Nikolić abolirao Džajića

J. S. N. B.

16. 11. 2012. u 15:08

Odlukom predsednika Srbije stavljena tačka na proces protiv zvezdine fudbalske legende. Prvi čovek države može da pomiluje bilo koga. Džajić: Samo ja znam kako mi je

PREDSEDNIK Srbije Tomislav Nikolić abolirao je u petak Dragana Džajića. Kako je saopšteno iz Kabineta predsednika Republike, dokument kojim se obustavlja krivično gonjenje nekadašnjeg predsednika FK Crvena zvezda, već je potpisan, a odluka će se u subotu naći u "Službenom glasniku". Time će se staviti tačka na sudski proces koji se protiv Džajića vodi skoro pet godina.

Iako to nije uobičajena praksa, predsednik države može da da pomilovanje i dok je krivični postupak u toku. Prvi čovek države može da pomiluje bilo kog pojedinca i da ga, ukoliko je osuđen, oslobodi izdržavanja kazne ili, kao u Džajićevom slučaju, da ga oslobodi krivičnog gonjenja.

Prema rečima advokata Dragana Savića, jednog od Džajićevih branilaca, odluka predsednika Tomislava Nikolića stupiće na pravnu snagu kad bude objavljena u "Službenom glasniku". Kako objašnjava, niko ne može da ospori ovu odluku, ni tužilaštvo, niti sud.

ODBIO NAGODBU Dragan Džajić, od momenta hapšenja, kao i ostali optuženi isticao je da nije kriv i da je sve rađeno po zakonu. Njegovi advokati nedavno su otkrili da je tužilaštvo nudilo nagodbu Džajiću, po kojoj bi u zamenu za priznavanje krivice bio osuđen na dve godine zatvora i da uplati dva miliona evra u humanitarni fond.

- Ovo je izvanredna vest. Napokon je sve okončano posle pet godina - kaže za "Novosti" advokat Savić. - Dugujemo zahvalnost predsedniku Nikoliću, koji je ovim činom potvrdio ono što svi svedoci tvrde - da Dragan Džajić nije učinio krivično delo. Nijedan od 19 tužiočevih svedoka nije ga teretio, niti bilo šta negativno rekao za Džajića, niti za njegov rad u Zvezdi. Naprotiv, svi su govorili u superlativu.

Dragan Džajić uhapšen je 5. februara 2008. godine zbog sumnje da je od prelaska Gorana Drulića u Španiju prisvojio 5,1 milion evra. Zbog sumnje da su počinili isto krivično delo uhapšeni su i Vladimir Cvetković i Miloš Marinković. Pritvor im je ukinut pet meseci kasnije, 4. jula, kad im je omogućeno da se brane sa slobode. Džajić je dva meseca posle hapšenja zbog zdravstvenih problema prevezen na VMA na lečenje, odakle je pušten 11. jula, sedam dana posle odluke suda o ukidanju pritvora.

Do kraja aprila 2010. godine, kad je istraga okončana i podignuta optužnica, postupak je proširen za još tri transfera, Zorana Njeguša, Ivana Dudića i Perice Ognjenovića. Tokom istrage tužilaštvo je odustalo od krivičnog gonjenja za transfer Nemanje Vidića. Prema tvrdnjama tužilaštva na nezakonit način stekli su protivpravnu imovinsku korist od preko pet miliona evra.

NASTAVAK POSTUPKA U ODNOSU na Vladimira Cvetkovića, Miloša Marinkovića, ali i menadžera Ranka Stojića krivični postupak se nastavlja, a sledeći glavni pretres zakazan je za kraj januara sledeće godine. Posle donošenje odluke o amnestiji, protiv Džajića će biti obustavljen i postupak za privremeno oduzimanje imovine. U julu prošle godine Apelacioni sud ukinuo je rešenje Višeg suda kojim je od Džajića, Cvetkovića i Marinkovića privremeno oduzet deo imovine zbog sumnje da je stečena na nezakonit način i predmet vratio na novo postupanje.

Glavni pretres počeo je 31. januara prošle godine i do danas je održano 19 glavnih pretresa, dok je pet odloženo i to najviše zbog nedolaska fudbalera, koji su imali obaveze u svojim klubovima. Na suđenju je saslušano 19 svedoka, koje je tužilaštvo predložilo, a najviše njih bilo je u Upravnom odboru Crvene zvezde. Među svedocima saslušana su sva četvorica fudbalera, koji ni jednom jedinom rečju nisu teretili Džajića, ali ni ostale optužene.

Poslednji među njima saslušan je Drulić, na osnovu čije je prijave i pokrenut postupak. On je svojevremeno podneo odštetni zahtev i tužbu protiv Crvene zvezde za nešto više od milion evra za koje tvrdi da ih nije dobio prilikom prelaska u Real Saragosu. Pre nedelju dana, Drulić je na glavnom pretresu rekao da mu Dragan Džajić i ostali optuženi ništa ne duguju.

Džajić je nedavno uputio predlog da tužilaštvo odustane od optužbi protiv njega i ostalih, jer nisu krivi, a da se u zamenu ne žali međunarodnim pravnim institucijama i traži naknadu štete zbog kršenja prava. Tužilaštvo na to nije pristalo, ali je uputilo novi predlog, izricanje najniže zatvorske kazne od šest meseci zatvora. Džajić, naravno, ni na ovo nije pristao, pa je započeto suđenje.

*********

DŽAJIĆ: SAMO JA ZNAM KAKO MI JE

DRAGAN Džajić je slobodan. Najboljeg srpskog (i jugoslovenskog) fudbalera svih vremena našli smo u njegovom domu, u krugu porodice. Slavlje je bilo dvostruko.

- Danas Branka i ja slavimo 24 godina braka - pojasnio je Džajić. - Kod kuće smo, tu su i kćerke Dragana i Sanja, ovaj zajednički ručak ćemo svakako pamtiti za čitav život.

Može li se posle skoro pet godina pakla rečima opisati osećaj posle saznanja da je sve gotovo...

- Ni najbolji svetski pisci ne bi mogli da to opišu. Samo ja znam kako mi je bilo i kako mi je sada. Ipak, ta knjiga je zatvorena i ne bih se vraćao unazad.

Ipak, morali smo legendarnog fudbalera da vratimo na onaj drugi teren.

- Kao što je poznato iz postupka koji je vođen, mene niko nije teretio niti od mene bilo šta potraživao. Tako nisam oštetio ni pojedince, ni klub, ni državu. Ništa protivzakonito nisam uradio ni prema kome. A dokazi za ove moje tvrdnje su u predmetu.

Džajić, naravno, nije zaboravio da napomene:

- Zahvalan sam predsedniku Nikoliću što je ovim činom pokazao razumevanje da sam gurnut u neosnovan krivični postupak. Sada je vreme za porodicu i Crvenu zvezdu.

Očigledno je da Džajić ne želi da širi priču, jednostavno, pokušava da sačuva svoj mir. Uostalom, takav je bio i u vreme kada je bio najbolja "jedanaestica" sveta. Ipak, na kraju ovog mini razgovora smo ga upitali da li se oseća kao pobednik?

- Osećam se kao čovek koji uživa u krugu svoje porodice.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (105)

leon

17.11.2012. 11:28

@Mile - E njih ćemo sve tebi pokloniti ,mislim one pare koje je ĐŽajić navodno ukrao ,zamisli , bićeš bogat ,blago tebi grobarčiću...

mile

16.11.2012. 15:24

Predsednik Srbije ispravlja greske svog prethodnika, koji je dozvolio sebi da se sprda sa jednom izuzetnom ljudskom i sportskom velicinom. Da od Dzajinog hapsenja pravi, politicko~sportsku farsu, koja je izazvala veliku osudu javnosti. Kako kod nas tako i u svetu. Hvala g. Predsedniku Srbije Tomislavu Nikolicu.

milos

16.11.2012. 15:39

Mora Toma da ima zavrsen i pravni fakultet u Kragujevcu,cim se mesa u pravosude.Mene kao laiku izgleda potpuno neutemeljena odluka o aboliciji tok proces traje.Da je sud doneo odluku bilo kakvu,a on posle doticnog abolirao pa u redu.Ovako ostaje mrlja po svima.Nikolc se mesa u posao sudu,za Dzajica ne znamo dali je kriv ili ne -jer se nije sacekala odluka i prezentovali dokazi javnosti,pruza se sansa za druge koji su stvarno krivi da traze neku drugu pravdu i td.Pogresna odluka u svakom slucaju

Ranko

16.11.2012. 15:40

Svaka cast ipak je on Dzaja.Nek ganjaju ove kriminalce ubice i sl.Koja zamena teza Buha na slobodi a postene ljude proganjaju.

Hera

16.11.2012. 15:41

Drago mi je da je Dragan Đajić zaista biti divan predsednik radne grupe koja će zaista učiniti sve da se Crvena Zvezda zaista ekonomski oporavi, da se vrate dugovi.

Misko

16.11.2012. 15:50

I da ga nije abolirao Dragan Dzajic je u postupku koji se vodio protiv njega dokazao da nije bio umesan u malverzacije. To su protvrdili i igraci o cijim se transferima radilo.

Pavle

16.11.2012. 15:54

Ugasite svetla u Srbiji,otvorite zatvorske kapije,svi na slobodu.Bajke pocinju a neke i tuzno zavrsavaju.Ministri su preuzeli sudstvo, a lopovi bezbrizno hodaju po ovoj zemlji Srbiji!

VasaS

16.11.2012. 17:57

@Pavle - Dragi Pavle, lopovi su bezbrizno hodali 12 godina, a sada su se unervozili, jer su stigli na red da polazu racune! A sto se svetla tice, napokon se upalilo i to i Sunce i reflektori! Ako se tebi smrklo, mozda si i ti jedan od ovih sto se unervozio!

Kumica

16.11.2012. 15:54

Pa aj sad realno, ako predsednik kaze da on nije kriv i da treba da se oslobodi onda sigurno postoji razlog zbog cega je to tako i tu odluku ne treba osporavati ni na koji nacin!

Miroslav

16.11.2012. 15:57

.... Svaka cast, Dzaja je legenda i sramno je kako su ga progonili, od hapsenja pred kamerama, pa na dalje.

FILIP. B.

16.11.2012. 16:00

Dragan Džajić je i pre aboliranja na sudu bio oslobođen optužbe jer se njegova krivica u tom postupku nije dokazala, tako da svima koj kritikuju odluku predsedika predlaže da se onformišu pre nego li šta napišu .

Strumfeta

16.11.2012. 16:02

S'obzirom koliko je taj covek uradio za Srbiju i Srpski fudbal mislim da i ne treba da se osudjuje...ima ovde mnogo gorih koji uzivaju u plodovima svog (ne)rada...

mil

16.11.2012. 16:03

Pozdravljam odluku Predsednika Nikiolica, ne zato sto sam zvezdas, vec zato sto je Dzaja osudjen na nesto sto mu je napakovano, jer je iz Zvezde iznosio pare ko kako je stigao , narocito posle njegovog odlaska! Zasto se neko ne zapita koliki je dug bio u Zvezdi posle Piksijevog odlaska, cista matematika sve govori.

Stanko M.

16.11.2012. 16:04

Pozdravljam odluku, ceo svet se zgrazao nacinu na koji je hapsena legenda svetskog fudbala.

jaki

16.11.2012. 16:20

Ovo je dokaz da se drzava bavi i sportom, jer je i sport zahvacen kriminalom! Dzajica treba osloboditi svih krivica, jer covek jednostavno nije ucestvovao u malverzacijama dok je bio na celu Zvezde, to su i igraci sami rekli, a to sto se predhodna vlast hvalila kako hapsi sve redom i koga treba i koga ne treba to je druga prica! Konacno se vidi da dolaze normalni i pravedni ljudi na vlast.

Томица Кораћ

16.11.2012. 16:30

Желео сам да Џајић буде ослобођен, али не на овај начин. Надаао сам се да ће моћи да буде ослобођен редовним поступком.

leon

17.11.2012. 11:22

@Томица Кораћ - Redovnom postupku, ne zasmejavaj, kao da ovde ima redovnog postupka. Tamo gde nema savesti nema ni pravde, a to je nažalost ovde. Jer da je ima nebi Đžajić ni bio uhapšen ,pa čoveče ti mangupe koji vedre i oblače u ovoj zemlji su sve to inscenirali čak snimajući sve to su se i podprdavali snama svima jer ko zna koga će sutra od nas smrtnika tako isto snaći....

Kritičar događanja

16.11.2012. 16:36

Dobar potez predsednika...Prethodna vlast nije želela da sudi nego da ponizi Džajića...smetao im je da urade ovo do čega je Zvezda došla...korak do početka kraja...ovi koji će da pljuju odluku Predsednika...neka kritikuju sramnu presudu Europskog suda u Hagu...

Goran_Zr

16.11.2012. 17:51

@Kritičar događanja - E moj Tomislave, isti si kao Hag. Nikada više moj glas za tebe i Acu. Pocepao sam člansku kartu i video svoju zabludu. Pa čak i žuti su bili pošteniji od vas dvojice.

Srbinovic

16.11.2012. 16:40

Sada bi lepo trebalo ispitati ko je izdao naredjenje za hapsenje i ko je pozvao kamere. Verujem da bi lako dosli do onoga koji je iskoristio politicka ovlascenja da naskodi Dzajicu.

mica

16.11.2012. 16:42

E, ovo je pravi Predsednik! Ovakvu ikonu fudbala i treba osloboditi tih gluposti koje su mu nakacene, bespotrebno...Pozdravljam Nikolicevu odluku!

Sandra

16.11.2012. 16:44

Dzaja je legenda i najzasluzniji za Zvezdinu titulu prvaka Evrope. Nikada nisam ni verovala da je Dzaja kriv. Ali, ovo mesanje politike u sve i svasta je sramota za nasu drzavu. Sigurna sam da bi Dzaja na sudu dokazao svoju nevinost ali je mesanje i ministra odbrane, koji radi sve drugo nego svoj posao, i ovo mesanje u rad suda od strane predsednika drzave sramota za nas sistem.

coco

16.11.2012. 16:49

wow bolje da ste napisali ceca je kriva za prpast srpskog fudbala jer izgleda da u celoj toj prici o fudbalskoj mafiji i kriminalu ona izvuce deblji kraj i vise niko, sa dzajom i cecom su ocigledno zmajavali narod i bacali senke na neke neuporedivo bitnije stvari al to ti je banan drzava u kojoj zivim!!

Shiljati Shilja

16.11.2012. 16:51

Kada je bila sablja niko se nije ljutio sto se hapsi ko stigne...tada je cilj opravdavao sredstvo...narod bio zbunjen, svasta se dogadjalo i ok...smutna vremena...takve i radnje...sad ne valja kad se hapsi, ne valja kad se abolicira.... Dok su bili na poziciji da rade sta hoce radili su. Namestali svakome ko nije hteo da udje u igru, sada kada se klupko odmotava frka, napada se na svim frontovima ne birajuci sredstva...sramota...ali ocigledno je :-)

Budjoni

16.11.2012. 17:12

U istom danu oslobadjajuca presuda HT i abolacija Dzaje. Cudo u Hagu i Srbji. Gde je tu pravda . Sud oslobadja a predsednik abolira. Ps. Svaka slicnost sa stavrnim dogadjajima je slucajna!

Ljubo

16.11.2012. 17:35

Kad nije kriv, zašto ga Predsednik oslobađa krivice. Kad nije kriv odakle mu onda vila pored Svetog Stefana, a koju je sagradio 1997-1998 godine. Zašto nije ranije to uradio kad je silan novac od igranja fudbala zaradio, nego baš tih godina. Zašto nije sagradio tako nešto u Srbiji već u Crnoj Gori. Reci te mi kad nije kriv!!!

zoka

16.11.2012. 18:22

@Ljubo - momce, 97-98?postupak se nije ni vodio za taj period ,nego za transfere koji su se desili posle 98.mi znamo da do 98 nije bilo velikih transfera iz Zvezde.

SELEKTIVNA PRAVDA

16.11.2012. 23:32

@Ljubo - Ljubo@ zaboravio si vilu pored "Pinka",da li je i ona izgradjena od plate.Nikolic i Vucic dobili su sto su hteli,popularnost kod navijaca C.Zvezde ali razocarene vecine gradjana u pravo i pravdu u koju se njih dvojica zaklinju.

Ljubo

17.11.2012. 06:20

@Ljubo - A Bari!!!!!! Sta Je onda bilo. Znas kad se vila gradi potrebno je vise vremena od godine. A sto se transfera tice i nije bilo, nije bilo ni Deja, ni Juge, ni Mihe, ni Panceva, ni Belodedica, ni Radinovica i ostalih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja

17.11.2012. 09:46

@Ljubo - Sve to "posteno" zaradio igrajuci cak DVE godine u "velikoj" Bastiji.Dobro dosli u devedesete!

nidža

16.11.2012. 17:35

Najzad. Političko-tajkunski progon legende srpskog fudbala morao se završiti.Da su imali dokaza već bi ga osudili.A mislili su da mogu lako da ga se oslobode da bi mogli nastaviti sa devastiranjem Zvezde. Vesići i njihovi sponzori!

mića

16.11.2012. 17:43

Svi znamo kakav je Đajić bio fudbaler i kakav je fudbalski stručnjak odluka predsednika Nikolića je ispravna!!!

djoko

16.11.2012. 18:55

@mića - Ovo ja nzm ni da sutnem fudbalsku loptu pravilno,kao strucnjak bi mozda bio malo bolji.Odem u centar grada,razbijem izlog,ukradem nesto nakita....Oce li Toma i mene da abolira?

Zakon

16.11.2012. 17:55

E moji Srbi, ajd sto se u Hagu sprdaju sa pravdom, nego nam to rade i u rodjenoj drzavi!!! Uzas! SRAMOTA!!!

Razum

16.11.2012. 18:01

Danas je u Hagu pravda ubijena, a u Beogradu je overena pucnjem u celo, za svaki slucaj! Ljudi moji, da li je ovo moguce? Kazite mi da sanjam!?!

mozak

16.11.2012. 18:26

@Razum - Dzajic bi bio svejedno bio oslobodjen,jer nijedan igrac ga ne tereti da je prisvojio njihov novac,tako da ne znam zbog je po tebi pravda upucana.Za Hag necu da komentarisem.

VasaS

16.11.2012. 18:35

@Razum - Napokon smo docekali Predsednika koji ima snagu da postupa ispravno, casno i po zakonu, da ne kazem sa petljom! Dzaju je i sud oslobodio, ali se maltretiranje nastavilo! Pa covek je svetska legenda i moralni uzor i svaka cast Predsedniku Nikolicu sto je tu agoniju cele porodice okoncao!Sta rece to i ucini! Predsednik svih gradjana koji ako nisu prekrsili zakon mogu racunati na pomoc svog Predsednika!

Razum

16.11.2012. 19:04

@Razum - Pa naravno da ga igraci ne terete, kad su lazno svedocili! Da vidim ko ce sad da im vrati pare koje im se duguju...

uključi mozak

16.11.2012. 20:08

@Razum - Tri godine im je trebalo da se ubede igrači za promenu iskaza!! Zvezda je kriva a ne Džaja!! On i Cvele su bili glavni.Svi pošteni? samo love nema.Očekuje se do nove godine da Čović prepolovi dug..on je ekonomski mađioničar.

momo

16.11.2012. 20:50

@Razum - NERAZUIMAN nema nista da razume. Idi kod Gotovine i Tacija pa ce te oni nauciti sta je razum i cast, jer si ti isti kao i oni.

leon

17.11.2012. 00:12

@Razum - Uključi ti mozak i pokušaj da istražiš sve što se dešavalo u humskoj u poslednjih 20 godina, samo sumnjam daće ti uspeti isto kao što nije ni INSAJDERU...

Razum=Franjevac

17.11.2012. 01:56

@Razum - "Razum"-tacno, u Hagu je ubijena pravda, a u Beogradu je pucnjem u celo od strane Jugoslovena iz JSD Partizan i vernih obozavalaca osnivaca i predsednika FK Partizan overena napadom na srpsku legendu Dragana Dzajica. Vama ne smetaju vase legende Fadilj Vokri (predsednik KS Kosova), Franjo Tudjman (osnivac i predsednik FK Partizan 1958-1961), nego srpska legenda DRAGAN DZAJIC iz srpskog kluba Crvena Zvezda koga su optuzile iste prodane duse kao sto si ti-koje su isporucile Mladica i Karadzica.

savatije

16.11.2012. 18:04

uvek se bavimo glupostima. haski tribunal oslobodio hrvatske generale koji su ubili vise od 2000 srba i 250.000 proterali pa umesto da svi izadjemo na ulice da protestujemo mi se preganjamo oko bivseg fudbalera djajica.

VasaS

16.11.2012. 18:08

Napokon smo docekali Predsednika koji ima snagu da postupa ispravno, casno i po zakonu, da ne kazem sa petljom! Dzaju je i sud oslobodio, ali se maltretiranje nastavilo! Pa covek je svetska legenda i moralni uzor i svaka cast Predsedniku Nikolicu sto je tu agoniju cele porodice okoncao!Sta rece to i ucini! Predsednik svih gradjana koji ako nisu prekrsili zakon mogu racunati na pomoc svog Predsednika!

Rajko

17.11.2012. 00:51

@VasaS - Nema veze dali je u pitanju Zvezda ili Partizan zasto ne puste pravosudje da radi svoj posao niko nebih optuzivan tek tako Nikolic amnestira Dzajica Vucic daje narodne pare gubitasima kao da je njegova dedovina sve zbvog politickih poena dok sve vise ljudi ide za hranu na kazane imali ovoj nepravdi kraja gde su pare od prodaje fudbalera.

Nenad

16.11.2012. 20:18

@Pravda - Svaka cast na komentaru,upravo to isto sam mislio da prokomentarisem!Veliki plus od mene!Pozdrav iz Svedske!

momo

16.11.2012. 23:50

@Pravda - Ostano ti i ovaj tvoj sto se potpisa kao PRAVDA tamo gde jesi i cuti. Pa zar je pravda drzati coveka 5 godina i NISTA ne dokazati. Ili treba kao Hag Seselja 10god. pa nastaviti jos toliko. Sram vas bilo, gori ste od komsija i onih davola dole.

leon

17.11.2012. 00:25

@Pravda - Pravdo moja jadna, znaš ti vrlo dobro kada je ubijena pravda, a ako neznaš jaću ti reći , ubijena je onda kada je neki moćnik iz senke zaustavio insajder u pola istrage o Partizanu....E tada je pravda ubijena, i ne samo to nego su se posle toga svi lešinari u ovoj zemlji obrušili da sataru moju Zvezdu , ali kao što vidiš nisu uspeli pa i zbog toga što nas je mnogo, mnogo u ovoj zemlji....

oki

17.11.2012. 10:15

@Pravda - U pravu ste 100 %. Za neke je cin hapsenja dovoljan dokaz krivice. Pet godina nisu uspeli nista da dokazu, a da hapse pred kamerama - to su mogli!

sale RIO

16.11.2012. 19:01

Hrvati svoje slave i oslobadjaju a ja mislim da bi mi Dzajica trebali na lomacu !!!??? Ajmo Srbi udrite... Pljujte jedni po drugima pa se posle pitajte zasto nas drugi pljuju... Fuj... Eto koliko visoki koeficijenat ima vecina u Srbiji, ne veci od broja cipela...

grobar

16.11.2012. 19:17

@sale RIO - e pa, kad oni svoje mogu osloboditi, mozemo i mi svoje.tek toliko da dokazemo da i kod nas lopovi mogu sta hoce

ZA GROBARA

16.11.2012. 20:39

@sale RIO - Pa Dzaju su grobari i pokusali da oblate. Zao mi je sto su ti otisli zuti.

mrvica

16.11.2012. 21:20

@sale RIO - Ima lopova i medju grobarima,samo polako, docicete i vi na red.Samo ova vlast ne hapsi kao prethodna,skupice se prvo dokazi pa tek ponda u akciju.A ne kao "zuti",prvo hapsi a za dokaze ....videcemo!

Dragan

17.11.2012. 06:40

@sale RIO - Daj ne lupetaj br!!e..Srbi se dela na cigane- grobare, cetnike-partizane , 'patrijote'- intelektualce takozvane, pa dokle vise deljenja bre!!! To naas je i dovelo dovde gde smo ssad..Vojvodjani-Suamdinci, Moravci-juznjaci.. dosta vise tih gluposti...vidi hrvati kako se drze i kako nemaju velikih podela zato i mogu sad da likuju a mi da sedimo i ke...mo preko interneta..!

BeogradZemun

16.11.2012. 19:23

Ovo je trebao da uradi i prethodni predsednik, nista cudno, legendu srpskog fudbala su uhapsili ni krivog ni duznog, sto je i dokazano u postupku. Respekt za Nikolica!

Ja

17.11.2012. 08:55

@BeogradZemun - Koliko i sta sve Dzaja ima zna svak, a sve to "posteno" zaradio igrajuci cak DVE godine u "velikoj" Bastiji.Nema dokaza, nema dokaza...pa za velike nikad dokaza nece i biti, nije bilo dokaza i za Terzica, a nece biti i za Djurica(Partizan)...Sledeci je Legija, i onda tako redom...DOBRO DOSLE DEVEDESETE!

posteno govoreci

16.11.2012. 20:26

ne mogu drugi nama nista, sami cemo mi sebe unistiti...sve se manje djece radja, sve vise ljudi umire...nema para za lijekove, za djeciji dodatak...ali gdje ima - ima, daj meni moj dio i boli nas briga

zagrepcanka

16.11.2012. 20:27

Ovo je ta borba protiv korupcije g Vucica u kojoj "nitko nece biti postedjen i u kojoj nema nedodirljivih".

djole

16.11.2012. 22:08

@zagrepcanka - e sad ce oni koji su dzaji ovo smestili, (bjeka zeka), da odgovore,dje su pare od partizanovih transferas u zadnjih 20 god. ko iz bivse vlasti stoji iza partizanovih kriminalaca...itd..

mrvica

16.11.2012. 21:16

Ovo je bilo jedino logicno resenje.Dosta je gospodin i legenda Dragan Dzajic stradao od predhodnog rezima(kao i mnogio drugi),ne mora i od ovog! Da su imali dokaza davno bi ga osudili.Kod nas svaki namesteni predmet traje po pet i vise godina.Nema ova drzava para da placa tolike odstete.Uvela bih praksu u pravosudju da se svaka odsteta naplati od tuzioceve imovine ukolikio ne dokaze krivicu osumnjicenog a ne ovako da se razvlace ljudi i hapsi po nalozima mocnika.Dosta je bilo!

Branko

16.11.2012. 21:24

Dobro za g.Nikolića, nije dobro za g.Džajića a nije dobro ni za Zvezdu da na takav način rešava svoje probleme. Politika je to.

leon

16.11.2012. 22:24

@Branko - Ma nije valda, a nisi primetio da su ga optuživali baš po toj političkoj liniji, svaka čast ...

kobac moravac

16.11.2012. 22:12

..........zna se da je nekoliko bivsih igraca CZ / Njegus, Dudic, Drulic... podnelo tuzbu protiv Dzaje i da su posle nekoliko godina odustali od tuzbe / pritisak sportske i politicke javnosti / !!? Policija / crnogorska, Jociceva / je uradila svoj posao za koji je ovaj narod placa ali na NEPRIMEREN nacin za takvu vrstu tuzbe, zbog cega je javnost Srbije tako reagovala !!? ..........za mene je to istina jer sam pratio i zapamtio pocetak podnosenja tuzbi koje su isle jedna za drugom !!!!!

kojekude

17.11.2012. 05:01

@kobac moravac - Eto ideje za istraživanje ' zbog čega su ovi fudbaleri odustali od tužbe? Pa, ako je proces trajao pet godina i za to vreme nije doneta presuda, ne znači da nema dokza o krivici optuženog,, nego da je naše sudstvo neažurno, lako podleže pritiscima i... (sve ostalo loše što je odavno poznato)..

Pjotr Cibukov

16.11.2012. 22:43

Prvi put cujem da se abolira NEVIN covek! Ali me to ne cudi jer jedan partizanovac abolira zvezdasa i od njega pravi kriminalca kojem je "sve oprosteno". Nas Dzajinom mestu ja bih ulozio zalbu na aboliciju.

mrvica

17.11.2012. 00:32

@Pjotr Cibukov - Gospodine,u ovoj drzavi su po pravosudnoj praksi prethodnog rezima svi bili krivi dok se ne dokaze suprotno!Tuzilac nije morao da dokazuje neciju krivicu vec je nevin covek morao da dokazuje da nije kriv!Ali EU je rekla sta je imala o nasem "reformisanom pravosudju" i ne treba trositi reci.Ako niste znali pravda se ne deli ni zvezdasima ni partizanovcima vec onima za koje ima dokaza da su nevini ili krivi.Nemojte mi samo reci da je cela fudbalska mafija spala na gospodina Dzajica.

Mile

17.11.2012. 05:30

@Pjotr Cibukov - E moj bate,, oni su svoje dzepove dobro natovarili, a ti navijaj i placaj,,!! ;-))

Pjotr Cibukov

17.11.2012. 10:54

@Pjotr Cibukov - Brate Mile, tek da se zna: od malena sam OFK-ovac. Moji nisu voleli ni policiju ni vojsku pa su ostali BSK-ovci, ravnodusni i prema Rajku i prema Bobeku. Mosa i Tirke bili su im dovoljni. A sto se dzepova tice... Jesmo budale. Cak se i ubijamo dok ih oni pune.

Branislav

17.11.2012. 11:33

@Pjotr Cibukov - Kada je @Mile protiv ove odluke Nikolića onda sam 100% siguran da je Nikolić pravednu stvar učinio.

Rasa

16.11.2012. 23:30

Potpuno ispravna odluka Gospodina Nikolica. Posle 5 godina ama bas nista nije dokazano protiv džajića pa kako da ne bude oslobodjen. Da li ga je trebalo drzati jos 5 godina? Takodje mislim da je Gospodin Tadic imao istu priliku kao Gospodin Nikolic i ako sam glasao za njega zbog toga me je jako razočarao. Da ne pričamo o sramnom nacinu hapsenja najvece Jugoslovenske i Srpske legende fudbala. Jos jedanput puno pohvala za Predsednika Nikolica!

momo

17.11.2012. 11:07

@Rasa - Slazem se sa tobom Raso. Zalosno je samo sto ima ovoliko protivnika, a oni su ili Franjevci ili mrze srbe ili zadrti komsijski navijaci. Bilo kako bilo zalosno je da im nije jasno da je 5god. pokusavano da se dokaze ono sto se NEMOZE DOKAZATI jer nije istina! Oni bi hteli jos 5 pa jos 5, jer im se svida kako rade u Hagu sa Srbima...

Rale

17.11.2012. 00:53

Sta je bre ovo glodari.....prvo vas tresnuo slog zbog Covica sto napravi silnu Zvezdu , sad vas dokosuri odluka da Dzaja nije kriv.....ama bre ne citajte vise ove vesti , apoteke nam isprazniste , nema vise lekova u njima...!

pop

17.11.2012. 01:15

U ovom slucaju se stalno zamenjuju teze i ponavlja izjava Djajica da ga niko ne tereti.Njemu se nije sudilo zato sto je duzan igracima--osim Drulica--nego zbog duplih ugovora sa klubovima kojima su ti igraci prodati i sklanjanjem razlike u neciji dzep.Kod Drulica je slucaj da mu nisu dali ni dinar iz ugovora, nego su cak falsifikovali potpis i dizali pare iz banke umesto njega.Drulic je na kraju tuzbu naslovio na zvezdu a ne na Dzajica mada je to u sustini isto jer su odgovorna lica bili Dzajic,

Licemeri

17.11.2012. 01:19

Koliko primecujem Franjevcima nimalo ne smeta to sto su oslobodjeni generali njihovih osnivaca i predsednika FK JSD Partizan Franja Tudjmana, ali im zato smeta sto je oslobodjen nevin Srbin i legenda srpskog sporta i srpskog identiteta Dragan Dzajic. Ma da, bitno je da su Ramadani, Vokri, Prekazi, Curkovic, Zecevic, Tole Karadzic postene srpske patriote i legende srpskog sporta. E Jugosloveni iz JSD, vasi osnivaci bi se ponosili vama.

nebitno

17.11.2012. 11:15

@Licemeri - Necemo se mi Srbi nikada sloziti, mesto da u ovom srnom casu po nasu drzavu, kada se rusi svaku gram dostojanstva nase otadzbine, pokazemo zajednistvo i prkositost, mi, Grobari i Delije, koji smo van stadiona komsije, prijatelji, poznanici, neretko i sam rod rodjeni, prepucavamo se i dalje izmedju sebe, trazeci medju nama samima izdajnike i krivce, pokazujuci na taj nacin vecitu istorijsku boljku naseg naroda. Mislim da bi ovaj derbi konacno mogao da posluzi da se izdignemo iznad toga.

JSD licemeri

17.11.2012. 01:33

Licemeri koji navijaju za JSD koje su osnovali hrvatski generali na celu sa Franjom Tudjmanom-predsednikom FK Partizan 1958-1961 samo potvrdjuju svoj identitet i moralne vrednosti na kojima su osnovani. Vas predsednik bi se ponosio vama, a i Haskim tribunalom. Vi pricate o pravdi, postenju i srpstvu? Pa i Haski tribunal ima vise casti i obraza od vas. Pa vi ste bre i dan danas Jugoslovensko SD i ne smetaju vam vasi Vokri, Tudjman, Prekazi...vec Srbin Dragan Dzajic-simbol srpstva i casti.

vladimir

19.11.2012. 00:44

@JSD licemeri - Taj simbol vas je pokrao pitaj Dejana Stankovica a njegova zena menjala projekat zgrade i ugradila lift u kucu .Toliko o legendi i srpstvu i nije slucajno sta nam se desava.Kakve veze ima kriminal i srpstvo.Lopov je lopov a patologija ove vrsta govori o velikom bolu i 55 meseci sto niste dobili na marakani.

Bata Dosen

17.11.2012. 06:47

Bravo Gospodine Predsednice ( Nikolicu ) . Kad demokrate mogu pomilovati ubice , sto narodnjaci nebi pomogli narodu !?

gandra

17.11.2012. 07:05

drago mi je sto je tacka stavljena na ovaj namontirani slucaj . svi oni koji su likovali dok su DZajica privodili sa lisicama sad mogu da piknu kao istroseni balon . svih ovih sest godina su pokusavali da srozaju Zvezdu i da uzdizu anemicni i bezvredni partizan , cak su uspeli da dobiju ulicu sa imenom Mancea , ali sve to ne vredi dok su zivi i dok postoje gledace samo u ledja velike i SRPSKE CRVENE ZVEZDE !!!

qq

17.11.2012. 08:51

To što je najveca Jugoslovenske i Srpska legende fudbala neadaje mu za pravo da krade zar stvarno verujete da nije ništa uzeo a to što nisu sposobni da mu dokažu krađu to je druga stvar.

pedja

19.11.2012. 23:00

@qq - da imaju dokaza dokazali bi.prosto je to.zasto su se brukali da podizu optuznicu koju ne mogu da izguraju?tebe okrive za prolaz kroz zuto svetlo..mi smo narod koji veruje u nesto samo ako novinari dignu frku!nije osudjen znaci nije kriv i kraj!i

pixi

17.11.2012. 09:42

franjevci, pustite vi nasu legendu i brigu o tome da li je krao od nas(posto vidim da vas to mnogo brine). Radujte se vi (samo do veceras) jer imate razloga za to, oslobodili su vam bracu iz otadzbine, ipak vam je isti otac..............................

zlaja

17.11.2012. 10:59

trebalo je sudovi da ga oslobode jer je covek posten ,a ne Nikolic zato sto se Vucic zauzeo za FK Crvena zvezda

nele011

17.11.2012. 11:03

adimineeeeeeeeeee...zasto nije pusten moj odgovor ovom licemeru...na sta lice ovi komentari...jel to zbog vecerasnjeg derbija...nema straha...dobijaju veceras i komedija je zavrsena...posaljite sve novinare i fotografe i gledajte kako se sve radi i zavrsava...

Alexandar

17.11.2012. 15:41

Normalno! Nece valjda, kao dos kad je dosao na vlast, da abolira siptare koji su ubijali neduzno stanovnistvo na Kosmetu??!!

sramota

18.11.2012. 14:52

@ - Dzajicev najveći ugovor dok je igrao fudbal bio je 200 000 dolara pa kako ima 12 nekretnina i odakle njegovoj ćerci 460 000 dinara za cipele mi smo banana država

patriota

19.11.2012. 12:52

Strasno sta se radi u ovoj drzavi!!!! Osloboditi coveka koji je direktno ostetio drzavu za milione evra ccccc......

pedja

19.11.2012. 22:57

@patriota - a kad je vec ostetio drzavu zar 5 godina to nisu mogli da dokazu oni koji su ga uhapsili?!propaganda...