Reklamacije na račun „Stambenog“: Paučinu neće da tolerišu

G. N.

petak, 08. 02. 2019. u 22:15

Рекламације на рачун „Стамбеног“: Паучину неће да толеришу

Stanari zgrade su nezadovoljni / Foto Aleksa Stanković

Stanari zgrade u Ulici omladinskih brigada 43 ogorčeni na "Gradsko stambeno" jer nisu zadovoljni odnosom ove firme prema obavezama. Upravnik reklamirao, a preduzeće poriče propust

STANARI osmospratnice u Omladinskih brigada 43, mesecima unazad bore se za higijenu u svojoj zgradi. Iako imaju ugovor sa JP "Gradsko stambeno", koje angažuje firmu za održavanje, komšiluk je nezadovoljan uslugom. Zbog toga upravnik zgrade uporno piše reklamacije, ali uzalud.

Kako nam je ispričao D. L., upravnik pomenutog objekta na Novom Beogradu, sve je počelo posle adaptacije dva stana krajem prošle godine. Prašina u liftu nije sklanjana, iako su čistačice sredom u njihovoj zgradi.


PROČITAJTE JOŠ:
„Gradsko stambeno“: Ugovaranje i bez matičnog broja stanara

- Tada sam prvi put rešio da napišem reklamaciju - priča upravnik. - Iz "Gradskog stambenog" su mu odgovorili da je kontrola obavljena i da je sve u najboljem redu i savetovali su mi da pogledam snimke sa sigurnosnih kamera. Tada mi je bilo jasno da niko nije izašao na teren posle moje žalbe, jer da jeste, znali bi da imamo samo jednu kameru u hodniku koja gleda na ulazna vrata!

Prema rečima D. L., umrljano staklo ulaznih i vetrobranskih vrata, paučina na zidu iznad interfona, samo su neki od osnova za pritužbu na rad firme zadužene za higijenu. Upravnika nije mrzelo da sredom iznova i iznova šalje reklamacije.

- Samo jednom su kontrolori došli na moja vrata i tražili su da krenem sa njima. Da bi mi dokazali kako je sve besprekorno, čovek je prošao prstom po sandučićima i video je da su puni prašine. Počeo je da se pravda, ali do danas, situacija se ne menja - kaže upravnik novobeogradske stambene zajednice.


Iz "Gradskog stambenog" naglašavaju da D. L. piše skoro svake nedelje poslednjih meseci i da kontoroli nikada do sada nisu naišli na bilo kakav propust u radu izvršioca usluge.

- Nekoliko puta smo pokušavali da razgovorom sa gospodinom izgladimo nesporazume, ali to do sada nismo uspeli, jer se on žali i pre i posle čišćenja - odgovaraju iz "Stambenog".

PROČITAJTE JOŠ: Stanari i upravnici često u „klinču“: Kako dokazati propuste

Iz ovog preduzeća napominju da oni higijenu održavaju u skoro 12.000 stambenih zgrada u Beogradu, a da mesečno imaju deset do 20 žalbi, što je na nivou statističke greške.



NEMA ODGOVORA NADLEŽNIH

PREMA rečima D. L., ova stambena zajednica obraćala se "Gradskom stambenom" zbog curenja krova i curenja sa fasade. Nikakvu ponudu, niti odgovor na zahtev do sada nisu dobili.

- Nekadašnji predsednik kućnog saveta pre dve godine je tražio saniranje dela krova, ali je "Stambeno" tada dalo ponudu za ceo krov, što nije bilo potrebno - kaže naš sagovornik.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

Nenad

09.02.2019. 06:50

Najpametnije je otkačiti Gradsko stambeno, otkazati usluge čišćenja zgrade i angažovati čistaćicu koja bi se plaćala iz zajedničkog fonda zgrade (obaveznog doprinosa stanara). To bi bilo jevtinije, a zgrada održavana kvalitetno kako i treba.