CURI MESEC DANA, A POPRAVKA DANAS: Kvar na toplovodnim podrumskim instalacijama skupo košta sugrađanku iz Gandijeve ulice

G. Novaković

28. 11. 2020. u 07:26

ЦУРИ МЕСЕЦ ДАНА, А ПОПРАВКА ДАНАС: Квар на топловодним подрумским инсталацијама скупо кошта суграђанку из Гандијеве улице

Cev je pukla još 27. oktobra u tehničkoj etaži / Foto Ž. Knežević

KAKO izgleda nemoć pred kvarom na instalacijama, osetila je jedna sugrađanaka iz solitera u Gandijevoj ulici na Novom Beogradu.

Skoro mesec dana iščekivala je majstore da dođu i otklone kvar na cevi iz koje curi voda u podrumu ispod njenog stana. Prema čvrstim obećanjima, majstori "Beoelektrana" dolaze danas i ona se nada da će konačno moći da se vrati u svoj stan i posle popravki nastalih zbog curenja, nastavi normalan život.

Prema rečima starije Beograđanke, koja ne želi da se objavljuje njeno ime, po prijavi kvara u podrumu dugo su je preusmeravali sa jednog preduzeća na drugo.

- Cev je pukla još 27. oktobra u tehničkoj etaži, koja je tačno ispod mog stana - priča nam sugrađanka. - Od tada moja porodica i ja kucamo na različite adrese. Zvali smo najpre "Beogradske elektrane", odakle su nas prebacili na "Gradsko stambeno", a oni opet na neku od firmi podizvođača radova. Na kraju smo morali da se obratimo gradskoj građevinskoj inspekciji.

Građevinski inspektori su, kaže, vrlo brzo izašli na teren i potom su "Beoelektranama" naložili da poprave kvar. Tek tada je definitivno ustanovljeno da je problematična cev u njihovoj nadležnosti i obećali su da će je popraviti. Od tada je prošlo desetak dana, majstora ni na vidiku, a voda sve vreme teče.

- Potpuno sam nemoćna, užasnuta sam što ništa nije moja krivica i ne mogu baš ništa više da učinim. U mom stanu već se vide posledice. Parket se podigao, pločice su otpale. Skoro je nemoguće boraviti u stanu zbog velike vlage koja se napravila, pa sam se preselila kod ćerke - jada nam se sagovornica.

"Beogradske elektrane" su upoznate sa ovim slučajem i "Novostima" je rečeno da će baš tokom današnjeg dana nadležne ekipe izaći na adresu i zameniti 1,5 metara sporne cevi. Oni ističu da su na teren otišli istog dana po prijemu reklamacije, 1. novembra, i da su pregradili ventil u podstanici, konstatujući da ne dolazi do pada pritiska vode u grejnoj stanici zgrade, te su nastavili redovnu isporuku toplotne energije.

- Drugu prijavu dobili smo posle 17 dana, od stanara na višim spratovima. Reklamacija se odnosila na curenje vode u tehničkoj etaži, i to između dva stambena objekta u Gandijevoj ulici. Zbog vlaženja cevi naše ekipe zameniće deonicu - zaključuju u "Beogradskim elektranama".

NADOKNADA NASTALE ŠTETE

BUDUĆI da ona nikako nije mogla da utiče na kvar u podrumskim cevima, naša sagovornica se pita i ko će nadoknaditi štetu u njenom stanu, prouzrokovanu kasnom reakcijom nadležnih. Iz "Beogradskih elektrana" kažu sledeće:

- Nastala šteta, za koju se utvrdi da je uzrokovana curenjem vode iz instalacija, pražnjenjem ili punjenjem grejne instalacije, biće nadoknađena posredstvom osiguravajućeg društva sa kojim "Beogradske elektrane" imaju ugovor.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)