Zašto se potrošači povode za reklamama i kupuju i ono što im ne treba? Šta ljude navodi da veruju u prozirne laži? Ovi znakovi horoskopa su najlakša meta za majstore propagande:



Ovan


Lak ste plen medijskih obmana, posebno ako je reč o vozilima, tehnici i alatu. Aktivni ste i nestrpljivi pa nemate volje ni vremena za proveravanje smisla primljenih poruka. Ako propaganda tvrdi ono u šta već verujete, automatski je prihvatate kao istinu. Proizvođač koji zadobije vaše poverenje stiče važnog saveznika jer ste skloni agresivno nametati drugima marke koje vam se sviđaju.

Ribe


Pripadate li ovom znaku, na vas je lako uticati. Vaši su stavovi satkani od osećaja i utiska pa ste idealna meta medijskih manipulatora. Na vas najjače deluju reklame s dodatkom romantike i mistike. Prijatna melodija, igra svetla i senke, zavesa koja leluja na povetarcu, čipkasta odeća ili nežno zagrljeni par navešće vas da kupite bilo što. Najveća slabost su vam kozmetički i farmaceutski artikli.

Rak


Najviše vas golicaju reklame o vašim klasičnim prioritetima - kućanstvu, zdravlju, porodici i deci. Budući da ste veliki patriota, prihvatate poziv na „kupovinu domaćeg“. Propagandne poruke koje će vas najlakše slomiti su one koje bude strah ili krivicu. Vaša naglašena empatija navodi vas da kupite oglašavani proizvod makar vam ne trebao jer vam je žao da razočarate trgovce.

Bik


Ne odolevate reklamiranju namirnica pa ćete među prvima probati novu vrstu testenine i uveriti se u kvalitet hvaljenog vina. Lako vas je moguće privućii oglašavanjem nameštaja. Prizor udobnih fotelja i kauča, posebno ako je na njima zgodna manekenka, nateraće vas da se što pre zavalite na njihovom naslonu. Obećanje poklona kupcima ili oznaka „dva po ceni jednog“ još su neki trikovi koji nepogrešivo deluju na Bikove.







Među povodljivim znakovima su i Vaga, Lav i Strelac. Reklamama najmanje veruju Jarac, Devica i Škorpija.



(tportal.hr)