Izbori 2012. UŽIVO - Tužilaštvo: Nije bilo falsifikovanja rezultata

Tanjug

14. 05. 2012. u 11:17

Džak sa izbornim listićima ukraden posle regularno sprovedene procedure, saopštilo republičko javno Tužilaštvo. Nove vesti pratite iz minuta u minut

Ministar policije Ivica Dačić izjavio je danas da je u toku istraga povodom tvrdnji funkcionera SNS o izbornoj krađi, kako bi se utvrdilo da li je reč o organizovanoj akciji za nameštanje izbora na određenim biračkim mestima ili o propustima u izbornom procesu.

Najnovije vesti o izborima pratite iz minuta u minut ...

21:35 TADIĆ: PRETNjE NASILjEM OPASNE PO DEMOKRATIJU

Predsednički kandidat liste "Izbor za bolji život" Boris Tadić upozorio je da je atmosfera u kojoj se pominje mogućnost fizičke sile u izbornom procesu neprirodna i da ne pogoduje građenju demokratskog sistema.

Tadić je gostujući na RTS ocenio da se na političkoj sceni stvara veštačka atmosfera koja za cilj ima da se drugi krug predsedničkih izbora dogodi u atmosferi straha.

"To bi trebalo da odvrati građane od izbora, a ja pozivam građane da u što većem broju izađu na izbore kako bi se Srbija odbranila od te atmosfere nasilja kao što smo to činili i u prošlosti", rekao je Tadić.

Prema njegovim rečima, nesagledive probleme mogla bi da proizvede eventualna odluka SNS ili njenog kandidata Tomislava Nikolića da ospore legitimnost izbora, bez obzira na njihov rezultat.

"Bez obzira na sve, ja uvek pružam ruku i tragam za kompromisnim rešenjima i zato sam često trpeo napade da je moja politika slaba i kompromiserska, ali nastaviću tako. Ja nikada nikoga nisam uvredio u kampanji ili uputio pretnju. Prete plašljivi, kukavice i oni koji nemaju dostojanstva", rekao je Tadić.

19:55 DINKIĆ: PARLAMENTARNI I PREDSEDNIČKI IZBORI BILI REGULARNI

Lider URS Mlađan Dinkić smatra da su predsednički i parlamentarni izbori bili regularni, a da su manje nepravilnosti postojale samo na lokalnim izborima.

Dinkić je rekao da bi za Srbiju bilo najbolje da se "smire strasti" pred drugi krug predsedničkih izbora, kao i da su se sumnje URS u regularnost izbora odnosile na lokalne izbore u Vojvodini.

Prema njegovim rečima, problem je što pojedine stranke nisu do kraja kontrolisale svoje kontrolore na biračkim mestima, za šta su, kako smatra, same krive.

Dinkić je, gostujući na tv B92, ponovio da URS podržava predsedničkog kandidata koalicije "Izbor za bolji život" Borisa Tadića u drugom krugu predsedničkih izbora.

17:24 VUKOVIĆ: NIJE BILO KRAĐE IZBORNIH REZULTATA

Predstavnik CeSid Đorđe Vuković odbacio je mogućnost da je na izborima 6. maja bilo krađe rezultata, kao što tvrdi SNS.

To su pokazali i rezultati istrage Tužilaštva i policije, rekao je on.

"Od početka smo mislili da će ovo biti krajnji epilog. Objektivno gledano, nije bilo elemenata, niti materijala da bi se desila krađa", rekao je Vuković Tanjugu.

Prema njegovim rečima, ono što se desilo "jeste krađa, ali ne izbornih rezultata, već izbornog materijala".

On je najavio da će drugi krug predsedničkih izbora nadzirati 700 kontrolora iz Cesida.

17:08 DS: IZBOR NIKOLIĆA OPASNOST PO MIR U SRBIJI

Demokratska stranka osudila je najavu Tomislava Nikolića da su naprednjaci "spremni da fizički brane svaki glas" uz ocenu da se obistinilo ono na šta su sve vreme upozoravali, da je "politika Nikolića nepredvidiva, a njegov izbor predstavlja opasnost za stabilnost i mir u Srbiji".

"Za Nikolića više nemaju značaja ni institucije, ni tužilastvo, ni slobodni izbori, samo batina i nasilje kojima misli da pobedi, jer građani ne žele da glasaju za njega", navedeno je u saopštenju DS.

Iz DS su naveli da su obmane Nikolića raskrinkane, da je potvrđeno da se ne može govoriti ni o kakvoj izbornoj krađi nego o izbornom porazu za koji lider SNS traži izgovor.

" Malo je trebalo da se naprednjaci vrate u svoje radikalsko ponašanje, da izađu sa repertoarom pretnji i uvreda, sve sa ciljem da uplaše građane da ne izađu na izbore, a da oni svoj poraz nizom incidenata opovrgnu", piše u saopštenju.

Prema rečima demokrata, ljudi koji su govorili da im "nije žao što je ubijen Ćuruvija i najavljivali smrt Zorana Đinđića, danas govore kako će funkcionere DS vezivati za radijatore i tući na ulicama".

15:56 DSS TRAŽI HITNU SEDNICU RIK

DSS traži da se hitno održi sednica Republičke izborne komisije zbog činjenice da nedostaje 20 džakova sa izbornim materijalom, i da se ponovo prebroje glasovi, izjavio je danas portparol te stranke Petar Petković.

On je u izjavi Tanjugu rekao da je neophodno da RIK odmah počne ponovno prebrojavanje glasova.

"Prebrojavanje glasova treba da utvrdi šta se sve od izbornog materijala nalazi u već dopremljenim džakovima, jer ima neverovatnih činjenica da u određenim zapisnicima DSS, nije dobila nijedan glaš, što se potpuno kosi sa zdravim razumom", rekao je Petković.

15:05 SNS:ZORIĆ LAŽE, FIZIČKI ĆEMO BRANITI GLASOVE 20.MAJA

Predsednički kandidat SNS Tomislav Nikolić odbacio je danas tvrdnje Tužilaštva da nije bilo izborne krađe i najavio da će se za drugi krug predsedničkih izbora naprednjaci bolje organizovati i da su spremni da "fizički brane svaki glas".

"Ovoga puta neće moći da bude krađe ili ćemo zaista da se tučemo kad god budu hteli da kradu. Ovog puta sam spreman da se fizički ja lično tučem na biračkom mestu na kome kradu", rekao je Nikolić novinarima posle sastanka sa članovima GO stranke.

Prema njegovim rečima, neće biti zapisnika na mestu na kome se dogodi krađa i dodao da je to stav stranke.

"Svaki glas ćemo braniti fizički", najavio je Nikolić.

Republičko tužilaštvo je samo produžena ruka DS-a, rekao je NIkolić, dok je zamenik predsednika SNS Aleksandar Vučić portparola Tužilaštva Tomu Zorića nazvao lažovom.

13:36 NIJE BILO FALSIFIKOVANJE REZULTATA

Republičko javno tužilaštvo saopštilo je danas da nije bilo falsifikovanja izbornih rezultata na biračkom mestu u Pančevu, sa kojeg je džak, koji su funkcionerti SNS pokazali kao navodni dokaz izborne krađe, iznet pošto su svi glasovi evidentirani, a zapisnik upućen RIKu bez ikakvih izmena.

Portparol Tužilaštva Tomo Zorić rekao je novinarima da je posle policijske istrage i provera utvrđeno da je džak koji se pojavio u javnosti kraden sa biračkog mesta 57 u Pančevu.

"Zapisnik sa biračkog mesta 57 u Pančevu predat je RIK-u bez ikakvih izmena. To potvrđuje da materijal koji je predat policiji nije uticao na rezultate izbora", rekao je Zorić.

Zapisnik sa tog biračkog mesta potpisali su svi članovi biračkog odbora, istakao je Zorić i ponovio:

"Do sada je u toku pretkrivičnog postupka veštačenjem nesumnjivo utvrđeno da nije bilo falsifikovanja zapisnika".

Prema njegovim rečima, do odnošenja glasačkih listića došlo je po završetku izbornog procesa.

"Policija radi na utvrđivanju identiteta osoba koje su uzela listiće ili omogućile njihovo uzimanje", rekao je portparol Tužilaštva.

Predsednik SNS Tomislav Nikolić je javno saopštio da je nađeno oko 3.000 listića, a policiji je predato 2.109 istića, naveo je Zorić.

Takođe, predsednik SNS je izjavio da su ti listići nađeni u kontejneru, dok je njegov zamenik Aleksandar Vučić u policiji izjavio da je materijal SNS-u dostavljen ispred stranke, podsetio je Zorić.

"Nacionalni kriminalistički centar uradio je veštačenje i utvrđeno je da su obrasci 2.109 listića autetični, što znači da su to listići koje je obezbedila RIK", istakao je Zorić.

"Operativnim radom došlo se do podatka iz koje su jedinice listići i utvrđeno je da u materijalu koji je predat iz Pančeva nedostaju listići sa mesta 57. Od ukupno 16.782 vreće u RIK još nije pristiglo 20-tak, među kojima je i ova iz Pančeva", zaključio je Zorić.

11:15 SASLUŠANO VIŠE DESETINA LJUDI

Ivica Dačić je naveo da je u okviru istrage o izbornoj krađi saslušano više desetina ljudi, "koji su učestvovali u izbornom lancu", i da će policija saznanja do kojih dođe u istrazi proslediti Tužilaštvu, koje će reći da li postoje elementi prekršaja ili krvičnog dela.

Ministar policije je podsetio da je MUP dobio nalog za prikupljanje obaveštenja od građana i taj posao će završiti i sve dobijene informacije proslediti tužilaštvu.

"Imajući u vidu da su, kako su rekli u Srpskoj naprednoj stranci, u tome učestvovale brojne stranke, predstavnici svih stranaka su saslušani s obzirom da su imali svoje predstavnike na biračkim mestima", rekao je ministar.

"Gde god bude bilo primedbi i potrebe da se policija uključi, pratićemo to najozbiljnije i naši službenici će obavljati svoj posao", rekao je Dačić novinarima.

Ministar je posebno naglasio da nije bilo privilegovanih, niti zaštićenih, odnosno da svi koji su učestvovali u tom procesu moraju da daju izjave kako bi se tačno utvrdilo da li je i gde bilo neke greške.

11:22 FATIĆ: POBEDA NIKOLIĆA

Član Glavnog odbora SNS Vuk Fatić ocenio je danas da je važno da 20. maja građani izaberu čoveka koji će biti predsednik svih građana, a ne samo svoje stranke.

"Građani biraju između dva koncepta, koncepta normalne, civilizovane Srbije u kojoj će vladati sila zakona, ili koncepta partijske države, u kojoj će biti dozvoljeno samo ono što odgovara stranci na vlasti i u kojoj će vladati zakon sile", navodi se u pisanoj izjavi Fatića.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (180)

Čedomir Činić

14.05.2012. 11:34

Dacicu radi posao valjano, dosadasnje lokalne akcije su posledica velike frustracije poljoprivrednika jer vlada ne ispunjava svoje obaveze. Velike usaglasene akcije u celoj zemlji su spremne da se sprovedu.

Zoki

14.05.2012. 11:39

Doslo doba da Dacic istrazuje da li je bilo izborne kradje ili ne , a jos se sevam kako sam setao 5 oktobra

Ma jok, krađa bila neorganizovana BRE

14.05.2012. 11:39

Sreli se neki koji imaju love do krova i neki zaludni koji nemaju šta da rade i krenuli da nude po 2500-3000 dinara svima koji glasaju kako oni hoće BRE !I eto tako se oni razbacivali prarama i malo se veselili ispred biračkih mesta. A to sve NEORGANIZOVANO bre ! Skroz neorganizovano !

Konte

14.05.2012. 11:41

Potpuno sam siguran da će za dva dana njihova policija i njihova tužilaštva i sudovi preesuditi kako su izbori delom falsifikovani i da treba da se ponište a krivci da idu u zatvor. Samo-ima jedan mali problem-te sudije i tužioce oni postavljaju I SMENJUJU. Kako da im oni sad kažu da su izgubili već dobijene izbore i već dogovorenu Vladu.

Goran

14.05.2012. 11:41

Biće hapšenja, ali posle izbora. Mislim da će biti uhapšeni oni koji su štampali listiće bez žiga, ljudi gubitnika Tome Nikolića. Jedva čekam.

Čedomir Činić

14.05.2012. 11:44

Sto vise babica kilavija deca. Srbija mora hotno da smakne kriminalni rezim i sprovede vladavinu prava.

LJUBICA

14.05.2012. 12:01

Dacic nije uspeo da nadje policajce koji su ubili Ranka Panica jos od 2008.godf. iako su to snimile sve televizije. Kako ce tek sad na pronadje izbornu kradju.

AleksandarBG

15.05.2012. 06:23

@LJUBICA - I izbornu kradju su snimile sve televizije. Odvrni Yutube i sve vrvi od snimaka izborne kradje, samo ove nase televizije se brinu za mir i zdravlje nacije, pa nece da nam prikazu nista sto moze da nam podigne pritisak (kao na primer Vikiliks, tajne Beogradskih depesa). A to sto si rekla da ne moze Dacic da nadje i to je istina. On samo nalazi kriminalce nekolko dana pred izbore, a i to je verovatno namesteno da mu doda glas po kojeg naivnog glasaca.

Indijanac iz Paracina

14.05.2012. 12:10

Dacic je ovde u sukobu interesa i sigurno je da ce sve uciniti da se do pravih rezultata ne dodje, u protivnom kofer koji je volsebno "uzleteo" na nebo moze iznenada da mu padne na glavu !!!

MatijaBG LDP/DS

14.05.2012. 12:26

Dacic je odavno trebao privesti Nikolica i Vucica skup sa dzakovima i ispitati sve.Ovako je samo dozvolio Nikolicu da se sprda sa drzavom,ciji predsednik pretenduje da postane.Zapsinici posle izbora su uredno potpisani od naprdnjaka,tako da je kradja,njihova predstava i njiva kampanja za drugi krug,koja ce ih unistiti vise nego bilo sta drugo.Nikolic ovakav je Tadiceva pobeda !

srbija

14.05.2012. 13:22

@MatijaBG LDP/DS - dacic da istrazuje anajvise profitirao sa laziranjem izborz plus decko koji voli kofercice...iskesali se ovi izvana pa razvukli glasove i nikolica zajedno...mozda je i zasluzio i on i ldp ali smesno od koga i za koga,,,,najveci gubitnik srs i seki..njih su tek pokrali..i madzare...".takvi smo mi srbi zato nas i svrbi"...ziveli

i "predstava i njiva" i na sredini njive šljiva...

14.05.2012. 13:28

@MatijaBG LDP/DS - Jel to predstava na njivi ? Ja nisam htela nepromenljivu vlast . Malo da se uozbiljite pa da poštujete pravila. Dosta je bilo lidera u avionu, kaionu, dosta je bilo lidera u vešernici, lidera u špajzu, lidera u šahtu, lidera u čunku i lidera u kućici za ptičice. Dosta je bilo svih i vreme je za rad . Koliko su afera napravili a nijednu nisu rešili !!!

Rastko

14.05.2012. 12:36

Najbolje bi bilo da izbora uopste nije ni bilo ,da ste lepo doveli Tomu bez izbora da jednom za svagda sahrani ovu zemlju posto je doticni najkompetetnija licnost za to (bio je inace grobar u Kragujevcu ,pre nego sto je "diplomirao").Nisam mogao da zamislim koliko Srbi imaju slabo pamcenje ,zaboravili ste devedesete ,zaboravili ste vreme kada je doticni ruku pod ruku sa svojim kumom harao ovom jadnom zemljom ,vadili pistolje na studente.Sramota!!!!!!!!

Fotoreporter

14.05.2012. 13:10

@Rastko - Svaka cast na predhodni komentak u kome podseca na devedesete kada su Tom i njegov kum koji sada odmara u Haru,bili strah i trepet...Narod pamti...

Rastko

14.05.2012. 13:32

@Rastko - Pa za razliku od mnogih ovde imam odlicno pamcenje .pogotovu za coveka koji je 1999 godine dok su na nas padale bombe bio potpredsednik savezne vlade ,jedini do tada koji je sam sebi dodelio stan od 180 kvadrata u elitnom delu grada

Bojan

14.05.2012. 12:39

Ivica Dacic ministar policije... sprovodi istragu... lepo...Covek koji je vec jednom "pomagao" u kradji glasova pod Slobodanovim rezimom. lepo...

PREVRTLJIV

14.05.2012. 12:44

Tacno je da Tadic nije neko resenje,ali realno nema boljeg izbora u drugom krugu! Toma je toliko prevrtljiv da je to strasno straj gladju idem do kraja pa se pricesti,ovo sa kesom bojkotujem pa idem u drugi krug,protiv gej parade pa ipak sam za ako su ugrozeni,tako bi sutra ooi priznao kosovo,e moj Tomo sam sebe ponizavas!

Petra Orajic

14.05.2012. 12:45

Je li ovaj poludeo bre, a i ova opozicija izgleda nije sama sa sobom. U ovim uslovima ne moze taj slucaj da istrazuje policija koja je pod rukovodstvom lopova. Vec mora da se obrazuje komisija iz sve tcetiri vodece stranke. Radikala, Naprednjaka, DSS, SPS i Tadecivaca. Pa tek onda da se krene sa istragom. Dacula ako bilo sta zna, trebalo bi da zna da su tako postupili njihovi imperijalni mentori kada je doslo do kradje glasova u Floridi.

GAGI

14.05.2012. 12:48

Sve je ovo ocekivano ,ja ocekujem punu podrsku Tadicu u drugom krugu,jer isto ovoliko pljuvanja i kukanja da zivimo jadno i bedno je bilo i pred glavne izbore 6maja,da se prodje celom Zemljom da vidite tu jad i bedu od naroda i to ogorcenje ,ali ne lezi vraze nas narod voli da tako zivi dvolicno ,jedno da prica a drugo da radi,ziveo nas narode i uzivaj u ovom blagostanju

GAGI

14.05.2012. 19:31

@GAGI - squid ,izvini ali si me pogresno protumacio,u svim novinama ovde koje se mogu citati mesec dana pre izbora ljudi su davali komentare na odredjene clanke,svuda je bilo strasno ogorcenje naroda i pljuvanje po sadasnjoj vlasti,radi bede u kojoj zivimo sto se moze i videti golim okom,jer su nas bukvalno unistil sa njihovim dobrim vladanjem ovom Drzavom,medjutim dosli su izbori i oni dobise opet podrsku,znaci da je nas narod dvolican,i neka uziva u ovom blagostanju

banopoljac

14.05.2012. 13:06

sad mi je jasno zašto je Tadić raspisao i predsedničke izbore da nemoraju dva puta da kradu već to da urade odjednom

slobodan bp

14.05.2012. 13:10

svi građani su videli listiće koje su našli na smetlištu a Dačić priča o tvrdnjama SNS kao da ništa se nije desilo.Strašno je to da su isti ljudi opet na vlasti koji imaju velikih iskustva u malverzacijama sa glasačkim listićima

vasa

14.05.2012. 13:21

Ljudi zar vam nije jasno. Otkud Tomi diplomcu tolike pare da finansira ovu kampalju? Njega finansiraju ruski mafijaši i on mora da pobedi, inače rusi nisu nežni prema lažovima i preverantima. Zato se on batrga i namerava na silu da u Srbiji izazove krvoproliće. Njemu je najvažnije da Srbija postane ruska gubernija a on i Vučić gubernatori. Samo vlast i pare. Grobar hoće da ugrobi našu Srbiju, to mu nećemo dozvoliti.

Petrar Orajic

14.05.2012. 13:55

@vasa - Mozda je i to tacno, da drug Tomas ima podrsku bivsih KGB_ovaca. Ne treba ni to gubiti iz vida, oprostite ne postoje i ne mogu da postoje ruski mafijasi, postoje samo intalijanski. Ali ko bre podrazava drugove Botu i Daculu? Imperijalni gangsteri sa reke Potomak. Koji su bolji? Eh, dodje mu ipak malo bolej da su oni bivsi KGB-ovci iz Rusije, za nijansu bolji. Moze se dogoditi da nju uskoro preobrazi Vladimir. Mrze ga ovi gangsteri sa reke Potomak.

Usnija Bekutan

14.05.2012. 14:41

@vasa - Ko te uplasi toliko Rusijom? Ili si pobrkao Ruse i sovjete? Bolje se cuvaj Nikolica i Vucica, to je dovoljno, i ne lupaj glavu o njihovim mentorima.

filipo

14.05.2012. 18:58

@vasa - Pa ako je Toma ruski covek, zasto trci Vorlikovoj? Posteno receno, on se samo jednom ocesao od Ruse. Samo pro-forme, tek za bolji utisak.

miša

14.05.2012. 13:27

Dali je Tadić naš novi mesija ili mi se čini,čovek jednostavno ideal????Predlog:posla ti ga u Grčku na ispit pa ako prođe...pošto ima poverenja u A.Merkel možda mu uspe,ako ne plivaće kući:::::

Inspektor Kluzo

14.05.2012. 13:31

Pa hajde Ivice onda konacno objavite za koju stranku su kupovali glasove uhapseni ljudi iz Novog Sada!!! Samo,bojim se da ce se o tome saznati bas kao i o kofercetu!!!

robin hud

14.05.2012. 13:32

Ljudi mene je danas potresla vest dana da je sin pokojnog siptara juse bulica kriminalca prodao Ruskog Cara ,najelitniji kulturno istorisku gradjevinu pod zastitom spomenika i kulture u Beogradu strancima koji otvaraju restoran brze hrane ala mek donald. Prvo demokrate vladaju ovom mojom zemljom a da bi usli u drustvo evropske unije moraju sprovesti 100% pavednu restituciju,povratak imvine koju su komunisti oduzeli neduznom narodu a nisu je nikome prodali za vreme njihove diktature ,vec su to.

Usnija Bekutan

14.05.2012. 14:35

@robin hud - To sto su ga prodali i prenamenovali moze da bude i znak da ce Seselj uskoro na slobodu. Znaju oni da mi uvek startujemo od Ruskog cara pa sada pokusavaju da nas preduhitre i podmemetnu nam zamku otvarajuci tamo italijanski restoran.

leon

14.05.2012. 15:00

@robin hud - da , evo svi drhtimo od šešelja, prošlo je šešeljicino vreme....

Usnija Bekutan

14.05.2012. 15:56

@robin hud - Leone, Srbendo! Zasto drhtis od cveka cije je vreme proslo!? Mozda ti instinkt govori da te razum vara. Kao i do sada.

leon

14.05.2012. 18:54

@robin hud - usnija,usnija , pa zar nisi primetila taj ogromni sarkazam u mom tekstu????

Milena

14.05.2012. 13:34

Drug Ivica nista ne govori o tvrdnji Dveri,o izbornoj kradji iako oni imaju najubedljivije dokaze ...Ali ne radi to slucajno i otuda cenzura Dveri na svim medijima!!!!

Podsetiću

14.05.2012. 13:57

@Milena - I Slobin RIK je rekao da nije bilo izborne kradje pa ih je DOS "skinuo" s vlasti . Po čemu se razlikuje sadašnja i tadašnja vlast ?

ns

14.05.2012. 14:01

ako je vreca ukradena i za to ima dokaza hapsite vucica,on ju je prvi predstavio i on je glavni osumljiceni pa neka kaze odakle mu. da mu nije mozda pala sa neba kada je setao ulicom. ako nece da kaze to je ometanje istrage i za to se ide u buvaru

sjovic1

14.05.2012. 17:30

@ns - To je super scenario za DS. Pohapsiti čelne ljude SNS, DSS, Dveri, pa mogao bi malo u bajbok i Ištvan Pastor jer se i on bunio odnosno javno rekao da je pokraden i da je potpisao zapisnik RIK-a samo da ne bi bilo ponavljanja izbora. Dakle nisu pokradeni samo naprednjaci. Džakove su pronašli i DSS. A izborni materijal iz BGD se čuva iza 7 brava. Sve poštenjačine iz DS. Bilo je krađe i tačka.

leon

14.05.2012. 14:04

činimi se da vama iz sns treba nacrtati neke stvari da bi ih razumeli, ej ljudi pa to je očigledno da su vaši napravili celu ovu ujdurnu i sad kao vi ne razumete. e pa razumečete ništa ne brinite...

stefa

14.05.2012. 14:07

Nazadnjaci mnogo ste glupi, pa zar stvarno mislite da možete sve normalne ljude da prevarite vašim naivnim trikovima. Gori ste od sektaša, lažete se medjusobno i ubedjujete da ste pokradeni a istina je tako jednostavna: narod vas ne želi i glasao je za stranke levice. Razumem da želite vlast, da mrzite DS, SPS, LDP, URS... ali ovo sto radite nije način da ostvarite svoje ciljeve i sramota je za sve nas koji zivimo u Srbiji

sono io

14.05.2012. 14:39

@stefa - 75% birača je reklo da ne zeli koaliciju oko DS, a takođe 75% birača je reklo da ne zeli koaliciju oko SNS.... to je prava istina...

čutura

14.05.2012. 14:53

@stefa - Potpuno istinit komentar stranke leve orijentacije su ubedljivi pobednici izbora loše tim čime se služi Nikolić.Kako će se sutra ponašati kad bi vodio državu nadam se neće imati prilike da je vodi nikada

uskok

14.05.2012. 20:58

@stefa - Stefo, da te obavestim SNS je pobedio. Znam da te to boli ali ne veruj manekenu ili sutanovcu kada kazu da ste pobedili.Ako si video glasacke listice u dzakovima u raznim gradovima Srbije onda to nije prevara. To su tvoje ochi videle, a trebao bi malo vishe da verujesh svojim ocima a manje ovom rezimu. Deo tih dzakova je priznao CAK i tuzilastvo, znachi BILO JE KRADJE.

darko

14.05.2012. 14:09

Nikolić je možda ovakav ili onakav ali ne vidim logiku u komentarima tipa: bolje da idemo nizbrdo kao što idemo već godinama nego dati poverenje nekome ko nije bio u vlasti.Dinkić,Tadić,Čanak,Čeda - pa to je već viđeno i ništa novo osim daljnjeg sunovrata ne možemo da očekujemo.Iako nisam za SNS , iako mi smeta njihova (Vučićeva posebno) bahatost i cinizam svejedno mislim da je vreme da neko drugi dođe.Ne vidim zbog čega se narod boji vladavine SNS pa ne može gore.

PROMENE

14.05.2012. 14:50

@darko - Bravo za komentar...slazem se potpuno da treba menjati,svaki dan slusam ljude zale se zive lose,te ovo, te ono....sta da vam kazem menjajte jer od ovoga ne moze biti gore !!!

Sumadinac KG

14.05.2012. 15:36

@darko - Moze, moze, a i nije bilo tako davno!! Ili si zaboravio ili si bio mnogo mali!! 5 jaja za marku, a plata 5 marke!!. Kilometarski redovi za benzin, a ne znas da li ga ima i ako ga ima, dok dodjes na red (posle 2 dana) da li ce ga jos biti!! Ovo su dve najbalnija primera iz svakodnevnog zivota jednog obicnog gradjanina. Ostalo, kao npr POSLEDICE zbog naduvenosti i arogantnosti, uvek preteceg tona u ophodjenju i "nabijanju "prst u oko" celom svetu, necu ni da pricam!! Moze, mozi NE PONOVILO SE

milos

14.05.2012. 17:24

@darko - Mnogi clanovi SNS-a ne razumeju rezultate izbora kojim su vladajuce stranke osvojile vise mandata nego na izborima 2008., SNS to ne razume jer smatraju da se nikad u Srbiji nije zivelo losije nego danas. E pa clanovi i simpatizeri SNS-a gradjani su nezadovoljni, u Srbiji se lose zivi to je istina, ali gradjani Srbije su ziveli mnogo (bar 5x) gore kada je Nikolic i Vucic bio u vlasti + bombe, klanja, ubijanja, ratno profiterstvo, odbacivanje od sveta i kradje na izborima koju su i sami priznali!

Čedomir Činić

14.05.2012. 14:13

Rezultati brojanja je ispravan, pitanje je da li je to sta je brojano ispravno.

marko

14.05.2012. 14:18

zasto niko ne pita zute zasto je zabranjen INSAJDER na B92 koj je snimljen o kradji novca koj je upucen za kosovo i koj je trebao da se emituje u kampanji???

MRKA

14.05.2012. 14:33

Pokazalo se na delu po mnogim presudama na štetu naroda i u koprist vlasti ... pokazalo se hvalospevima čak je i EU rekla svoje mišljenje o partizovanom sudstvu

Suad

14.05.2012. 14:50

Halo SNS imateli vi izmedju sebe komunikaciju Nikolic kaze Kontejner a Vucic Ispred Stranke. Trebali su bar razgovarati sta ce zajedno da lazu da se ne brukaju sebe i svoje birace. Mene bi bilo sramota da sam glasao za njih

Dusan

14.05.2012. 14:53

E ako Zorić i Dačić to kažu onda nemam razloga da sumnjam. Oni su poznati kao nestranački ljudi vrhunskog integriteta, bez mrlja i korupcionaških afera u biografiji, koji bi radje dali ruku nego da slažu ili ukradu. Da je nekako bilo moguće da do njih dvojice dodje i onih ostalih stotinjak prigovora koje je RIK odbio, osećao bih se daleko sigurnije. Oni bi sigurno našli valjane dokaze da odbiju te prigovore, a ne kao onaj Odalović - "niste stigli na vreme".

milos

14.05.2012. 17:28

@Dusan - Ne naravno ti verujes Vucicu i Nikolicu koji su takodje nestranacke licnosti!

joza

14.05.2012. 14:54

Pripremite marice jedno dvadesetak lisice na ruke nikoliću i sa legijom i jocom amsterdamom u zatvor

denis

14.05.2012. 15:01

Smesni smo, svi smo smesni zato sto dozvoljavamo da nam ovo rade. I treba, neka, neka, samo napred.

leon

14.05.2012. 15:09

nikolića i vučića u zatvor,i zabraniti im da se više ikad u ovoj zemlji bave politikom, veto na njihovu političku karijeru, zaslužili su...

Prvoslava

14.05.2012. 17:25

@leon - Tadića proglasite za cara a Dinkića za doživotnog predsednika. Pošto će Čedica da bude predsednik skupštine to mesto sledećih par vekova ostaviti na raspolaganje LDP-u. Za SPS zna se , premijersko mesto, kao što su se lepo dogovorili Tadić i Dačić.

Očekovan

14.05.2012. 15:22

Najgore u svemu je što su svi, uglavnom, očekivali ovakav odgovor tužilaštva bez obzira na materijalnu istinu. Zašto?

Ivan

14.05.2012. 15:32

@Očekovan - 1. Zato sto (uglavnom) svi znaju da su oni koji su izneli optuzbe (Vucic, Nikolic) poznati po istinoljublju postenju pa ih bas i nisu "ispostovali".2. Zato sto su (uglavnom) svi prokomentarisali posle iznosenja optuzbi da su upravo clanovi SNS-a i njihovi drugari pocinili kradju listica ili su ih odstampali.3. Zato sto su (uglavnom) svi razumni ocekivali da Nikolic i Vucic izvedu neku svinjariju posle ocajnog rezultata na izborima na svim nivoima a narocito u prvom krugu presednickih izbora.

Očekivan

14.05.2012. 18:21

@Očekovan - Ma jok bre Ivane, mlogo ti je zamagljen "opseg". Kakav Nikolić kakav Vučić, ko su ti oni. Ovakva očekivanja su bila jer narod ne veruje tužilaštvu - pogodi zašto.

uskok

14.05.2012. 20:45

@Očekovan - Ivane pomesao si kockice: nije tema ni Nikolic ni Vucic. Tema je neverica u pravisudne organe.

Čedomir Činić

14.05.2012. 15:27

Ako ovo nemoze civilizovano da se resi ja sam zabrinut za sigurnost i bezbednost u zemlji.

@kondor

14.05.2012. 15:28

Svako ko je mislio da ce tuzilastvo u Srbiji otkriti istinu sto se desavalo na parlamentarnim izborima , verovatno je naivan ili dugo nije bio u Srbiji . Ako je sve cisto kako vi gospodo iz tuzilastva tvrdite , onda izvolite podici tuzbu protiv SNS i njenih lidera , ali samo sa vasim cvrstim dokazima. G. Vucic vam je bacio rukavicu i to javno , nije vama direktno , ali je onima koje vi stitite sa vasim neistinama . Sramota !

Kole

14.05.2012. 15:33

A ko je rekao da je bilo falsifikovanja rezultata na birackom mestu? Muvanje sa glasovima je krenulo kasnije pa nije ni cudo da se rezultati sa birackog mesta razlikuju od onih koje je kao povratnu informaciju vratila RIK. Sve se vidi na Jutjubu i kako je moguce da softver u RIK-u ne prijavi gresku na izlaznost od preko 100% i 230%? Svi se sada prave mutavi i cuvaju partijske fotelje u zutim medijima a snimci i drugi materijalni dokazi su ipak (jos uvek) tu.

@kondor

14.05.2012. 15:34

U Srbiji treba stvoriti jedno jako korupcijonasko drustvo , tako da udari na korupciju u Srbiji . To drustvo treba da se uvuce u sve pore korupcije i sve sto oduzme od korupcije vratiti drzavi i narodima . Znate onu narodnu klin se klinom izbija . Tako se moze unistiti korupcija samo im napraviti veliku konkorenciju , okrenuti jedne protiv drugih , da se sami uniste .

MILAN KG

14.05.2012. 15:48

drago mi je sto vise necu morati da gledamcirkus radikala u skupstini nadam se da ce i naprednjaci na sledecim izborima da dozive krah kaoradikali.

Nikoleta

14.05.2012. 17:15

@MILAN KG - Ako ovako nastave, a na najboljem su putu, necemo ni njih jos dugo gledati. Od svega je najstrasnije sto niko ne moze da im naudi kao oni sebi samima. Toliki broj autogolova nije zabelezen niti u istoriji fudbala niti u istoriji politike. Trebalo bi da prestanu da se bave politikom i da pocnu da igraju neku drugu igru, na primer covece ne ljuti se.

squid

14.05.2012. 15:50

kad bacis jednu ovcu preko ograde i druge je prate u bezdan , sada , u srbiji, malo se javno svadjaju ,zasto? da sve prodje bez svadje bilo bi sumnjivo zato mora neko da bude antagonist , kaze,ajde malo da se svadjamo , pravimo pretnje a posle kad sve prodje idemo na pecenje da se malo opustimo, ko god prodje bice fotelja za obojicu a i ova gospoda kojima dajemo srbiju u privvatno vlasnistvo su dobri ako radimo sta se kaze

Miloš

14.05.2012. 15:52

e bre fatiću, pa kako te nije sramota. normalna srbija tomislava nikolića...ak je normalno pozivati na ubijanje ljudi samo zato što su pripadnici druge nacije ili zato što su u drugoj političkoj opciji (ako neko vidi zorana đinđića, recite mu da je i tito pred smrt imao problema sa nogom) onda ja biram nenormalnu srbiju.

Boba

15.05.2012. 09:03

@Miloš - re : MIlosReci u kojoj srpskoj drzavi su nacionalne manjine ubijane od strane Srba ! Tvoji vrli evropejci su nama isporucili 100000 Roma i 500000 izbeglica . Dosta vise ovih nazovi demokrata i Tadicevih EU satelita . Tomo uz tebe je narod i svi oni koji vole svoju zemlju .

Anjica

14.05.2012. 15:53

Kako je moguće da bilo koje lice koje nije član biračkog odbora a pre svega predsednik istog možeda uzme taj džak!? Zar to nije materijal 0d velike važnosti, zar RIK ne bi primetio do petka da im "fali” jedan džak!?

milos

14.05.2012. 16:02

Naravno da ovo SNS nece priznati, oni sebe smatraju za kadijom i za sudijom. Oni samo veruju sebi, oni ne priznaju institucije ove zemlje. Oni kazu da su institucije pod direktnom kontrolom Borisa Tadica iako EU nagradjuje Srbiju statusom kandidata za clanstvo, iako nas iz Brisela i Vasingtona hvale na napretku u razvijanju nezavisnih institucija. Vensan Dezer supervizor EU sa RS (takodje i prijatelj NIkolica) poziva na resavanje izbornih problema unutar institucija sistema!

milos

14.05.2012. 16:11

Sram te bilo Nikolicu celu izbornu kampanju govoris kako si spreman da maksimalno saradjujes sa EU i kako si spreman da Srbiju za kratko vreme uvedes u EU a danas kada iz SE, OEBS-a nemaju zamerke na izborni proces ti im ne verujes. Kad Dezer kaze da se sve moguce nepravilnosti na izborima resavaju putema institucija sistema u koje on veruje, a ti ih blatis. Da li ces odmah prekinuti pregovore sa EU zbog ove "kradje" ako postanes predsednik! Reci ovom narodu dokle planiras da budes dvolican!!

Boba

15.05.2012. 11:44

@milos - Pa Milose zaboravio si da ni Djindjic i Tadic nisu 2000 verovali posmatracima OEBS-a koji su rekli da nemaju zamerke na izborni proces !

milos

15.05.2012. 13:54

@milos - Daj mi dokaz za tu izmisljotinu o tome kako je OEBS rekao da su S(z)lobini izbori fer i posteni! U kom si to univerzumu saznao, u ovom sigurno ne!

dule

14.05.2012. 16:19

Nimalo me ne cudi to sto pristalice DS-a misle da zive u demokratskom drustvu.Tokom devedesetih istih uverenja su bili i clanovi i simpatizeri SPS-a.Svojevremeno je i Mira Markovic u jednoj svojoj kolumni(07.;97, casopis "Viva") napisala kako je (tadasnja) Srbija "parlamentarna demokratija".Kako je bila tada, tako je i sada.Ni sam ne mogu da verujem da se ponavlja ;96-a godina.Pa sta smo radili i gde smo bili sve ovo vreme?.Tragedija.

igor

14.05.2012. 16:53

@dule - To sto ti Dule pricas stvarno nema veze sa realnoscu.. Pa u vasoj koaliciji je covek koji je svojevremeno bio perjanica JUL-a, takozvani aleksandar vulin. I sta vise reci?? zato se vrati u svoju rupu i cuti!!

sreto

14.05.2012. 17:07

@dule - @dule, pa znas gdje smo (sve to vrijeme) bili. SLUZILI AGRESORU, hapsili i isporucivali u Hag sve, koji su i malo branili Srpski narod. Donosili smo koje-kakve REZOLUCIJE na stetu Srpskog naroda !!!

dule

14.05.2012. 19:05

@dule - Kao i Velja Ilic, koji se najvise istakao u rusenju Milosevica, dok dok je Karic posle 5. oktobra finansirao novu vlast i "radio" im diplome.Moja poenta je bila da se nista SUSTINSKI nije promenilo.Idi u Arhiv, uzmi par brojeva "Politike ekspres" (Milosevicev tabloid iz devedesetih)i uporedi je sa danasnjim , recimo "Blic"-om , videces da nema razlike.Sto se tice Vulina, pa ljudi se menjaju.U vlasti nagore, u opoziciji na bolje.

good_ol_rebel

14.05.2012. 16:28

Jedno podsećanje na ne tako davnu prošlost. Američki diplomata Majkl MekFol (Michael McFaul), vanredni profesor političkih nauka na Stenford univerzitetu i viši saradnik Karnegijeve zadužbine za međunarodni mir, po sopstvenom priznanju ekspert za "demokraCiju", "antidiktatorske" pokrete i "obojene revolucije", tj. za smenjvanje SAD-u nenaklonjenih, "nepodobnih" vlada u svetu, pred poslednje izbore u Rusiji postavljen je od američke administracije za ambasadora SAD u Moskvi.

Čedomir Činić

14.05.2012. 16:40

Srbija je na prekretnici, socijalni nemiri i medjunarodna izolacija, ili socialni mir i predvidljiva buducnost.

milos

14.05.2012. 16:52

Tomislav juce kaze: "Ucestvujem u drugom krugu jer postujem Srbiju i njene institucije." Danas: "Tuzilastvo je produzena ruka DS.", "Tuci cu se ako dodje do kradje!" ...Naravno, "ako dodje do kradje", ako ne veruje tuzilastvu, policiji i drugim institucijama znaci docice do kradje onda kada Nikolic i Vucic to kazu. Posto su oni jedini koji su i pravedni tuzioci i pravedne sudije. Oni sami uzimaju u ruke pravdu, to je rasulo! Zele da iskoriste svoju populatnost za nemire, jasno kao dan!

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:02

MekFol je po dolasku učvrstio (i do tada bliske) veze sa mrežom (od SAD i zapada finansiranih) nevladinih "udruga" i pro-zapadnih lidera i stranaka, sa ciljem svrgavanja, jel'te "diktatora" Putina i njegove vlade, i "preokretanja" Rusije. U tu svrhu angažovano je na hiljade NVO "aktivista" za bezbeli, "demokraCiu" i "ljuCka prava". Ali, Putin i Rusija bili su dovoljno snažni i pametni da ne dozvole "5. oktobar" u sopstvenoj državi, pa su MekFola i "društvo" na vreme raskrinkali.

Vojislav

14.05.2012. 17:13

Svi su krivi: vlast, RIK, biracki odbori, tuzilastvo, policija, meteorolozi... ali najvise je kriv narod koji Nikolica i Vucka ne obozava onoliko koliko oni obozavaju sebe.

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:14

Pomenuti MekFol, po sopstvenom priznanju, "specijalista" za "demokraCiju", "antidiktatorske" pokrete i (obojene) "revolucije", tj. za obaranje (po mišljenju SAD administracije) "nepodobnih" vlada u svetu, prilikom jednog javnog izlaganja izneo je istinu o tome kako su "demokrate" u Srbiji "ukrale" izbore 2000 godine. Elem, po MekFolovim rečima: "Demokratska" opozicija Srbije (DOS), nezadovoljna činjenicom da njihov zajednički opozicioni predsednički kandidat Koštunica, nije uspeo

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:17

nije uspeo da pobedi značajnom većinom, jednostavno je odlučila da odbije učešće u drugom krugu izbora tvrdeći da su oni pobedili sa navodno osvojenih 53 % glasova, što vodeća privatna agencija za nadgledanje izbora "Centar za slobodne izbore i demokratiju" (CeSID), nikada u stvari, nije potvrdila. Ali, istina je da "CeSID" (organizacija koju je stvorilo i koju finansiraju desetak zapadnih vlada i nevladinih organizacija) ovu tvrdnju DOS-a nikada nije ni zvanično demantovala.

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:20

Posle izbora, DOS je pokrenuo propagandnu kampanju za preduzimanje sveopšteg štrajka i građanske neposlušnosti. Nedelju dana posle, početkom oktobra 2000, DOS je organizovao štrajk u rudniku "Kolubara", vitalnom centru lokalne i državne privrede. Vlasti su nakon toga, navodno, izdale nalog za hapšenje Borisa Tadića (sadašnjeg predsednika Srbije) i Nebojše Čovića, primoravajući ih da odu u "ilegalu". Dana 5. oktobra 2000, DOS je izveo "buldožer revoluciju" i preuzeo vlast.

Vjekoslav Škreblin

14.05.2012. 17:21

U Hrvatskoj se nakon svakih izbora javno iznosi podatak, kako na izborima glasa cirka 500.000 nepostojećih ljudi...I nikome ništa. Svi relevantni HR čimbenici, pa i međunarodni promatrači smatraju, kako su takvi izbori POŠTENI... Zar Vama Srbima zaista smetaju "sitnice" vezane uz KRAĐU prilikom demokratske izborne procedure zvane IZBORI?!

filipo

14.05.2012. 17:51

@Vjekoslav Škreblin - Vjekoslave, to su vasi izbori i mi nemamo nista stim.Mozda si zaboravio ali vi ste "neodvisna" drzava pa se snalazite sada kako znate. Sve je to vase pa uzivajte.

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:30

Po rečima MekFola, prozapadne, opozicione političke stranke DOS, (a ne "CeSid"), su bile te koje su, iznevši tvrdnje da su izbori 2000 "falsifikovani" (pokradeni), stvorile percepciju-uverenje u javnosti (nazovite to spinom) i pokrenule lavinu "spontanog" nezadovoljstva i otpora "režimu". A pošto je i Cesid "tvorevina" Zapada, on nije "ni dematovao" ni "potvrdio" navode DOS-a. "Znakovito" je to da sada Cesid, štiteći interese Zapada, odmah izlazi sa tvrdnjom o "poštenim" izborima.

boban

14.05.2012. 17:33

Vucicu i Nikolicu necu zaboraviti batine ispred STUDIJA B u njihovo vreme vladavine kad su po nalogu Vucica tukli nas tada klince ispred BEOGRADJANKE. Dvolicnici.

Prvoslav

14.05.2012. 17:38

"Ne treba u ovom osetljivom trenutku destabilizovati zemlju i stvarati haos na ulicama zbog navodne krađe. Na glasačkim mestima je bilo 20000 kontrolora DOS-a koji su potpisali zapisnike sa biračkih mesta. Čak je i OEPS potvrdio da su izbori protekli u redu." Prof. dr. Mira Marković 2000. godina. Čini mi se da sam negde čuo ovaj tekst pre dan ili dva.

milos

14.05.2012. 18:12

@Prvoslav - Kako mozes tako da lazes? 2000. kad je Toma bio na vlasti zajedno sa Slobom CeSiD je govorio o netacnim rezultatima koje je tadasnji RIK objavio! Tada nije bilo ni prskanja sprejom (mogao si vise puta da glasas) niti posmatraca iz SE i OEBS(ne "OEPS" kako ti mislis, a verovatno nije greska u kucanju s obzirom na udaljenost ovih slova na tastaturi) jer SRJ nije bila clanica ovih organizacija i bila je pod sankcijama EU i SAD! Izborna kradja tada je dokazana, a i sam SRS je priznao kasnije i Sloba

naivni

15.05.2012. 00:43

@Prvoslav - Momak da li ti ovde smaraš svojim nivoom IQ po zadatku ili imaš iluziju da smo mi toliko proglupeli i zaboravni pa sad smaraš. Ovo što rade tvoji partijski drugovi sa svojim narodom nije zapamćeno u istoriji čovečanstva. Zapamti da na kraju uvek postoji početak a posle vašeg bolnog kraja počeće radosni početak Srbije a svi vi moraćete da podnesete račun za činjenje pa bilo ono svesno ili nesvesno. Bog je sudija a vi se grešite i o ljude i o boga.

banopoljac

15.05.2012. 02:55

@Prvoslav - i pre dvehiljadite je bilo prskanje sprejom ali shvatite da krađa nije nastala na glasačkim kutijama već posle zamena glasačkih listića koje su već unapred bile popunjene

banopoljac

15.05.2012. 02:56

@Prvoslav - pa i sad ti je izborna krađa dokazana pa nije ti niko izašao na ulicu i zapalio SKUPŠTINU

milos

15.05.2012. 13:51

@Prvoslav - Ko je dokazao ovu kradju advokati Vukic i Glisic bez dana u sluzbi? Da je Seselj dokazao pre bih verovao ipak je covek upoznat sa sudskom materijom. Ako je dokaz ono sto tvrdi Nikolic a ne ono sto tvrde institucije ove zemlje i evropske onda idem odmah da se licno ubijem!

Miša

14.05.2012. 17:39

Niko da kaže, koji su džakovi sa listićima doneti u opštinsku komisiju umesto ovih što su bačeni???? Verovatno sa drugim rezultatima?????

dana

14.05.2012. 20:23

@Miša - Tako je Miso, ne mogu da verujem kako mazu oci jadnom narodu da su prebrojani i da je tu kraj??? Boze, strasno!!! Pa opet se broje u tom glupom CESIDU i slicnim vladajucim udruzenjima!!! Tadic je toliko pronicljiv, slusam malo pre Dacica-ironiju i ne preostaje mi nista drugo nego da se krstim i popijem tabletu za smirenje :D

Savo

14.05.2012. 19:27

@Čedomir Činić - Jedno pitanje, onako od srca. da li si ti sav svoj, ali iskreno?

Čedomir Činić

15.05.2012. 08:27

@Čedomir Činić - Hvala na pitanju i bicu iskren. To pitanje moracete da postavite coveku koji na to utice, a da pomognem u kom pravcu treba traziti resenje, isto pitanje upucujem, a i vi isto javno sefu bezbednosti, zasto je to tako, ako kaze da nezna, odmah ga uhapsite je to je dovoljan dokaz da nije neupucen vec da nesto ogromno krije.

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:50

Bottomline, postoji samo jedan način da se marionetski, diktatorski, vazalni, poslušnički režim i lažna (čast izuzecima) "opozicija" u Srbiji razvlaste. To je isti onaj način koji su oni primenili da se "ugnezde" tamo gde su sada. Valjda je svima sa iole "pristojnim" IQ-om jasno - na vlast su krilima "milosrdog Nato anđela" doleteli sa ulice. Sa vlasti će i otići jedino pod pritiskom sa ulice. Mirnim, dostojanstvenim, patriotskim iskazivanjem volje Srba i svih građana Srbije.

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:55

Ovi vlast nikada neće mirno prepustiti nekom drugom. Nevidljivi "okupator" Srbije (ne mislim na KiM, pogodite ko je to!) je u svoje ovdašnje marionetske, kvislinške "gaulajtere" uložio previše, da bi dopustio da mu njegovi "puleni" (na tamo nekim "izborima") izgube, makar se organizovalo još 100 sličnih "demokratskih" izbora. Ako je neko očekivao da do smene vlasti ovde može doći posle, od režima fingiranih, "slobodnih i demokratskih" izbora u zemlji pod "nevidljivom" okupacijom,

good_ol_rebel

14.05.2012. 17:57

... gde (nevidljivi) okupator pod kontrolom ima sve poluge vlasti: -finansije, -banke, -medije, -pravosuđe, -policiju, -vojsku, -institucije kulture..., pri čemu te "slobodne i demokratske izbore" priprema, organizuje, objavljuje predizborne ankete, sprovodi ih, nadgleda, prebrojava i "aminuje" izborne rezultate baš onaj (CeSid) ko je u stvari kreacija i stvari radi za „nevidljivog“ okupatora, dakle naivci koji su takvo "čudo" očekivali, sada vide da su se grdno prevarili.

istoricar

14.05.2012. 18:07

Ovo sve veoma podseca na 90-te..Takodje i onda susdstvo,RIK,vladajuce stranke(JUL,SPS..),OEBS,raznorazni CESIDI,analiticari,rezimski mediji su rekli da nije bilo kradje i da je sve bilo uredu,posteno,kako treba...Ali,Narod i nije bas tako mislio,pa je pravdu trazio na ulicama i sve mi se vise cini da ce se to opet ponoviti...Ja,sam svoju pistaljku sacuvao,jer ovo je Srbija!!!

good_ol_rebel

14.05.2012. 18:13

U suprotnom, Srbi će ponovo progutati i ovu "igranku" i leći na rudu, i još jednom (treći put), dozvoliti nešto (u normalnim državama nezamislivo) da im nacionalne manjine (uz dužno poštovanje svim lojalnim građanima!) izaberu "prosrpskog", "regiJonalnog", "eu-ropskog" predsednika SFR Srbije, umesto srpskog predsednika. Zato, podrška DVERIMA! Ako patriotski blok (DSS, SRS... nema snage da uradi bilo šta, onda podrška SNS-u. Ako se već mora birati između dva "zla", brati manje.

Alex

14.05.2012. 18:25

Toma zvani ''dzak'': ''Listici nadjeni u kontejneru''. Vucic: ''Listici dostavljeni ispred stranke''. Konfuzija...

milos

14.05.2012. 18:26

Clanovi i simpatizeri SNS smatraju da se u Srbiji nikada nije gore zivelo pa zato ne razumeju kako ponovo gradjani biraju istu vlast. Clanovi i simpatizeri misle da se nikada u Srbiji nije gore zivelo zato sto su oni mnogo dobro ziveli tada kada su gradjani Srbije ziveli mnogo gore nego danas!!! Gospodine Vucicu i Nikolicu nije toliko kratka pamet u ove gradjane, ne traje ona samo zadnjih 4 godine vec doseze i do 1998. i 1999.!

Ana

14.05.2012. 18:34

Upravo sam na TV cula kako je Toma izjavio da ce u drugom krugu biti spreman i da se fizicki tuce u cilju zastite glasova. Ako ce to da radi kao sto je strajkovao gladju onda bi bilo dobro da mu suparnik bude neka mala devojcica, a da sudija u borbi bude Vucic.

Dejan

14.05.2012. 18:35

Bice spasa za onih koj veruju u boga i nikada ne zaboravite sta su nam DS ucinili. Razprodali celu zemlje i dalje patimo muke i bedu. Dokle vise?

Vlade

14.05.2012. 22:04

@Dejan - Dejane, zasto pises Bog malim slovom? O gramatickim greskama da ne pricamo.....

Čedomir Činić

14.05.2012. 19:14

Obicno u ovakvim procesima, kada istina pocinje da izlazi za neke je veoma bolno.

posmatrač

14.05.2012. 22:42

@Miladin - To si ti bio na licu mesta pa video, a konrolori nisu, pa tebi očigledno. Istina je da su na spornom mestu predsednik, i njegov zamenik iz SRS, I SNS, i da su oni izborni materijal umesto u RIK, predali u stranku, a Toma rekao da je našao u kontejneru, a Vučić , da su donešeni u stranku, zato treba biti mnogo pametan pa zaključiti kao ti.

banopoljac

15.05.2012. 02:50

@Miladin - a ko ti kaže da nije umešan RIK normalno je da će glasačke listiće dati najvećoj opozicionoj stranci jer oni nikog nemaju u vlasti i uvek je šteta na strani opozicije a vlast je ta koja manipuliše

Kradja ili ne

14.05.2012. 20:25

Dve najvece stranke koje niko ne spori su Tadiceva i Nikoliceva.Obe stranke kada su prvi put cule rezultate bile su zadovoljne rezultatima glasanja.STA RECI DALJE?!Kakva kradja narode koji si nas doveo dovde. Da lepo sam rekao narode! Pa nas samo bombardovanje moze da opameti i da biramo za promenu nekoga ko vec nije na vlasti. Kad je pametni narod video kakvu glupost je uradio i da sve ostaje po starom od gadjenja prema samim sebi presli smo u pravdanje i peremo se kradjom ! Srbijo sramota !

Jela

14.05.2012. 21:21

DS nas mesecima plasi sa Nikolicem, zasto ??? Evo i veceras slusam Tadica, no comment. Duboko sa razocarana ovim sto radi vlast, gori su od Slobe 100 puta u svakom smislu. Nikolic nikada nije vladao i bio vecina, a mi ga se bojimo kao da je crni djavo, zato sto upijamo sve sto nam vlast plasira. Dosta. Imao si moje poverenje g.Tadicu, ali si duboko razocarao i smatram da ovo cime se bavite vredja inteligenciju normalnog coveka. Ogrezli ste u vlasti, pa vas prpa uhvatila, nema to veze sa EU !

bijadokija

14.05.2012. 23:17

evo bas sad pohvalise borisa sto nije dozvolio da se odrze izbori na kosovu. UN

razocaran

14.05.2012. 23:18

kao sto je statistika skup netacnih podataka tako je i sveukupna politika srbije skup losih politicara.Posle vise od dvadeset godina konfuzije i muka nikako da se opametimo.Svi su isti samo pakovanje drugo.Kradje verovatno nije bilo ali je bilo ogromnog javasluka i povrsnosti koje izazivaju dojam da je neko muljao.To je Srbija danas, izmedju jednoumlja i bezumlja biramo ovo drugo.Okrenimo se radu , redu , procedurama i ucimo mlade tome a ne da sve resavaju na frku i buku.

Uzicanin

15.05.2012. 02:33

@razocaran - Bravo za komentar! Dragi moji sunarodnici, DS i Tadic su dovoljno bili na vlasti, radili sta su radili, na kraju nisu dobili prelaznu ocenu kod mene....i sta sada, meni je nametnuto da glasam za Nikolica ako sam za promene! Pa kako to, zar je on najbolje sto imamo protiv B. Tadica?

sasa

14.05.2012. 23:45

jel to tadic prica o nekoj demokratiji?pa oni su vlast trazili na ulici i nasiljem i paljenjem zauzeli skupstinu a u koaliciji je sa SPS-om protiv kojih se nasilno borio i unustavao Srbiju 5 oktobra.alo bre narode probudi se.

kablar

15.05.2012. 00:20

Gospodo zashto tolika buka oko nekavog dzaka sa glasachkim listicima,svaki noramalan koji je glasao zna,da se listici ubacuju u glasachku kutiju,ne u dzak,znachi listici su vec prebrojani,ako se nalaze u dzaku.

Jasna

15.05.2012. 10:32

@kablar - odovor kablar-uKo to ne dozvoljava da se formira nezavisna komisija da se utvrdi prava istina o ovim izborima . To je krucijalno pitanje i treba ga uputiti " bivsem " .

jeremija KRSTIC

15.05.2012. 01:14

Niko više neveruje ,jer nje poenta utome da su ovu ujdurmu napravili svi u lacu što se oglašavaju.Dali je bilo paketa bilo ,dali je bilo kupovina galaova ,dali su mrtvi glasali,dali su zapisnici prepravljani,dali fali dvadeset đžakova ,a dli je neko prijavio policiji krađu materijala . Jel RIK objavio rezultate izbora bvez izbornog materijala .Strani posmatrači kažu da je sve uredu,političke stranke više njih kažu nije odabrani analitičari imediji kažu da je sve ok .Pa nije uredu.

Čedomir Činić

15.05.2012. 11:00

@Boris Tadić - Moc stranke lezi na jednom coveku. Mocan covek nije kad razjedinjuje narod i drzavu.

AleksandarBG

15.05.2012. 06:42

Ako nije bilo falsifikovanja i kradje zasto se zabranom vlasti ukidaju emisije koje treba da diskutuju o tome, kao na primer emisija Odluka na B92 prosle veceri? Kad niste krali, cega se plasite? Svi su se zalepili za Tomin dzak, a medijski se bojkotuju Dveri, koje imaju dokaze za kradju dobijene uvidom u materijal i zapisnike is RIK-a.

Dragan

15.05.2012. 08:03

Pa naravno da ce to reci,kad zivimo u partijskoj drzavi ,a znamo nasto nam lici pravosudje.Drugi izjavu nisam ni ocekivao.OEBS kaze da je sve regularno,a ponovljeni izbori na 17 mjesta,dijaspora zbog sabotaze skoro da nije ni glasala,jer su najbolje upuceni u situaciji u Srbiji [prateci inostrane medije i internet],pa ih je trebalo eliminisati.Dveri i ona grupacija koja je glasala sa praznim listicima su jos jedini sto valja u Srbiji,Ostali su lak plen jos uvijek za manipulisanje.

Čedomir Činić

15.05.2012. 08:05

Da li postoji uticaj ili ne na prekrajanje narodne volje, politicari se ponasaju necivilizovano i neodgovorno. Naj verovatnije iz razloga da nisu razumeli potrebu i vaznost politike u drustvu.

R. Marković

15.05.2012. 11:41

@srdjan bg - Ako te boli glava od Tominih laži, za lek uzmi Tadićevu istinu pa se leči.

Rado

15.05.2012. 10:02

Pa zna se ko krade izbore, radikali ,zar je corav taj taj narod,ako bih bio sa njima i ja bih.Svi gradjani treba da glasaju po savesti a ne partijo mila.

Nezaposlena

15.05.2012. 10:26

U civilizovanom svetu se ljudi biraju na osnovu rezultata rada . Tadic i njegovi sateliti , u nekoj normalnoj zemlji , posle svega sto su uradili nebi dobili ni 1 % glasova . Srski narode ne gledaj u tv vec u frizider kada odlucujes za koga da glasas . Glasam za promene i naravno za Tomu !

kome e obratiti zbog tomacnih problema izazvanih ponasanjem kandidata?

15.05.2012. 10:41

1. ljudi imaju grceve i povracaju 2. kandidat koji e inoc oglasio bio je napadno neikren a njegov protivkandidat i dalje mlitavi oko svoje pobede.....sve u ssvemu da li gradjani Srbije imaju pravo da e zale OEBSu ili Eu ili UN jer u izlozeni nevidjenom pritisku dve neuverl;jive politicke opcije...ko nas stiti?

Ogi

15.05.2012. 10:52

Prosto!Formirati komisiju od predstavnika svih stranaka,prebrojati u RIK u sve listice-glasove.Za 10 dana sve nedoumice resiti.

Boba

15.05.2012. 11:00

Apelujem na Rome i sve one jadne ljude da provere datum na onim pastetama iz robnih rezervi , / pre nego sto glasaju / ako uopste neko od njih moze ovo da procita .

Čedomir Činić

15.05.2012. 12:03

Koliko bezobrazluk, kradu i rasipaju narodne pare, destabilizovali ceo region, policija po svetu ih juri, i sad se to njima nije povolji jer narod trazi da vratimo narodu prava na bolji zivit i da pohapsimo kriminalce koji se kriju iza demokratskih nacela.

Srbinovic

15.05.2012. 12:06

Kada su nedavno bili izbori u Rusiji, ceo demonkratski svet je govorio kako je Putin pokrao izbore. Kada se ista stvar desi u Srbiji, taj demonkratski svet kaze da je to vrhunac demokratije. A sta bi bilo da se u Srbiji digne kuka i motika? Da li bi NATO stao na stranu "pobunjenika", kao sto to vrlo cesto radi? Ili bi konstatovao da se radi o teroristima? Logika govori da demonkrate sa zapada podrzavaju samo one rezime koje su sami instalirali i koji rade za njih.

Oliver

15.05.2012. 12:07

Majstori, ako niste krali zasto onda nedate Dverima, DSS i ostalima da iznesu dokaze na nacionalnoj televiziji? Ko se tu plasi istine????

Boba

15.05.2012. 12:11

Ama ljudi nema rasprave dok kuca gori ! Izaberimo Tomu naseg sumadinca za predsednika pa cemo lako resavati nase nesuglasice . To je sustina ! Da Srbin vlada Srbijom . Samo tada nam moze biti bolje ! ! !

milos

15.05.2012. 16:02

Za sve neverne Tome evo dela izvestaja OEBS-a o izborima 2000."Izbori održani 24.septembra 2000 u Saveznoj Republici Jugoslaviji su u osnovi nepošteni izbori.Oni ne ispunjavaju niti minimum neophodnih standarda na osnovu kojih bi mogli biti proglašeni transparentnim, odgovornim, tajnim, poštenim i slobodnim.Cak i pod takvimokolnostima,vec najraniji izveštaji da se opozicioni predsjednicki kandidat Vojislav Koštunica nalazi u vodjstvu,ukazuju na izraženu želju za promjenama"

Jaran

15.05.2012. 20:15

Tvrde da nije bilo falsifikata , a ja tvrdim da je moja baba Jelena devojaka .