ZBOG popravke kvara na unutrašnjim grejnim instalacijama u zgradi Lazarevački drum broj 2 na Čukaričkoj padini, vlasnica stana Ljiljana Stojanović morala je sa svojom porodicom, sinom i snajom koji su nedavno dobili bebu, da se privremeno iseli iz svog doma. Radnici "Beogradskih elektrana" uklonili su kvar još pre gotovo mesec dana, ali stan još nije vraćen u prvobitno stanje. Iz "Beoelektrana" navode da će im štetu nadoknaditi osiguravajuća kuća sa kojom ovo preduzeće ima ugovor.

Problem ove porodice počeo je početkom novembra kada su prema rečima Ljiljane Stojanović, radnici "Elektrana" zakucali na vrata kako bi proverili zbog čega u ulazu 2 i 4 nema grejanja. Kako su ustanovili da su instalacije procurele baš u njihovom stanu, započeli su sa radovima. Budući da su "Elektrane" dužne da otklanjaju popravku samo na instalacijama do zgrade, ovaj "višak" angažovanja bio je prijatno iznenađenje. Vlasnica stana odmah je dala saglasnost za radove u stanu mada joj radnici, kako kaže, nisu ostavili nijedan dan da zaštiti nameštaj ili ga preseli.


PROČITAJTE JOŠ:
Muke Mladenovčana: Ako poslušaju Opštinu, platiće kaznu za parkiranje!

- Kada je ekipa došla spremala sam se na put, ali saopštili su mi da moraju da procene gde curi voda - objašnjava naša sagovornica. - Kada su uvideli da je kod nas, rekli su da odmah moraju da buše. Nagovestili su mi i da će inspekcija reagovati ako im ne dozvolim da uđu. Obećali su mi da će sve biti vraćeno u prvobitno stanje, da imaju parket, pločice i da ne brinem. Poverovala sam im i nisam tražila nikakve garancije.

Prema rečima Stojanovićeve, posle završetka popravke, niko iz "Beoelektrana" se nije pojavio, a prošlo je mesec dana. Na teren je izašla ekipa iz osiguravajuće kuće, koja će im na osnovu ugovora sa "Beolektranama" refundirati štetu prouzrokovanu radovima. Dok se to ne dogodi, oni će za smeštaj morati da se snađu.

- Nama je jedan od radnika rekao da smo imali pravo da tražimo da nam presele i stvari, da nam nađu privremeni smeštaj dok radovi traju, ali pošto to nismo tražili na vreme, sada je kasno - objašnjava Stojanovićeva. - Snaha mi je sa bebom u tuđoj kući i biće tamo sve dok se ne stvore uslovi da se vrati. Za skladištenje nameštaja treba mnogo novca, a ide zima i treba vremena za popravku.

Iz "Beogradskih elektrana" navode da će korisnicima biti omogućeno da preko osiguranja naplate troškove skidanja i postavljanja parketa i pločica, molerske radove, dubinsko pranje nameštaja i čišćenje stana.

- Po pozivu komunalnog inspektora "Beoelektranama" je naloženo da se izvrše aktivnosti kako bi se uspostavio kvalitet grejanja - kažu iz ovog preduzeća. - Saglasnost za obavljanje radova vlasnica je potpisala, a njoj je predočeno da će sve biti vraćeno u prvobitno stanje, ali ne i da će joj biti refundirani troškovi za prinudni smeštaj i selidbu stvari. Naše ekipe su intervenisale u najboljoj nameri da izađu u susret korisnicima i reše problem, koji nije u nadležnosti našeg preduzeća. Žao nam je što uprkos našoj dobroj volji da pomognemo, vlasnica nije zadovoljna uslugom, koju nismo bili dužni da pružimo.


PROČITAJTE JOŠ:
Inspektor za loše komšije

NADLEŽNOST "ELEKTRANA"

PREMA objašnjenju "Beogradskih elektrana", komunalno preduzeće dužno je da energetske objekte sistema daljinskog grejanja uključujući i predajnu stanicu, održava u ispravnom stanju. O održavanju kućnih grejnih instalacija stara se vlasnik objekta, a zgrada je dužna da angažuje preduzeće koje će da brine o održavanju.

U ovom slučaju, kažu, nije bilo na "Beoelektranama" da intervenišu, ali su, tvrde, želeli da pomognu korisnicima koji su ostali bez grejanja.