LET PRIVATNIM AVIONOM KAO GARSONJERA U BEOGRADU: Bogataši zbog korone sve češće iznajmljuju letelice, zbog potražnje moraju da čekaju
PRIVATNI avio-saobraćaj napreduje u vreme pandemije. Ustvari, interesovanje je toliko veliko da mnoge privatne avio-kompanije imaju drugu vrstu problema u odnosu na komercijalne: treba da "drže korak" sa potražnjom.
Privatna firma "VistaJet" saopštila je da je broj novih članova za prvu polovinu 2021. veći za 53% u odnosu na 2020. godinu, pri čemu je Evropa dovela najveći broj novih članova (51%) tokom tog perioda.
- Nije iznenađenje da su pretrage za "čarter putovanja" porasle za 520% u poslednjih 12 meseci - kaže Navin Ditakavi, izvršni direktor sajta za letove Next Vacay. Dodaje da su pretrage pod imenom "ako želiš da uzmeš privatni avion" - porasle 1100% u poslednjih godinu dana, i to širom sveta.
Iako je dobar deo ljudi i pre pandemije mogao da bukira privatne letove, nisu to činili, a sada mnogi to rade prvi put, piše CNBC. Greg Branson-Pits iz "Advanced Aviation Team", brokerske avio-kompanije, kaže da tokom period lokdauna nisu samo bogataši koristili njihove usluge, već i vlade zemalja.
Za razliku od komercijalnog leta - gde putnici lete istim avionom u isto vreme i istog datuma - čarter letovi se značajno razlikuju po obimu i usluzi (recimo, VIP ketering i stjuardese. Zbog rastuće potražnje, fleksibilnost oko datuma putovanja takođe utiče na cene, ističe Branson-Pits.
Konkretno, let od Njujorka do Vašingtona, za četvoročlanu porodicu, komotno bi mogao da košta od 10.000 do 50.000 dolara, u zavisnosti od zahteva kupaca.
Džaret Preston, CEO firme "Idoneus", platio je 10.500 dolara povratnu kartu za relaciju Tampa-Majami, a koristio je usluge avio-kompanije "Monarch Air Group". Političar i biznismen Ahmad Sahroni dao je oko 36.000 dolara za svoj prvi, privatni let od Balija do Džakarte, a išao je preko kompanije "CeoJetset".
Stiven Sadaka, CEO firma za istraživanje "StevenDouglas", leteo je privatno s porodicom preko avio-kompanije "Jet It", koja sat vremena vožnje naplaćuje 1.600 dolara. Derik L. Majls, izvršni direktor tehnološke zdravstvene firme "CourMed", dao je 1.200 dolara za svoj prvi privatni let od Dalasa do Majamija.
Investicioni menadžer, Brendon Hem, otišao je korak dalje: kupio je u septembru Cirrus SR22, a pre početka pandemije krenuo je na obuku za pilote.
BONUS VIDEO - OVAJ SNIMAK JE BIO OBRISAN: Video sa Obamine žurke koji je izazvao negodovanja
(BiznisTelegraf)
Preporučujemo
POSLEDNjE UTOČIŠTE U APOKALIPSI: Sve o avionu „Sudnjeg dana“ koji pravi Rusija (VIDEO)
31. 07. 2021. u 21:36
ŠTA JE RUSKI PLAN “N”: Ukrajina bi mogla da ostane bez nekoliko važnih oblasti ukoliko Moskva uspe (VIDEO)
NjIHOV primarni cilj je zaštita ruskih pograničnih regiona, kao što je Belgorod, ali sekundarni ciljevi su zauzimanje Harkova, Sumija i Dnjepropetrovska.
26. 04. 2024. u 20:00 >> 07:55
OVO JE ČOVEK KOJI JE U NIŠU NEUTRALISAO TONU TEŠKU AVIO-BOMBU SA 430 KG EKSPLOZIVA: To isto je radio 2011. u Kragujevcu i 2013. na Dorćolu
AKO igde postoji "vaga" za merenje snage ljudskog duha, koliko li bi na njenoj skali težila ona koju ima deminer Mihailo Marinković (48), iz Pančeva, pripadnik Sektora za vanredne situacije MUP Srbije? Koliko bi na njen tas stalo njegove odvažnosti, staloženosti, potpune koncentracije..., u trenutku dok je, minule nedelje u Nišu, sam prilazio neeksplodiranoj avio-bombi teškoj 1.000 kilograma koja nosi 430 kilograma eksploziva, zaostaloj iz NATO agresije?
27. 04. 2024. u 07:00
LjUDI SE ČUDE: Žika prima OGROMNU penziju - "službenik tri puta proveravao, nije mogao da veruje"
"TAJNA je u tome što je mene pokojni Aleksandar Tijanić naučio da to tako radim..."
26. 04. 2024. u 22:32
Komentari (1)