Beograd: Voz usmrtio ženu

Z. R. - J. D. Lj.

11. 01. 2012. u 12:46

U neposrednoj blizini železničke stanice "Zemun", u sredu ujutru oko 8.50 časova putnički voz pregazio R. D. (78)

U SREDU ujutru u blizini Železničke stanice "Zemun" poginula je R. D. (78), kada je na nju, oko 8.50, naleteo putnički voz. Kako je utvrđeno, R. D. je nastradala kada je pokušala da pređe prugu na "divljem" prelazu, odnosno na utabanoj stazi preko pruge, kada je na nju naletela kompozicija koja je saobraćala iz Beograda za Suboticu.

Prema rečima dr Nade Macure, portparola Hitne pomoći, ekipa koja je stigla na železničku stanicu mogla je samo da konstatuje smrt.

- Kada su kolege stigle, nesrećnoj ženi nije bilo pomoći - kaže dr Macura. - Prizor je bio potresan, jer je telo nesrećne žene bilo raskomadano.

U Ministarstvu unutrašnjih poslova Srbije potvrđuju da se nesreća dogodila jer je ženska osoba prelazila prugu "van pružnog prelaza". Telo nastradale je, dodaju u policiji, poslato na Institut za sudsku medicinu, radi obdukcije i identifikacije, s obzirom na to da u trenutku kad se nesreća dogodila, nije imala nikakav dokument kod sebe. Tek sinoć utvrđeno je da je reč o R. D. (78) iz Zemuna.

REŠAVANjE PROBLEMA "ŽELEZNICE Srbije" imaju skoro 700 stajališta na svojoj teritoriji, i skoro 4.000 kilometara koloseka - kaže Stanisavljević. - Niti je fizički moguće, niti je ekonomski ili tehnološki funkcionalno, niti je to bilo gde u svetu urađeno, da se ograđivanjem celokupne železničke infrastrukture spreče ovakve nesreće.

Nenad Stanisavljević, iz medija centra "Železnica Srbije", kaže da je komisija iz ovog preduzeća u sredu konstatovala da je vidljivost bila dobra, a da se voz kretao brzinom od 50 kilometara na sat.

- Dozvoljena brzina na ovom delu pruge je 80 kilometara na sat, tako da "Železnice Srbije" nisu odgovorne za nesreću - smatra Stanisavljević. - Mašinovođa je primetio da neko pokušava da pređe preko pruge na njenom otvorenom delu i svirao je kako bi upozorio pešaka, ali se osoba nije sklonila. Zaustavni put kompozicije je između 700 i 1.000 metara, i čak i kada mašinovođa uoči ljude koji se nepropisno kreću po pruzi, nesreća teško može da se izbegne.

Stanisavljević napominje da se samo 150 metara pre mesta nesreće pruga može potpuno bezbedno preći na mestu gde je železnički tunel.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije