CITRUSI SKIDAJU KILOGRAME I JAČAJU IMUNITET: Prilagodite trpezu, sezoni respiratornih infekcija

V. N.

11. 10. 2021. u 16:00

JEDITE citruse da ojačate imunitet, a istovremeno i da se rešite viška kilograma. Citrus dijeta je za kratko vreme postala vrlo popularna u svetu, jer pomoću nje za samo dve nedelje možete da smršate čak do sedam kilograma.

ЦИТРУСИ СКИДАЈУ КИЛОГРАМЕ И ЈАЧАЈУ ИМУНИТЕТ: Прилагодите трпезу, сезони респираторних инфекција

Foto: Depositphotos

Istovremeno, limun, pomorandža, grejp i mandarine su veoma zdravi, sadrže izobilje vitamina i samim tim su lekoviti.

Dobra stvar citrus dijete je što sada u vreme kada su respiratorne infekcije učestalije, pomaže da se brže prebrode tegobe. Citrusi ili agrumi ubrzavaju oporavak od kijavice i prehlade, a dobri su i u borbi protiv mnogih zdravstvenih problema poput migrenske glavobolje, bolesti desni, astme, bronhitisa, ateroskleroze i brojnih upalnih procesa.

Citrus dijeta se drži 15 dana. Posle petog dana vratite se na prvi dan jelovnika i ponovite isti ciklus do 15 dana.

Vodite računa o tome da nagli gubitak velikog broja kilograma nije zdrav, pa bi najbolje bilo, naročito ako imate neko hronično oboljenje, da ovaj režim ishrane uskladite sa preporukama izabranog lekara.

Foto: Depositphotos

Ponedeljak

doručak: pomorandža ili 1/2 grejfruta, čaša nezaslađene limunade od pola limuna, dvopek i šolja čaja ili kafe bez šećera

ručak: pomorandža, kuvano jaje, kisela pavlaka
večera: paradajz ili 2 dl kuvanog paradajza, 2 kuvana jajeta, krastavac

* * * * * * * * *

Utorak

doručak: pomorandža ili 1/2 grejfruta, čaša nezaslađene limunade od pola limuna, dvopek i šolja čaja ili kafe bez šećera

ručak: pomorandža, kuvano jaje, kisela pavlaka, 2 dvopeka
večera: 125 grama mlevene junetine, paradajz, pomorandža, dvopek, šolja čaja ili kafe.

* * * * * * * * *

Sreda

doručak: pomorandža ili 1/2 grejfruta, čaša nezaslađene limunade od pola limuna, dvopek i šolja čaja ili kafe bez šećera

ručak: pomorandža, kuvano jaje, kisela pavlaka, 2 krastavca, napici bez šećera.
večera: 125 grama mlevenog mesa, dvopek, pomorandža, šolja kafe ili čaja

* * * * * * * * *

Četvrtak

doručak: pomorandža ili 1/2 grejfruta, čaša nezaslađene limunade od pola limuna, dvopek i šolja čaja ili kafe bez šećera

ručak: 125 grama kravljeg sira, paradajz ili 1 dl kuvanog paradajza, dvopek
večera: 125 grama mlevenog mesa, 2 paradajza, jabuka, dvopek

* * * * * * * * *

Petak

doručak: pomorandža ili 1/2 grejfruta, čaša nezaslađene limunade od pola limuna, dvopek i šolja čaja ili kafe bez šećera

ručak: 200 grama kuvanog mesa ili ribe, paradajz, dvopek
večera: 350 grama kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir), jaje, paradajz

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)