BUTKICA PO DUPLOJ CENI: Kupac u "Lidlu" platio 3,6 kilograma mesa a dobio 1,8

V. N.

10. 10. 2020. u 14:42

БУТКИЦА ПО ДУПЛОЈ ЦЕНИ: Купац у Лидлу платио 3,6 килограма меса а добио 1,8

Foto privatna arhiva

SUŠENU butkicu u "Lidlu" u Inđiji, naš čitalac Mladen Dukić platio je gotovo duplo skuplje nego što je trebalo.

Na etiketi koja je zalepljena na proizvodu pisalo je da je njegova sadržina teška 3,6 kilograma, dok je kućna vaga ovog potrošača pokazala da je butkica teška svega 1,8 kilograma!

Dukić ne krije da se iznervirao, kada je shvatio da je "prevaren". Umesto oko 755 dinara, naplatili su mu 1.502 dinara.

- Nisam mogao da verujem da se to dešava. Ipak je u pitanju ozbiljan trgovinski lanac, a da budem iskren nije mi ranije palo ni na pamet da tako nešto uopšte može da se desi - priča Dukić. - Nikada nisam ni proveravao gramažu, ali ovo mi se učinilo neobično lako za težinu koja je pisala na etiketi. "Lidl" očigledno uzima suhomesnate proizvode od mesare SZTR "Đurđević" iz Pećinaca, pa je pitanje da li im veruju na reč ili radnici u ovim prodavnicama ponovo mere i lepe etikete. Neko je pogrešio, a ja sam se iznervirao, ne toliko zbog novca koji sam dao, već zbog nemara.

U kompaniji "Lidl Srbija" tvrde da se "u ovom izuzetnom slučaju potkrala nenamerna greška".

- Kako bismo nadoknadili gubitak i regulisali razliku u ceni, potrošač se može javiti našoj Službi za potrošače, koja će ovo ispraviti u najkraćem mogućem roku - poručuju iz "Lidla".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (5)

ZALIV tacka NET

10.10.2020. 15:29

Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa

Ana

11.10.2020. 08:40

Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !