UDAR SBB NA PENZIONERE: Kablovski operater poskupljuje usluge za sve koji ne aktiviraju elektronski -račun

E. N.

08. 04. 2021. u 09:23

УДАР СББ НА ПЕНЗИОНЕРЕ: Кабловски оператер поскупљује услуге за све који не активирају електронски -рачун

Arhiva

KABLOVSKI operater SBB, u vlasništvu "Junajted grupe" i Dragana Šolaka, najavio je da će od 1. maja poskupeti svoje pakete za sve korisnike koji ne budu imali elektronski račun.

To bi moglo da predstavlja problem za sve one koji nisu potkovani veštinama savremenih tehnologija. Kako stručnjaci kažu, upravo su najstariji u ovoj grupi koja bi mogla biti oštećena.

U saopštenju objavljenom na sajtu SBB navedeno je da će poskupljenje iznositi 100 dinara. Kao glavni razlog za primoravanje korisnika da koriste takozvani e-račun ako ne žele da plaćaju više novca navodi se - briga za očuvanje životne sredine. Poruka koju šalju je "umesto papira, izaberi e-račun".

Inače, kao najvažnije što su za svoje korisnike uradili u prethodnih godinu dana u ovoj kompaniji ističu "EON personalizacija - EON profili, EON kids - bezbedan TV prostor namenjen deci, EON konekt - aplikacija za bezbednost i upravljanje kućnim internetom, Šopster smart konnekt - lojalti program za SBB korisnike, još brži internet u novim GIGA gradovima".

- Ko je od čitalaca starijih od 60 godina razumeo šta su iz SBB ovim hteli da kažu, svaka čast! A upravo je u tome i "caka": koliko penzionera uopšte zna šta je "e-račun", kako se aktivira, kako se koristi, čemu služi - neki su od komentara nezadovoljnih korisnika. - Koliko penzionera, ali i ostalih građana Srbije koji imaju kablovsku TV i internet, ali nisu tehnološki potkovani, koristi sve one silne digitalne usluge kojima se ova kompanija hvali.

Osim toga, najava poskupljenja usluga objavljuje se na internet sajtu, pa je pitanje koliko će pripadnika najstarije populacije otići na sajt operatera da proveri sprema li im se novi udarac na kućni budžet. Ili kako mnogi pitaju, hoće li preko leđa onih koji su elektronski neuki, firma ostvarivati profit, a pod paravanom ideja o zaštiti sredine. I dodaju da su ovom odlukom kažnjeni upravo penzioneri, koji su u najtežem finansijskom položaju, a najredovnije platiše svojih obaveza.

Kako medijski analitičari kažu, operateri u Hrvatskoj i Severnoj Makedoniji počeli su da izbacuju TV kanale u vlasništvu "Junajted grupe" iz svoje ponude zbog previsoke cene.

Iz kompanije SBB su nam odgovorili da e-račun u potpunosti zamenjuje papirni oblik, čuva prirodu i omogućava brže i sigurnije plaćanje. Oni tvrde da su njihovi agenti u svim prodajnim mestima, Kontakt centru, putem četa ili društvenih mreža na raspolaganju korisnicima za podršku u svim SBB uslugama, pa i e-računu koji mogu da aktiviraju u svakom trenutku i tako ostvare uštedu.

SUKOB

NAKON što su "Telekom Srbija" i "Telenor" postigli sporazum o korišćenju infrastrukture, došlo je do medijskog sukoba sa "Junajted grupom". Preko medija u svom vlasništvu JG je ovaj poslovni aranžman dve kompanije, državne i druge međunarodne, nazivala kartelisanjem tržišta. Kampanja je stigla čak i do EU.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (29)

LALA

08.04.2021. 17:03

Sram ih bilo. Ugovor sa sbb ističe mi 18. Jula ove godine i godinama unazad sam njihov korisnik ali ovo primoravanje na način plaćanja kako njima odgovara kod mene neće proći. Raskinuću ugovor sa njima.

pitam

08.04.2021. 17:38

Bas me zanima kako ce da uvecaju racun,potpisan je ugovor i tamo pise cena za period od 2 godine.Ako prekrse potpisan ugovor,necu im platiti,nek me iskljuce.

Ništa se ne menja posebno

09.04.2021. 11:00

@Komsija - Koliko sam pratio medije, mada ih retko pratim. Sade neka stabla po Srbiji, imali su pre par godina kampanju "neprljaj nemaš izgovor", ako se dobro sećam. Znam da su imali i neke akcije čišćenja u nekim gradovima/ mestima..... Smanjivanjem broja štampanih računa, nekom logikom, smanjuju potrošnju papira , pa onda i posećenih stabala za tu namenu. Svako sačuvano stablo je zaista vredno, gledano sa strane zaštite životne sredine.

Dule

09.04.2021. 00:18

Ovo se veoma lako rešava. Ukine se obavezna tv pretplata i pomogne se celom stanovništvu a ne samo penzionerima. Inače sbb je daleko bolji i pošteniji od telekoma

Lukoko1899

09.04.2021. 04:07

Ne znam šta je ovde nešto strašno, u MTS mi već 4 god stiže račun u elektronskom obliku a ako hoću u papirnom na račun se dodaje 50 ili 100 din

Teza

09.04.2021. 05:15

Nezeli da daje proviziju konkurencìji i zato placaj te racun elektronski to nista nije novo vec savremeno ja placam sve tako sta je to cudno.

Peđa88

09.04.2021. 05:22

Nije to ništa, supernova je povećala račun za kablovsku sa 1390 na 1690, samo osnovni paket kablovske televizije, pa ti sad gledaj. Najskuplja, a kvaliteta nema gram!

Mileta Nikolić

09.04.2021. 06:21

A zašto ovi zlonamerni komentari na račun "tehnološko nepismenih penzionera" ?? Danas su penzosi tjzv. " bebi bum" generacija i mal(k)o mladoj,a to su duhom bogate generacije koje se nisu kobile da se uključe u aktuelna zbivanja,kako u politici,modi,muzici pa i u tehnologijama !! Zato ih nemojte "otpisivati" prerano !!

raca

09.04.2021. 07:10

E pa ja sam ih trpeo 15 godina i prošle godine u decembru mi puko film i otkačio sam ih otišo u mts uzeo BOX 4 PLavi , PREZADOVOLJAN, a verujte mi i jevtiniji pa osetim i po džepu.Nigde nije idealno ali svako od nas izabere ono što mu najbolje odgovara,kakav bre EON stalno neko abdejtovanje.Sad sam miran i uživam.

Vlajko

09.04.2021. 07:23

Inace ukidaju i menjaju kanala kako hoce ne pitajuci klijente i krseci ugovore. Sa D3 mini su za 2 god ukinuli preko 15 kanala i uveli neke lokalne neinteresantne. Pitanje je i koliko je zakonski opravdano da vam dizu cenu na osnovu nacina placanja. Ako su racuni na papiru jedan od obaveznih nacina placanja. Mogu da smanje cenu onima koji placaju elektronski to je popust ali da dizu klijentima zbog ustede na postarini i stampanju nije nikakva poslovna praksa. Lose im je krenulo a imaju domaci zadatak da ne odlaze odavde jer... ruski kineski uticaj

Dejan

09.04.2021. 08:13

Briga njih za zaštitu životne sredine nego papirni račun košta i tu oni hoće još da zarede para. Zašto račun ne ostane isti a ko se prebaci na e račun ne dobije umanjenje za 100 dinara. Tako je uradio Telenor.

deki

09.04.2021. 09:19

ceo svet placa racune elektronski i prima obavestenja elektronski ! red je da se i nas nepismen narod malo opismeni ,da zaobidje poste,banke za placanja koje ih deru kad placaju racune .Tako je SBB tako treba !I dostava racuna treba da je elektronska! Glupoca mora da se plati pa makar u ovom slucaju 100 din!

Branislav

09.04.2021. 09:35

U čemu je problem? Ja sam penzioner. Davno sam aktivirao e-račun da bih poštedeo sebe čekanja u redu da platim računi niko mi pri tom nije pravio nikakve probleme. Pročitajte uputstvo. Nigde ne piše da je za nas ova usluga zabranjena.

Vid

09.04.2021. 11:31

Samo , gospoda iz SBB nisu rekli , da li njihovi korisnici u slučaju neprihvatanja e-računa i povišne pretplate imaju pravo da raskinu ugovor bez posledica.

Slavisa

09.04.2021. 16:42

Poskupeo i rts duplo, poskupelo jestivo ulje, poskupljuje sta stigne i kolko stigne, zar to nije udar ne samo na penzionere već i ostale gradjane

Grga70

09.04.2021. 17:43

Ne pitate se, koliko država uzima već godinama plaćamo pretplatu ta RTS, pošta uzima ne samo penzionerima već i ostalim građanima usluge uplate računa od 45 do 80 dinara po računu. Bando lopovska.