KO brine o bezbednosti putnika u javnom gradskom prevozu?

Komentari (6)

Samir

21.09.2020. 17:38

Ako se penzionerima sa D vozačkom dozvolom zabrani da voze putnike onda Beograd neće ni imati javni prevoz. jednostavno vozača D kategorije u Srbiji nema

OOO

21.09.2020. 19:01

Право на рад је уставна категорија. То право може бити ускраћено за одређено радно место само уколико нису испуњени битни услови. Све остало би била дискриминација. Ако је возач психички и физички здрав на основу важећих прописа не може неко да му ускраћује права само због година старости.

Gazda Milutin

22.09.2020. 13:01

@OOO - Има, неко са 70+ година није више способан да вози аутобус пун путника 10 и више сати, ко то није радио то не зна, доста више празних прича о дискриминација, људски животи су у питању

Posmatrač

21.09.2020. 19:48

Mlad čovek mora uložiti mnogo svog vremena da bi došao do "D" kategorije. Sve to košta brdo para i mnogo živaca da bi na kraju radio za ispod prosečnu platu, za koju te ponižavaju mnogi, od kojih neki ne znaju ni redosled svetala na semaforu. Nekada je vozač autobusa bio "Majstor", a danas je "Rob Zarobljeni".

Boris Belic

21.09.2020. 20:27

Заиста је тужно кад без аргумената тражите да се са 65 година отерају радно способне особе у пензију. То је веома нехумано, нелогично и непотребно. Многе особе са 65 и преко година старости су физички и ментално способне а и жељне да раде дуже. шта је ту за неке толико лоше? У србији са навршених 65 смањују важење возачких дозвола, смањују нам могућност социјалног кретања и то нез валидних аргумената то је смешно. Ваде се на закон, а ја се питам који закон? Базиран из времена комунизма и социјализма који су нас све заје..ли јер су га водили назови стручњаци. Скинимо тај закон и уведимо други, хуманији базиран на потребама и способностима или не носмо се одвојили од тог хоштаплерског система.