Uskoro otvaranje pristupnih saobraćajnica na mostu na Adi

N. VUKIĆ

17. 12. 2013. u 21:57

Radovi na pristupnim saobraćajnicama mosta na Adi, sa novobeogradske strane, ulaze u završnu fazu. Ulazni i izlazni putevi biće otvoreni za nekoliko dana

JOŠ da zasija svetlo na novim rampama u Ulici antifašističke borbe, pa će s leve na desnu obalu Save vozači stizati za svega nekoliko minuta.

Na severnim pristupnim putevima Mostu na Adi završeno je asfaltiranje svih konstrukcija, betoniranje pešačkih staza i postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije.

- U toku su završni radovi na nasipu konstrukcije šinskog prevoza, kao i zemljani radovi na uređenju gradilišta, dok će ozelenjavanje biti izvedeno prema projektu, u skladu sa vremenskim prilikama - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju. - Radi se na pribavljanju saglasnosti o priključenju javnog osvetljenja na elektro mrežu, kako bi vozila nesmetano i bezbedno počela da koriste novoizgrađene rampe u Ulici antifašističke borbe.

Dobijanje saglasnosti se očekuje uskoro, dodaju u Direkciji, a njihovim otvaranjem vozači će za manje od pet minuta stizati od Banovog brda do Novog Beograda, i to samo sa jednim semaforom na petlji "Hipodrom".

ZA DRUMSKI I ŠINSKI SAOBRAĆAJ NOVOBEOGRADSKE pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije za drumski saobraćaj, između kojih se nalazi i treća namenjena šinskom prevozu. Ona se pred Ulicom Đorđa Stanojevića spušta na zemlju, dok konstrukcija drumskog saobraćaja silazi pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije.

Ova deonica severnih pristupa dugačka je skoro jedan kilometar i "stoji" na 170 stubova. Gornje konstrukcije se sastoje iz 48 pojedinačnih polja, a ukupno je bilo potrebno oko 25.000 kubika betona i blizu 3.000 tona armature da bi se izgradile sve armirano-betonske konstrukcije.


KAPACITET 12.000 VOZILA NA SAT

UKUPNA širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta je 40 metara, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija šinskog prevoza. Ona će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, uz ograničenje brzine kretanja.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

uličar

18.12.2013. 09:02

U antrfileu ste naveli pogrešan podatak, ali ne vašom greškom. Naime, mostovna konstrukcija se "spušta" neposredno pre ulice Agostina Neta (kod garaže GSP-a), a ne bulevara Crvene armije. Naime, na nekim portalim, poput PlanPlusa, koji bi trebalo da su precizni, je Agostina Neta pogrešno prikazana kao bul. Crvene Armije. Bulevar Crvene armije je novoizgrađena ulica koja spaja Jurija Gagarina i bul. Milankovića (treći bulevar) sa strane bliže buvljoj pijaci i prolazi pored Holiday Inna.

Violeta

18.12.2013. 14:45

A sta cemo ako nam Velja neda dozvolu, kad stalno prica dase sve radi bez dozvole? Beogradjani se raduju svakom novom objektu a mostu najvise! Nismo ni svesni kakvu smo grandioznu stvar dobili. tek cemo se uveriti!