DIGITALNI MARKETING: Prednosti u savremenom poslovanju

Bojana Kovač

01. 07. 2021. u 19:34

U ISTORIJI advertajzinga nikada nije bilo lakše doći do svoje ciljne grupe ili niše, ali uprkos dostupnosti mnogih tehnologija, društvenih mreža i alata, u borbi sa kompleksnim algoritmom nikada nije bilo teže kreirati i optimizovati veliki broj tipova reklama koje bi navele kupce da kupe baš vaš proizvod u moru istih ili sličnih.

ДИГИТАЛНИ МАРКЕТИНГ: Предности у савременом пословању

Foto Arhiva

Svima je već jasno koliko je velika prisutnost na društvenim mrežama kao i u kojoj meri su ove platforme još uvek najjeftiniji i najadekvatniji način za plasiranje usluga ili proizvoda, naročito malih i srednjih preduzeća.

Kompanije bi trebalo da razmišljaju o digitalnoj strategiji i planu sadržaja kao o ušteđevini za penziju ili za neku drugu namenu. Ukoliko je vlasnicima kompanija cilj da se jednog dana povuku iz biznisa, potrebno je da na vreme da stvaraju kredibilitet svog brenda onlajn.

Digitalni marketing ima zadatak da pre svega pozove sve u organizaciji da "misle kao kupac" i da učine sve što mogu da pomognu u stvaranju i pružanju superiorne vrednosti i zadovoljstva za kupce.

Foto Arhiva

Bojana Kovač

Nakon stvaranja kredibiliteta oflajn, neophodno je da kompanija kreira prisutnost, kredibilitet i rejting na medijskim platformama i društvenim mrežama, da integriše strategiju onlajn i oflajn nastupa.

Broj korisnika interneta i društvenih mreža u našoj zemlji iz godine u godinu raste. Prema podacima sajta www.internetworldstats.com, oko 65% stanovnika Srbije (4.750.000) koristi internet. Društvene mreže postaju sve značajniji faktor - najpopularnija društvena mreža u Srbiji je "Fejsbuk", gde svoj profil ima oko 3,5 miliona ljudi (49% stanovnika, što je i najviše u regionu), a "Instagram" koristi oko 1.200.000 ljudi u Srbiji. Oko 40% svetske populacije ili skoro četiri milijarde ljudi bilo je aktivno na društvenim mrežama u 2020. godini.

Što se tiče trendova u 2021. godini video nezaustavljivo nastavlja da baca senku na sve ostale trendove. Sa pojavom pandemije u aprilu prošle godine, trend korišćenja video-sadržaja prerastao je sva predviđanja zahvaljujući LIVE obraćanjima, a najviše globalnoj popularnosti mreže "Tik-tok".

Za uspeh u digitalnom marketingu neophodna je kvalitetna edukacija i praćenje trendova i promena. PKS je u samom startu dobro razumela prednosti i dinamiku digitalnog marketinga. U ponudi Poslovne akademije PKS je škola digitalnog marketinga gde polaznici u okviru pet modula dobiju osnovno i napredno znanje kako uspešno da definišu svoju marketing strategiju u odnosu na zadate poslovne ciljeve.

Bojana Kovač je ekspert za digitalni marketing, predavač na Poslovnoj akademiji PKS

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)