MOMIROVIĆ OBIŠAO RADOVE: Obimni radovi na auto-putu „Miloš Veliki“ i prilaznim lokalnim putevima

Novosti online

05. 10. 2021. u 13:07

MINISTAR građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, zajedno sa v. d. direktora „JP Puteva Srbije“ Zoranom Drobnjakom i gradonačelnikom Čačka Milunom Todorovićem, obišao je danas radove na tunelu Trbušani i asfaltiranje deonice od 200 metara kod Preljine na trasi auto-puta „Miloš Veliki“.

МОМИРОВИЋ ОБИШАО РАДОВЕ: Обимни радови на ауто-путу „Милош Велики“ и прилазним локалним путевима

Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Tokom obilaska radova istaknuto je da će lokalni putevi, koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje auto-puta „Miloš Veliki“, biti rekonstruisani. Kineski partneri koji su izvođači radova krenuli su sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu.

- Nalazimo se na teritoriji mesne zajednice Rakova, na delu saobraćajnice obilaznog puta odnosno kraka auto-puta „Miloš Veliki“ od Čačka do Požege. Kroz teritoriju grada Čačka ova deonica auto-puta prolazi u dužini od 14,5 kilometara. Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put „Miloš Veliki“ prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica - rekao je Milun Todorović, gradonačelnik Čačka.

U tunelu Trbušani, koji je dugačak 280 metara, trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.

- Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bismo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano - rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP Putevi Srbije.

Dužina deonice od Preljine do Požege iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna, jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina—Požega predstavlja deo auto-puta E-763, odnosno deo auto-puta Beograd — Južni Jadran, kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana. Deonica Preljina—Požega ključna je za povezivanje regiona i za jačanje turističkih i privrednih kapaciteta.

Zapratite Nportal na Fejsbuk stranici

BONUS VIDEO - OTVARANJE NCR KAMPUSA U BEOGRADU: Prisustvuje predsednik Vučić

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)