Mladen je davne 1952. osnovao obućarsku radnju koja je pravila oficirke, a danas izrađuje unikatne cipele

VN

nedelja, 02. 08. 2020. u 16:00

Младен је давне 1952. основао обућарску радњу која је правила официрке, а данас израђује уникатне ципеле

Foto privatna arhiva

KOMPANIJA Rish shoes u Topoli primer je uspešnog porodičnog biznisa.

Od zanatske radionice za izradu cipela, čuvenih "oficirki" pedesetih godina prošlog veka, zahvaljujući slozi i vrednom radu nekoliko generacija, izgradila je brend i postala izvoznik modne obuće. Akciju "Stvarano u Srbiji" i žig "čuvarkuća" smatraju snažnim adutom za domaće proizvode, koji će dobiti šansu da se vrhunskim kvalitetom istaknu u odnosu na druge.

Foto privatna arhiva

Tekst potpisa

Kroz tri generacije u ovom poslu, članovi porodice Ristić, koja decenijama proizvodi obuću od najkvalitetnijih materijala, neprekidno proširujući i modernizujući asortiman, pokazuju kako su vredan rad i porodična sloga recept za uspeh.

Foto privatna arhiva

 

- Dugi opstanak na tržištu oblikovan je različitim izazovima, a najveći nam je veoma zdrava konkurencija koja nas motiviše da uvek budemo korak ispred, iako je to ponekad teško - kaže Aleksandar Ristić, direktor i predstavnik treće generacije kompanije Rish shoes. - Uz stalno inoviranje i spremnost da se rizikuje i investira, usklađivanje s konkurentnom cenom najvišeg kvaliteta materijala i izrade proizvoda, jedini je način da se ostane na vrhu.

Prema njegovim rečima, davne 1952. godine Mladen Ristić osnovao je obućarsku radnju u Topoli. To je prevashodno bila zanatska radionica za popravku obuće, ali se s vremenom razvila ideja o ručnoj izradi obuće. Ubrzo je postala radionica za izradu kvalitetnih cipela, a najpopularniji model u to vreme bila je "oficirka". Radionica je bila poznata u čitavoj Šumadiji, ali se dobar glas pročuo i po čitavoj Srbiji, pa su iz raznih krajeva dolazili po preporuci kod starog zanatlije.

"ČUVARKUĆA" PODSTREK

ŽIG "Čuvarkuća" istaći će vrhunski proizvod u moru drugih, pa Ristići u akciji PKS "Stvarano u Srbiji" vide veliki podstrek za naše kompanije koje se mogu pohvaliti domaćim proizvodima vrhunskog kvaliteta.

- Veoma smo se obradovali kada smo saznali da se takva kampanja vodi u našoj državi - kaže Aleksandar Ristić. - Treba dati prednost proizvodima nastalim u Srbiji, a žig "čuvarkuća" veoma je snažan adut koji će istaći vrhunske proizvode u moru drugih. Bez dugog premišljanja odlučili smo da se prijavimo za ovu akciju.

Aleksandar Ristić,vlasnik firme Rish shoes, Foto privatna arhiva

Tekst potpisa

U međuvremenu, Mladenov sin Zoran, rešen da nastavi očevim koracima, učio je zanat i, pored popravke, usavršavao izradu obuće. Asortiman su činile ženske, dečje i muške cipele različitih modela. Zoran je uključio u posao i suprugu Gordanu, koja je, iako samouka, veoma brzo uspela da savlada i najkomplikovanije obućarske poslove. Postala je nezamenjiv stručnjak. Gradeći pozitivan imidž kod svojih sugrađana kroz težak rad, njihova deca polako su se uključivala u posao. Tako u porodici opstaje ljubav prema poslu.

Foto privatna arhiva

 

- To postaje više kao način života - dodaje Ristić.

Mlađa, treća generacija, Nataša i Aleksandra, stvorili su veliki obrt u porodičnoj proizvodnji i tako je nastao brend modne obuće RISH, koji se obraća mlađoj, urbanoj populaciji. Prvi put kao brend, pojavljuje se 2014. na beogradskom tržištu u velikom multibrend lancu, a godinu dana kasnije, i u svojoj prvoj samostalnoj radnji. Uskoro se timu priključio i najmlađi član Aleksandar. Danas je brend prepoznatljiv i cenjen, a RISH cipele "šetaju" širom sveta. Karakterističan je androgeni stil kod većine modela, inspirisanih trendovima svetske mode, s fokusom na Italiju i skandinavske zemlje. Pored dizajnerskih kolekcija, proizvode obuću po želji i meri klijenta. Tako dobijaju unikatne primerke.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)