KOTLARNICA OHLADILA VRTLARSKU: Stanari višespratnica u zemunskoj ulici nisu se ogrejali ni dan prilikom trajanja toplih proba

G. NOVAKOVIĆ

14. 10. 2021. u 06:47

HLADNE oktobarske dane stanari solitera Vrtlarske ulice u Zemunu proveli su ispod ćebadi, klima ili pored grejalica. Od radijatora tokom toplih proba nije bilo vajde, a sve zbog radova koje su "Beogradske elektrane" započele još krajem leta na gašenju kotlarnice u ovoj ulici. Kako obećavaju u preduzeću, do početka grejne sezone, koja se zvanično otvara u petak, posao će biti završen.

КОТЛАРНИЦА ОХЛАДИЛА ВРТЛАРСКУ: Станари вишеспратница у земунској улици нису се огрејали ни дан приликом трајања топлих проба

Radovi ispred solitera još nisu završeni

Kako nam je ispričao Mirko Bućan, upravnik stambene zajednice u Vrtlarskoj 63, ulica je raskopana, cevi nespojene, a radnika - nema na vidiku.

- U avgustu su počeli sa radovima i sve raskopali - kaže nam Bućan. - Videli smo da su izvadili stare cevi i ubacili nove, što nas je ohrabrilo. Ali, nismo očekivali da ćemo trpeti posledice, odnosno da ćemo ostati u hladnim stanovima.

Prema rečima upravnika, navodno je trebalo da se niz stambenih zgrada u Vrtlarskoj ulici prespoji sa toplane "Novi Beograd" na toplanu "Zemun". Iz "Beogradskih elektrana" kažu da je situacija malo drugačija nego što stanari pričaju i da je zapravo njihovo snabdevanje do sada bilo iz kotlarnice.

- JKP "Beogradske elektrane" su započele radove za gašenje kotlarnice u Vrtlarskoj ulici u Zemunu, koja kao pogonsko gorivo koristi mazut - objašnjavaju nam u preduzeću. - Korisnici iz ovog dela grada se toplotnom energijom trenutno snabdevaju iz ovog toplotnog izvora, a ne iz toplane "Zemun". Kako bi ovaj toplotni izvor bio ugašen i da bi se korisnici ubuduće grejali iz toplane "Novi Beograd", bila je neophodna izgradnja novog toplovoda i rekonstrukcija toplotnih predajnih stanica. Radovi na povezivanju podstanica na toplovod trebalo je da budu završeni tokom remontnog perioda, ali zbog problema u vezi sa nabavkom i isporukom opreme su odloženi.

DIREKTOR BASTA PRIMAO REKLAMACIJE GRAĐANA

PRITUŽBE stanara bez grejanja koji, uprkos upornosti, nisu to uspevali da prijave Dispečerskom centru JKP "Beogradske elektrane" u sredu je na iznenađenje korisnika, primao ni manje ni više nego direktor preduzeća Rade Basta.

U ovoj akciji direktoru se pridružilo i pet izvršnih direktora. Oni su sa Beograđanima razgovarali o razlozima javljanja, o zadovoljstvu uslugama koje preduzeće pruža, kao i o njihovom mišljenju o mogućnostima unapređenja poslovanja. Ovom prilikom, direktori su i prijavljivali reklamacije korisnika i upućivali naloge ekipama na terenu kako bi eventualni nedostaci bili otklonjeni u što kraćem roku.

- Ovu ideju sam planirao da sprovedem u delo na zvaničnom početku grejne sezone, ali zbog pritiska javnosti to činim sada, dok još traju tople probe - rekao je Basta. - Želeo sam da se uverim da svi korisnici koji imaju bilo kakav problem u vezi sa grejanjem, mogu uvek da dobiju operatere i da prijave reklamaciju. Naši korisnici moraju da znaju da smo moj tim i ja, kao i svi zaposleni u preduzeću, servis građana, da imamo zajedničke interese i da na ovaj način osete našu brigu i pažnju.

ZAPRATITE NPORTAL NA FEJSBUKU

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNJIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!