Zrenjaninac kao ruski rulet

I. Preković

04. 10. 2015. u 22:57

Zrenjaninski put prepun opasnosti po vozače, bicikliste i pešake, a najviše nesreća događa se na delu puta kod petlje Zbeg. Nekoliko stotina metara puta u mraku, uz lošu saobraćajnu signalizaciju

Зрењанинац као руски рулет

Na problematičnoj deonici nema uličnog osvetljenja

OPREZA nikada ne treba da manjka na Zrenjaninskom putu, ozloglašenom po broju nesreća, a sada naročito kada se zbog izgradnje Pupinovog mosta ukazala još jedna crna tačka - proširenje kod petlje Zbeg iz pravca grada ka Padinskoj skeli. Nedavno su se za manje od 24 časa dogodile dve saobraćajne nezgode, srećom bez povređenih, dok je pre više od godinu dana problematična deonica odnela i jedan život.

Tokom dana pred vozače se nekako i ukaže razdelno ostrvo, pre nego što se uključuju u proširen deo puta. Noću, kako nema ni ulične rasvete u dužini od skoro 800 metara, ali ni saobraćajnog znaka kao upozorenja, jedino ih spasavaju duga svetla i brzi refleksi. To, ipak, nije moguće tokom kišnih dana.

Tako su oba automobila pre nekoliko dana završila "nasukana". Čak je i saobraćajni znak koji je usmeravao vozila stradao u jednom naletanju. Iscrtani znaci na asfaltu takođe su neuočljivi, a sa otvaranjem mosta daleko je veća frekvencija.

Ni pešaci se ne osećaju bezbedno, čiji je prelaz noću, takođe u mraku.

- Ovde svi mi iz Sivog doma, pa i drugi iz naselja Pretok i Mali Zbeg presedamo sa autobusa 85 na 101 i 106 - kaže nam jedan od prolaznika koga smo zatekli blizu kritične tačke. - Nekad stojim i po pet minuta dok se uverim da neće neko da naleti na mene. Kada padne mrak, niko ne može da vidi na vreme pešaka, jer voze kao sumanuti.

AUTOBUSKA STANICA U BLATU

STAJALIŠTE autobusa nedaleko od suženja jedva da se može prepoznati - jedino oznaka za stanicu, dok se okolo pruža samo utabana zemlja. Tokom kiše, gotovo je nemoguće stajati od blata, a ne postoji nikakva ni nadstrešnica gde bi putnici mogli da se sklone.

ČESTI SUDARI I TRAGEDIJE

VOZAČ kombija nastradao je u februaru ove godine pri direktnom sudaru sa šleperom u blizini nove petlje. Udes se dogodio upravo na suženom delu Zrenjaninskog puta između raskrsnice sa Ulicom bratstva i jedinstva i novoizgrađene petlje.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (7)

Mister Berns

05.10.2015. 00:50

Grade "Beograd na vodi", a ovamo narod treba da prelazi pešački prelaz sa svetlo-odbojnim prslukom i bakljama u rukama. 21. vek. Neki šalju sonde na Mars, mi bi mogli da pošaljemo neku sondu na ovo mesto, da vidimo da li ima šanse da se nešto uradi.

Mister Berns

05.10.2015. 00:55

A da, zaboravio sam da napišem. Sad im je sigurno lakše, kad im čitač karata u autobusu svetli određenom bojom, da znaju u kojoj su zoni. Nek postave jedan veliki čitač, nešto kao oni elektronski bilbordi, na kojima će da svetli obaveštenje da vozači uspore, jer je u blizini pešački prelaz, nema druge. A mogu i neka dva dr mr-a što su se uvalili na neke pozicije, da stave po hepo kocku na zašiljene štapove, upale kocke i vitlaju sa strane, da obaveštavaju vozače o postojanju pešačkog prelaza.

Rajko

05.10.2015. 08:12

E gradonačelniće Mali , u centru se krpi svaki čas nešto ,mala pukotina , a oni odma celu ulicu ! Duž celog zrenjaninca ,od Krnjače pa nadalje ,ako ima dve stanice da su kako treba , osim bus-minus , treba ti i pecaroška dozvola !

Gojko

05.10.2015. 14:02

Moze se hitro reagovati,postaviti nekoliko znakova za upozorenje,obeleziti i horizontalno i postaviti banderu sa sijalicom

dd

05.10.2015. 22:53

Ovo jeste crna tačka, ali i ceo Zrenjaninac je strava i užas. Posavljene su ograde i betonske prepreke na delu od Krnjače do skretanja za Ovču, ali ljudi i dalje preskaću i pokušaaju van pešačkog da pređu. Sada tim drumom prolazi toliko šlepera i teških kamiona pa su rupe koje su već postojale sve veće i dublje. Ali, ni nov asfalt kod petlje nije zadovoljavajući jer u traci prema gradu talasi su takvi da sam ja pomislila kada sam prvi put prošla da mi je ispustila guma.

Mirko

06.10.2015. 20:07

Od skreatanja Ovca - Borca do nove petlje za novi most u duzini od oko 2,9 km postoji prostor da se izgrade jos 2 trake pa bi tako i taj deo Zrenjaninskog puta imao 4 trake. Malo ko zna da je Zrenjaninski put Drzavni put I B reda i da je za njega nadlezna republika koja nista ne radi da se napravi projekat i odvoje pare za te namene. Grad je u medjuvremenu poceo da pravi cak i trotoare na delu zemljista namenjenog za 2 trake koje nedostaju.