. Моја апсолутна подршка Вуку. Човек је једноставно бранио сопствено дете. Бранио и ништа више. А родитељи напасница нека пазе шта им раде деца.

Мунгињо

21.08.2015. 21:08

Јесте да ми се уопште није свиђала твоја музика и да те због тога нисам готивио, али сам потпуно уз тебе у овој ситуацији

Jagodinac

22.08.2015. 09:09

@Мунгињо - Najbolja mu je stvar koja je pocinjala sa "Moja zubarka je jako zgodna devojka" Ostalih se ne secam. Bio je simpa kao klinac koji tambura. Inache puna podrshka njemu jer deca su raspushtena gomila. Treba to sve sa 25 po turu kad naprave glupost i vrlo brzo bi se dovela u red.

Majka

21.08.2015. 21:24

Isto bih tako odreagovala da mi neko tako maltretira dete i fizicki i psihicki! Ne bi mogao da me zaustavi ni kordon policije! Takve generacije koje su sklone nasilju,jedino mogu da se "zahvale" nasem sistemu a pre svega roditeljima.Naravno da pruzam podrsku ocu i verujem da govori istinu.Cak i da je precutao nesto,ipak je njegova cerka zrtva,prema tome,neka niko ne skrece paznju na to sta je on uradio,vazno je ono sto su te dve devojcice uradile mladjoj od sebe i ko zna sta ce jos uraditi!!!

Bobbie

21.08.2015. 21:30

Nebitno da li mu licno verujem ili ne ali cinjenica je da nam deca postaju jako nasilna i besna a ne postoji nikakva kaznena politika.Kad postanu punoletni kasno je za sve, bojim se da smo kao drustvo totalno dodirnuli dno.

Милош

21.08.2015. 22:10

Прилично сам убеђен да је човек 100 % исправан у овој причи. А да није његовог отвореног писма, другачије би гледао на овај догађај јер начин на који се пише о томе и изјава мајке ове једне девојке наводе на другачији закључак. Новинари треба да имају мало више професионалне одговорности

Irisna

22.08.2015. 00:17

Не смије остати на овоме. Те мале агресорке морају одговарати за своје поступке. Можда би било добро организовати адекватну петицију јер их нажалост закон штити.

Aleksandar

22.08.2015. 00:28

ja sam otac upola mladjih devojcica, sve je ok ali neznam koja to sila na svetu postoji da me zadrzi kad bi neko njima to radio, zato njemu puna podrska

Otac

22.08.2015. 02:01

Trebao kao da moli da mu ostave cerku na miru. Sam stav ove majke pokazuje da nema nimalo obzira kad njeno dete maltretira druge. Zato je injeno dete bezobzirno i zato pribegava nasilju. Covek je stao u odbranu svog deteta i puna podrska u tome. Treba stati na put maloletnicima koji su nasilni i koriste godine kao paravan da se zastite i takodje njihovim roditeljima koji ne obracaju paznju kako im se deca ponasaju. Iduci put nek se postara da joj dete ne napada drugu decu. Podrska Vulu

smrca

22.08.2015. 02:20

Treba i mamu ovih divljakuša dobro išamarati..... čisto da im se vrate klikeri gde su zabrljali u vaspitanju.

Samir

22.08.2015. 02:39

Ovo je samo posledica stvaranje neodgovornog društva. Ovde niko ni za šta ne odgovara. Majka nasilje svoje dece naziva ćuškama, a kada njenu decu neko napadne to je strašno. Tako da smo došli u situaciju da roditelji apsolutno veruju svojoj deci i učiniće sve zato stalno slušamo priče u kome decu neko mrzi. Mrze ih nastavnici u školi, drugarice, šefovi, svekrve, i niko ne može da shvati koliko smo svi mi lepi, pametni i sposobni. U stvarnosti niko ne sme da kaže koliko smo postali licemerni.

Nesa

22.08.2015. 04:23

U principu krivi su roditelji ove dve balavice.SAMO JA BI ODREAGOVAO MALO OSTRIJE,posebno prema roditeljima.Necu da budem vulgaran... STOP nasilju!

Djekna

22.08.2015. 06:08

Samarale su i udarale njegovu kcerku, nekoliko godina mladju, otele joj mobilni, a kada se on pojavio napale su i njega, jedna ga je cak udarila letvom u glavu. Da se mene pita, bile bi prebijene obe delikventkinje i to na licu mesta, skupa sa njihovim bahatim roditeljima. Danas-sutra ce ih neko na mrtvo ime premlatiti, ali i neka ce. Kobiletine.

Драгана Јанковић

22.08.2015. 07:42

Подршка господину Росандићу и апсолутно разумевање ! Камо лепе среће да сам бар покушала да се обрачунам са насилницима који су малтретирали и тукли мог Алексу у ОШ "Сретен Младеновић Мика" у Нишу, можда би данас био жив !? Али нисам, веровала сам школи, школском полицајцу, институцијама које су након Алексине смрти тиме што га нису заштитили чак и прикривали насиље, послали јасну поруку родитељима, штитите сами своју децу ! Драгана, Алексина мама

mmilovan

22.08.2015. 07:51

mislim da je doticna gospodja ranije trebalo da potrazi pomoc psihijatra ali ni sad nije kasno alo ljudi osvestite se rijaliti programi vam vaspitavaju decu ministar vulin nema vremena da sepozabavi time puno je zauzet sa migrantima kako da im obezbedi smestaj itd mozda su to njegovi buduci glasaci a i premijer isto tako

iziboj

22.08.2015. 07:58

covek je jako pogresio,deca se nesmu tuci niukakvom slucaju to nije ni po zakonu a ni eticki,trebao je lepo porazgovarati sa njima i resiti problem kao i sa njihovim roditeljima,naravno ovo sada samo ser.m.ja da sam na njegovom mestu propisale bi i majcino mleko i dobile sve zaostale batine koje su propustile u dosadasnjem vaspitanju.u blicu ima i slika "neduznih" devojcica sa "finom" majkom

Beten

22.08.2015. 08:07

Svuda i u svim novinama se potencira da je na jednoj strani "Majka", nigde ne piše Tatjana, a kao na drugoj strani je Vuk, pevač itd. a nigde niko ne napisa - "Otac". Ispada da majka štiti svoje dete od nekog Vuka pevača, a istina je da je jedan otac stao u zaštitu svog deteta od mladih nasilnica i verovatno budućih stanovnica prestižnih zatvorskih ustanova. Šta fali naslovu "Bahata majka bahate ćerke iživljava se medijski na ocu deteta koji je zaštitio svoje dete" ?

Vesna

22.08.2015. 08:42

Uzmite Vi gospodine , dobrog advokata. Ta raspustena deca , danas su mali - sutra veliki problem za celo drustvo. Obavestiti centar za soc. rad , predloziti mere za smestanje takve dece u posebne vaspitne ustanove ili u krajnjem slucaju odrediti im pojacan nadzor. Pa, da vidimo da li ce ih onda roditelji podrzavati. Inace, drskih, ne vaspitanih devojcica je sve vise ! Zamislite da vas jedno takvo " cudoviste" udari daskom po glavi? U svemu Vas podrzavamo , g-dine Roksandicu. Postupili bismo isto

РРПАНТЕЛА

22.08.2015. 08:59

Наши закони су недозрели и потпуно безсмислени за време у коме живимо. Тачно је да се напуштеној деци не може судити али зато може њиховим родитељима.Јавни тужилац је одговоран уколико адекватно не реагује. Да сам ја као отац у питању не верујем да бих био овако нежан бранећи своје дете. Не би им више пало на памет да оне изађу на улицу ма колико ме то коштало. Зар друштво чека да неки родитељ "пукне" па побије и родитеље и њихову напуштену дечурлију.

Stefan

22.08.2015. 09:18

Voleo bih da znam na osnovu cega su mediji objavili pismo porodice Rosandic, koje je pisano u prvom licu jednine u muskom rodu, znaci od strane Vuka Rosandica? Da li zato jer je ovaj Gospodin cenjeni pevac nekadasnje grupe Ruz? Ovakav prostor i njihovim izjavama se daje svim osobama koje se krivicno terete? Potseticu da je protiv njega podneta krivicna prijava, zbog fizickog napada na dve devojcice. Cak i da je istina ono sto pise (?), morao je da se obrati policiji i centru za socijalni rad.

Јelena

22.08.2015. 11:57

@Stefan - A policija poznata po ažurnosti, a o službama za socijalni rad da i ne govorim. Centre za socijalni rad treba zatvoriti jer ionako ništa ne rade. Dajte, molim Vas, ne budite smešni! Čovek je branio svoje dete od kretenčića koji su puni love, a šta će tek biti kada postanu punoletne? Tek tada im niko ništa neće smeti!

Stefan

22.08.2015. 15:53

@Stefan - covek je branio svoje dete koje je slikalo sms poruke druge devojcice i pokazivalo ih "decacima"! na taj nacin sto je sutirao devojcice, pretio im i histerisao. Ocigledno da je i njegovo dete preuzelo model iz porodice. Divan primer kopiranja porodicnih i etickih "vrednosti".

Milos Pejakovic

22.08.2015. 16:49

@Stefan - Stefane, lupetas, da ne kazem nesto grublje. Ako si ti otac, jadna tvoja deca koja bi te gledala kako pametujes oko toga da li ih treba zastitit od jacih i nasilnijih. Najgore ste vi - jaki u teoriji i prepuni znanja oko zakona i ostalog.

Zoran

22.08.2015. 09:21

"Onda je ona dohvatila policu i udarila ga po glavi", cudno, atko fina devojcica i mirna i nista nije kriva! Podrska Vuku!!!

Danijela

22.08.2015. 17:03

@Zoran - Pa i Rosandiceva cerka je fina jedna devojcica, ima 11 godina, krade mobilni telefon devojcice od 15 godina, ulazi (protivzakonito) u njen facebook profil, gleda njenu korispondenciju, SLIKA JE!! odlazi u skolsko dvoriste i pokazuje je DECACIMA! Olicenje dobrog vaspitanja.

saša

24.08.2015. 09:36

@Zoran - Danijela, ta priča o krađi telefona ne pije vodu. Da se ukrade telefon od nekoga, a da taj neko to odmah ne primeti moraš da budeš iskusan lopov i pri tom taj neko mora da ostavi telefon negde na neko određeno vreme i ne bude pored njega. Danas deca ne ispuštaju tel. iz ruku a kamoli da se odvoje od njega. Imate i dokaz na slici ove dve devojke sa majkom jedne od njih, obe drže tel. u rukama. Ne u džepu nego u ruci.

saša

24.08.2015. 09:41

@Zoran - U kojoj priči se dete peti razred druži sa decom koji su osmi razred? Kada sam bio peti razred nisam ni smeo da prođem pored učionice osmaka jer ću da dobijem čvrgu a kamoli da uđem u njihovu učionicu i da ukradem telefon.

Dsnijela

22.08.2015. 09:23

Mnogo cega u njegovoj prici ne stima, kao npr devojcica od 15 godina uzima dasku u centru Beograda i udara odraslog coveka starog 40 i kusur godina u glavu! Na sta odrasli covek," refleksno u samoodbrani joj uzvraca i šutne je po nozi" . Vasa varzija je tako malo kredibilna, Vuce Rosandic.

djole

22.08.2015. 17:03

@Dsnijela - ja mu zameram samo to sto nije navukaomasku na lice po ih izgazio onako posteno fino sto bi se nekada reklo da im nikada vise nepadne napamet .verujte deluje

Aco

22.08.2015. 17:36

@Dsnijela - "malo kredibilna" ... da li si ti videla 8. razred osnovne?Istu pricu je ispricala i nasilnica, da je uzela dasku i udarila ga po glavi, sta je tu problem?

Ja

22.08.2015. 09:27

Кад ваша деца туку онда су то ћушке а кад неко реагује због "ћушки" према вашој деци онда су она пребијена са подливима !? Подршка Росандићу јер неспособни систем нас родитеље тера да узимамо правду у своје руке !

Јанко

22.08.2015. 10:09

Наравно, ништа без ургентног центра и папирића да би маме могле да траже одштету ! Ја бих и тим мама дао неку ћушку, како кажу за своју децу а кад њихова добију исто такву иду у ургентни ! Подршка Вуку јер родитељи неће више да чекају да им малолетни насилници и насилнице млате децу и да им нико ништа не може !

Iz iskustva

22.08.2015. 11:03

Da je gospodin Vuk reagovao "po zakonu" : /1./ Trebao je da u tom trenutku bude abnormalno priseban kao da se ništa nije desilo i da pozove policiju. /2./ Nakon toga bi mu u policiji rekli da dođe sutra sa napisanom prijavom na čiji odgovor bi čekao od 7 dana do nikad ! /3./ U slučaju da ipak reaguje odeljenje za maloletničku delinkvenciju morao bi svoju ćerku nekoliko puta da vodi na saslušanje u MUP, više od nasilnica. /4./ Onda bi mu rekli da su nemoćni jer nasilnice nemaju više od 15 godina!

pera

22.08.2015. 13:51

Da se mom detetu to desilo ja bi im noge slomio pa neka me tuzi ko ghod hoce. Sa roditeljima bi bio "nezniji ".

Nebojsa007

22.08.2015. 14:11

Ovde je najveci problem sto je Vuk upleten.... Ko je bre on. Snimio jednu pesmu ore sto godina i kao poznata licnost... Ko je kriv neka i odgovara.

СМОКИ

22.08.2015. 15:31

@Nebojsa007 - Ти бре НЕБОЈША као да си пао са Марса. Какве везе има ко је и шта родитељ који штити своје дете од неанденталског порода?Баш ме занима шта би ти урадио на његовом месту.? КРИВИ су родитељи тих напуштених и заблуделих вероватно надрогираних тинејџерки и зато морају на робију или неку трауматолошку клинику на вишегодишњи опоравак. Никада више да кроче самостално.Што ће рећи добре и ефикасне батине за целу породицу.

Milena

22.08.2015. 16:46

Mnogo volim ove sto napadaju Vuka samo zato sto je poznat! Eto, zelim vama da se nadjete u situaciji da dvoje starije dece maltretira vase dete, pa se vi bakcite policijama i prijavama nasilja - da vidimo dokle cete dogurati. Ove dve devojcice apsolutno treba da snose svoj teret krivice za napad na mladje dete - nisu bas tako male, a i ako jesu, neka mame i tate odgovaraju.

Popravni dom

22.08.2015. 17:36

Jel postoje popravni domovi? Znam da je ranije toga bilo, recimo u staroj Jugoslaviji. Ovakve treba tamo poslati (i decake i devojcice)...

Predrag Popović

22.08.2015. 18:22

Gospodjo mogu samo da Vam kažem da koji god povod da je imao da udari te dve devojčice, imao ga je...Ja iz ličnog iskustva poznajem roditelje poput Vas I Vaše dece I potpuno sam na strain gospodina Rosandića.Moji roditelji su išli tom filozofijom da se obraćaju roditeljima I nastavnicima I nije funkcionisalo...Ja sam danas 25-godišnji maligni bolesnik oboleo od Hočkin limfoma, upravo zahvaljujući stresu koji su mi izazvali moji ,,školski drugovi'' batinama I maltretiranjem...

Igor

22.08.2015. 20:01

Kada je moje dete imalo blagi problem te prirode u školi od stane starijeg deteta, popričao sam sa razrednim i najavio šta je sledeće, ako škola to ne reši. Na sreću, nije bilo ovako nasilno, pa i nisam reagovao kao Vuk, ali mislim da bih. I podrška njemu, a mami nevaspitane nasilnice poruka da je bolje da traži kaznu za svoje dete, umesto što je slepo brani.

Zalosno

22.08.2015. 20:27

Zalosno je da se deca tako nasilnicki ponasaju. U potpunosti verujem u pricu pevaca jer sam cuo da se i u drugim skolama dogadjaju slicne stvari. Na kraju krajeva i majka jedne od nasilnica priznaje da su "joj udarile cuske"! Odakle bilo kome pravo da nekome udara cuske?

Niški metod

22.08.2015. 21:52

@Zalosno - U niškim školama su rešili problem vršnjačkog nasilja. Oni takve slučajeve jednostavno prikriju i problema nema ! Kako inače iz školske uprave da izađu na oči ministarstvu prosvete i kojekakvim organizacijama koje im drže gomile seminara i kongresa na ovu temu gde su ovi redovni posetioci i sa poznatim efektima i nepoznatim troškovima, za javnost !

Mario Nesic Argentina

23.08.2015. 01:26

I Ja bih uradio isto na Vukovom mestu,ali posto smo se zajedno druzili u USA znam da i on nekad moze biti prgav

Gane Cetnik

23.08.2015. 07:54

Krivicno i prekršajno moraju da odgovaraju jer je to po zakonu,i odgovorne su posle 14 godine,neka ih pevac nagazi tuzbama kao i tu sto ih brani po novinama.

seljak LA

23.08.2015. 07:59

Covek je samo branio svoje dete, kako i na koji nacin, pa smatram da je sasvim ispravno postupio,

Strasno

23.08.2015. 16:05

Sram da bude te dve debilke.Mama od te ne yna sta sunjih dve sve uradile devojcici mladjoj od njih 3 godine?Ocigledno da ne zna.Neka ih je istukao i treba!

ap0qalypto

25.08.2015. 06:29

roditelji pustaju decu da rade sta zele. bahate se, nemaju postovanja i osnovne kulture. desi sebovako nesto, kao i svaki "pravi" roditelj imaju izgovor. dobro nisu rekli, da je on trebao da im drzi privatne casove iz opste kulture i postovanja.da mi neko napadne dete bez razloga, ne znam kako bih reagovao. u ovom slucaju, roditelji treba da odgovaraju jer decu nisu naucili lepom ponasanju.

Сапатник

26.08.2015. 15:14

Као жртва сличне психичке и физичке тортуре и насилничког понашања у једној основној школи у Београду још деведесетих, могу да упутим само подршку Роксандићима. После времена социјализма, друштвене институције које су се тиме бавиле су угашене. Још деведесетих, нико од мојих наставника није могао да предузме ништа. Мој проблем са насилницима је нестао просто завршетком основне школе, када сам се и преселио. Забрињавајуће је што друштво није пронашло решење ни после толико година.

tatjana

10.09.2015. 19:57

Oni zive u Topoli, gospodin Vuk, treba insistirati na tome da se u nsvu pricu ukljuci i Centar za socijalni rad, toj zeni se trebaju oduzeti deca, jer je alkoholicarka i sama veoma problematicna osoba, a decu poslati u popravne domove ili neke druge institucije